voorheen wel (al mochten de posts niet relevant zijn met het spel, in het verklappen van hints e.d)quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik doe mee. Posten hier ook mensen die niet meedoen en/of al dood zijn?
Die posten wel maar mogen zich niet met het spel bemoeien.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik doe mee. Posten hier ook mensen die niet meedoen en/of al dood zijn?
Oftewel het is filteren wie er meedoen en die posts lezen. Dat word nog moeilijk met al die nieuwe namen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die posten wel maar mogen zich niet met het spel bemoeien.
PK dit is geen WvW zoals in HT hequote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oftewel het is filteren wie er meedoen en die posts lezen. Dat word nog moeilijk met al die nieuwe namen.
Ik dacht wel dezelfde opzet, maar dan met andere namen vd rollen enzo?quote:
Nou ja, dezelfde opzet idd. Maar niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht wel dezelfde opzet, maar dan met andere namen vd rollen enzo?
Mocht daar ook niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou ja, dezelfde opzet idd. Maar niet helemaal hetzelfde. En je mag je rollen ook niet openbaar maken en rond pmen
Wat in Sealand nog wel eens kon
.
dank uquote:Op zondag 15 maart 2009 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Op verzoek van ajf (ik was het vergeten..) staan alle deelnemers nu in de OP, met een link naar het fobo
En ik wil een porschequote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Susi het volgende:
Rol binnen hoor.
Mocht er niemand willen, wil ik wel burgemeester () worden
Inderdaad, luie mobs die jullie zijnquote:
Als je stemt moet je het lijstje even kopiëren en aanvullenquote:
Kan jij niet tellen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je stemt moet je het lijstje even kopiëren en aanvullen
Clesar03 (0)
Trevland (0)
CaLeX (1) Ezechielk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |