Is zij die met dat korte rode haar? Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef Chell het volgende:
Ik vind ze idd aardig opgeknapt! Vind dat haar van Clara ook leuk hoor, wat hipper dan wat ze had en dat kan ze wel gebruiken
Ja, da's natuurlijk wel essentieel.... Dat je helemaal als nieuw 'n rondje om dat zwembad paradeert (goeie belichting!!) en dat zo'n leuke knakker dan heel subtiel ende zwoel Isn't she looooooooooooooovly zingt.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
En dan Roan die ons komt bepotelentoezingen!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk wel essentieel.... Dat je helemaal als nieuw 'n rondje om dat zwembad paradeert (goeie belichting!!) en dat zo'n leuke knakker dan heel subtiel ende zwoel Isn't she looooooooooooooovly zingt.....
Het is eeuwig zonde dat hij wel degelijk kan zingen en dus wsl. ook nog doorgaat ook.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Karina het volgende:
Rob vind ik niet leuk, beetje een zeikerd.
Ik vond hem in het vorige topic ook nog een beetje eng, maar dit vond ik eigenlijk best oké!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:23 schreef Leonoor het volgende:
Ik vind deze kerel dus echt zo eng! En een zeikerd!
Is Jermaine = Urkel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik vind die Rob eigenlijk steeds leuker worden, tussen al die vervelende jongens. Rob en Jermaine, dat zijn de enige twee die voor mij naar de liveshows mogen.
Ah dus toch eentje die een vraag durft te vermijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
haha ik lees de hitkrant staat een interviews over de jongens van x faxtor
hier van luigano
En wanneer was je eerste keer?
ik heb al wel meer gedaan dan zoen, maar daar ga ik niet uitgebreid op antwoorden. Dat hoeft van mij niet in Hitkrant
Inderdaad, het was al een saai liedje maar deze keer viel ik bijna slaap.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig wat is dit slaapverwekkend...Laurens af door de zijdeur graag...
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef livelink het volgende:
Ik vind die Rob eigenlijk steeds leuker worden, tussen al die vervelende jongens. Rob en Jermaine, dat zijn de enige twee die voor mij naar de liveshows mogen.
Krullenbol is Jermaine. Hij zingt niet zo goed, maar ik vond hem zo leuk vergeleken bij die andere jongens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Jermaine = Urkel?
Rob viel me net alles mee eigenlijk en verder vind ik die krullenbol erg leuk, maar ik weet niet of die goed genoeg zingt.
Laurens is het aan het verzieken
En hij voegt Stacey gelijk aan zijn harem toequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:31 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Simba made it.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:32 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En hij voegt Stacey gelijk aan zijn harem toe.
Frodo wie is dat ook alweerquote:
Nee, Robquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:34 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Simpel dit Laurens wedde?
Ik zou het er ook wel op kunnen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef LeBeau het volgende:
Op Laurens zou ik eerder klimmen, dus laat die maar doorgaan.
Dank u.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef LeBeau het volgende:
Op Laurens zou ik eerder klimmen, dus laat die maar doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |