quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:55 schreef Saffier het volgende:
Ja, nee Bix, wel met een pistool, maar er zit geen veer meer in, vroeger was het spannen en knopje drukken *klats* nu is het niet meer spannen, wel prepareren en ietsje langzamer *klats*. Moet vanwege de hygiene geneuzelgezeur helaas, voordeel is dat de klap qua herrie er ook niet meer is en ze minder hard/snel schrikken. Hoe snel het voorbij is ligt aan de prik(st)er en aan de klant ook wel bij mij![]()
![]()
Die van mij heb ik van de week naar zn bed gestuurd, de manier hoe is haast niet te omschrijven zo ergquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Chell het volgende:
Mannen zijn echt net kleuters! Die van mij flikkerde net weer de hoorn op de haak omdat ik 'm een ouwe brombeer noemde (ok en omdat ik zei dat als ie zo chagrijnig deed dat ie dan wel weg mocht blijven)
nouquote:
he jammer, ik hoopte op een sappig verhaal a la Belana.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
noudaar is niks
aan heur
![]()
gewoon, mn rijlessen gaan vet slecht rond mn maandelijkse dingies. en daartussen gaat t dan weer keigoed.
nu maar hopen dat mn rij-examen tijdens een normale week is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja, dat soort grappen idd.
Hier zijn inmiddels de beide katten en ik al een paar keer 'doodgeschoten'. En een lol dat hij heeft.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Chell het volgende:
Mannen zijn echt net kleuters! Die van mij flikkerde net weer de hoorn op de haak omdat ik 'm een ouwe brombeer noemde (ok en omdat ik zei dat als ie zo chagrijnig deed dat ie dan wel weg mocht blijven)
doet ie zn ogen maar dichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Dakota het volgende:
[..]idd die van mij is nu ook boos omdat ik t irritant vind dat ie constant muziek zit te luisteren in de slaapkamer.. en toen begon ie te miepen ie niet in de woonkamer wilde zijn als peter van de vorst op t.v was
Hey, dat zeg ik ook altijd. Maarja het helpt niets, hij woont hier....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Chell het volgende:
Ja da's dan wel weer het voordeel van LATquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hey, dat zeg ik ook altijd. Maarja het helpt niets, hij woont hier....
gaat hij mee naar zwemles dit keer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef lady-wrb het volgende:ik ga naar bed. mijn
moet morgen om 6 uur op
Op tv is +10 kg zegt men wel esquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net een oud klasgenoot voorbij komen bij Pauw en Witteman. Echt nog precies hetzelfde, maar dan met een dikke kop
.
Zijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:57 schreef Reinhilde het volgende:
wat grappig! Van die klasgenoot dan he. Waarom was 'ie daar?
Jij zegt 'dikke kop' en ik denk meteen aan een vent.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zij. Geen idee, ik zat met een half oog te kijken. Ze moest over d'r werk praten. Alhoewel ik mijn ex collega's natuurlijk nog steeds een warm hart toedraag snap ik vaak nog steeds niet waarom ze sommige gasten uitnodigen
.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:11 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
he jammer, ik hoopte op een sappig verhaal a la Belana.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:13 schreef Memmel het volgende:
En mannetje slaapt en heeft een gipspoot, dus daar is ook geen lol aan.
't was heerlijk, zie eerste pagina van dit topic. Ik lig nog na te genieten, en vanavond mogen we weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je genoten van het spuiten in hem?
Ja!quote:
Puur talentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:14 schreef innepin het volgende:Dakota
!!!
Hoe heb je dat piepstemmetje voor elkaar gekregen?
lol.. ik was wel beneiwud naar dat piepstemmetjequote:
Ligt aan de ouders.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:21 schreef Dakota het volgende:
trouwens, ik krijg morgen 2 knulletjes van eh ongeveer 2 en 5 op bezoek en wilde iets lekkers voor ze halen.. maar ik weet niet wat die van 2 al mag hebben
ik wilde net zeggen, mn neefje kreeg gewoon zo'n klein zakje chips en een blikje fanta met een rietje erinquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ligt aan de ouders.Er zijn er die al repen chocolade en chips krijgen.
Anna was nog blij met soepstengels, Nijntje koekjes, rozijntjes, appelstukjes en van dat spul.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:17 schreef Reinhilde het volgende:
Huup, maakt niet uit wat voor cupcakes, als jij ze maakt zijn ze sowieso lekker!
Klnkt net als Brentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:38 schreef Chell het volgende:
Meestal stopt ze nadat ik haar eten heb gegeven. Vandaag dus niet. Als ze echt heel vervelend wordt, gaat ze er ook uit hoor, maar dan gaat ze weer aan de deur zitten krabbelen dus dat is ook irritant.
waarom toch die filterzakjes? daar bestaan toch ook gewoon schaaltjes voor? wij hebben staaaapels van deze bakjes (nu in de aanbieding, zie ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:16 schreef Stout het volgende:
edit : wat het hier ook goed deed waren druiven (pitloos) in een filterzakje !
en ze gaan niet kapotquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ikea heb je 10 bakjes voor 2 euro, bix
Filterzakjes doen wij niet aan. Dan worden het coffeecupjes
Oh, ik moet zo lachen om Shaun the Sheep elke keer
Leuk voor groot en klein!
ik ken ze maar deze zijn veel mooier.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij ikea heb je 10 bakjes voor 2 euro, bix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |