abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67565120
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:04 schreef TheGeneral het volgende:

[..]
RG laat ik dan even buiten beschouw want daar verdiend Nadal het gewoon te winnen de laatste jaren.
Wimbledon winnen verdiende Nadal ook wel een keertje though. Maar met de rest van je verhaal ben ik het wel eens.
pi_67565235
Wat ik nog zou willen toevoegen aan de Federer-Nadal discussie, is dat veel mensen vergeten dat Federer ook gewoon de afgelopen jaren beter was dan Nadal op alle ondergronden behalve gravel, op 2008 na. Er wordt enorm vaak gezegd Ja die Federer domineerde in een tijdperk met Roddick en Hewitt als concurrenten
Hij heeft ook jaren Nadal als concurrent gehad, maar was in die tijd gewoon sterker. H2H buiten gravel t/m 2007: 5-2 voor Federer. En die score viel (waarschijnlijk) niet hoger uit omdat Nadal meestal al in een eerder stadium van een toernooi sneuvelde.
pi_67571872
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat ik nog zou willen toevoegen aan de Federer-Nadal discussie, is dat veel mensen vergeten dat Federer ook gewoon de afgelopen jaren beter was dan Nadal op alle ondergronden behalve gravel, op 2008 na. Er wordt enorm vaak gezegd Ja die Federer domineerde in een tijdperk met Roddick en Hewitt als concurrenten
Hij heeft ook jaren Nadal als concurrent gehad, maar was in die tijd gewoon sterker. H2H buiten gravel t/m 2007: 5-2 voor Federer. En die score viel (waarschijnlijk) niet hoger uit omdat Nadal meestal al in een eerder stadium van een toernooi sneuvelde.
Ja klopt..maar dat was wel in een tijd dat Nadal nog niet volledig ontwikkeld was als tennisspeler. Federer werd ook pas echt goed vanaf zijn 22e
pi_67572056
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarvan 2 op gras, Federers beste ondergrond, 2 indoor bij de masters, wanneer Nadal traditiiegetrouw minder was, en daarnaast Nadal zijn slechtste ondergrond. Eéntje op outdoor hardcourt...
pi_67576723
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Waarvan 2 op gras, Federers beste ondergrond, 2 indoor bij de masters, wanneer Nadal traditiiegetrouw minder was, en daarnaast Nadal zijn slechtste ondergrond. Eéntje op outdoor hardcourt...
Omdat Nadal er dus vaak vroegtijdig uitlag zoals gequote poster zegt. Op gravel stond Federer op een uitzondering na altijd in de finale tegen Nadal.
pi_67577536
Ach, zo kan je alles wel bekijken. Feit blijft dat die 5-2 onder speciale condities (tegen Nadal op niet gravel, voor 2008) is en dan alsnog geflateerd doordat de meeste van die ontmoetingen dus indoor of op gras waren. Outdoor hardcourt staat nog steeds 2-1. Enigszins omdat Nadal er soms eerder uit vloog, maar dat gebeurde ook wel andersom. In 2007 bijvoorbeeld stond Nadal in IW & Miami in de finale. Daarnaast vlogen ze er in hetzelfde jaar ook nog een paar keer beiden uit tegen dezelfde speler, Federer weliswaar meestal later, maar of dat nou verschil moet maken... (Nalbandian en Djokovic). Voor 2007 was Nadal gewoon nog erg jong en een Spanjaard.

Geen enkel bewijs dat Federer het dus goed tegen Nadal had gedaan op bijvoorbeeld outdoor hardcourts, hadden ze elkaar getroffen.

Punt is: als je er zo naar gaat kijken levert het ook een geflateerd beeld op.
pi_67585759
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:59 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ach, zo kan je alles wel bekijken. Feit blijft dat die 5-2 onder speciale condities (tegen Nadal op niet gravel, voor 2008) is en dan alsnog geflateerd doordat de meeste van die ontmoetingen dus indoor of op gras waren. Outdoor hardcourt staat nog steeds 2-1. Enigszins omdat Nadal er soms eerder uit vloog, maar dat gebeurde ook wel andersom. In 2007 bijvoorbeeld stond Nadal in IW & Miami in de finale. Daarnaast vlogen ze er in hetzelfde jaar ook nog een paar keer beiden uit tegen dezelfde speler, Federer weliswaar meestal later, maar of dat nou verschil moet maken... (Nalbandian en Djokovic). Voor 2007 was Nadal gewoon nog erg jong en een Spanjaard.

Geen enkel bewijs dat Federer het dus goed tegen Nadal had gedaan op bijvoorbeeld outdoor hardcourts, hadden ze elkaar getroffen.

Punt is: als je er zo naar gaat kijken levert het ook een geflateerd beeld op.
welk punt probeer jij nou eigenlijk te maken?
pi_67589066
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:08 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

welk punt probeer jij nou eigenlijk te maken?
Dat Federer niet perse Nadal heeft gedomineerd buiten het gravel.
pi_67589524
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Dat Federer niet perse Nadal heeft gedomineerd buiten het gravel.
Dat heeft ie dus wel gedaan, ondanks het relatief geringe aantal ontmoetingen. Dat Nadal toen minder was dan nu doet voor die stelling niet terzake (Federer is nu ook minder dan toen trouwens).
pi_67598357
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat heeft ie dus wel gedaan, ondanks het relatief geringe aantal ontmoetingen. Dat Nadal toen minder was dan nu doet voor die stelling niet terzake (Federer is nu ook minder dan toen trouwens).
Nou...zoveel minder dan een paar jaar geleden is Federer niet, op de australian open was ie in mijn ogen erg scherp, alleen serveerde hij iets minder dan gebruikelijk. Ik denk dat toch weer geld dat je "zo goed bent als je tegenstander je toestaat te spelen," tegen Nadal en Murray krijgt ie niet de tijd en ruimte om even lekker te tennissen maar moet ie over elke bal nadenken
pi_67688921
pi_67689122
Fedje Ik begin medelijden met hem te krijgen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:33:22 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67689826
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De gelukkige aanstaande vader.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:48:11 #114
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_67690439
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:14 schreef Norrage het volgende:
Fedje Ik begin medelijden met hem te krijgen
Zeg je nou net niet in dat andere topic dat alles gewoon nog goed gaat en dat hij op de AO heel goed tennis speelde? Waarom nu dan medelijden?

Na zulke toernooien geloof ik alleen maar meer dan hij dit seizoen stopt. Je kan mij niet vertellen dat dit motiverend werkt voor hem.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_67690562
Dat was uit reactie op een opmerking van iemand anders, bij de AO ging het ook gewoon goed...maar dit was gewoon een beetje zielig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:59:45 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67692879
Zie dit artikel op www.tennis.com. Twee dingen vallen me op:
- Fedeer geeft de wind de schuld van zijn slechte spel: vind ik geen sterk excuus voor al die ballen die hij meters uitsloeg
- Federer zegt dat hij blij is dat het hardcourtseizoen voorbij is: ja, inderdaad, want nu gaan ze op gravel spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_67699357
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
Zie dit artikel op www.tennis.com. Twee dingen vallen me op:
- Fedeer geeft de wind de schuld van zijn slechte spel: vind ik geen sterk excuus voor al die ballen die hij meters uitsloeg
- Federer zegt dat hij blij is dat het hardcourtseizoen voorbij is: ja, inderdaad, want nu gaan ze op gravel spelen.
Well, misschien ziet ie op gravel alleen Nadal als zijn meerdere, djokovic en murray kan die daar misschien wel makkelijker op verslaan?
pi_67699571
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:53 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Well, misschien ziet ie op gravel alleen Nadal als zijn meerdere, djokovic en murray kan die daar misschien wel makkelijker op verslaan?

Ja dat denk ik ook ja....op gravel ging het hem vorig jaar toch wel erg goed af....op tegen Nadal spelen na dan..maar das logisch
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:11:10 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67699581
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:53 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen En inderdaad was hij de afgelopen na Nadal gewoon met grote afstand de beste op gravel.

Maar is er hier iemand die hem als een serieuze kandidaat ziet voor RG? Ik zie het hem gewoon niet doen. Het spijt me zeer, maar hij heeft als zes maanden gen toernooi gewonnen (zijn laatste toernooi-overwinning was Basel, eind oktober 2008) en hij straalt weinig geloof uit.
pi_67699713
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen En inderdaad was hij de afgelopen na Nadal gewoon met grote afstand de beste op gravel.

Maar is er hier iemand die hem als een serieuze kandidaat ziet voor RG? Ik zie het hem gewoon niet doen. Het spijt me zeer, maar hij heeft als zes maanden gen toernooi gewonnen (zijn laatste toernooi-overwinning was Basel, eind oktober 2008) en hij straalt weinig geloof uit.
Ja we moeten afwachten..maar Nadal is gewoon erg goed op gravel en NOG beter op RG op gravel:P...zelfs als Federer top speelt zou een set winnen al knap zijn
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:31:32 #121
211083 Angelof9
I must go first
pi_67699933
Hij gaat RG niet winnen van Nadal, maar Nadal zou al eerder kunnen worden uitgeschakeld (door een wonder of zo) of een blessure kunnen krijgen.

Maar ik begin me af te vragen of Federer ooit nog wat gaat winnen. Zijn het zenuwen? Concentratieverlies? Angst? Ik weet het niet... maar ik word er een beetje depressief van
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_67700073
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:31 schreef Angelof9 het volgende:
Hij gaat RG niet winnen van Nadal, maar Nadal zou al eerder kunnen worden uitgeschakeld (door een wonder of zo) of een blessure kunnen krijgen.

Maar ik begin me af te vragen of Federer ooit nog wat gaat winnen. Zijn het zenuwen? Concentratieverlies? Angst? Ik weet het niet... maar ik word er een beetje depressief van
Je bedoelt een slam? Denk het wel, hij kan nog 3 jaar mee. Hij is dit jaar ook goed bezig, Nadal is alleen erg goed geworden en iemand als Murray pakt het handig aan.
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:41:10 #123
211083 Angelof9
I must go first
pi_67700138
Ik bedoel niet kwa spelniveau, maar meer mentaal. Hij is nog steeds een van de beste, zo niet DE beste. spelers. Maar mentaal loopt het echt niet. En ik vraag me dus af of hij daar nog uit kan komen, het duurt nu al behoorlijk lang.
pi_67703879
Hopelijk wordt het gravelseizoen beter dan hardcourt seizoen, hij heeft nu wel telkens verloren van Djokovic, Murray en Nadal. Hopelijk kan hij dan wel Djokovic en Murray verslaan op gravel.

Over de serieuse titelkanditaat op Roland Garros gesproken, ben ik bang dat Federer niet gaat winnen, Nadal zal ben ik bang dan te sterk zijn. De enigste kans zal er zijn als Nadal er in de finale al uit ligt.

Het zal wel een mentaal probleem zijn tegen de grote jongens.( top 4) Van de rest wint hij wel gewoon van iedereen.
pi_67708467
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de eerste keer?
pi_67708740
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Is dat de eerste keer?
Nee, veelvuldig in z'n jeugd. Miami 2005 was de laatste volgens mij (toen won hij de pot nog wel trouwens)

pi_67708827
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee, veelvuldig in z'n jeugd. Miami 2005 was de laatste volgens mij (toen won hij de pot nog wel trouwens)

Ja, ik bedoelde ook op de ATP tour, in zijn jonge jaren was het een wildebras !

Maar deze kende ik dus nog niet ! In principe zou dit wel een goed teken kunnen zijn, want in het verleden leek het hem niks te kunnen schelen als hij slecht speelde. Hij moet zichzelf gewoon bij elkaar rapen en eens wat mentale weerbaarheid kweken, anders komt het echt niet meer goed.
  zaterdag 4 april 2009 @ 19:32:58 #128
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67710165
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Goed gevonden. Maar ik vind dit wel van een andere orde. Gisteren sloeg hij zijn racket echt kapot; op dit filmpje smijt hij het op de grond. Dat vind ik wel een verschil.

Maar inderdaad, misschien is het wel goed voor hem.
pi_67710333
quote:
McEnroe biedt Federer hulp aan
PARIJS - Voormalig tennisvedette John McEnroe is bereid Roger Federer bij te staan in diens zoektocht naar het oude topniveau. ,,Ik wil Federer wel helpen. Hij zal zijn strategie moeten aanpassen wil hij Nadal de komende jaren verslaan.''
,,En ik heb daar wel wat ideeën over'', zegt de oud-tennisser in het Franse weekblad Le Journal du Dimanche.

Federer heeft dit jaar nog geen toernooi gewonnen en is er ook nog niet in geslaagd een speler uit de huidige top vier van de wereld te verslaan. Vrijdag verloor hij in Miami van de Serviër Novak Djokovic. Van Nadal heeft de Zwitser al anderhalf jaar niet meer gewonnen.

,,Ik zie mezelf niet een jaar lang met een speler meereizen, maar het kan best interessant zijn geregeld de helpende hand toe te steken'', zei McEnroe over eventuele hulp aan Federer.

,,Ik denk dat Federer het Grand Slam-record van Pete Sampras echt wel gaat verbeteren. Maar het zal niet eenvoudig worden om weer de nummer 1-positie van de wereld te veroveren'', aldus de Amerikaan. Sampras staat op veertien Grand Slam-zeges, Federer op dertien. (ANP)
Federer kan het altijd proberen . Hopelijk verslaat hij dan Nadal wel .
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:14:45 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67711294
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:40 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Federer kan het altijd proberen . Hopelijk verslaat hij dan Nadal wel .
Bedankt, wat is de bron hiervan?

Ben benieuwd wat McEnroe voor tips heeft voor Federer op gravel tegen Nadal.
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:34:10 #131
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_67713507
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

IK weet niet wat de bron is maar ik heb het ondertussen op 4 verschillende sites gezien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:37:39 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67713604
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:34 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

IK weet niet wat de bron is maar ik heb het ondertussen op 4 verschillende sites gezien.
Fair enough.
pi_67714339
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik las het op de site van Ad sportwereld.
pi_67856677
SONY ERICSSON OPEN REPORT: ROGER FEDERER’S POST-LOSS VIDEO

http://www.gototennisblog(...)erer-postloss-video/

Hij heeft het er wel erg moeilijk mee aan zijn stem te horen .
pi_67859286
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef kevin_ het volgende:
SONY ERICSSON OPEN REPORT: ROGER FEDERER’S POST-LOSS VIDEO

http://www.gototennisblog(...)erer-postloss-video/

Hij heeft het er wel erg moeilijk mee aan zijn stem te horen .
Mwah vind het wel meevallen. Hij is vaker zo als hij een vervelende nederlaag heeft geleden. Dan kan ik begrijpen dat je niet zo'n zin hebt in een persconferentie. Dan is hij vaak kortaf en teleurgesteld.
pi_67869210
goed nieuws voor de Federer fans . Federer speelt volgende week gewoon Monaco! .
quote:
Federer toch van de partij in Monaco

Roger Federer geeft volgende week toch acte de présence op het graveltoernooi van Monte Carlo. De Zwitserse nummer twee van de wereld accepteerde een wildcard van de organisatie.

“We hebben de hoop nooit opgegeven dat hij er ook dit jaar weer bij zou zijn”, liet toernooidirecteur Zeljko Franulovic weten. Federer had het toernooi in het prinsdom oorspronkelijk niet in zijn schema opgenomen.

Vorig jaar verloor Federer, die in totaal drie keer in de finale van het toernooi in Monaco stond, in de eindstrijd met twee keer 7-5 van Rafael Nadal. De Spanjaard gaat op het gravel op jacht naar zijn vijfde titel op rij.

Van de toptien doen nu negen spelers mee in Monte Carlo. Alleen Andy Roddick laat verstek gaan.
pi_67871655
Top !
  donderdag 9 april 2009 @ 21:29:16 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67877486
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:24 schreef TheGeneral het volgende:
Top !
Ja, inderdaad. Positief!
pi_67879414
wat deed hij eerst niet mee?
pi_67879743
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Norrage het volgende:
wat deed hij eerst niet mee?
Nope. Had al aan het begin van het jaar aangegeven dat hij niet zou gaan.
pi_67897835
Domme vraag misschien, maar zou hij nu Nadal al voor de finale kunnen treffen? of is hij gewoon normaal geplaatst?
pi_67897943
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:37 schreef stefan92 het volgende:
Domme vraag misschien, maar zou hij nu Nadal al voor de finale kunnen treffen? of is hij gewoon normaal geplaatst?
Nee, hij zou Nadal enkel en alleen in de finale kunnen treffen want nadal is nr.1 en fed nr.2 dus zullen ze ook zo geplaatst worden tijdens Monaco.

Ik begrijp dat Federer meedoet hier in Monaco, gezien zijn prestaties moet hij immers wel. Misschien dacht hij aan het begin van het jaar dat hij wel even de Australian open zou winnen...of op zijn minst een masters series tournooi.

Nu hij dat niet heeft behaald zou zijn ranking flinke schade op kunnen lopen door hier niet te spelen. In ieder geval geweldig voor het tournooi, ik heb er zin in
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:03:31 #143
211083 Angelof9
I must go first
pi_67927011
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:03:47 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67927021
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 17:03 schreef Angelof9 het volgende:

pi_67931623
FEDERER GETROUWD:

Dear Fans

Earlier today, in my hometown of Basel, surrounded by a small group of close friends and family, Mirka and I got married. It was a beautiful spring day and an incredibly joyous occasion.

Mr. and Mrs. Roger Federer wish all of you a Happy Easter weekend.

Love,
Roger
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:57:45 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67931973
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
FEDERER GETROUWD:

Dear Fans

Earlier today, in my hometown of Basel, surrounded by a small group of close friends and family, Mirka and I got married. It was a beautiful spring day and an incredibly joyous occasion.

Mr. and Mrs. Roger Federer wish all of you a Happy Easter weekend.

Love,
Roger
Wat leuk!
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:58:39 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_67933892
Past ook in het plaatje van stoppen, vind ik.

Lekker tijd in de familie stoppen.

EDIT: Plan zoiets ook ff vooruit man. Doe het dan wanneer je een paar weken vrij hebt. Nu kan je niet op huwelijksreis en zit je er misschien toch aan te denken. Zal vast gebeurd zijn omdat het kindje onderweg is, en dat is misschien niet gepland.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:36:51 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67935054
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:58 schreef jojomen4 het volgende:
Past ook in het plaatje van stoppen, vind ik.
Ja, al beweert hij zelf dat het hem juist motiveert om door te gaan omdat hij wil dat zijn kind hem nog kan zien spelen.
quote:
Lekker tijd in de familie stoppen.

EDIT: Plan zoiets ook ff vooruit man.
Zucht, wat romantisch.
quote:
Doe het dan wanneer je een paar weken vrij hebt. Nu kan je niet op huwelijksreis en zit je er misschien toch aan te denken. Zal vast gebeurd zijn omdat het kindje onderweg is, en dat is misschien niet gepland.
Dat vermoed ik ook. Ze gaan op huwelijksreis naar Monte Carlo, waar Federer moet spelen.
pi_67945513
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 12 april 2009 @ 12:30:23 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_67945859
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Zucht, wat romantisch.
[..]
Niet op huwelijksreis is lekker romantisch.....
quote:
Dat vermoed ik ook. Ze gaan op huwelijksreis naar Monte Carlo, waar Federer moet spelen.
Is het waar dat hij daar op huwelijksreis gaat? Dat zou ik wel wat triest vinden. Ga je een toernooi spelen en plak je je huwelijksreis er tussen/bij.
  zondag 12 april 2009 @ 12:33:18 #151
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67945931
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

quote:
[..]

Is het waar dat hij daar op huwelijksreis gaat? Dat zou ik wel wat triest vinden. Ga je een toernooi spelen en plak je je huwelijksreis er tussen/bij.
Nee, was een joke toch, jeweets.
pi_67946776
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

[..]

Wat moeten ze dan
Zij strak van de hormonen, onuitstaanbaar, zich volproppend.
Hij depri denkend aan Nadal die al tig keer heeft gewonnen.
Tsja, keus is makkelijk
  zondag 12 april 2009 @ 13:11:44 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67946887
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:07 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan
Zij strak van de hormonen, onuitstaanbaar, zich volproppend.
Hij depri denkend aan Nadal die al tig keer heeft gewonnen.
Tsja, keus is makkelijk
Wat me wel een beetje verbaast, is dat Federer de laatste tijd niet echt happy overkomt. Zijn vriendin (toen nog) was zwanger en ze hadden blijkbaar trouwplannen. Dan kan ik het niet plaatsen dat hij voor het eerst in zijn profcarrière een racket kapot slaat Ik zou het helemaal hebben begrepen als hij er met zijn hoofd niet bij was; dat zou ik een logische reactie vinden, maar die boosheid niet. Hoe denken jullie hierover?
pi_67946942
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat me wel een beetje verbaast, is dat Federer de laatste tijd niet echt happy overkomt. Zijn vriendin (toen nog) was zwanger en ze hadden blijkbaar trouwplannen. Dan kan ik het niet plaatsen dat hij voor het eerst in zijn profcarrière een racket kapot slaat Ik zou het helemaal hebben begrepen als hij er met zijn hoofd niet bij was; dat zou ik een logische reactie vinden, maar die boosheid niet. Hoe denken jullie hierover?
Ooit wel eens een zwangere partner gehad ?
  zondag 12 april 2009 @ 13:22:39 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67947112
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ooit wel eens een zwangere partner gehad ?
Hmm, niet echt.
  zondag 12 april 2009 @ 13:30:25 #156
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_67947300
Nouja, dat hij op de baan niet 100% lekker voelt en gelukkig wil imo niet zeggen dat hij het daarbuiten niet Hij is toch al een tijd samen met Mirka, die altijd bij hem is. En met het geweldige nieuws dat ze een baby'tje gaan krijgen zullen ze beide vast erg gelukkig zijn.

Denk ik dan.

Dat hij een racket kapot slaat omdat het niet op rolletjes loopt vind ik dan niet echt relevant.
  zondag 12 april 2009 @ 14:16:29 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67948488
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja, dat hij op de baan niet 100% lekker voelt en gelukkig wil imo niet zeggen dat hij het daarbuiten niet Hij is toch al een tijd samen met Mirka, die altijd bij hem is. En met het geweldige nieuws dat ze een baby'tje gaan krijgen zullen ze beide vast erg gelukkig zijn.

Denk ik dan.

Dat hij een racket kapot slaat omdat het niet op rolletjes loopt vind ik dan niet echt relevant.
Ik wel. Hij heeft het nog nooit gedaan en het was de eerste keer dat hij zich niet kon beheersen op de baan in zijn profcarrière. Ik denk niet dat hij gefrustreerd kan zijn op de baan en vervolgens weer buiten de baan gelukkig is. Het is geen clubspeler die het erbij doet; het is een erg belangrijk deel van zijn leven.
  zondag 12 april 2009 @ 16:08:18 #158
32015 suus21
Andre rocks!
pi_67951558
1e keer dat hij een racket kapot slaat in zijn carriere...?? Dat heeft hij wel vaker gedaan zeker toen hij nog jonger was....wat maken jullie daar een punt van dat hij met zn racket smijt, dat is niet meer dan normaal..
fijn!
  zondag 12 april 2009 @ 16:52:16 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67952942
quote:
Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef suus21 het volgende:
1e keer dat hij een racket kapot slaat in zijn carriere...?? Dat heeft hij wel vaker gedaan zeker toen hij nog jonger was....wat maken jullie daar een punt van dat hij met zn racket smijt, dat is niet meer dan normaal..
De eerste keer dat hij een racket kapotslaat in zijn profcarrière. Ik vind het niet erg dat hij het doet, mar het zegt denk ik wel iets.
  zondag 12 april 2009 @ 17:14:14 #160
32015 suus21
Andre rocks!
pi_67953555
toen hij 18 was was hij ook al prof en toen sloeg hij regelmatig rackets kapot en je ziet toch niet elke wedstrijd van hem dus kun je toch niet nagaan wanneer de eerste keer zou zijn..en ik hoop dat hij er nog veel meer kapot slaat dit jaar..
fijn!
  zondag 12 april 2009 @ 17:16:27 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67953618
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef suus21 het volgende:
toen hij 18 was was hij ook al prof en toen sloeg hij regelmatig rackets kapot en je ziet toch niet elke wedstrijd van hem dus kun je toch niet nagaan wanneer de eerste keer zou zijn.
Ik meen het gelezen te hebben en het valt me toch wel op. Net alsof ilip Freriks tijdens het achtuurjournaal "Godverdomme zegt."
quote:
.en ik hoop dat hij er nog veel meer kapot slaat dit jaar..
Waarom dat dan?
  zondag 12 april 2009 @ 19:10:32 #162
211083 Angelof9
I must go first
pi_67956657
Wat moeten die twee nou op huwelijksreis, hun hele leven bestaat al uit reizen. Waarschijnlijk blijven ze liever een paar weken gewoon thuis.
  zondag 12 april 2009 @ 19:11:26 #163
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_67956671
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:10 schreef Angelof9 het volgende:
Wat moeten die twee nou op huwelijksreis, hun hele leven bestaat al uit reizen. Waarschijnlijk blijven ze liever een paar weken gewoon thuis.
pi_68084758
Mirka groeit snel zeg (en ik doel niet op de buik )

pi_68085060
federer de slechtste speler die ooit 13 GS won
pi_68085205
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:28 schreef tordesmonats het volgende:
En ook de beste.
pi_68085962
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:28 schreef tordesmonats het volgende:
pi_68086495
Het is over met fed. finito. Hij komt nooit meer terug aan de top....het is jammer maar het is waar...Mentaal is hij gekraakt door Nadal, zonder Nadal zou hij wel 30 grand slams hebben gewonnen, maar Nadal heeft hem vernietigd, gesloopt.
pi_68086606
Ik heb nog steeds vertrouwen. In de kleinere toernooien wat minder, maar de Grand Slams is het altijd nog een speler apart. Daar kan hij nog van iedereen winnen. Ook Nadal, hoewel dat wel moeilijk is.

En als het eenmaal weer klikt. Wat vast wel zal gebeuren. Dan gaat het gewoon weer een stuk beter.

Ik denk dat hij gewoon 1 goede overwinning weer nodig heeft. Het lijkt me te maken te hebben met zelfvertrouwen.
pi_68087958
quote:
Thank god the hardcourt season is over
Wie zei dat ook al weer...

Nah ja, zijn persoonlijke leven gaat in ieder geval goed.
pi_68088017
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Wie zei dat ook al weer...

Nah ja, zijn persoonlijke leven gaat in ieder geval goed.
Federer zei dat.
pi_68088314
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:48 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Federer zei dat.
Oh, dus daarom poste ik dat hier
pi_68088931
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Oh, dus daarom poste ik dat hier
Dat begreep ik, maar ik snap alleen niet waar het op doelde.
pi_68089092
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat begreep ik, maar ik snap alleen niet waar het op doelde.
Gravel gaat hem nou niet direct beter af he? Strak is hij ook heel blij dat het gravel seizoen over is, of het grasseizoen, het tweede hardcourt seizoen, wellicht het indoorseizoen?

Vond die opmerking in deze context wel frappant.
pi_68089379
Hij is over the hill. Jammer, maar waar. Kijk maar naar zijn winning percentage per wedstrijd. Is nu 77,2% en dat is niks om je voor te schamen, maar voor Federer is het alsof hij terug is op het niveau 2002. Zijn topjaren waren 2005 en 2006 en toen won hij nog 15-20% meer van al zijn partijen.

Het laatste jaar trouwens waarin hij laat in april nog wachtte op zijn eerste toernooizege was 2000. En in dat jaar kwam die toernooizege ook niet. De cijfers suggereren dat hij dit jaar 0 of 1 toernooien wint.

En ik denk trouwens dat hij stopt in 2012.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  donderdag 16 april 2009 @ 22:56:52 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68090734
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef UtrechtSlim het volgende:
Hij is over the hill. Jammer, maar waar. Kijk maar naar zijn winning percentage per wedstrijd. Is nu 77,2% en dat is niks om je voor te schamen, maar voor Federer is het alsof hij terug is op het niveau 2002. Zijn topjaren waren 2005 en 2006 en toen won hij nog 15-20% meer van al zijn partijen.

Het laatste jaar trouwens waarin hij laat in april nog wachtte op zijn eerste toernooizege was 2000. En in dat jaar kwam die toernooizege ook niet. De cijfers suggereren dat hij dit jaar 0 of 1 toernooien wint.

Ik begrijp racties als deze nooit helemaal. Federer heeft wel vaker moeilijk e periodes gehad. Ook vorig jaar en toen won hij uit het niets de US Open. Je weet dat Federer al in de laatste 19(!) grandslamtoernooien de halve finale of beter heeft gehaald? Hij stond in de laatste vier grandslamfinales.
pi_68090984
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik begrijp racties als deze nooit helemaal. Federer heeft wel vaker moeilijk e periodes gehad. Ook vorig jaar en toen won hij uit het niets de US Open. Je weet dat Federer al in de laatste 19(!) grandslamtoernooien de halve finale of beter heeft gehaald? Hij stond in de laatste vier grandslamfinales.
De cijfers liegen niet. Die 19 Grand Slam toernooien op rij halve finale, dat gaat terug tot 2003/2004. Voordat hij aan zijn top kwam. En die reeks gaat dit jaar beëindigd worden. Let op: aan het eind van 2009 zal iedereen zich afvragen of hij het nog heeft.

Wat ik constateer is een trend. Niet één die ik leuk vind, maar wel één die er is. Win pct per jaar:

1998 40%
1999 43%
2000 55%
2001 70%
2002 73%
2003 82%
2004 93%
2005 95%
2006 95%
2007 88%
2008 81%
2009 77%

Zie je het nu?
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_68091210
Ja eerlijk gezegd denk ik dat je dit verlies tegen Wawrinka als een wedstrijd op zich moet zien. Hij zal waarschijnlijk nauwelijks aan trainen zijn toegekomen, was pas maandag aangekomen in Monaco en ziet het tournooi als een "bonus."

Wel is het duidelijk dat hij tekort komt tegen Nadal / Murray en wellicht Djokovic (zelfs in topvorm)
pi_68091216
fed gaat voorlopig nog gewoon presteren in GS hoor
  donderdag 16 april 2009 @ 23:21:34 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68091604
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

De cijfers liegen niet. Die 19 Grand Slam toernooien op rij halve finale, dat gaat terug tot 2003/2004. Voordat hij aan zijn top kwam. En die reeks gaat dit jaar beëindigd worden.
Ja, dat zeiden ze ook over Nadal op Wimbledon: hij komt nooit ver. Toen hij in 2006 de finale had gehaald zei iedereen dat hem dat nooit meer zou lukken. In 2007 stond hij weer in de finale. Toen zei weer iedereen dat het hem nooit meer zou lukken en in 2008 won hij.

Had je in 2008 ook verwacht dat Federer niet de halve finales zou halen in alle GS'en? I 2008 speelde hij niet goed, maar hij won wel een GS en hij haalde bij twee andere GS'en de finale.
quote:
Let op: aan het eind van 2009 zal iedereen zich afvragen of hij het nog heeft.

Wat ik constateer is een trend. Niet één die ik leuk vind, maar wel één die er is. Win pct per jaar:

1998 40%
1999 43%
2000 55%
2001 70%
2002 73%
2003 82%
2004 93%
2005 95%
2006 95%
2007 88%
2008 81%
2009 77%

Zie je het nu?
Dat zegt me niet zoveel. In 2004 en 2005 samen verloor hij in totaal negen wedstrijden. Dat is extreem weinig. Hij zal dat waarschijnlijk nooit meer evenaren, maar dat wil toch niet zeggen dat hij geen GS'en meer kan winnen? En iemand die GS'en kan winnen noem ik niet over the fill.
pi_68092105
Over the hill naar zijn persoonlijke standaard. Zo meet je toch bij iedere sporter waar hij/zij staat? Bij hem is het alleen de lijzijde van de Mount Everest (die slechts enkelen kunnen beklimmen) en niet één of andere betekenisloze verkeersdrempel. Maar hij is wel 'over the top'. En ondanks dat kan hij nog steeds een GS winnen. Maar de trend gaat wel gesignaleerd worden dit jaar, ook door het grote publiek..
  vrijdag 17 april 2009 @ 07:22:44 #182
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68095756
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Over the hill naar zijn persoonlijke standaard. Zo meet je toch bij iedere sporter waar hij/zij staat? Bij hem is het alleen de lijzijde van de Mount Everest (die slechts enkelen kunnen beklimmen) en niet één of andere betekenisloze verkeersdrempel. Maar hij is wel 'over the top'. En ondanks dat kan hij nog steeds een GS winnen. Maar de trend gaat wel gesignaleerd worden dit jaar, ook door het grote publiek..
Maar als hij nog steeds GS'en kan winnen, wat doet het er dan toe als hij over the hill is?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:51:12 #183
211083 Angelof9
I must go first
pi_68104542
Ik begrijp er niks van, wat lukt er toch niet bij hem? Ik denk niet dat verliezen van Wawrinka iets te maken heeft met het niet kunnen winnen tegen Nadal. Er zit mentaal iets niet lekker bij Federer, misschien heeft het te maken met z'n privéleven (ik kan me voorstellen dat je zo vlak na je huwelijksdag er niet zo bij bent op de baan), maar ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is. En zolang hij daar niet uit komt, wordt het niets meer met winnen. Maar als ie er wél uitkomt, gaat hij weer overal winnen want spelen kan ie nog als de beste.
pi_68104866
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die gozer, hij moet gewoon eens beseffen dat hij het niet meer bij kan benen op de automatische piloot, zoals dat in zijn hoogtijdagen nog wel lukte. Als hij gewoon vechtlust toont en elk punt geconcentreerd is en agressief speelt kan hij nog makkelijk mee !
pi_68105025
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die gozer, hij moet gewoon eens beseffen dat hij het niet meer bij kan benen op de automatische piloot, zoals dat in zijn hoogtijdagen nog wel lukte. Als hij gewoon vechtlust toont en elk punt geconcentreerd is en agressief speelt kan hij nog makkelijk mee !
precies...
Hij is altijd al een verwende tennisser geweest. Toen ie alles won was het ook allemaal beetje triest, het was pas leuk toen Nadal vaker ging winnen dan andersom....maar goed, nu is het ook niet leuk meer
pi_68107649
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef UtrechtSlim het volgende:

Ik denk dat hij eerder stopt, in 2010.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:16:47 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68107946
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ik begrijp er niks van, wat lukt er toch niet bij hem? Ik denk niet dat verliezen van Wawrinka iets te maken heeft met het niet kunnen winnen tegen Nadal. Er zit mentaal iets niet lekker bij Federer, misschien heeft het te maken met z'n privéleven (ik kan me voorstellen dat je zo vlak na je huwelijksdag er niet zo bij bent op de baan), maar ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is. En zolang hij daar niet uit komt, wordt het niets meer met winnen. Maar als ie er wél uitkomt, gaat hij weer overal winnen want spelen kan ie nog als de beste.
Ik heb ook het idee dat er meer aan de hand is. Het is niet zozeer dat hij er niet bij is. Hij zag er toch niet uit als een gelukkig man die net getrouwd was en daar zo vol van was dat hij niet met zijn hoofd bij zijn tennis was?

Maar goed, Federer is ook maar een mens. Misschien is er wel iets met zijn gezondheid waar hij zich zorgen om maakt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:18:10 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68108011
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef eentwee het volgende:

[..]

Ik denk dat hij eerder stopt, in 2010.
Je verwacht dat deze slump gewoon aanhoudt? Ik zeg het nog maar een keer: je weet dat hij de in laatste 19 GS'en de halve finale of beter haalde en dat hij in de laatste vier GS-finales stond?
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:24:34 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68108273
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:09 schreef sven2345 het volgende:
Ja eerlijk gezegd denk ik dat je dit verlies tegen Wawrinka als een wedstrijd op zich moet zien. Hij zal waarschijnlijk nauwelijks aan trainen zijn toegekomen, was pas maandag aangekomen in Monaco en ziet het tournooi als een "bonus."

Wel is het duidelijk dat hij tekort komt tegen Nadal / Murray en wellicht Djokovic (zelfs in topvorm)
waarom wordt dat elke keer gezegd bij een verlies van Federer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68108615
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je verwacht dat deze slump gewoon aanhoudt? Ik zeg het nog maar een keer: je weet dat hij de in laatste 19 GS'en de halve finale of beter haalde en dat hij in de laatste vier GS-finales stond?
Jep dat verwacht ik. Die GS finales zijn gelijk de enige prestaties van de afgelopen 1,5 jaar. Ik heb het gevoel dat er weinig voor nodig is om 'm te breken. Op deze manier haalt hij dit jaar niet de finale van RG en wint hij Wimbledon weer niet en dan blijft er volgens mij weinig over om voor te spelen. En dat hij vader wordt zal wellicht ook niet helpen voor z'n motivatie (reizen ipv gezin/vaderschap).
Ik hoop trouwens echt dat ik het verkeerd inschat.. ik zie Federer liever nog heel wat jaren aan de top meedraaien en ook weer nr 1 worden.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:39:35 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68108931
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef eentwee het volgende:

[..]

Jep dat verwacht ik. Die GS finales zijn gelijk de enige prestaties van de afgelopen 1,5 jaar.
Je weet wel dat meer dan 90% van de profspelers niet eens één GS-finale haalt in zijn hele carrière?
quote:
Ik heb het gevoel dat er weinig voor nodig is om 'm te breken.
Dat idee heb ik ook ja.
quote:
Op deze manier haalt hij dit jaar niet de finale van RG en wint hij Wimbledon weer niet en dan blijft er volgens mij weinig over om voor te spelen. En dat hij vader wordt zal wellicht ook niet helpen voor z'n motivatie (reizen ipv gezin/vaderschap).
Federer beweert zelf van niet maar ik betwijfel het ook. Het klinkt allemaal een beetje als grootspraak. Dat geldt voor veel dingen die hij zegt:
- De verliespartij in de finale van RG van vorig jaar betekende niets voor me.
- Ik ben niet bang voor Nadal
- Ik heb geen vormcrisis
- Het vaderschap is niet slecht voor mijn motivatie, integendeel
quote:
Ik hoop trouwens echt dat ik het verkeerd inschat.. ik zie Federer liever nog heel wat jaren aan de top meedraaien en ook weer nr 1 worden.
Ja, ik ook.
pi_68109016
Alle spelers, met uitzondering van Agassi, die gaan trouwen en kinderen krijgen komen niet meer aan de top. Ik denk dat dit toch echt van een niet te onderschatten invloed is op het spel van Fedje. Verder, Hij is gewoon zijn pfeiffer nooit echt teboven gekomen. Hij kwam, vooral vorig jaar in het gravelseizoen, heel sterk opzetten maar na die vernedering in de RG finale is het volgens mij bergafwaarts gegaan. USOpen winst was een laatste stuiptrekking.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is Wimbledon. Dat blijft ZIJN ondergrond, zijn toernooi en misschien heeft hij daarop wel het juiste zelfvertrouwen. Ondanks zijn vernedering tegen Nadal vorig jaar in RG kwam hij fantastisch terug op het gras. Tot de finale van Wimbledon verloor hij geen set en was hij weer net zo dominant als altijd. Daarna op het hardcourt hield het weer op....k denk dat als hij wimbledon weet te winnen hij er misschien weer bovenop komt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:46:26 #193
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68109171
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Norrage het volgende:
Alle spelers, met uitzondering van Agassi, die gaan trouwen en kinderen krijgen komen niet meer aan de top. Ik denk dat dit toch echt van een niet te onderschatten invloed is op het spel van Fedje. Verder, Hij is gewoon zijn pfeiffer nooit echt teboven gekomen. Hij kwam, vooral vorig jaar in het gravelseizoen, heel sterk opzetten maar na die vernedering in de RG finale is het volgens mij bergafwaarts gegaan. USOpen winst was een laatste stuiptrekking.
Waar ik vooral benieuwd naar ben is Wimbledon. Dat blijft ZIJN ondergrond, zijn toernooi en misschien heeft hij daarop wel het juiste zelfvertrouwen. Ondanks zijn vernedering tegen Nadal vorig jaar in RG kwam hij fantastisch terug op het gras. Tot de finale van Wimbledon verloor hij geen set en was hij weer net zo dominant als altijd. Daarna op het hardcourt hield het weer op....k denk dat als hij wimbledon weet te winnen hij er misschien weer bovenop komt.
Het zou inderdaad heel goed kunnen dat Wimbledon belangrijk is. Maar voor hetzelfde geld herhaalt het scenario van vorig jaar zich en verliest hij zowel op RG als op Wimbledon in de finale en wint hij de US Open. Er is natuurlijk niet echt een peil op e trekken.
pi_68112577
Is het eigenlijk mogelijk dat hij op RG niet meer als tweede geplaatst zal zijn?
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je weet wel dat meer dan 90% van de profspelers niet eens één GS-finale haalt in zijn hele carrière?
[..]
Tuurlijk, maar dat staat volgens mij helemaal los van Federer. Als je zo veel gewonnen hebt neem je toch niet meer genoegen met de prestaties van 90% van de andere tennissers..
pi_68113180
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef Szura het volgende:

[..]

waarom wordt dat elke keer gezegd bij een verlies van Federer
Waarom wordt na elke nederlaag sinds 2008 gezegd dat het over is met Federer, die dan vervolgens weer in de daaropvolgende Grand Slam-finale staat en, op die finale in Roland Garros na, altijd een bijzonder hoog niveau aan de dag legt daar? Wat niet wil zeggen dat dat nu weer gaat gebeuren trouwens.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:45:36 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68113631
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef eentwee het volgende:
[..]

Tuurlijk, maar dat staat volgens mij helemaal los van Federer. Als je zo veel gewonnen hebt neem je toch niet meer genoegen met de prestaties van 90% van de andere tennissers..
Nee, maar zoals jij het zei was het ook wel overdreven negatief vond ik...dat dat "zijn enige prestaties waren.'
pi_68117225
quote:
Is het eigenlijk mogelijk dat hij op RG niet meer als tweede geplaatst zal zijn?
Yep, zowel Murray als Djokovic kunnen hem inhalen. Niet echt makkelijk, alleen, aangezien te beiden binnenkort een MS titel mogen gaan verdedigen.
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:01:33 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68133059
Weer een nieuwe reclame van Gillette: http://www.gillette.com/e(...)o/en-US/index.shtml/

Ziet er wel grappig uit. Maar ik zie het gebeuren dat die juristen bij Gillette zitten uit te zoeken of ze nog van hem af kunnen. Maar Federers marktwaarde daalt op dit moment nogal lijkt me. Met Nadal zijn ze vast heel blij, maar van Federer worden ze dat momenteel niet lijkt me.
pi_68134281
Ik zeg: stoppen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:19:45 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68136747
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:18 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zeg: stoppen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit wel wat in ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')