quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh en hier in het promofilmpje van de originele (Engelse) versie zie je hoe nep het allemaal wel niet is.
Daar doet zo'n anabolenaap "gekleurde medemens (wil geen slotje) precies hetzelfde met twee vrowuen
_!!1
Uit je sig:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef GI het volgende:
Het format is gekopieerd en dus ook de stereotypes die door de selectie heen komen. Die wordt een ding voorgelegd. Jij verwacht een datingshow zonder vooraf bepaalde dingen ?
Zat jij soms in die aflevering?quote:World of warfcraft blog. Yadians.com..
Neah, ben ook geen beroepsmilitair maar gewoon simpelweg een nerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uit je sig:
[..]
Zat jij soms in die aflevering?
Cool, lotgenootquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:13 schreef GI het volgende:
[..]
Neah, ben ook geen beroepsmilitair maar gewoon simpelweg een nerd
Inderdaad, iemand die de moeite wil nemen wat screenshots hiervan te nemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Ik zag wel afgelopen vrijdag (of weekend?) een aflevering waarin een vrouw werd verkozen die er maandag vrolijk weer tussen stond maar ik heb het ook pas 2 x gezien dus wellicht is dat normaal
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
dude doe niet zo focking triest, heel veel programma's worden aan het buitenland verkocht of uit het buitenland gekocht. Wipe out is ook hetzelfde en big brother ook
Hoho, ik maak alleen de claim dat het een hoax is. Nu nog de bewijzenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef devl1nsect het volgende:
Toch een kutprogramma. De eerste keer gezien met die Chileense gast die een dansje ging doen met twee van deze dingen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan moet je of geld krijgen om je kop te vertonen op TV of je spoort niet (of beide). Goed om te weten dat het een hoax is.
tvpquote:
Iemand zei dat het vanavond weer komtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KAN IEMAND ME NOU EINDELIJK VERTELLEN WANNEER EN WAAR DIT PROGRAMMA OP TV IS?
Klopt, op RLT5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iemand zei dat het vanavond weer komt
Kijk anders op www.rtl.nl en dan op Gemist ...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
19:30 of 20:00 op RTL5 d8 ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja waldoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Mendeljev het volgende:
Waldo studeert Russisch en gaat er vandoor met een Russische chick!
Sorry dat ik niet constant zit te F5'en, niet gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*Zucht* Het tweede topic dat was geopend, had dezelfde titel. Was gesloten omdat de modjes vonden dat niemand er meer op zat te wachten. Dus helaas, je faalt. Speel je toevallig ook WoW of ben je een macho-bodybuilder?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Armoed het volgende:
Iemand een link naar de Engelse afleveringen van dit programma?
Jonge die andere chick dan die toen overbleef bij Waldo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja waldo![]()
Moeilijk tank van een vent die erdan vandoor gaat met een chick van 14 jaar jonger die er ook nogis niet verkeerd uitziet
Dat is mijn cynische insteek omdat je mijn entertainmentklacht niet serieus neemtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Slickk het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet constant zit te F5'en, niet gezien.
Geen idee waarom ik nu gelijk weer een macho of een WoWer ben, maar goed.
Welke aflevering is Waldo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge die andere chick dan die toen overbleef bij Waldo.
ja echt zo,n fucking geile oostblokse was datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge die andere chick dan die toen overbleef bij Waldo.
2 en dan de 2e persoon in de aflevering.quote:
Ja gek die manier waarop zij keekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja echt zo,n fucking geile oostblokse was dat
Ik vind haar best iets leuks hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
"Leuk" om te vermelden dat deze dame dan ook met deze "ICH BIN MACHO" ervandoor gaat
[ afbeelding ]
Je moet de aflevering bekijken, ze gaat hem laten keuren door haar collega's (bij de bios?) en ze heeft een mannenstemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind haar best iets leuks hebben
Doe nou niet, anders gaat deze ook dicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Mendeljev het volgende:
Deel 1 van dit topic:
Take me out - die WoW nerd :')
Referentiemateriaal:
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s1_a4.xml
Van afstand wel. En zolang ze haar mond houdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind haar best iets leuks hebben
Iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat filmpje van Rodrigo, "Ik ben een stoere vent, hou van avontuur" en dan zie je hem zo die kroppen sla in een doos stoppen en plakjes kaas snijden
Tofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
na overleg mag t topic over dit programma openblijvenblijkbaar is er genoeg animo voor, dus wij zijn wij als mods om dat tegen te houden
![]()
ik heb iig wat bagger verwijderd, houd het gezellig hier![]()
have fun
Off-topic:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
na overleg mag t topic over dit programma openblijvenblijkbaar is er genoeg animo voor, dus wij zijn wij als mods om dat tegen te houden
![]()
have fun
De producent doet dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Off-topic:![]()
On-topic: Hoe kun je erachter komen wie de casting e.d. van dit soort programma's doet?
"Rent naar de winkel voor een taartquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
![]()
have fun
ditquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Armoed het volgende:
Ze waren bang dat hij met al die andere vrouwen teveel aandacht kreeg, die in "zijn" club kwamen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Friek_ het volgende:
Het valt me trouwens erg tegen dat die kale clubleider geen wijf kreeg. Het leek me wel een kerel met een gladde babbel die het enigszins voor elkaar had.
Een typisch leeghoofd uit het lokale kamp of achterbuurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef kogelbiefstuk het volgende:
Wat maakt die Jorinde toch een "blonde" indruk op me...
Doe het en geef mij de credit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Maanvis het volgende:
't is eigenlijk wel een leuk idee om die 2 filmpjes met die schommel naar bijv. De Wereld draait door te sturen. Immers is het allemaal niet zo spontaan als het lijkt.
Nah, dat moet iemand anders maar FF doen, zit nu op m'n werkquote:
datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Armoed het volgende:
Er zat een tweeling bij. Een lekkere tweeling.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Ik zag wel afgelopen vrijdag (of weekend?) een aflevering waarin een vrouw werd verkozen die er maandag vrolijk weer tussen stond maar ik heb het ook pas 2 x gezien dus wellicht is dat normaal
Flikker eens op en ga zelf googelen.quote:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Er zat een tweeling bij. Een lekkere tweeling.
Niet want ze had dezelfde naamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Er zat een tweeling bij. Een lekkere tweeling.
Onze WoW speler thinks otherwisequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef thloreg het volgende:
Puur en alleen om feel good tv te maken. Kortom ROMMEL!
Eerste aflevering was afgelopen maandag 9 maart.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Ik zag wel afgelopen vrijdag (of weekend?) een aflevering waarin een vrouw werd verkozen
die er maandag vrolijk weer tussen stond maar ik heb het ook pas 2 x gezien dus wellicht is
dat normaal
jaloersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom vallen dat soort ordinaire wijven toch altijd op negers.
Puur om op te scheppen tegenover hun vriendinnen hoeveel meter lul ze nu meer 's nachts naar binnen hebben gehad![]()
Volgens mij hebben zelfs she-males niet zo'n lage stem. wadafak.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo die tweeling met die grafstem (Emina en Edina geloof ik) staan er ook weer tussen nadat ze gisteren en eergisteren meegenomen waren..
Precies, moest toch een aantal keren behoorlijk gierenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:51 schreef D_skilled het volgende:
Irritant dat steeds de wijven die in de voorgaande programma's een date hadden weer terug te zien zijn. Verder wel vermakelijk tv.
Ik vind het toch grappig dat bedrijven mensen inhuren om de hele dag maar naar hun bedrijfsnaam te googelen.quote:
idd. geheel die jakko trouwens. was een badgast.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:14 schreef Mendeljev het volgende:
Die kamer van Jakko, aflevering 5.
Niet je kamer opruimen als de camera-ploeg komt. +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
We zijn al bekend op de take me out hyves
Daar is je antwoordquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:29 schreef ruby77 het volgende:
dag luitjes.
ik heb met genot jullie commentaar gelezen.
en kan je vertellen dat het voor de dames echt mega lachen is om aan mee te werken. en idd voor sommige heren minder. maar het blijft een ontzettend leuk programma.
kan iemand me vertellen hoe ik met die WOW nerd in contact kan komen.
ik was er al uit op date (ja ik was een van die dames) en wil hem wel leren spelen met meisjes ipv elke avond met de pc.
groetjes ruby.
En ze keurt iedereen ook nog eens bij de eerste ronde al afquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie vind er vlug pics van ene Ruby? Het is toch neit die gothic![]()
![]()
he?
Welke is het dan? Die dikkerd? 'Trots op een maatje meer' of die dikke met 'wil geen maagd'?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
En ze keurt iedereen ook nog eens bij de eerste ronde al af![]()
Kijk eens in de spiegel miss zwijnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |