Sorryquote:
Ik hoef niks aan te passen aan je TTquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoef niks aan te passen aan je TT!
dat was het ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Het klinkt wel heeeeeel erg als een afscheidsgesprek...
Ja dat was ook duidelijk NET toen ik posttequote:
Die is er toch al uit?quote:
Angela krijgt het nog best zwaar... ze moet gewoon de helft eruit trappen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:03 schreef Ladylicious het volgende:
Ben ook wel heel benieuwd wie er over blijven van de 26+
Het gaat dan ook om de X-factor niet om wie het zuiverst zingtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Naamah het volgende:
B&B zong kut, maar ik vond het wel een superleuk optreden. En verder vond ik ze enorm schattig deze aflevering, ook wel weer grappig, maar minder irritant-grappig, dus da's goed!
quote:
Dat is de enige van de jongens die wel kan zingenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef Regina7 het volgende:
Jammer van C-united. Was toch een origineel ensemble!
ff opgezocht, nu weet ik weer wie het isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat is de enige van de jongens die wel kan zingen
Nee die geilt wel op dat gegalmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
Als de Gordon de groepjes had
Had hij C-Uninted niet weggestuurd denk ik
Stacey zei toch al eens zoiets, dat er eentje bij zat die ze het liefst meteen al naar huis had gestuurd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ff opgezocht, nu weet ik weer wie het is
Das dat rokertje dat die zangcoach zo geirriteerd heeft.
Ik vermoed ook dat hij Stacey dermate irriteerd dat zij em niet eens door wil hebben
Jaaaah inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Stacey zei toch al eens zoiets, dat er eentje bij zat die ze het liefst meteen al naar huis had gestuurd?
Dat was vast ook over hem. Daarom was hij in het voorstukje voor volgende week ook in tranen denk ik, Stacey laat geen spaan van hem heel!Om hem vervolgens toch er in te houden en er een nachtegaaltje van te maken natuurlijk, want dat hij stikt van het talent is wel overduidelijk. Hij moet even afgebroken worden en opnieuw opgebouwd en laat dat maar aan Stacey over. Heb nu al zin in volgende week *in handen wrijft*
Ik denk dat het voor het heertje wel goed is als hij even streng wordt aangepaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaaaah inderdaadIk heb er ook zin in
Maar je kon ook wel eens gelijk hebben wat betreft het 'afbreken'. Volgens mij is ze echt een stuk harder dan we tot nu toe denken. Ik ben benieuwd
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Stacey trouwens zo creepy als ze het heeft over 'jonge jongetjes'. Tering, ze is zelf pas 23. Ik mag d'r niet.
Zie jij er een idool in? Apart van het zingen ook?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Bernadette toch echt heel goed hier!
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Zie jij er een idool in? Apart van het zingen ook?
Rellluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Eric vindt Gordon stijlloos
X Factor-jurylid Eric van Tijn is boos op Gordon. Gordon vertelde dat hij het niet eens is met Eric’s keuze en Eric vindt dat Gordon zich met zijn eigen zaken moet bemoeien.
Gordon vertelde maandagavond in RTL Boulevard dat hij niet kan begrijpen dat Eric van Tijn C-United uit X Factor heeft gezet. Eric besloot de 16-jarige dames Buurman & Buurman een kans te geven, tot groot ongenoegen van de blonde zanger die geen grote carrière voor de meisjes ziet.
Eric van Tijn hoorde via via van Gordons uitspraken en schoof dinsdagavond aan bij RTL Boulevard aan om zijn hart te luchten. Hij is boos op Gordon. Eric: “Ik zit al 30 jaar in het vak en weet alles van artiestenbegeleiding en artiestontwikkeling. Ik zie een grote toekomst voor Buurman & Buurman, ze kunnen goed zingen en er zit groei in.”
Eric vindt Gordons uitspraken stijlloos en beneden ieder niveau.
Benieuwd wat Eric nog meer heeft gezegd? Bekijk hier het item uit RTL Boulevard.
best grappig eigenlijk dat 'n paar volwassen kerels zich hier zo druk om maken...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Steve het volgende:
Gordon.
Hij zeikt echt op alles en iedereen.
Ik heb niet echt het idee dat zij een fanbase op gaat bouwen die groot genoeg is om te winnen. Maar ze zal wel ver komen denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, ik denk eigenlijk niet dat Irma wint. Ze is iig niet de enige goede kandidaat.
Ik ben ook benieuwd! En ik kan voor het eerst in weken weer live kijken, dus ik gooi deze vast naar MyAT! Tot vanavond!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:02 schreef Naamah het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond! Vooral naar wie er van de 26+ doorgaan en benieuwd naar hoe Stacey het gaat aanpakken met de jochies!
Jaaaa nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb er zin an
(Shining, tis nu wel écht vrijdag toch![]()
![]()
)
Nicequote:
quote:
quote:
Whihihihi!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht heel even dat 't twee groepen waren (ik zit er dit seizoen nog niet zo in geloof ik)
Ik hoop dat er geen Slanktopic ladies meekijken hier vanavond of dat dit topic snel vol is en er geen haan meer naar kraait dat ik schaamteloos zit te schransen. Ah joh, we kenne 't hebbeh....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat doe je me aan. Ik dacht dat het wel zonder chips kon vanavond!
![]()
Hmmmzzzz. ik heb een komkommer met dipsausjes.
En evt. nog popcorn.
* Brighteyes verzwijgt de McFlurry die ze nu aan het weglepelen is.
Chell je bent blauw gewordenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:25 schreef Chell het volgende:
Ik heb ook nog overwogen naar de Mac te gaan voor een McFlurry of een Sundae, maar ik wil mijn parkeerplaatsje niet kwijt(goed voor de lijn joh, zo'n straat die opnieuw wordt bestraat!)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi!
[..]
Ik hoop dat er geen Slanktopic ladies meekijken hier vanavond of dat dit topic snel vol is en er geen haan meer naar kraait dat ik schaamteloos zit te schransen. Ah joh, we kenne 't hebbeh....
Nee hoor, ik ben al eeuwen blauwquote:
Rookhuizen zoekt gewoon iemand voor de andere momenten dan tijdens de liveshow'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:35 schreef Leonoor het volgende:
Maroon 5 is tof![]()
Volgens mij krijgen de jongetjes het een stuk zwaarder dan de meisjes vorige week bij Gordon...
Ik denk dat hij zo gaat huilenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
Rob (lookalike James Blunt) moet een nummer zingen van James Blunt zingen![]()
![]()
Ieuw! Ze zijn nou niet echt aantrekkelijk, de jongetjes, en ik ben heel visueel ingesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Rookhuizen zoekt gewoon iemand voor de andere momenten dan tijdens de liveshow's
Het is ook een huilnummer als ik het nummer hoor moet ook ik huilenquote:
Word een Dolly Dot!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:39 schreef Chell het volgende:
Leuk optrekje ook weer...ik doe toch iets fout!
ze is talentscout/producent toch? Volgens mij had ze op d'r 18de al d'r eigen productiemaatschappij!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Maartel het volgende:
't was me bij de voorrondes die ik zag nog niet opgevallen, maar die Stacey is echt een beetje naar.. waar heeft zij haar sporen verdient?
Ik kan niet zingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Word een Dolly Dot!
Oeh, Spargo! Baby you and me! +O
Volgens mij is dat programma wat hier na komt, met Peter van de Vorst, is volgens mij een keer bij haar geweest. Kun je kijken of dit haar huis is.quote:
In de vrouwengroepjes van tegenwoordig is dat echt geen enkele belemmering meer hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen![]()
Ik word wel beroemd fotograaf
Jaaaaaaaaquote:
Inderdaad. Het is al kort genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Steve het volgende:
Geen kort haar.
Ja het is weer hetzelfde gezeik als vorige week, we mogen blij zijn als we 1 liedje gaan horen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Alleen maar gepraat
kom op zingen zingen zingen maak me gek
Hij moet alleen wél van Roan afblijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
Ik had altijd een hekel aan Maik de Boer maar door Ranking the Stars ben ik toch 'n beetje van 'm gaan houden...
En geen piemel-insinuaties makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet alleen wél van Roan afblijven
Ja wie is nou 1 en wie 2?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:46 schreef Maartel het volgende:
Ik had bij Rachel (1?) eigenlijk altijd het idee dat ze zwaar geblondeerd was
1 is K-Oticquote:
Haha, dat was bij 'dinges ziet sterren' toch? Daar had ik toen het laatste stukje van opgenomen voor de pfaffs uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is dat niet het huis van Angela, dat was laatst op tv in een ander programma en dat was een heel ander huis
Tegen wie heb je hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:45 schreef Karina het volgende:
Wanneer deed je het voor de 1e keer? Ga je daar beter van zingen of zo
Johnny de Mol, toch? Ik vraag me altijd af met wie hij het gedaan heeft tijdens de opnamen, na dat bericht erover op nu.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, dat was bij 'dinges ziet sterren' toch? Daar had ik toen het laatste stukje van opgenomen voor de pfaffs uit.
Haha, en dan zegt ze ook nog "Goh! Wat goed zeg, dat je dat meteen door hebt!"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeder Rachel probeert er inderdaad nog uit zien als iemand van 18.
Niet tegen jou hoorquote:
Tienermeisjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Moeder Rachel probeert er inderdaad nog uit zien als iemand van 18.
ow okquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet tegen jou hoorWas net in het voorstukje met Stacey en nog iemand, hadden ze schijnbaar gevraagd.
Ja, maar zo flauw dat het waarschijnlijk na 10 min al te tenenkrommend wordt... Maar zo in de voorstukjes!quote:
Met Kim ANTM denk ik!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Johnny de Mol, toch? Ik vraag me altijd af met wie hij het gedaan heeft tijdens de opnamen, na dat bericht erover op nu.nl
Volgens mij wordt dat echt hilarisch! Ik hou d'r vanquote:
Ja lijkt me ook wel leukquote:
Nee, Van der vorst, er kwam net een commercial langs.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Johnny de Mol, toch? Ik vraag me altijd af met wie hij het gedaan heeft tijdens de opnamen, na dat bericht erover op nu.nl
ANTM? je bedoelt HNTMquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Kim ANTM denk ik!
[..]
Volgens mij wordt dat echt hilarisch! Ik hou d'r van
God, ja, en het ergste is nog dat ik die aflevering nog heb gezien ook. Ik heb inmiddels ook al bedacht dat de verwarring komt doordat Peter volgens mij met een aantal downtjes was gegaan, en johnny ny "Down met Johnny" doet..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, Van der vorst, er kwam net een commercial langs.
Oh ja tuurlijk! Je hebt gelijk!quote:
Ik denk dat ze dat wilden testen, denk dat ze hadden gehoopt dat er eentje zou zeggen dat het hem niets aan ging. Oh, hm. Als ik Stacey zo hoor vindt ZIJ wel dat ze alles moeten zeggen en de journalist te vriend moeten houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:57 schreef Leonoor het volgende:
Serieus, je hoeft niet alles aan zo'n man te vertellen toch? Je ouders gaan dit ook terug zien he.. "Ik was 14 en het ging moeilijk, bijna niet". Way to go Laurens, ik hoop niet dat je nu met opa en oma op de bank zit...
Hij heeft met een jongen gedaanquote:
Ik hoopte ook dat Stacy nu ging zeggen "Nou, jongens, op dit soort vragen hoef je dus geen antwoord te geven he!", maar dat was dus kennelijk niet de wijze les die ze hen wilde leren...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wilden testen, denk dat ze hadden gehoopt dat er eentje zou zeggen dat het hem niets aan ging. Oh, hm. Als ik Stacey zo hoor vindt ZIJ wel dat ze alles moeten zeggen en de journalist te vriend moeten houden
Ze kunnen beter leren creatief te antwoorden...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wilden testen, denk dat ze hadden gehoopt dat er eentje zou zeggen dat het hem niets aan ging. Oh, hm. Als ik Stacey zo hoor vindt ZIJ wel dat ze alles moeten zeggen en de journalist te vriend moeten houden
Dat ze door Angela echt maar net door is als 6e.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zei angela nou tegen rachel? Mijn geluid van de difitale tv viel weg.
"Nu nog even iets voor je keel"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Stacey is zo... zo... nép. Of ze is gewoon niet geschikt voor op televisie.
Vind ik dan hoor
Dat viel me ook al op, ik dacht eerst nog dat ik het me verbeeldde.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef Chell het volgende:
Die sponsorsnoepjesreclame tussendoor is wel irritant hoor elke keer
Hij is best aardig, maar verder vind ik het ook niets.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die Rob helemaal niks. Eruit graag!
Ik vind 'm wel wat sympathieks hebben, in tegenstelling tot de rest van dit groepje (krullebol uitgezonderd)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die Rob helemaal niks. Eruit graag!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef Karina het volgende:
Dat haar van die ene Rachel is een beetje mors dood.
Een beetje maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef Karina het volgende:
Dat haar van die ene Rachel is een beetje dood.
1 of 2?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:10 schreef Steve het volgende:
Nou ja bij vervelende Rachel kan het alleen maar beter worden.
Welke is vervelende Rachel? K-otic niet toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:10 schreef Steve het volgende:
Nou ja bij vervelende Rachel kan het alleen maar beter worden.
Het is Leco!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ze knappen er allemaal wel van op zeg!
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke is vervelende Rachel? K-otic niet toch?
Berget Lewis!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef Karina het volgende:
Bekende Nederlands, wie is die grote negerin? Ken ik niet.
Kunnen we Leco niet uitnodigen voor ons logeerpartijtje bij Gordon?quote:
Tijd voor Erben op 3quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Reclame? Tijd voor komkommer met dipjes!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef Karina het volgende:
Bekende Nederlands, wie is die grote negerin? Ken ik niet.
Goed plan! Ik kan ook wel een make-over gebruiken!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kunnen we Leco niet uitnodigen voor ons logeerpartijtje bij Gordon?
Leuk, zo'n make-overtje tussen 't zwemmen door!!
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:14 schreef Chell het volgende:
[..]
Goed plan! Ik kan ook wel een make-over gebruiken!
Ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zingt wel goed idd, maar echt nog nooit van gehoord.quote:
Nou zou niet gek zijn, ik kan wel een make over gebruiken, zo voor de zomer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik vind Rob best sympathiek, maar ook een beetje eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Hitkrant dude erbij halen vond ik wel leuk bedacht, ze hadden het er maar moeilijk mee. Rob moet omdat hij zo sympathiek is eigenlijk door, maar z'n stem gaat het vast niet voor hem doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |