Tuurlijk was ik verliefd op mijn shmoopy.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lees maar terug in dit deel, vorige week zaterdag.
Ik dacht dat je verliefd was op Schmoopy?

Ja ongeveer gelijk met Jogy en Xebrozius, in mijn paar 1e posts had ik 't al met static aan de stok.quote:

Welkomquote:

Verliefd op mensen die je alleen op internet ziet? Of hadden jij en Xenia wel eens gemeet?quote:Op zondag 29 maart 2009 03:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik verliefd op mijn shmoopy.
Maar Xenia was daarvoor.

Static is een watje, altijd al gevonden.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ongeveer gelijk met Jogy en Xebrozius, in mijn paar 1e posts had ik 't al met static aan de stok.

Ik kreeg na 3 weken al een ban omdat ik in de nacht van 2000 naar 2001 in ieder forum om 12 uur proost of gezondheid posttequote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ongeveer gelijk met Jogy en Xebrozius, in mijn paar 1e posts had ik 't al met static aan de stok.

Nee maar wel verliefd geworden op shmoopy een jaar lang een relatie gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Verliefd op mensen die je alleen op internet ziet? Of hadden jij en Xenia wel eens gemeet?

Static heeft een standaard verwensingenwoordenboek heb ik later ondekt.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Static is een watje, altijd al gevonden.

Ik moet het tegenwoordig ook van internet hebben, ga binnenkort op een 2de afspraakje met een meisje uit Limburg, die ik via hotornot ken (alles om maar niet bij een datingbureau terecht te komen, hihi)...quote:Op zondag 29 maart 2009 03:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar wel verliefd geworden op shmoopy een jaar lang een relatie gehad

Mijne was ook vrij snel samen met Xebro posten in een Vlens de Vos en Koekenpan topic met "post hier plaatjes op de rand van de policy"quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg na 3 weken al een ban omdat ik in de nacht van 2000 naar 2001 in ieder forum om 12 uur proost of gezondheid postte

Ik ben en was niet opzoek.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik moet het tegenwoordig ook van internet hebben, ga binnenkort op een 2de afspraakje met een meisje uit Limburg, die ik via hotornot ken (alles om maar niet bij een datingbureau terecht te komen, hihi)...

IS IEDEREEN tegenwoordig blauw??!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 04:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is al lang bikkeltijd volgens mij.

Ik heb een paar weken geleden één nummer gehoord en dat vond ik wel goed, geloof ik. Beetje raar ook, maar dat is altijd wel fijn. Hoe heet het album? Dan ga ik even zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
...niemand fan van de nieuwe uitgelekte Depeche Mode cd trouwens?

Sounds of the Universe.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden één nummer gehoord en dat vond ik wel goed, geloof ik. Beetje raar ook, maar dat is altijd wel fijn. Hoe heet het album? Dan ga ik even zoeken.

Lamon ze sluiten mijn briljante 1 april topicssquote:Op donderdag 2 april 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat bedoel ik, hoeveel moderators heeft dit forum tegenwoordig nodig..?

Niet veel hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat bedoel ik, hoeveel moderators heeft dit forum tegenwoordig nodig..?

Meer dan de helft zegt me niksquote:

quote:

Dat komt omdat het 2 april is waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lamon ze sluiten mijn briljante 1 april topicss

static is anders dol op tong!quote:

Rare associäties heb je tochquote:Op maandag 6 april 2009 03:14 schreef Ole het volgende:
En dan is msn ook al stuk #@$@$#
tong, ik zie ons zo wel saampjes gezellie over een jaartje of 20

relaties worden anders naarmate onze leeftijd vordertquote:

Ja posten nog regelmatig. Echt oude hap.quote:

kom nog eens vaker langs.
 kom nog eens vaker langs. 

TE regelmatig zelfs..quote:Op maandag 6 april 2009 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja posten nog regelmatig. Echt oude hap.

Je hebt gelijk, ik ga nog ff n pizza in de oven stoppen, en dan slapen, dit zijn geen tijden meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 03:59 schreef Ole het volgende:
sorry hoor, heb net serieus gepost in een ander topic..
en het is best laat voor doordeweekse begrippen!

Makkelijk, 5 uur slaap moet genoeg zijn, ik heb nog ff mn msn opgeschoond, en nu ga ik ook lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 04:12 schreef Ole het volgende:
trusten
in het weekend geen probleem. maar moet morgen om kwart voor 11 de deur uit, kan nog net

Dat is niet meer van toepassing...quote:

Omdat andere mensen dat ook niet verdiend hebben, net zoals jij deze situatie (hoewel ik die niet specifiek ken) niet hebt verdiend.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Lamon het volgende:
vraag ik me af waarom ik nog steeds een fatsoenlijk mens ben, en geen misdadiger of iemand die zomaar andere mensen ombrengt.

...is het fout om zoiets op internet te gooien? Ik weet het nl. echt niet meer. Mijn vrienden slapen, ik kan zelf (wat niet zo gek is ) nu niet slapen, en moet er iets mee...quote:

Oh, nu alles kut gaat denk je dat je daarom maar geen goed mens moet zijn? Maakt dat alles weer goed?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Lamon het volgende:
vraag ik me af waarom ik nog steeds een fatsoenlijk mens ben, en geen misdadiger of iemand die zomaar andere mensen ombrengt.
Nu is het wel genoeg met je zelfmedelijden. Ja, het is ontzettend kut, en nee, je hebt het niet verdiend, maar het kan inderdaad nog erger.quote:Ik zal het wel verdiend hebben ofzo...

Nee, ik wilde gewoon steun betuigen, maar wist niet wat ik moest zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
...is het fout om zoiets op internet te gooien?

..kan ik me voorstellen, beter dan een ""kom op joh, t komt wel goed", hoor..quote:Op zondag 12 april 2009 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon steun betuigen, maar wist niet wat ik moest zeggen.

was geen reactie op jou Lamonquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:10 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ze waarderen eerlijkheid in R&P niet zo, ze vinden internet onbelangrijk en nep, maar klagen wel over iemand, aparte lui daar.
Overigens vind ik de 2de single van Placebo wel minder, jammer...

Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:34 schreef Ole het volgende:
het is gewoon doordeweeks veel leuker in de kroeg

kroeg gaat om 3 uur dicht..quote:

kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm laat maar, ik dacht dat je net uit de kroeg kwam etc etc.

in 2 minuten thuis.. dus reken maar uit ..quote:

I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Ach, ze blijven wel in 1 topic en dat is toe te juigen.

Oh vergeef me de spelfout, heb tevell Lidl bier op nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.

Dan gaat er hele nieuwe wereld voor je open.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:13 schreef broer het volgende:
Goed doen is helemaal niet zo moeilijk, merk ik nu.
Benieuwd of ik binnenkort ook goed ontmoet....

Duurt wel erg lang bij hem. Taai waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:36 schreef tong80 het volgende:
Nee ieren plegen langzaam zelfmoord
[ afbeelding ]

Prachtig, ik kreeg gisteren bericht over mijn halfjaarlijkse huur-VERHOGING.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Er is nog iets leuks gebeurd trouwens. Onze landlord kwam onlangs even binnenlopen en vertelde dat ie gezien de huidige economische crisis zijn steentje wilde bijdragen en onze huur ging verlagen!!!
Geweldig toch??

Ik neem dan ook PER DIRECT alles terug wat ik ooit over Nederland gezegd heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Halfjaarlijks? Jemig.
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.

Jij huurt van een particulier. Wij hebben hier geen landlord.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Halfjaarlijks? Jemig.
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.

Hoe zijn de prijzen daarzo eigenlijk om wat te kopen? Vrijstaand met flink stuk grond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Halfjaarlijks? Jemig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |