..en wie stond er om 11.55 voor de deur te wachten? Datzelfde gekke wijf, met een vriendin, en dan HELEMAAL niets zeggen, he????quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, doe ik niet. Ik ga niet als een schoothondje achter zo iemand aanlopen. Ik denk dat ze gewoon contactgestoord is ofzo.
Loopt ook altijd eerst de zaak bijna uit, draait zich dan heel voorzichtig om, en begint dan te zwaaien met "Werk ze nog, he?"
Doe dat achter de balie zoals ieder normaal mens, trut, of zeg gewoon dat je eigenlijk wel uit wil, maar totaal contactgestoord bent, en niet weet wat je wilt. Denk ik dan.
En toch zeg je het nog maar evenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:47 schreef Lamon het volgende:
(Ik heb er geen "ik" en "zij" bij gezet. Ik ben die normale, zij is degene met die idiote reacties..leek me erg voor zich spreken.)
Ik weet t niet meer. Jij duikt ook op de meest gekke momenten op he????quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:49 schreef Xenia het volgende:
Lamon, problemen met de vrouwen?
[..]
En toch zeg je het nog maar even![]()
Lang niet meer zo laat online geweest, dus dan mis ik de fun hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
Ik weet t niet meer. Jij duikt ook op de meest gekke momenten op he????
Wel gezellig.
Het topic is wel n beetje veranderd. Het heet hetzelfde, alleen I.R. is er niet meer echt bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:56 schreef Xenia het volgende:
[..]
Lang niet meer zo laat online geweest, dus dan mis ik de fun hier
En jij zit achter de meiden aan... shocking changesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
Het topic is wel n beetje veranderd. Het heet hetzelfde, alleen I.R. is er niet meer echt bij.
..times, they are changing.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:03 schreef Xenia het volgende:
[..]
En jij zit achter de meiden aan... shocking changes
Dit is een OP van lik-m'n-vestje en dan druk ik me netjes uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:28 schreef Lamon het volgende:
..het mooie geneuzel van de vorige delen, is allang verloren gegaan, dus nu gewoon, het topic voor mensen die niet compleet achterlijk zijn, lijkt me genoeg ipv al die woorden.
..ik kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is een OP van lik-m'n-vestje en dan druk ik me netjes uit
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is een OP van lik-m'n-vestje en dan druk ik me netjes uit
Natuurlijk. Maar plak dan in ieder geval de toegestane posttijden erin.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef Lamon het volgende:
..ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Maar mag ik ook mijn zwakke momenten hebben?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
De crème de la crème van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeinzingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internetschapen, ik weet het eigenlijk ook niet.
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagavond) vanaf 02.00 uur.
Zoals je merkt is het niet eens meer nodig, het gaat vanzelf goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar plak dan in ieder geval de toegestane posttijden erin.
Heb nog nooit zoveel gelachen inderdaad. Het had zonder de stemmen in mijn hoofd wel minder gezellig geweest moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:09 schreef broer het volgende:
Jammer dat je het pas nu weer ontdekt. Net na de topic-nummer-honderd-meet, en zo.
Het heeft zo zijn voordelen Lamon.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:15 schreef Lamon het volgende:
Gefeliciteerd, sig, ik heb vanaf nu net zo'n verrot dag-nacht ritme als jij.
Niet iedereen heeft dat, ben er maar zuinig op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel gelachen inderdaad. Het had zonder de stemmen in mijn hoofd wel minder gezellig geweest moet ik eerlijk zeggen.
Moet je niet zeggen tegen iemand met BDD, die kunnen anderen niet inschatten. Ik vond iedereen er goed uitzien, omdat ik zelfwalging had.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:20 schreef sig000 het volgende:
Ow wacht ik heb je een keer ontmoet en je weet ook hoe lelijk ik ben.
Kwam een keer langs vanwege V&A PC en die was lelijker dan jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen tegen iemand met BDD, die kunnen anderen niet inschatten. Ik vond iedereen er goed uitzien, omdat ik zelfwalging had.
Is nu beter, maar dan zou ik je opnieuw moeten inschatten, dus nee, ik weet niet hoe lelijk je bent.
Weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kwam een keer langs vanwege V&A PC en die was lelijker dan jij.
Maar niet iedereen houdt daarvan, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:40 schreef sig000 het volgende:
*btw Lamon als je alles loslaat dan krijgt dit forum ineens veel meer inhoud.
Weet je alles is betrekkelijk, kijk altijd goed naar de moeder en vader.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet ik nog wel.Ouder wel.
![]()
Lelijker, och, ik ben ernstig aan t relativeren op dat gebied. Ik ben onlangs met iemand uit geweest, die ik heel erg leuk vond om te zien, later vertelden mensen me dat ze er niet uitzag.
Het is dus toch echt relatief.
En ik heb er lak aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar niet iedereen houdt daarvan, geloof ik.
Die instelling is het leukst hier op FOK!, en lekker frustrerend voor users die niet beter verdienen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die instelling is het leukst hier op FOK!, en lekker frustrerend voor users die niet beter verdienen.
Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
Mijn backup is gelukt en heb nu al mijn muziek dubbel en daarnaast nog boel op CD en Vinyl.![]()
*btw heb wel ff genoten van die 3 mafkezen in DWDD met hun zwarte schijfjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |