quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
Hullo!weer thuis van het zusje uitlaten
wat een ondingen zijn dat zeg die rolstoelen die ze uitlenen. Pfff als ik morgen spierpijn heb weet ik in elk geval waar het van komt
Ben wel enorm verwend door zusjeze wilde kadootjes kopen voor baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lady_wrb, kusje voor t kipje
Oeeeh en je wc is mooi opgeknapt zeg!
jaaaaa die! ik zal al dat t maat 68 tot 86 was
(ben net ook geweest)
Heb ook een stapeltoren vanFisherprice gekocht (met bekertjes/kommetjes die je kan stapelen en en balletje me belletje erin)http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Oh heerlijk!quote:
ja man! je hebt pakken van knorr geloof ik voor zalm uit de oven, we zijn er hier verslaafd aan!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:29 schreef huuphuup het volgende:
Oeh lekker Dakota! Wel die met zo'n korstje dan? Niet met zo'n enge grill-laag die zijn een anti-climax
Wij eten gegrilde zalm met veldsla-salade. K moet nog even verzinnen waar ik de zalm mee ga marineren. Iemand suggesties?
Ja Maneki haha dat vind ik meestal ook, ze voelen ook altijd een beetje engig. Raar stofje. Maar ze waren wel leuk, jammer dat ze niet van gewone stof waren.
Lady ja nouja ik vind barbapapa wel leuk ja maar mn lief vindt ze engdus áls ik er hier al iets inkrijg dan is het wat kleins
oh die ga k es proberen dan denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja man! je hebt pakken van knorr geloof ik voor zalm uit de oven, we zijn er hier verslaafd aan!
zeg je tegen je jochie dat jij Beppie uit hebt geplozenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
wij eten hier sperciebonen met aardappels en een kipcordonbleu. (nee niet van mijn kip)
ja! 9.95!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef Reinhilde het volgende:
Koot, die van de H*M*? die is echt leuk! En jammer dat 'ie er niet is in 2persoons. Is nixxx overigens heel blij mee.
heb je dille?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh die ga k es proberen dan denk ik.
Mja eigenlijk ben ik gewoon een doos want ik heb al boodschappen gedaandus ik kan ook niets meer bijhalen, maar ik heb wel alle gewone allerhande kruiden enzo in huis. Es even denken wat ik in elkaar ga flansen...
Oeh en ik heb ook boter gehaald dus ik kan cakejes bakken voor morgen eventueel en versieren met mn nieuwe cakespullies!![]()
mooie tijd vind ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind het wel leuk om morgen te high-tea-en! Anders beginnen we om 15:00 uur, dan kan chell nog aan komen waaien als haar bespreking niet te lang duurt?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:49 schreef Mibos2 het volgende:
Even inbreken doet:
Wij hebben een nieuwe Ford Focus Zwart met een sportieve versie met alles erop en eraan!!! En we hoefden niets bij te leggen dus dat was al positief!!!
Zalm in blokjes snijden, incajunnen, in de wok gooien en dan afblussen naar smaak met ketjap en met een beetje olie eerst in de pan...
* Vlindur fluistert iets over paintquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
(ze hadden geen beschuit met zwarte muisjes )
ik rij een suzuki alto automaat, die bevalt me prima en is zuinigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:16 schreef Nijna het volgende:
Vraagje: Heeft iemand hier toevallig een Fiat Panda en hoe zit dat met het autostoeltje. Wij zijn aan het kijken voor een 2e autootje en hebben vamorgen een ritje gemaakt in een panda, maar ik vond dat Mirte wel erg weinig beenruimte over had (ze zat met haar voetjes tegen de voorstoel en nou ben ik echt niet enorm lang ofzo, maar er bleef weinig ruimte over).
Of ervaring met een ander klein autootje (wel 4-5 deurs) wat goed bevalt? Of kan ik daar beter een apart topic voor openen? Of moet ik bij een ander subforum zijn...
oeh ik heb vandaag voor het eerst in een automaat gereden en ik zat bijna met mn kop door de voorruit omdat ik dacht even mn koppeling in te trappenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:01 schreef Belana het volgende:
[..]
ik rij een suzuki alto automaat, die bevalt me prima en is zuinig
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:34 schreef Reinhilde het volgende:
Ik vind het wel leuk om morgen te high-tea-en! Anders beginnen we om 15:00 uur, dan kan chell nog aan komen waaien als haar bespreking niet te lang duurt?
oh schakelen en koppelen gaat zo als vanzelf voor mij (bleek wel vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:06 schreef Belana het volgende:
ja het is misschien even wennen in het begin, maar ik vind het zalig en wil nooit meer anders
ooooh BE auch dabei?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oehoeh, is er nog een plekje vrij?
Ik heb nog wel het eea aan verschillende thee-tjes om mee te nemen?
ja daarom heb ik het ook nog niet gekochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:27 schreef Popples het volgende:
[..]
volgens mij mag jij dadelijk verhuizen
Ehm nee... gewoon net even te...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |