quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
mijn ouders hadden het vroeger ook altijd over de schoenenboer en de sigarenboervolgens mij is dat iets zuid-hollands ofzo om overal boer achter te gooien.
Toen ik het bij mn schoonouders over de patatboer had sloeg mn schoonvader nog net niet mn hersens inBrabanders en hun frietten
Oh ja, dit zat er onder mijn ctrl-c.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Knap van je BE, ik heb vandaag DRIE (!!) donuts op, is toch een stuk minder gezond dan komkommer
ja maar jij bent een grensgeval... letterlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef pinquit het volgende:
ik zeg ook friet
[edit] en ik ben een echte geborengetogen zuidhollandermoge dat even duidelijk zijn
haha idd grensgevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
ja maar jij bent een grensgeval... letterlijkW
ik zeg inmiddels ook frieten want anders krijg ik het iedere keer met die brabo hier in huis aan de stoken die zachte g heb k ook al overgenomen... hahaha mn oma herkent me niet meer.
Ja joh, zo gezellig met mezelf!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:25 schreef Vicky het volgende:
whaha zit je gewoon weer door het slotje heen te posten BE
Dusssss...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Memmel kom maar langsDan weet je meteen waar het is voor als we de volgende keer gaan naaien
Ach, op zich, tabak is dan wel weer een plant enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
Oooh Innepin het is dus wijderverspreid! ik dacht dat alleen wij hier die afwijking hadden![]()
"ik ga ff sigaren zaaien"![]()
Omdat patatten in het Bels aardappels zijn en frietjes zijn frietjes. Of patat-frites zoals vlamingen zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha idd grensgeval![]()
maarreuh, waarom maken ze zo'n groot probleem van frietpatat
ja okay das wel waar maar toch het klinkt wel erg eh... vergezochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach, op zich, tabak is dan wel weer een plant enzo.
mjaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef pinquit het volgende:
en als je tegen ze zegt dat brabant in belgiė ligt worden ze boos
Awww lief aanbod!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja okay das wel waar maar toch het klinkt wel erg eh... vergezocht
zeg hoe ga jij morgen komen? heb je n toto of moet k je oppikken van station rijswijk?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mjasjappies... doe es een atlas open het staat er toch echt
ze heten niet voor niets noord-brabant
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:34 schreef Memmel het volgende:
Hij heeft gegild! Wehehehe. Het is een minuscuul naaldje, echt. Hij gilde: neeeeee, je hoeft 'm er niet bij mijn rug uit te laten komen hoor. Aaarrgggg. Zoals ik al zei, nog 13 keer te gaanWat een huileballekie. Moet 'ie eens gaan bevallen...dan weet je wat een prikkie is
![]()
whaah... en die naaldjes zijn inderdaad heeeeeel dun en klein.. awt een mietjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:34 schreef Memmel het volgende:
Hij heeft gegild! Wehehehe. Het is een minuscuul naaldje, echt. Hij gilde: neeeeee, je hoeft 'm er niet bij mijn rug uit te laten komen hoor. Aaarrgggg. Zoals ik al zei, nog 13 keer te gaanWat een huileballekie. Moet 'ie eens gaan bevallen...dan weet je wat een prikkie is
![]()
Leuk leuk, Anna morgen op tijd naar bed en dan even kijken waar ik van de week kan gaan naaien.
Wat? Wat mis ik?quote:
de topictitelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:39 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat? Wat mis ik?
Nijna mannen zijn watjes hahahahahaaha!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:38 schreef Memmel het volgende:
Ik zei: nou, dan doe je het toch lekker zelf? Zegt 'ie: nee, dat gaat echt helemaal nooit gebeuren.
Ik heb daarna de spuit met veel dramatiek in de gele naaldencontainer gegooid die we van de apotheek hebben gekregen. Moet zeggen, dat het wel raar voelde, ik dacht dat het soepeler zou gaan, maar ik moest echt even doordrukken.
Gezellig zo'n bankje met zijn 2quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat krijg je he, in jouw toestand.
Ja, maar ik ben F. even aan het laten zien wat een énórm toffe dvd ik voor Sasha gekocht heb vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:48 schreef Saffier het volgende:
Echt, zo leuk om te doenerg he?
Maarre, jij ging toch naar bed? Ga ik ook, trusten!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef Saffier het volgende:
Owww de TT hahahahahahha!
Memmel
Ik schiet gaatjes in orenmaar dat is tegenwoordig niet meer schieten maar ook zelf doordrukken, was de 1e keer doordrukken ook even heel gek ja, maar nu....
![]()
Grote stoere man; 'Doet dat zeer mevrouw?' 'Wat? Dit? *spant pistool luid en duidelijken goed zichtbaar* 'Nee, dit doet geen zeer, ķk voel er nl niets van' klats, eerst gaatje klaar
![]()
Ooit negers wit zien wegtrekken? Met bovenstaand verhaaltje gaat de helft neer
whahahaha!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je een keuze maken voor de taal. En het enige dat je hoort is 'Hopla'. Meer niet!
Ik ga zo eens naar de franse versie luisteren.
Geef ze een kusje van mequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef Dakota het volgende:
Ja nu hoeft het voor mij niet meer hoor
Nah ik moet morgen opruimen, kokkie en dirkvis komen zondag
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef freecell het volgende:
Je huis woont zo ver weg
En ik maak zulke goede chocoladecake
Ja, daar hoop ik wel op idd!quote:
Dat is bijna een lemming waardquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef innepin het volgende:
[..]!
Ik heb het ook een tijd gedaan, gaatjes schieten, vooral bij kleuters enzo. De eerste paar keer was ik bloednerveus; de tweede keer schoot ik zelfs misin de lucht, niet ergens anders in d'r oor! Mźn, wat kunnen moeders boos kijken
Het was niet leuk hoorquote:
Jo, dealquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:54 schreef Reinhilde het volgende:
Nou freecell, weet je wat? Als ik een keer naar Groningen kom, mag je voor mij een chocoladecake maken![]()
neem dan ook een rijbewijs!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is niet dat ik naar je toe kan fietsen oid
ja, dat soort grappen idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb dr een die kan golfen op zijn telefoon
lig je in bed, hoor je alleen maar getik en af en toe applaus
zo stom
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
neem dan ook een rijbewijs!![]()
zegt degene zonder![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:55 schreef Saffier het volgende:
Ja, nee Bix, wel met een pistool, maar er zit geen veer meer in, vroeger was het spannen en knopje drukken *klats* nu is het niet meer spannen, wel prepareren en ietsje langzamer *klats*. Moet vanwege de hygiene geneuzelgezeur helaas, voordeel is dat de klap qua herrie er ook niet meer is en ze minder hard/snel schrikken. Hoe snel het voorbij is ligt aan de prik(st)er en aan de klant ook wel bij mij![]()
![]()
Die van mij heb ik van de week naar zn bed gestuurd, de manier hoe is haast niet te omschrijven zo ergquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Chell het volgende:
Mannen zijn echt net kleuters! Die van mij flikkerde net weer de hoorn op de haak omdat ik 'm een ouwe brombeer noemde (ok en omdat ik zei dat als ie zo chagrijnig deed dat ie dan wel weg mocht blijven)
nouquote:
he jammer, ik hoopte op een sappig verhaal a la Belana.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
noudaar is niks
aan heur
![]()
gewoon, mn rijlessen gaan vet slecht rond mn maandelijkse dingies. en daartussen gaat t dan weer keigoed.
nu maar hopen dat mn rij-examen tijdens een normale week is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja, dat soort grappen idd.
Hier zijn inmiddels de beide katten en ik al een paar keer 'doodgeschoten'. En een lol dat hij heeft.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Chell het volgende:
Mannen zijn echt net kleuters! Die van mij flikkerde net weer de hoorn op de haak omdat ik 'm een ouwe brombeer noemde (ok en omdat ik zei dat als ie zo chagrijnig deed dat ie dan wel weg mocht blijven)
doet ie zn ogen maar dichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Dakota het volgende:
[..]idd die van mij is nu ook boos omdat ik t irritant vind dat ie constant muziek zit te luisteren in de slaapkamer.. en toen begon ie te miepen ie niet in de woonkamer wilde zijn als peter van de vorst op t.v was
Hey, dat zeg ik ook altijd. Maarja het helpt niets, hij woont hier....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Chell het volgende:
Ja da's dan wel weer het voordeel van LATquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hey, dat zeg ik ook altijd. Maarja het helpt niets, hij woont hier....
gaat hij mee naar zwemles dit keer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef lady-wrb het volgende:ik ga naar bed. mijn
moet morgen om 6 uur op
Op tv is +10 kg zegt men wel esquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net een oud klasgenoot voorbij komen bij Pauw en Witteman. Echt nog precies hetzelfde, maar dan met een dikke kop
.
Zijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef Reinhilde het volgende:
wat grappig! Van die klasgenoot dan he. Waarom was 'ie daar?
Jij zegt 'dikke kop' en ik denk meteen aan een vent.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zij. Geen idee, ik zat met een half oog te kijken. Ze moest over d'r werk praten. Alhoewel ik mijn ex collega's natuurlijk nog steeds een warm hart toedraag snap ik vaak nog steeds niet waarom ze sommige gasten uitnodigen
.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
he jammer, ik hoopte op een sappig verhaal a la Belana.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:13 schreef Memmel het volgende:
En mannetje slaapt en heeft een gipspoot, dus daar is ook geen lol aan.
't was heerlijk, zie eerste pagina van dit topic. Ik lig nog na te genieten, en vanavond mogen we weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je genoten van het spuiten in hem?
Ja!quote:
Puur talentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:14 schreef innepin het volgende:Dakota
!!!
Hoe heb je dat piepstemmetje voor elkaar gekregen?
lol.. ik was wel beneiwud naar dat piepstemmetjequote:
Ligt aan de ouders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
trouwens, ik krijg morgen 2 knulletjes van eh ongeveer 2 en 5 op bezoek en wilde iets lekkers voor ze halen.. maar ik weet niet wat die van 2 al mag hebben
ik wilde net zeggen, mn neefje kreeg gewoon zo'n klein zakje chips en een blikje fanta met een rietje erinquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ligt aan de ouders.Er zijn er die al repen chocolade en chips krijgen.
Anna was nog blij met soepstengels, Nijntje koekjes, rozijntjes, appelstukjes en van dat spul.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:17 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, maakt niet uit wat voor cupcakes, als jij ze maakt zijn ze sowieso lekker!
Klnkt net als Brentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:38 schreef Chell het volgende:
Meestal stopt ze nadat ik haar eten heb gegeven. Vandaag dus niet. Als ze echt heel vervelend wordt, gaat ze er ook uit hoor, maar dan gaat ze weer aan de deur zitten krabbelen dus dat is ook irritant.
waarom toch die filterzakjes? daar bestaan toch ook gewoon schaaltjes voor? wij hebben staaaapels van deze bakjes (nu in de aanbieding, zie ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:16 schreef Stout het volgende:
edit : wat het hier ook goed deed waren druiven (pitloos) in een filterzakje !
en ze gaan niet kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ikea heb je 10 bakjes voor 2 euro, bix
Filterzakjes doen wij niet aan. Dan worden het coffeecupjes
Oh, ik moet zo lachen om Shaun the Sheep elke keer
Leuk voor groot en klein!
ik ken ze maar deze zijn veel mooier.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ikea heb je 10 bakjes voor 2 euro, bix
het komt ook nog wel jullie kant op hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh hier is het met de trui aan buiten zitten weer! Heerlijk!
Ik denk dat ik jou kant maar op ga verhuizen, grauw grijs, miezerig, depri weer. Maar ik ga zo naar de markt, ik moet er gewoon uit! Ik zit gewoon al vanaf dinsdag binnen, das ook niet alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh hier is het met de trui aan buiten zitten weer! Heerlijk!
ik vind dit echt zo'n foto waarop je gaat staren wat er aan de hand is en dan opeens schrik je je te pleuris van een gillende groene zombiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hier, voor jou
[ afbeelding ]
nog maar 3 minuutjes inmiddels, dan gaat de volgende lading erin
iets eh, zonder eieren maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef Saffier het volgende:
Eieren zijn opMogen we nou niet komen?
*schopt*quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:58 schreef Saffier het volgende:
Ik moet nu wel maken dat ik weer achter die werkbank kom anders kan ik alsnog helemaal niet komen straks![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:00 schreef huuphuup het volgende:
Innepin, als het maar lekker is toch? Je wilt mijn keuken niet zien nu dus jouw oplossing is stiekem veul handiger
Is goed, ik schrijf 't op!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin? Als je in Gouda aan komt, dan ga je de trap af het perron af en dan moet je onderin de tunnel niet de trap nemen die het dichtst bij is, maar die aan de andere kant. En daar sta ik dan buiten te wachten.
Donkergrijze Ford station.
Oh dan ga ik meegillen!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef Belana het volgende:
* Belana komt zoals vaak even binnen rennen
ik heb net gesolliciteert naar een functie hier om de hoek, gewoon 1 minuut lopen bij me vandaan. als dat lukt ga ik gillen! duim voor me! please! het zou a dream come true zijn!
Ja. Wie wil dat nou niet!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:45 schreef Chell het volgende:
Nou tis op zich niet erg hoor Rocka. Tis kennismakingsgesprek met bruidspaar die mij wellicht als fotograaf wil. Dus dat is wel leuk enzo. Ik wil alleen heeeeeeel graag ook high tea-en bij Maneki
Wanneer en waar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:00 schreef mijsje het volgende:
Rocka, zullen wij ook gaan high tea-en dan?altijd lekker...
wat ga je allemaal maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Asyniur het volgende:
Die high tea lijkt me ook reuzegezellig!alleen het is zo ver weg
![]()
Ik heb de was buiten hangen want het is heerlijk weer hier![]()
En dadelijk ga ik alvast wat voorbereiden voor het 4-gangenmenu van vanavond. I love (Italiaans) slow food
Ja! Na een half uur lang tuinsites lezen geloof ik dat het zo heet. Hij moet voor de vuilnisbakschuttig komen, dus iets groots is wel handig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Belana!Ik ga duimen!
Yppy, bedoel je een hortensia? Zoek je toevallig een roze? Ik heb er hier nog eentje staan die ik kwijt wil, geloof ik.
dat heb ik ook wel een beetje...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Asyniur het volgende:
Die high tea lijkt me ook reuzegezellig!alleen het is zo ver weg
![]()
Ik heb de was buiten hangen want het is heerlijk weer hier![]()
En dadelijk ga ik alvast wat voorbereiden voor het 4-gangenmenu van vanavond. I love (Italiaans) slow food
Italiaanse tomatensoep, papperdelle met pesto, pijnboompitten en mascarpone, aardappeltjes in de schil met knoflook en rozemarijn, zalm met pesto in seranoham gewikkeld met worteltjes en sla en als toetje tiramisuquote:
misschien leuk om dan als t echt lekker weer is, met een groep naar dat kabouterland daarboven ergens te gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel een beetje...maar voor mij is alles ver weg. (ik woon in het topje van Noord-Holland... tegen de afsluitdijk aan...) dus ik moet er maar mee leven om verder weg te gaan dan dat je op de fiets zou doen.
Misschien is het wel leuk om met wat mensen een keer af te spreken (als het weer wat mooier weer is) in een park ofzo, met wat thermoskannen voor thee, en allerlei lekkere hapjes die we dan zelf maken en meenemen... een beetje hetzelfde idee als high tea, maar dan anders...
(en Italiaans slow foodheb je zelf ook een Italiaanse achtergrond? of vind je het gewoon lekker?)
Ik woon in Zuid-Limburg (dan is per definitie alles ver wegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel een beetje...maar voor mij is alles ver weg. (ik woon in het topje van Noord-Holland... tegen de afsluitdijk aan...) dus ik moet er maar mee leven om verder weg te gaan dan dat je op de fiets zou doen.
Misschien is het wel leuk om met wat mensen een keer af te spreken (als het weer wat mooier weer is) in een park ofzo, met wat thermoskannen voor thee, en allerlei lekkere hapjes die we dan zelf maken en meenemen... een beetje hetzelfde idee als high tea, maar dan anders...
(en Italiaans slow foodheb je zelf ook een Italiaanse achtergrond? of vind je het gewoon lekker?)
net even gekeken, ik heb DARO thijmsiroop, is vanaf 0 jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
free, mag thijmsiroop al bij die kleintjes misschien?
ah joh, met een uurtje zit je in Eindhovenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg (dan is per definitie alles ver weg)
Ik heb geen Italiaanse achtergrond maar ik vind het gewoon lekker
Maar ik vind heel veel lekker...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Italiaanse tomatensoep, papperdelle met pesto, pijnboompitten en mascarpone, aardappeltjes in de schil met knoflook en rozemarijn, zalm met pesto in seranoham gewikkeld met worteltjes en sla en als toetje tiramisu
Das waar!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:17 schreef Ynske het volgende:
ah joh, met een uurtje zit je in Eindhoven![]()
k weet hoe het isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das waar!![]()
maar nog steeds heel ver weg van de rest van Nederland![]()
en dat is nog best grootquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij je ouders om de hoek (zo ongeveer dan)
Dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:
k weet hoe het is
zo heb ik pasgeleden gekeken of er mensen te porren waren voor een meet in t Gaiapark.
nee hoor, niks, alleen maar klagen dat t zo ver rijden is, terwijl als er iets in bv blijdorp/emmen verzin wat is, dan krijg je te horen van zo ver rijden is dat niet, kom toch gewoon
natuurlijk mag dat ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
Oeh Belana, dat zou wel héél mooi zijn!
Ik doe niet aan duimen (wel aan bidden, mag dat ook?) maar ik hoop echt voor je dat je hem krijgt
heb je gekeken wat het kost bij de expo? of bij een lokale lijsterijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Pffff, wat is inlijsten duur zeg! 108,- voor een simpel lijstje voor de geboortelap van Tyler.
Mijn ouders zoeken nog even verder.
oeh das wel leuKquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist![]()
Dan moeten wij gewoon een keertje meeten![]()
kom je gewoon een keertje hier eten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Pffff, wat is inlijsten duur zeg! 108,- voor een simpel lijstje voor de geboortelap van Tyler.![]()
dat kan je toch best zelf wel? zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Pffff, wat is inlijsten duur zeg! 108,- voor een simpel lijstje voor de geboortelap van Tyler.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Werkt prima, alleen het storten kan een beetje lastig zijn. Goed af laten koelen, dan lukt het wel. Invetten hoeft volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb voor het eerst een bakvorm van siliconen gekocht.
werkt dat een beetje prettig? en moet ik die invetten ?
He Spongebob is hier !!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben er klaar voorIk ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Forum Opties | |