Regio Utrecht, met OV-kaartquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen bevestiging of er nog plek is.
Jij kan er vast ook nog wel bij!Is alleen wel bij Den Haag in de regio, waar zit jij?
Leuk is dat he! Kim heeft op haar verjaardag de koekjes en taartjes, kopje thee, bordjes, lepels, suikerpot gekregen. Zo schattig!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef Lois het volgende:
Iris kwam net met een k** smoesje naar beneden, ziet de tv, klimt op de bank, slaat dekentje om zich heen en gaat er even lekker voor zitten. "dit vind ik leuk op tv mam, gezellig"
Ik moest heel erg mijn best doen om
te blijven kijken en haar weer naar bed te bonjouren want ik vond het ook wel gezellig
ugh. heb net met een vriendin afgesproken om op een terrasje te gaan zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kom dan gewoon!
Kom ik je met de toet wel van rijswijk station halen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup! Bep heeft die etagere al lang johEn dat dienbladje ook
Die gebakjes en dat theekopje moet ze nog
BE en iedereen die wil is wmb welkomEn als iedereen iets meeneemt dan is er lekker veel keus
Willen jullie ook hartige dingen erbij, of gaan we voor alleen maar (veel) zoet?
Je zit vol!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup! Bep heeft die etagere al lang johEn dat dienbladje ook
Die gebakjes en dat theekopje moet ze nog
BE en iedereen die wil is wmb welkomEn als iedereen iets meeneemt dan is er lekker veel keus
Willen jullie ook hartige dingen erbij, of gaan we voor alleen maar (veel) zoet?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
Hahahhahahaha zagen jullie dat?![]()
![]()
*tralalala* boink! oh glazen deur... ik hier?!
Ah gelukkig, heb ik het niet gedaan dusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
jahallo..ik denk dat 80% jouw schuld is hoor
Kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
jahallo..ik denk dat 80% jouw schuld is hoor
Ich hab platz gemacht fur Dichquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil je effe einladen jawohl
.
jaaaa doe maar komen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:45 schreef innepin het volgende:
Oh er is nog plekweg smoesjes
![]()
Ik vind meets altijd eng. Daarom ga ik er ook nooit heen
Ik neem als ik kom niks mee denk ik, want ik heb niet echt tijd om nog iets bakken/kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
zo, ik sta d`r weer voor open hoor
Wie maakt er een lijstje wie wat meeneemt?Ik zit op den laptop en dat tiept voor geen meter
Mijn weegschaal vergeeft het jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik neem als ik kom niks mee denk ik, want ik heb niet echt tijd om nog iets bakken/kopen
Ik heb echt geen idee. Bij het vorige bruidspaar zat ik geloof ik wel 2,5 uur, maar dat was ook gewoon heel gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Chell dat zal toch wel genoeg tijd zijn?
ohhh dat zijn helemaal niet zoveel mensen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Zucht, mietje, laptops tikken prima joh!
Reinhilde -- scones met zelfgemaakte frambozenjam en cream
Huup -- Cupcakes
BE -- Thee
Innepin --
Maneki -- Puffins!
Chell -- maakt een foto van al het lekkers
Eh nouja, vul maar aan, ik weet niet wie er nog meer komt(sorry als ik iemand vergeet!)
Ik ook Ska, wij gaan gewoon voor de 2e ronde johquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef skadhd het volgende:
Oooh! High Tea morgen! Tof.
Mja, ik moet werken. Boehoe
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef pinquit het volgende:
maar als het leuk is wordt het toch nog wel een keertje herhaald he?! toch??
Sequels zijn toch vaak beduidend minder leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef pinquit het volgende:
maar als het leuk is wordt het toch nog wel een keertje herhaald he?! toch??
balen... heb etentje bij mijn ouders morgen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:56 schreef Reinhilde het volgende:
Ik kan niet eerder. En Chell ook niet
![]()
gewoon onder je bed verstoppenquote:
Dat was wel de bedoeling idd. Iets van lekkere paaseitjes ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:04 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg BE, als je in de stad wat lekkers scoort, is dat dan iets met chocolade?
van de buitenkant welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa leuk! Kan ik zien of je huis in het eggies net zo mooi is als op die foto's
Doe maar joh! Dan nodig ik een weeshuis uit om alles op te komen etenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef Reinhilde het volgende:
Mjammie, lekker Maneek!
Zal ik ook nog kipsandwiches meenemen? Die zijn echt
oeh en nog schone high-tea ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
van de buitenkant wel![]()
![]()
maar dan zal ik speciaal voor jullie even schoonmaken
sssssssssssttquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef p_iglet het volgende:
witte choco caramel paaseitjes van de AH
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef Reinhilde het volgende:
raar woord eigenlijk, visboer.
Je kan toch heul geen vissen zaaien.
Filosofische overpeinzingen op de late avondquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef Reinhilde het volgende:
raar woord eigenlijk, visboer.
Je kan toch heul geen vissen zaaien.
hier ditoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:22 schreef Brighteyes het volgende:F. en ik zitten hier gewoon samen te lachen om Top Gear!
Nou. nu is het wel weer klaar met het live verslag vanuit huize BE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |