Is zij die met dat korte rode haar? Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef Chell het volgende:
Ik vind ze idd aardig opgeknapt! Vind dat haar van Clara ook leuk hoor, wat hipper dan wat ze had en dat kan ze wel gebruiken
Ja, da's natuurlijk wel essentieel.... Dat je helemaal als nieuw 'n rondje om dat zwembad paradeert (goeie belichting!!) en dat zo'n leuke knakker dan heel subtiel ende zwoel Isn't she looooooooooooooovly zingt.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
En dan Roan die ons komt bepotelentoezingen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk wel essentieel.... Dat je helemaal als nieuw 'n rondje om dat zwembad paradeert (goeie belichting!!) en dat zo'n leuke knakker dan heel subtiel ende zwoel Isn't she looooooooooooooovly zingt.....
Het is eeuwig zonde dat hij wel degelijk kan zingen en dus wsl. ook nog doorgaat ook.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Rob vind ik niet leuk, beetje een zeikerd.
Ik vond hem in het vorige topic ook nog een beetje eng, maar dit vond ik eigenlijk best oké!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:23 schreef Leonoor het volgende:
Ik vind deze kerel dus echt zo eng! En een zeikerd!
Is Jermaine = Urkel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik vind die Rob eigenlijk steeds leuker worden, tussen al die vervelende jongens. Rob en Jermaine, dat zijn de enige twee die voor mij naar de liveshows mogen.
Ah dus toch eentje die een vraag durft te vermijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
haha ik lees de hitkrant staat een interviews over de jongens van x faxtor
hier van luigano
En wanneer was je eerste keer?
ik heb al wel meer gedaan dan zoen, maar daar ga ik niet uitgebreid op antwoorden. Dat hoeft van mij niet in Hitkrant
Inderdaad, het was al een saai liedje maar deze keer viel ik bijna slaap.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig wat is dit slaapverwekkend...Laurens af door de zijdeur graag...
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik vind die Rob eigenlijk steeds leuker worden, tussen al die vervelende jongens. Rob en Jermaine, dat zijn de enige twee die voor mij naar de liveshows mogen.
Krullenbol is Jermaine. Hij zingt niet zo goed, maar ik vond hem zo leuk vergeleken bij die andere jongens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Jermaine = Urkel?
Rob viel me net alles mee eigenlijk en verder vind ik die krullenbol erg leuk, maar ik weet niet of die goed genoeg zingt.
Laurens is het aan het verzieken
En hij voegt Stacey gelijk aan zijn harem toequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:31 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Simba made it.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:32 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hij voegt Stacey gelijk aan zijn harem toe.
Frodo wie is dat ook alweerquote:
Nee, Robquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:34 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Simpel dit Laurens wedde?
Ik zou het er ook wel op kunnen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef LeBeau het volgende:
Op Laurens zou ik eerder klimmen, dus laat die maar doorgaan.
Dank u.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef LeBeau het volgende:
Op Laurens zou ik eerder klimmen, dus laat die maar doorgaan.
Inderdaad. Nou ja, ik vind deze categorie sowieso niet geweldig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef Steve het volgende:
Wat een aparte keuzes van Stacey.
The Rock.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(+ muziekje gejat van ER)
ja datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef patatmetfriet het volgende:
Stacey vuile kuthoer slet.
Ah herkende het muziekje dus toch goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef babette21 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(+ muziekje gejat van ER)
Inderdaad, wat een zelfverzekerde kakkertquote:
Ik vind hem wel aantrekkelijk. Maar hoe langer ik naar hem kijk, hoe meer ik hem een Nick&Simon-type vind...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij schijnt superlekker te zijn.
Ik zie het niet
Oh ik wel hoor, en voor een 18jarige is ie goed op wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het niet
Dat is de leeftijd lieverd, het gezichtsvermogen wordt wat minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het niet
sowieso 'n beetje irritant als anderen dat voor je bepalenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het niet
Dammit, ga je mond spoelen, snotneus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd lieverd, het gezichtsvermogen wordt wat minder.
Is dat zo? Dan beklim ik liever Lisaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het niet
Mocht ie willenquote:
en ze is nog dom ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd. En ik hou niet van haar stem. Ik vind Clara maar saai...
Twee weken terug zaten we volgens mij nog zo op 1 lijn, deze keer is het constant het tegenovergestelde. Wat is er met ons gebeurd?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Van dit soort conservatoriummeisjes zijn er al genoeg.
Sorry.
Doei.
oh dat laatste vind ik echt totaal níet, N&S zijn van die buurjongen-types, Laurens wekt liever de indruk uit het Gooi te komen.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk. Maar hoe langer ik naar hem kijk, hoe meer ik hem een Nick&Simon-type vind...
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef Steve het volgende:
Jonge jongetjes kan natuurlijk ook helemaal weg, en dan de hele 16+-ploeg naar de liveshows.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Dakota het volgende:
Ik doe harry dan wel als Roan zo populair is
quote:
We besnuffelen elkaar te weinig, dan krijg je dat, dan groei je een beetje uit elkaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Twee weken terug zaten we volgens mij nog zo op 1 lijn, deze keer is het constant het tegenovergestelde. Wat is er met ons gebeurd?
IDD! met die hoofdband omquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wel met lange haren nog, voordat de Idols kappers 'm gingen verpesten
Ja inderdaad, het is nou eigenlijk wel weer leuk geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Chell het volgende:
Harry mag van mij echt wel weg. Ik vind het een schattige vent en superstoer dat ie dit doet en hij kan ook zingen, maar het is geen X-Factor. Laat alsjeblieft gewoon drie goeie doorgaan...
Ik wil hem echt als adoptie-opa, maar idd niet in de live showsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Chell het volgende:
Harry mag van mij echt wel weg. Ik vind het een schattige vent en superstoer dat ie dit doet en hij kan ook zingen, maar het is geen X-Factor. Laat alsjeblieft gewoon drie goeie doorgaan...
Ik vond het mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
Harry
Zal niet door gaan, maar het is wel.
JAAAAquote:
Viel me ook op, Gordon had 't ook maar Eric weer niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef patatmetfriet het volgende:
WTF dit is zoooo opgepimpte montage ineens?
Harry heeft ook al bijna staar, een kunstheup en reumaquote:
Ik weet het niet, je glijdt geeneens een beetje wat Laurens betreft. Da's wel een hele brede kloof om te overbruggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We besnuffelen elkaar te weinig, dan krijg je dat, dan groei je een beetje uit elkaar.
Maar niets onlijmbaars hoor, poepeltje
Ik wil hem ook wel als adoptie-opa inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil hem echt als adoptie-opa, maar idd niet in de live shows
Die drummert die daar in het bandje bij de Angela audities zit (over hoofdband gesproken) is ook een leukerd!quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:43 schreef babette21 het volgende:
Ik wil Roan, Irma en Rachel (kotic) door hebben....
hopelijk werkt Angela wat beter mee dan Stacy!
Ghehe ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
JAAAA![]()
![]()
bij de audities was dat, ik meteen mn favoriet al gekozen haha
Bij Erik vond ik het anders ook behoorlijk gepimpt lijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:43 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Viel me ook op, Gordon had 't ook maar Eric weer niet.
Recessie
Aah je hebt gelijk, Stacey kreeg 't alleen bij haar 'éntreé 'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij Erik vond ik het anders ook behoorlijk gepimpt lijken.
Dat was de reclame waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij Erik vond ik het anders ook behoorlijk gepimpt lijken.
Glij jij wel een pietsie op Roan dan ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet, je glijdt geeneens een beetje wat Laurens betreft. Da's wel een hele brede kloof om te overbruggen.
Al glijd ik natuurlijk wel voor twee.
ik zie het ook..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:45 schreef Dalamar het volgende:
Waarom staat de uitslag al op de xfactor website? Of doe ik iets helemaal verkeerd?
hij is immers al 18!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Glij jij wel een pietsie op Roan dan ook?![]()
Dan zal ik eerlijk toegeven dat ik met zes borrels op ook heus wel een hapje van Laurens zou lusten!
Een klein beetje, al heb ik het niet zo op kaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Glij jij wel een pietsie op Roan dan ook?![]()
Dan zal ik eerlijk toegeven dat ik met zes borrels op ook heus wel een hapje van Laurens zou lusten!
Is ie 18 ja?quote:
Ik dacht dat ook gelijk, niet doen zoiets.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:43 schreef Chell het volgende:
Dat Harry bedankt gedoe is nu ook wel een beetje stom aan het worden...
Idd! Bitchez!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:45 schreef Dalamar het volgende:
Waarom staat de uitslag al op de xfactor website? Of doe ik iets helemaal verkeerd?
omdat jij geen vrouw bentquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Al die vrouwen te soppen over Roan.
Ik vind hem zo saai.
Nou ja, jij niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ie 18 ja?
Dan word ik dit jaar dubbel zo oudMaar daar proefvoel je niets van
Als dat zo is, zeg dan niks!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:45 schreef Dalamar het volgende:
Da's Judith, uit Big Brother!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:47 schreef LeBeau het volgende:
Ligt het aan mij, of heeft een van die dames uit de Grando reclame een beetje een snor?
*erg on-topic*
Trappen@!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een klein beetje, al heb ik het niet zo op kaal.![]()
En hij mist dat arrogante, dat vind ik juist zo leuk aan Laurens. Zo iets wat je er echt uit moet meppen.
Jongens weg en alle 26 plussers door eens of niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:47 schreef Maartel het volgende:
't is niet eerlijk dat er hier maar 3 doormogen
Nah und?quote:Harry heeft ook al bijna staar, een kunstheup en reuma
Nee hoor staat er gewoon al op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:45 schreef Dalamar het volgende:
En 'Ready or Not' van de Corrs! Of the Cors! Of the Corrs! Dat vind ik een hele lekkere plaat.quote:
Hebben we het nu over de drummert?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Greys, je kan een vrachtwagen parkeren in die vent z'n neus!
Dat zegt al weer genoeg over waar jij naar keek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de drummert?![]()
Even goed kijken, zondag viel die neus me niet op!
Nou idd, ik ben echt verbaasd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En 'Ready or Not' van de Corrs! Of the Cors! Of the Corrs! Dat vind ik een hele lekkere plaat.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt al weer genoeg over waar jij naar keek.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt al weer genoeg over waar jij naar keek.
Ben jij de enige volgens mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Rachel Kotic niet eens zo bijzonder goed eigenlijk..
Angela een dikke moeke?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik nou echt niet ontroerend, wel goed gezongen, maar niet ontroerend. Angela is trouwens wel een dikke moeke geworden.
Ze lijkt er anders voor geen meter op?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef Poppejans het volgende:
Huh ik mis wat, was IRMA dat die zong in Nasty???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |