Te laatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:02 schreef BlaZ het volgende:
Op deze pagina kunt u een nieuwe belegger bij Alex introduceren. Als u een vriend of vriendin opgeeft voor deze actie, sturen wij hem of haar de openingsformulieren voor een gratis Alex beleggingsrekening.
Opent uw introducé een Alex beleggingsrekening én stort hij of zij ¤ 500, dan ontvangt u allebei een portefeuille ter waarde van ¤ 50!
Nieuwe actie bij Alex..
PM maar als ik iemand moet aanmelden !![]()
2 dagen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Te laat![]()
Duurt wel lang voordat ik me rekeningnummer binnen heb .Hoelang duurt het voordat het geld er op staat ongeveer?
Ah, 185 punten, dat is mijn instapniveau. Ik verhoog mijn instapniveau dan maar naar 186 punten.quote:Volgens beleggingsadviseur Sijmen Plomp van Dresdner VPV is het ondanks de onzekerheid en de onrust op de markten een goed moment om aandelen te kopen. “Er zijn mensen die zeggen ’ik koop wel weer aandelen als het wat rustiger is’, lees als de kranten weer wat positiever zijn. Maar ik geef je op een blaadje dat we dan weer op 300 punten staan.”
Daar is Ranjit Nelissen, technisch analist bij Iris Reaearch, het absoluut niet mee eens. „Nadat we onlangs door de 220 zijn gezakt kwam er een sell-off die de AEX naar de 194,99 punten bracht. Wat ons betreft is er nu sprake van een technisch herstel naar hoogstens 220 punten. Ik zie het als een correctie binnen een neerwaartse trend.”
Nelissen houdt het vizier gericht op 180 punten. „Maar, als iedereen over dat niveau gaat praten, moet je er wel rekening mee houden dat het niet gehaald wordt. Want dan denkt men bij bijvoorbeeld 185 punten: dat laatste stukje risico neem ik voor lief en stapt in.”
Hij baseert zijn negatieve visie óók op het feit dat de omzetten hier zo laag blijven. „Dat betekent volgens mij dat instituten als pensioenfondsen geen aandelen kopen. Dat vind ik behoorlijk zorgwekkend. Kijk naar een aandeel ING, toen dat ¤20 noteerde zag je een omzet van 20 miljoen stukken op een drukke dag. Nu zie je minder stukken omgaan, maar ook tegen een veel lagere koers. Vergelijk dat met bijvoorbeeld Citicorp, dan zie daar ook een scherp gedaalde koers, maar omzetten die véél hoger liggen.”
Maar op de langere termijn is hij minder somber: „Op het huidige niveau is het lange termijn perspectief aantrekkelijk.”
Die zijn al lang door hun geld heenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef edwinh het volgende:
als de working group nou eens flink instapt dan gaan nog in de 2% eindigen.
verrek jah ik dacht dat we nog een week moestenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:28 schreef pberends het volgende:
Ben bang dat de AEX er weer niets van aantrekt. Volgende week expiratie, dus hopelijk meer vuurwerk.
Dan stap ik ook wel mee in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef pberends het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_helemaal_weg__.html
[..]
Ah, 185 punten, dat is mijn instapniveau. Ik verhoog mijn instapniveau dan maar naar 186 punten.
ho daar komt de werkgroep toch nog eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:37 schreef edwinh het volgende:
[..]
verrek jah ik dacht dat we nog een week moesten
wordt btw niks met dj
En als dat instapniveau niet meer langskomt? Wanneer stap je dan in?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef pberends het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_helemaal_weg__.html
[..]
Ah, 185 punten, dat is mijn instapniveau. Ik verhoog mijn instapniveau dan maar naar 186 punten.
Uhm... Titel van het subforum gezien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:49 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Leuk, dat nieuwe AEX subforum trouwens! Is het vanwege de creditcrisis ingesteld?
idd hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm... Titel van het subforum gezien?
Ok!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm... Titel van het subforum gezien?
Ik ben al voor 40% ingestapt. Maar voor de zekerheid zit ik 60% cash.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:47 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
En als dat instapniveau niet meer langskomt? Wanneer stap je dan in?
Wat zei ik ook alweer eerder... Gigantische bearmarktrally op komstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:01 schreef pberends het volgende:
Nette rally op het eind.
Sterk teken dat Waal Straat de winsten vast weet te houden. Vanaf het dieptepunt van maandag is de S&P al 13,5% gestegen.
Gestaffeld instappen is inderdaad het beste. En neem van een ouwe rot aan, er gaat geen bel op de bodem! Niemand lukt het om die precies te timen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben al voor 40% ingestapt. Maar voor de zekerheid zit ik 60% cash.
Bearmarktrally of de opmars met dan een Beartrap, dat is de vraag. Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat zei ik ook alweer eerder... Gigantische bearmarktrally op komst
"Er zijn verschillende indicatoren waarom er volgende week een enorme rally op komst is."
Ik zie het Peter nog wel doen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Gestaffeld instappen is inderdaad het beste. En neem van een ouwe rot aan, er gaat geen bel op de bodem! Niemand lukt het om die precies te timen.
En volgende week, oh groot orakel van de Fok!-community?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat zei ik ook alweer eerder... Gigantische bearmarktrally op komst
"Er zijn verschillende indicatoren waarom er volgende week een enorme rally op komst is."
Dat is dan een unicum. Helaas heb ik wegens een gerechtelijke dwaling in de USA de hele beurscrash niet mee kunnen maken. Anders was ik allang op de 240 vol overtuiging ingestapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het Peter nog wel doen hoor. Hij en nog een paar anderen hier.
Ík zal het in ieder geval laten doen voorkomen. Ik zit overigens al een tijdje 66% in stock. Eigenlijk een kleine 70% ivm stock-dividend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |