Niet iedereen heeft dat, ben er maar zuinig op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel gelachen inderdaad. Het had zonder de stemmen in mijn hoofd wel minder gezellig geweest moet ik eerlijk zeggen.
Moet je niet zeggen tegen iemand met BDD, die kunnen anderen niet inschatten. Ik vond iedereen er goed uitzien, omdat ik zelfwalging had.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:20 schreef sig000 het volgende:
Ow wacht ik heb je een keer ontmoet en je weet ook hoe lelijk ik ben.
Kwam een keer langs vanwege V&A PC en die was lelijker dan jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen tegen iemand met BDD, die kunnen anderen niet inschatten. Ik vond iedereen er goed uitzien, omdat ik zelfwalging had.
Is nu beter, maar dan zou ik je opnieuw moeten inschatten, dus nee, ik weet niet hoe lelijk je bent.
Weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kwam een keer langs vanwege V&A PC en die was lelijker dan jij.
Maar niet iedereen houdt daarvan, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:40 schreef sig000 het volgende:
*btw Lamon als je alles loslaat dan krijgt dit forum ineens veel meer inhoud.
Weet je alles is betrekkelijk, kijk altijd goed naar de moeder en vader.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet ik nog wel.Ouder wel.
![]()
Lelijker, och, ik ben ernstig aan t relativeren op dat gebied. Ik ben onlangs met iemand uit geweest, die ik heel erg leuk vond om te zien, later vertelden mensen me dat ze er niet uitzag.
Het is dus toch echt relatief.
En ik heb er lak aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar niet iedereen houdt daarvan, geloof ik.
Die instelling is het leukst hier op FOK!, en lekker frustrerend voor users die niet beter verdienen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 05:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die instelling is het leukst hier op FOK!, en lekker frustrerend voor users die niet beter verdienen.
Mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:12 schreef sig000 het volgende:
Mijn backup is gelukt en heb nu al mijn muziek dubbel en daarnaast nog boel op CD en Vinyl.![]()
*btw heb wel ff genoten van die 3 mafkezen in DWDD met hun zwarte schijfjes.
Ja heb platen waar freaks veel voor willen betalen maar ben een jaar bezig om alles weer in de goede hoes te stoppen en er catalogus van te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MooiJij was toch van de vette reggae/dub?
Wel grappig dat er werd gezegd dat "iedereen z'n vinylplaten heeft weggegooid". Ik heb alles nog, kan het alleen niet meer draaien
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:19 schreef sig000 het volgende:
Ja heb platen waar freaks veel voor willen betalen maar ben een jaar bezig om alles weer in de goede hoes te stoppen en er catalogus van te maken.![]()
Heb nooit wat weggegooid zelfs mijn eerste Slade LP heb ik nog.![]()
Om te draaien zoek op Technics op MP en je hebt voor paar tientjes prima draaitafel.![]()
Wel ff op model letten, Direct Drive moet je hebben.
Geen probleem, zo'n ding gaat langer mee dan een CD spelert er nu is er nog steeds genoeg aanbod.quote:
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vandaag dacht ik dat ik mijn gsm op de wc op mijn werk had laten liggen.
Ik in ieder geval wel. Effe de frontpage bekijken, tijdens het afvegen op de toiletrolhouder leggen en dan vergeten mee te nemen. Is echt wel een paar keer gebeurd.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:50 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |