De producent doet dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Off-topic:![]()
On-topic: Hoe kun je erachter komen wie de casting e.d. van dit soort programma's doet?
"Rent naar de winkel voor een taartquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
na overleg mag t topic over dit programma openblijvenblijkbaar is er genoeg animo voor, dus wij zijn wij als mods om dat tegen te houden
![]()
ik heb iig wat bagger verwijderd, houd het gezellig hier![]()
have fun
ditquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Armoed het volgende:
Iemand een link naar de Engelse afleveringen van dit programma?
Ze waren bang dat hij met al die andere vrouwen teveel aandacht kreeg, die in "zijn" club kwamen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Friek_ het volgende:
Het valt me trouwens erg tegen dat die kale clubleider geen wijf kreeg. Het leek me wel een kerel met een gladde babbel die het enigszins voor elkaar had.
Een typisch leeghoofd uit het lokale kamp of achterbuurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef kogelbiefstuk het volgende:
Wat maakt die Jorinde toch een "blonde" indruk op me...
Doe het en geef mij de credit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Maanvis het volgende:
't is eigenlijk wel een leuk idee om die 2 filmpjes met die schommel naar bijv. De Wereld draait door te sturen. Immers is het allemaal niet zo spontaan als het lijkt.
Nah, dat moet iemand anders maar FF doen, zit nu op m'n werkquote:
datquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Armoed het volgende:
Iemand een link naar de Engelse afleveringen van dit programma?
Er zat een tweeling bij. Een lekkere tweeling.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Ik zag wel afgelopen vrijdag (of weekend?) een aflevering waarin een vrouw werd verkozen die er maandag vrolijk weer tussen stond maar ik heb het ook pas 2 x gezien dus wellicht is dat normaal
Flikker eens op en ga zelf googelen.quote:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Er zat een tweeling bij. Een lekkere tweeling.
Niet want ze had dezelfde naamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Er zat een tweeling bij. Een lekkere tweeling.
Onze WoW speler thinks otherwisequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef thloreg het volgende:
Puur en alleen om feel good tv te maken. Kortom ROMMEL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |