Ja!quote:
Puur talentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:14 schreef innepin het volgende:Dakota
!!!
Hoe heb je dat piepstemmetje voor elkaar gekregen?
lol.. ik was wel beneiwud naar dat piepstemmetjequote:
Ligt aan de ouders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
trouwens, ik krijg morgen 2 knulletjes van eh ongeveer 2 en 5 op bezoek en wilde iets lekkers voor ze halen.. maar ik weet niet wat die van 2 al mag hebben
ik wilde net zeggen, mn neefje kreeg gewoon zo'n klein zakje chips en een blikje fanta met een rietje erinquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ligt aan de ouders.Er zijn er die al repen chocolade en chips krijgen.
Anna was nog blij met soepstengels, Nijntje koekjes, rozijntjes, appelstukjes en van dat spul.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:17 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, maakt niet uit wat voor cupcakes, als jij ze maakt zijn ze sowieso lekker!
Klnkt net als Brentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:38 schreef Chell het volgende:
Meestal stopt ze nadat ik haar eten heb gegeven. Vandaag dus niet. Als ze echt heel vervelend wordt, gaat ze er ook uit hoor, maar dan gaat ze weer aan de deur zitten krabbelen dus dat is ook irritant.
waarom toch die filterzakjes? daar bestaan toch ook gewoon schaaltjes voor? wij hebben staaaapels van deze bakjes (nu in de aanbieding, zie ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:16 schreef Stout het volgende:
edit : wat het hier ook goed deed waren druiven (pitloos) in een filterzakje !
en ze gaan niet kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ikea heb je 10 bakjes voor 2 euro, bix
Filterzakjes doen wij niet aan. Dan worden het coffeecupjes
Oh, ik moet zo lachen om Shaun the Sheep elke keer
Leuk voor groot en klein!
ik ken ze maar deze zijn veel mooier.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ikea heb je 10 bakjes voor 2 euro, bix
het komt ook nog wel jullie kant op hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh hier is het met de trui aan buiten zitten weer! Heerlijk!
Ik denk dat ik jou kant maar op ga verhuizen, grauw grijs, miezerig, depri weer. Maar ik ga zo naar de markt, ik moet er gewoon uit! Ik zit gewoon al vanaf dinsdag binnen, das ook niet alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh hier is het met de trui aan buiten zitten weer! Heerlijk!
ik vind dit echt zo'n foto waarop je gaat staren wat er aan de hand is en dan opeens schrik je je te pleuris van een gillende groene zombiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hier, voor jou
[ afbeelding ]
nog maar 3 minuutjes inmiddels, dan gaat de volgende lading erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |