..en wie stond er om 11.55 voor de deur te wachten? Datzelfde gekke wijf, met een vriendin, en dan HELEMAAL niets zeggen, he????quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, doe ik niet. Ik ga niet als een schoothondje achter zo iemand aanlopen. Ik denk dat ze gewoon contactgestoord is ofzo.
Loopt ook altijd eerst de zaak bijna uit, draait zich dan heel voorzichtig om, en begint dan te zwaaien met "Werk ze nog, he?"
Doe dat achter de balie zoals ieder normaal mens, trut, of zeg gewoon dat je eigenlijk wel uit wil, maar totaal contactgestoord bent, en niet weet wat je wilt. Denk ik dan.
En toch zeg je het nog maar evenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:47 schreef Lamon het volgende:
(Ik heb er geen "ik" en "zij" bij gezet. Ik ben die normale, zij is degene met die idiote reacties..leek me erg voor zich spreken.)
Ik weet t niet meer. Jij duikt ook op de meest gekke momenten op he????quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef Xenia het volgende:
Lamon, problemen met de vrouwen?
[..]
En toch zeg je het nog maar even![]()
Lang niet meer zo laat online geweest, dus dan mis ik de fun hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
Ik weet t niet meer. Jij duikt ook op de meest gekke momenten op he????
Wel gezellig.
Het topic is wel n beetje veranderd. Het heet hetzelfde, alleen I.R. is er niet meer echt bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:56 schreef Xenia het volgende:
[..]
Lang niet meer zo laat online geweest, dus dan mis ik de fun hier
En jij zit achter de meiden aan... shocking changesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
Het topic is wel n beetje veranderd. Het heet hetzelfde, alleen I.R. is er niet meer echt bij.
..times, they are changing.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:03 schreef Xenia het volgende:
[..]
En jij zit achter de meiden aan... shocking changes
Dit is een OP van lik-m'n-vestje en dan druk ik me netjes uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:28 schreef Lamon het volgende:
..het mooie geneuzel van de vorige delen, is allang verloren gegaan, dus nu gewoon, het topic voor mensen die niet compleet achterlijk zijn, lijkt me genoeg ipv al die woorden.
..ik kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is een OP van lik-m'n-vestje en dan druk ik me netjes uit
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is een OP van lik-m'n-vestje en dan druk ik me netjes uit
Natuurlijk. Maar plak dan in ieder geval de toegestane posttijden erin.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef Lamon het volgende:
..ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Maar mag ik ook mijn zwakke momenten hebben?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
De crème de la crème van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeinzingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internetschapen, ik weet het eigenlijk ook niet.
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagavond) vanaf 02.00 uur.
Zoals je merkt is het niet eens meer nodig, het gaat vanzelf goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar plak dan in ieder geval de toegestane posttijden erin.
Heb nog nooit zoveel gelachen inderdaad. Het had zonder de stemmen in mijn hoofd wel minder gezellig geweest moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:09 schreef broer het volgende:
Jammer dat je het pas nu weer ontdekt. Net na de topic-nummer-honderd-meet, en zo.
Het heeft zo zijn voordelen Lamon.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:15 schreef Lamon het volgende:
Gefeliciteerd, sig, ik heb vanaf nu net zo'n verrot dag-nacht ritme als jij.
Niet iedereen heeft dat, ben er maar zuinig op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel gelachen inderdaad. Het had zonder de stemmen in mijn hoofd wel minder gezellig geweest moet ik eerlijk zeggen.
Moet je niet zeggen tegen iemand met BDD, die kunnen anderen niet inschatten. Ik vond iedereen er goed uitzien, omdat ik zelfwalging had.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:20 schreef sig000 het volgende:
Ow wacht ik heb je een keer ontmoet en je weet ook hoe lelijk ik ben.
Kwam een keer langs vanwege V&A PC en die was lelijker dan jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen tegen iemand met BDD, die kunnen anderen niet inschatten. Ik vond iedereen er goed uitzien, omdat ik zelfwalging had.
Is nu beter, maar dan zou ik je opnieuw moeten inschatten, dus nee, ik weet niet hoe lelijk je bent.
Weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kwam een keer langs vanwege V&A PC en die was lelijker dan jij.
Maar niet iedereen houdt daarvan, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:40 schreef sig000 het volgende:
*btw Lamon als je alles loslaat dan krijgt dit forum ineens veel meer inhoud.
Weet je alles is betrekkelijk, kijk altijd goed naar de moeder en vader.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet ik nog wel.Ouder wel.
![]()
Lelijker, och, ik ben ernstig aan t relativeren op dat gebied. Ik ben onlangs met iemand uit geweest, die ik heel erg leuk vond om te zien, later vertelden mensen me dat ze er niet uitzag.
Het is dus toch echt relatief.
En ik heb er lak aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar niet iedereen houdt daarvan, geloof ik.
Die instelling is het leukst hier op FOK!, en lekker frustrerend voor users die niet beter verdienen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die instelling is het leukst hier op FOK!, en lekker frustrerend voor users die niet beter verdienen.
Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
Mijn backup is gelukt en heb nu al mijn muziek dubbel en daarnaast nog boel op CD en Vinyl.![]()
*btw heb wel ff genoten van die 3 mafkezen in DWDD met hun zwarte schijfjes.
Ja heb platen waar freaks veel voor willen betalen maar ben een jaar bezig om alles weer in de goede hoes te stoppen en er catalogus van te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MooiJij was toch van de vette reggae/dub?
Wel grappig dat er werd gezegd dat "iedereen z'n vinylplaten heeft weggegooid". Ik heb alles nog, kan het alleen niet meer draaien
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:19 schreef sig000 het volgende:
Ja heb platen waar freaks veel voor willen betalen maar ben een jaar bezig om alles weer in de goede hoes te stoppen en er catalogus van te maken.![]()
Heb nooit wat weggegooid zelfs mijn eerste Slade LP heb ik nog.![]()
Om te draaien zoek op Technics op MP en je hebt voor paar tientjes prima draaitafel.![]()
Wel ff op model letten, Direct Drive moet je hebben.
Geen probleem, zo'n ding gaat langer mee dan een CD spelert er nu is er nog steeds genoeg aanbod.quote:
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vandaag dacht ik dat ik mijn gsm op de wc op mijn werk had laten liggen.
Ik in ieder geval wel. Effe de frontpage bekijken, tijdens het afvegen op de toiletrolhouder leggen en dan vergeten mee te nemen. Is echt wel een paar keer gebeurd.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:50 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?
Is dit een antwoord op de waar- of de wie-vraag?quote:
't is wa met die proxies van tegenwoordig. je kunt niet eens meer zien of de user waarmee je berichtjes uitwisselt aids heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:23 schreef Poit- het volgende:
Ooit heb ik wel eens een I.R.Baboon zien posten, maar ik hou het niet zo bij al die kloons tegenwoordig. Ík zit achter 7 poxies jeweet.
Oorpijn is een symtoom van aids, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:26 schreef Snarf het volgende:
[..]
't is wa met die proxies van tegenwoordig. je kunt niet eens meer zien of de user waarmee je berichtjes uitwisselt aids heeft.
subklacht: ik heb oorpijn, na 3 paracetamol, douchen en een toiletprullenbakje volkotsen is het gevoel nog steeds niet veranderd.
Ik denk de oorzaak, zelfs.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:30 schreef Poit- het volgende:
[..]
Oorpijn is een symtoom van aids, denk ik.
Ik slaap altijd het best 's ochtends.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:23 schreef Lamon het volgende:
..ik heb een oude hobby, op de meest debiele tijden wakker worden.![]()
Dan kun je voor de lol ook wel even de beste clip en tekst van het jaar bekijken (al ben ik het nu echt aan het overpromoten, de afgelopen week.)quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het best 's ochtends.
Ja, hallo. Ik heb mijn gsm zelden in mijn zak zitten, dat is niet ladylikequote:Op zondag 22 maart 2009 04:50 schreef broer het volgende:
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?
I.R.Baboon is gaaf en mijn held.quote:
Ik in GC, iets met dat ik een stakker ben, die te zielig is om met Red Cat te daten ofzo...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:24 schreef sig000 het volgende:
Ik zat in DIG.Iets met moederborden enzo.
![]()
Je weet toch waar ze woont? Gewoon keer gaan buurten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik in GC, iets met dat ik een stakker ben, die te zielig is om met Red Cat te daten ofzo...
Neuh, ze hadden wel een beetje gelijk, dat het gespeeld was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet toch waar ze woont? Gewoon keer gaan buurten.
Klinkt als een gezellige meid, je was toch keer naar zo'n ONZ meet en blijven slapen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, ze hadden wel een beetje gelijk, dat het gespeeld was.
Ik vind Kathy aardig, en wil zeker een keer wat afspreken met haar en nog een paar anderen, maar ik was (nog) niet verliefd.
En zij trouwens ook niet, dus dat vind ze helemaal niet erg, juist wel leuk de extra aandacht.
Meer in een soort van drankcoma geraakt, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:39 schreef sig000 het volgende:
....blijven slapen?
Daarom ga ik nooit naar meetings, uit zelfbescherming.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Meer in een soort van drankcoma geraakt, geloof ik.
..ben ook bij Catena in zo'n staat geraakt, totdat een meisje van het bestuur me om 6 uur wakker kreeg en smeekte of ik weg wilde gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit naar meetings, uit zelfbescherming.
Te vroeg, maar ik geloof dat we niet meer zo streng zijn tegenwoordig, de klad is er een beetje ingekomen.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:33 schreef sig000 het volgende:
Ik raak altijd in verwarring wanneer de tijd verzet wordt vandaar deze post te vroeg of te laat, ik kom er niet uit.
Jamaar, om 2 uur is het ineens 3 uur, en ben ik zomaar een uur kwijt van mijn meest vruchtbare periode in het etmaal.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Te vroeg, maar ik geloof dat we niet meer zo streng zijn tegenwoordig, de klad is er een beetje ingekomen.
Daarom is t maar goed dat je em nu opende, want ik ga straks ook naar bed, ik haat het dat ze dat uur iedere keer weer van me afpikken.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jamaar, om 2 uur is het ineens 3 uur, en ben ik zomaar een uur kwijt van mijn meest vruchtbare periode in het etmaal.
Die tijd is voorbij. FOK! is fucking groot en wordt ook steeds vager trouwens.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hem alvast naar voren gezet.
Lamon weet je nog dat Fok klein was en we samen met een paar anderen mijn 5000ste post vierden in een virtuele kroeg ?
Ja het is niet meer wat het ooit was.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. FOK! is fucking groot en wordt ook steeds vager trouwens.
Nou ik ken 't niet anders dan vaag.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. FOK! is fucking groot en wordt ook steeds vager trouwens.
Xenia was hier een paar dagen geleden nog.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is niet meer wat het ooit was.
PingPong en Xenia waren we mee aan het lullen 's nachts. Die bestaan niet meer
Dat scheelt 200000 usersquote:
Echt ?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Xenia was hier een paar dagen geleden nog.
Newbiequote:Op zondag 29 maart 2009 01:58 schreef sig000 het volgende:
Ik kwam Conflict vaak tegen na de nachtdienst en dan doorzuipen en posten tot 12:00u.
Tuurlijk was ik verliefd op mijn shmoopy.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lees maar terug in dit deel, vorige week zaterdag.
Ik dacht dat je verliefd was op Schmoopy?
Ja ongeveer gelijk met Jogy en Xebrozius, in mijn paar 1e posts had ik 't al met static aan de stok.quote:
Welkomquote:
Verliefd op mensen die je alleen op internet ziet? Of hadden jij en Xenia wel eens gemeet?quote:Op zondag 29 maart 2009 03:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik verliefd op mijn shmoopy.
Maar Xenia was daarvoor.
Static is een watje, altijd al gevonden.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ongeveer gelijk met Jogy en Xebrozius, in mijn paar 1e posts had ik 't al met static aan de stok.
Ik kreeg na 3 weken al een ban omdat ik in de nacht van 2000 naar 2001 in ieder forum om 12 uur proost of gezondheid posttequote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ongeveer gelijk met Jogy en Xebrozius, in mijn paar 1e posts had ik 't al met static aan de stok.
Nee maar wel verliefd geworden op shmoopy een jaar lang een relatie gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Verliefd op mensen die je alleen op internet ziet? Of hadden jij en Xenia wel eens gemeet?
Static heeft een standaard verwensingenwoordenboek heb ik later ondekt.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Static is een watje, altijd al gevonden.
Ik moet het tegenwoordig ook van internet hebben, ga binnenkort op een 2de afspraakje met een meisje uit Limburg, die ik via hotornot ken (alles om maar niet bij een datingbureau terecht te komen, hihi)...quote:Op zondag 29 maart 2009 03:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar wel verliefd geworden op shmoopy een jaar lang een relatie gehad
Mijne was ook vrij snel samen met Xebro posten in een Vlens de Vos en Koekenpan topic met "post hier plaatjes op de rand van de policy"quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg na 3 weken al een ban omdat ik in de nacht van 2000 naar 2001 in ieder forum om 12 uur proost of gezondheid postte
Ik ben en was niet opzoek.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik moet het tegenwoordig ook van internet hebben, ga binnenkort op een 2de afspraakje met een meisje uit Limburg, die ik via hotornot ken (alles om maar niet bij een datingbureau terecht te komen, hihi)...
IS IEDEREEN tegenwoordig blauw??!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 04:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is al lang bikkeltijd volgens mij.
Ik heb een paar weken geleden één nummer gehoord en dat vond ik wel goed, geloof ik. Beetje raar ook, maar dat is altijd wel fijn. Hoe heet het album? Dan ga ik even zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
...niemand fan van de nieuwe uitgelekte Depeche Mode cd trouwens?
Sounds of the Universe.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden één nummer gehoord en dat vond ik wel goed, geloof ik. Beetje raar ook, maar dat is altijd wel fijn. Hoe heet het album? Dan ga ik even zoeken.
Lamon ze sluiten mijn briljante 1 april topicssquote:Op donderdag 2 april 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat bedoel ik, hoeveel moderators heeft dit forum tegenwoordig nodig..?
Niet veel hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat bedoel ik, hoeveel moderators heeft dit forum tegenwoordig nodig..?
Meer dan de helft zegt me niksquote:
quote:
Dat komt omdat het 2 april is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lamon ze sluiten mijn briljante 1 april topicss
static is anders dol op tong!quote:
Rare associäties heb je tochquote:Op maandag 6 april 2009 03:14 schreef Ole het volgende:
En dan is msn ook al stuk #@$@$#
tong, ik zie ons zo wel saampjes gezellie over een jaartje of 20
relaties worden anders naarmate onze leeftijd vordertquote:
Ja posten nog regelmatig. Echt oude hap.quote:
TE regelmatig zelfs..quote:Op maandag 6 april 2009 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja posten nog regelmatig. Echt oude hap.
Je hebt gelijk, ik ga nog ff n pizza in de oven stoppen, en dan slapen, dit zijn geen tijden meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 03:59 schreef Ole het volgende:
sorry hoor, heb net serieus gepost in een ander topic..
en het is best laat voor doordeweekse begrippen!
Makkelijk, 5 uur slaap moet genoeg zijn, ik heb nog ff mn msn opgeschoond, en nu ga ik ook lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 04:12 schreef Ole het volgende:
trusten
in het weekend geen probleem. maar moet morgen om kwart voor 11 de deur uit, kan nog net
Dat is niet meer van toepassing...quote:
Omdat andere mensen dat ook niet verdiend hebben, net zoals jij deze situatie (hoewel ik die niet specifiek ken) niet hebt verdiend.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Lamon het volgende:
vraag ik me af waarom ik nog steeds een fatsoenlijk mens ben, en geen misdadiger of iemand die zomaar andere mensen ombrengt.
...is het fout om zoiets op internet te gooien? Ik weet het nl. echt niet meer. Mijn vrienden slapen, ik kan zelf (wat niet zo gek is ) nu niet slapen, en moet er iets mee...quote:
Oh, nu alles kut gaat denk je dat je daarom maar geen goed mens moet zijn? Maakt dat alles weer goed?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Lamon het volgende:
vraag ik me af waarom ik nog steeds een fatsoenlijk mens ben, en geen misdadiger of iemand die zomaar andere mensen ombrengt.
Nu is het wel genoeg met je zelfmedelijden. Ja, het is ontzettend kut, en nee, je hebt het niet verdiend, maar het kan inderdaad nog erger.quote:Ik zal het wel verdiend hebben ofzo...
Nee, ik wilde gewoon steun betuigen, maar wist niet wat ik moest zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
...is het fout om zoiets op internet te gooien?
..kan ik me voorstellen, beter dan een ""kom op joh, t komt wel goed", hoor..quote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon steun betuigen, maar wist niet wat ik moest zeggen.
was geen reactie op jou Lamonquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:10 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ze waarderen eerlijkheid in R&P niet zo, ze vinden internet onbelangrijk en nep, maar klagen wel over iemand, aparte lui daar.
Overigens vind ik de 2de single van Placebo wel minder, jammer...
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:34 schreef Ole het volgende:
het is gewoon doordeweeks veel leuker in de kroeg
kroeg gaat om 3 uur dicht..quote:
kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm laat maar, ik dacht dat je net uit de kroeg kwam etc etc.
in 2 minuten thuis.. dus reken maar uit ..quote:
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Ach, ze blijven wel in 1 topic en dat is toe te juigen.
Oh vergeef me de spelfout, heb tevell Lidl bier op nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.
Dan gaat er hele nieuwe wereld voor je open.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:13 schreef broer het volgende:
Goed doen is helemaal niet zo moeilijk, merk ik nu.
Benieuwd of ik binnenkort ook goed ontmoet....
Duurt wel erg lang bij hem. Taai waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:36 schreef tong80 het volgende:
Nee ieren plegen langzaam zelfmoord
[ afbeelding ]
Prachtig, ik kreeg gisteren bericht over mijn halfjaarlijkse huur-VERHOGING.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Er is nog iets leuks gebeurd trouwens. Onze landlord kwam onlangs even binnenlopen en vertelde dat ie gezien de huidige economische crisis zijn steentje wilde bijdragen en onze huur ging verlagen!!!
Geweldig toch??
Ik neem dan ook PER DIRECT alles terug wat ik ooit over Nederland gezegd heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Halfjaarlijks? Jemig.![]()
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.
Jij huurt van een particulier. Wij hebben hier geen landlord.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.
Hoe zijn de prijzen daarzo eigenlijk om wat te kopen? Vrijstaand met flink stuk grond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
..maar wat natuurlijk veel belangrijker is, wij hebben Ray en Anita...
Als ik het huis wat ik nu bewoon zou moeten kopen dan zou me dat ongeveer 350.000 euro kosten, en dan heb ik een vrijstaand huis met 5 slaapkamers, 4 badkamers, een grote woonkeuken en een tuin van bijna een hectare rondom, waarvan het grootste gedeelte aan de achterkant ligt. Met vrij uitzicht. Maar wel in een pietepeuterig dorpje van ongeveer 290 inwoners. En daar moet je maar van houden natuurlijk. Er zijn gelukkig twee pubs op kruipafstandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe zijn de prijzen daarzo eigenlijk om wat te kopen? Vrijstaand met flink stuk grond.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik het huis wat ik nu bewoon zou moeten kopen dan zou me dat ongeveer 350.000 euro kosten, en dan heb ik een vrijstaand huis met 5 slaapkamers, 4 badkamers, een grote woonkeuken en een tuin van bijna een hectare rondom, waarvan het grootste gedeelte aan de achterkant ligt. Met vrij uitzicht. Maar wel in een pietepeuterig dorpje van ongeveer 290 inwoners. En daar moet je maar van houden natuurlijk. Er zijn gelukkig twee pubs op kruipafstand![]()
Maar het is totaal afhankelijk van de regio waarin je wilt kopen. In Sligo en Donegal heb je een soortgelijk huis al voor 250.000, en in Dublin kost zo'n huis 1.250.000. En als ik mijn huis zou willen kopen als het in de suburbs van Galway zou liggen mocht ik ook een slordige 50.000 tot 75.000 meer betalen.
Ik heb de naam onthouden, Behangplakker was het toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
*btw jammer dat die 38 jarige muts Het opzettelijk naaien van medegebruikers. op slot donderde, was een topic met potentie.
Zijn de prijzen daar ook zo regioafhankelijk dan? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ongeveer vergelijkbaar met Duitsland schat ik.
Ik weet niet Lamon, heb bewust een heel lelijk gebruikersplaatje, verder ga je van me geen hyves of shit vinden, hoogstens wat pics op vage feestjes gemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb de naam onthouden, Behangplakker was het toch?
Ik ben weer even ziek van werk, omdat het allemaal niet zo lukte, dus ik heb de tijd, mocht het een actieve poster zijn.
En die lui die rond dit topic hangen met hun post hier lelijke mensen foto's irriteren me ook mateloos.
Yvonne kan zeggen wat ze wil, maar compleet eerlijk zijn is zo gek nog niet op een forum, je hoeft je niet beperkt te voelen, omdat je niets hoeft te verbergen, dus kun je iedereen pakken op hun irritante en asociale gedrag.
En Ierland heeft Dustin de kalkoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
..maar wat natuurlijk veel belangrijker is, wij hebben Ray en Anita...
En onbewust denk ik toch de hele tijd dat jij het echt bent op dat plaatje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
heb bewust een heel lelijk gebruikersplaatje
Ik had het over een topic wat naar beneden in Onzin, niet over jouw userplaatje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet niet Lamon, heb bewust een heel lelijk gebruikersplaatje, verder ga je van me geen hyves of shit vinden, hoogstens wat pics op vage feestjes gemaakt.
Waarmee??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:41 schreef broer het volgende:
Al te persoonlijke info op het internet zetten is natuurlijk erg onhandig. Je weet dat er idioten rondlopen die daarmee aan de haal gaan en je in de problemen brengen. Zoals ze dat op Geenstijl zeggen: gewoon omdat het kan. Dan kun je zelf nog zo oprecht zijn - wie kwaad wil, kán kwaad.
In Duitsland denk ik nog meer regioafhankelijk dan in Ierland zo te horen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zijn de prijzen daar ook zo regioafhankelijk dan? Dat wist ik niet.
De prijzen dalen hier overigens nog gestaag. Nog een jaartje of twee en we gaan echt kopen schat ik in.
Overigens vergeet ik er nog bij te vermelden dat het niet alleen regioafhankelijk is maar ook uitzichtafhankelik ,hoe raar dat ook klinkt. Als je aan de voet van een berg of de oever van een meer woont betaal je meer, als je aan zee woont betaal je meer.
En mijn droomhuis staat op een cliff in de buurt van de Skyroad in Clifden. Dus dat wordt alsnog sparen
Dan valt het mee in 't echt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
En onbewust denk ik toch de hele tijd dat jij het echt bent op dat plaatje.
Maakt niet uit waarmee. Een beeld is zo gecreëerd, daar hoef je zelf niets voor te doen. Het gaat niet om de intenties van degene die de persoonlijke informatie deelt, het gaat om wat de pubers ermee willen en kunnen doen.quote:
Mijn broer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had het over een topic wat naar beneden in Onzin, niet over jouw userplaatje.
Lelijke foto's van rare mensen!
Irriteert me..
Niets, en als ze er wel wat mee doen, dan kan dat enkel op persoonlijk vlak, en confrontaties zijn ze over het algemeen niet zo goed in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Maakt niet uit waarmee. Een beeld is zo gecreëerd, daar hoef je zelf niets voor te doen. Het gaat niet om de intenties van degene die de persoonlijke informatie deelt, het gaat om wat de pubers ermee willen en kunnen doen.
Dat is het hem nu juist, dat kan niet enkel persoonlijk. Dat kan ook online. Daarom zeg ik: een beeld is zo gecreëerd en bijzonder moeilijk uit te wissen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:47 schreef Lamon het volgende:
en als ze er wel wat mee doen, dan kan dat enkel op persoonlijk vlak
Nee, het gaat vooral om dat er zoals een paar jaar terug weer dat plaatje van die vrouw met die afwijking bij zit, daar hebben ze destijds al een heel topic aan gewijd, met uitlachen omdat ze wel gewoon het lef had om in Nederlandse disco's te komen en zich niets van haar misgroeiing aan te trekken. Ik kan er slecht tegen.quote:
Och, het is je insteek, ik zeg online niets wat ik in het echt ook niet zou zeggen, dus ik ben er niet zo bang van...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist, dat kan niet enkel persoonlijk. Dat kan ook online. Daarom zeg ik: een beeld is zo gecreëerd en bijzonder moeilijk uit te wissen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, het gaat vooral om dat er zoals een paar jaar terug weer dat plaatje van die vrouw met die afwijking bij zit, daar hebben ze destijds al een heel topic aan gewijd, met uitlachen omdat ze wel gewoon het lef had om in Nederlandse disco's te komen en zich niets van haar misgroeiing aan te trekken. Ik kan er slecht tegen.
Mijn nicht heeft een kindje uit China geadopteerd met 1 oogje, en een vergroeid hoofdje.
Ze is nu 4 jaar en slimmer, liever en schattiger dan welk kind ik ook tegenkom.
Als ik me bedenk dat ze over een aantal jaar gepest gaat worden en al die potentie en dat lieve, spontane en onschuldige eruit geziekt gaat worden, gaat mijn bloed koken. Letterlijk.
Haar enige redding is nu dat ze bij Amalia in de klas zit, en dat zij een beetje naar elkaar toetrekken omdat het allebei buitenbeentjes zijn, maar wat er over een paar jaar gaat gebeuren...
En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:55 schreef Lamon het volgende:
Och, het is je insteek, ik zeg online niets wat ik in het echt ook niet zou zeggen, dus ik ben er niet zo bang van...
...maar WAT kunnen ze ermee doen, is dan mijn vraag?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.
Jij bent ook echt van het echte leven en internet uit elkaar houden, broer die pakken ze niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef broer het volgende:
En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.
Ligt eraan welke mafkezen je achter je aan krijgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
...maar WAT kunnen ze ermee doen, is dan mijn vraag?
Manipuleren en in een andere context plaatsen. Dat leek me toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
Er hoeft maar een zieke mongool bij te zitten die jou ontzettend vervelend vindt en je huis staat in de fik. Of informatie over jou en je familie op internet neerzetten (jij kan dan wel schijt hebben aan privacy, maar je familie niet). Dat soort dingen. Dat kun je toch wel bedenken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
O, als je wilt, heb je mij ook zo te pakken, hoor. Maar ik moedig dat niet aan, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
Jij bent ook echt van het echte leven en internet uit elkaar houden, broer die pakken ze niet.
Op internet, in het echt? Ik WIL het wel begrijpen, maar ik zie geen duidelijke voorbeelden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Ligt eraan welke mafkezen je achter je aan krijgt.
Wederzijds broer, wederzijds.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
O, als je wilt, heb je mij ook zo te pakken, hoor. Maar ik moedig dat niet aan, inderdaad.
Kan dat met iemand die jou in het echt irritant vindt, dan niet even zo goed?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er hoeft maar een zieke mongool bij te zitten die jou ontzettend vervelend vindt en je huis staat in de fik. Of informatie over jou en je familie op internet neerzetten (jij kan dan wel schijt hebben aan privacy, maar je familie niet). Dat soort dingen. Dat kun je toch wel bedenken?
Ja dat kan ook, zo heb ik nog een ex buurman die me niet graag tegenkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan dat met iemand die jou in het echt irritant vindt, dan niet even zo goed?
Heb ik gedaan, ze hebben mijn werk gebeld, terwijl ik er niet eens was, volgens mij hebben ze nog naar de verkeerde zaak gebeld ook trouwens, de concurrent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Probeer maar uit in KLB, ik raad 't je overigens niet aan.
In theorie wel, in de praktijk gebeurt dat een stuk minder. De mogelijkheden om iemand dwars te zitten via internet zijn een stuk uitgebreider - je zei zelf al dat de enige 'echte' confrontatie persoonlijk is - en de anonimiteit van de daders en het feit dat ze vaak in een groep 'werken' maakt dat ze gemakkelijk verder gaan dan in het echte leven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
En jij denkt dat dat niet op jou afstraalt op de een of andere manier?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:15 schreef Lamon het volgende:
Heb ik gedaan, ze hebben mijn werk gebeld, terwijl ik er niet eens was, volgens mij hebben ze nog naar de verkeerde zaak gebeld ook trouwens, de concurrent.
Mijn adres staat niet op mijn voorhoofd. Ook in het echt ben ik voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ik weet het niet, ze kunnen je afzeiken, maar er is een heel mooi kruisje rechtsboven om daar geen last van te hebben, en ik zie nog geen FOK!-escader langskomen om mijn huis af te branden, om heel eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk gebeurt dat een stuk minder. De mogelijkheden om iemand dwars te zitten via internet zijn een stuk uitgebreider - je zei zelf al dat de enige 'echte' confrontatie persoonlijk is - en de anonimiteit van de daders en het feit dat ze vaak in een groep 'werken' maakt dat ze gemakkelijk verder gaan dan in het echte leven.
Neuh, ik doe het toch niet? Ik heb niets te maken met wat idioten doen, zonder dat ik daar op zit te wachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat niet op jou afstraalt op de een of andere manier?
Waarop je mij mag prijzen dat ik die kloon nooit verraden heb, terwijl ik eigenlijk niet zo van klonen hou.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:21 schreef sig000 het volgende:
Aan de andere kant ben ik Lamon via V&A irl tegengekomen maar ik heb voor dat subforum weer een kloon zodat deze lastig te linken wordt, meeste kloons verraden zichzelf.
Het gaat mij er niet om dat ik zou worden afgezeken. Dat zou niet leuk zijn, maar wegklikken is inderdaad een goede remedie. Ook ben ik niet zo bang dat ik met mijn mening een doodseskader uitnodig - zo extreem ben ik niet. Waar het mij om gaat is dat ik in het dagelijks leven geen last wil hebben van een karakter dat op internet voor mij wordt gecreëerd door opgeschoten pubers. Als iemand mij googelt moet hij mij vinden; niet het beeld van iemand anders. Heeft er ook vast mee te maken dat ik zelfstandig werk en een ludieke actie van een mede-FOK!ker rechtstreeks invloed kan hebben op mijn broodwinning.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
Ik weet het niet, ze kunnen je afzeiken, maar er is een heel mooi kruisje rechtsboven om daar geen last van te hebben, en ik zie nog geen FOK!-escader langskomen om mijn huis af te branden, om heel eerlijk te zijn.
Maar goed, ieder zijn manier,
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:26 schreef broer het volgende:
Heeft er ook vast mee te maken dat ik zelfstandig werk en een ludieke actie van een mede-FOK!ker rechtstreeks invloed kan hebben op mijn broodwinning.
Op een internetforum.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
je wordt zo echt een karikatuur.
Nou, nog één voorbeeld dan. Heb je toevallig het topic op Geenstijl gezien waarin Jack Wouterse zingt dat Wilders' moeder een hoer is? Is ook hier op FOK! overgenomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:23 schreef Lamon het volgende:
Neuh, ik doe het toch niet? Ik heb niets te maken met wat idioten doen, zonder dat ik daar op zit te wachten.
Op internet is klonen onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarop je mij mag prijzen dat ik die kloon nooit verraden heb, terwijl ik eigenlijk niet zo van klonen hou.
Alhoewel ik die kloon daarvoor wel wist, je bent te herkenbaar aan je posts.
Ik weet niet wie Jack Wouterse is, ik haat Geenstijl, dus daar kijk ik nooit, en ik volg niet zo heel veel nieuws...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, nog één voorbeeld dan. Heb je toevallig het topic op Geenstijl gezien waarin Jack Wouterse zingt dat Wilders' moeder een hoer is? Is ook hier op FOK! overgenomen.
Dat kwam uit een uitzending van vijf minuten die over allerlei vormen van woede ging. In de context van die uitzending bleek heel duidelijk dat Wouterse iets anders bedoelde dan wat uit dat ene fragment bleek. Dat ene fragment toonde een verlopen acteur die ongenuanceerd een politicus uitschold, de hele uitzending liet zien dat hij een rol speelde.
Door dat fragment uit de context te halen (wat Geenstijl dus deed), ontstond een beeld van Jack Wouterse dat niet juist is, maar dat nu wel aan hem kleeft.
Je hebt je eigen identiteit niet in de hand op het internet. Dat kan je in de problemen brengen.
Op zich is voor je huidige aanpak ook wat te zeggen, op Fok gaat er niemand meer zoeken nu als je nieuw topic opent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:37 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik dat niet ben, zal niemand de moeite nemen om mij een landelijk profiel aan te meten..
..dat bedoel ik, ze weten alles al, en het is niet zo bijster interessant voor mensen die over het algemeen meer met zichzelf dan met anderen bezig zijn, net als ik zelf ook meestal ben overigens, alleen ik erken het.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is voor je huidige aanpak ook wat te zeggen, op Fok gaat er niemand meer zoeken nu als je nieuw topic opent.
Dat schept wel een bepaalde vrijheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat bedoel ik, ze weten alles al, en het is niet zo bijster interessant voor mensen die over het algemeen meer met zichzelf dan met anderen bezig zijn, net als ik zelf ook meestal ben overigens, alleen ik erken het.
Er valt niets te weten te komen, dus niet interessant, dus geen problemen, maar wel je hart luchten wanneer je maar wilt..
Hier niet direct, het leert je alleen hoe in het echt mensen om je heen zo meevallen relatief gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:47 schreef sig000 het volgende:
Ben er alleen nog niet uit of het ook voordelen geeft hier?
De mensen om me heen zijn stuk aardiger.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hier niet direct, het leert je alleen hoe in het echt mensen om je heen zo meevallen relatief gezien.
Je bedoelt; wat voor werk doe je eigenlijk, hij vertelde nog geen 20 posts terug dat hij voor zichzelf werkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:55 schreef wyccie het volgende:
Zeg, broer, waar werk je eigenlijk?
Waar? was de vraag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bedoelt; wat voor werk doe je eigenlijk, hij vertelde nog geen 20 posts terug dat hij voor zichzelf werkt.
Heeft broer ooit gewoon gepost. Weliswaar in een ander topic.quote:
Sorry als ik wat te bot overkwam maar elke verwijzing naar eventuele plek is uit den boze als user dat niet wil.quote:
Je weet maar nooit wie er nu gaan zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft broer ooit gewoon gepost. Weliswaar in een ander topic.
Er staat toch niks aan informatie in waaruit blijkt waar hij woont of werkt?
Volgens mij is sowieso zijn woonplaats bekend bij de mensen met wie hij wel vaker slowchat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:20 schreef sig000 het volgende:
Sorry als ik wat te bot overkwam maar elke verwijzing naar eventuele plek is uit den boze als user dat niet wil.
Zijn woonplaats moet daar toch blijven dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is sowieso zijn woonplaats bekend bij de mensen met wie hij wel vaker slowchat.
Mijn vraag waar hij werkt was niet zo serieus. Ik had gehoopt dat hij eruit zou floepen 'daar en daar'.
Oeh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:31 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig is er nog enig respect in dit topic te vinden.
Geen probleem, aan het eind heeft ze een andere jurk aan waarin haar boobies beter uitkomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:39 schreef sig000 het volgende:
Van mij wel., ze heb alleen beetje rare jurk aan.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem, aan het eind heeft ze een andere jurk aan waarin haar boobies beter uitkomen.
Ik heb paar jampotglazen om de boel te filteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:53 schreef wyccie het volgende:
Vind je? Ik zou me zorgen maken om mijn ogen.
Lenzen vind ik eng.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef wyccie het volgende:
Ah kijk, ik heb lenzen.
Die ik nu uit mijn ogen ga plukken.
Truste.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:17 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen overeenkomsten.
Ja, nu begin ik een beetje te duizelen. Tijd om te gaan slapen dus.
Dat was een interessante discussie. Ik moest lachen dat er drie semibikkels in het topic rondzwiervenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
*btw jammer dat die 38 jarige muts Het opzettelijk naaien van medegebruikers. op slot donderde, was een topic met potentie.
..we infiltreren het forum zo subtiel, dat niemand het doorheeft, zelfs wij zelf niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was een interessante discussie. Ik moest lachen dat er drie semibikkels in het topic rondzwierven![]()
Ooit nemen we de boel overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:
..we infiltreren het forum zo subtiel, dat niemand het doorheeft, zelfs wij zelf niet.
Tong heldquote:
Niks mis met een oprechte homo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tong held
Ik vind wel dat wij elkaar wat minder moeten gaan complimenteren, we lijken wel homo.
Ik niet iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zekers niet.
Maar ik ging er voor het gemak even vanuit dat we dat niet waren.
Zoekende naar een vrouw op maat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet idd
Jij bent nog zoekende
Open jij de nieuwe zo ?
Toen al die imbecielen dit forum nog niet gevonden hadden...die goede oude tijd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:27 schreef tong80 het volgende:
Weet je nog lamon ons feestje bij mijn 3000ste post ?
Nog 1000 naar de 350000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |