als ik die kalender had gezien had ik hem door de plee getrokkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
Ik hoef me heul niet te schamen... gaan jullie je maar schamen.
Had ik eindelijk eens kunnen kijken hoe hard iemand valt als ik hem vanaf balkon naar beneden schop!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik die kalender had gezien had ik hem door de plee getrokken_!
Ik heb er aan gedachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik die kalender had gezien had ik hem door de plee getrokken_!
En terechtquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedachtMaar ik was een beetje bang voor DM
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik eindelijk eens kunnen kijken hoe hard iemand valt als ik hem vanaf balkon naar beneden schop!
heheh je hebt me nog nooit irl gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik eindelijk eens kunnen kijken hoe hard iemand valt als ik hem vanaf balkon naar beneden schop!
Jij mij wel dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
heheh je hebt me nog nooit irl gezien
Nu durf ik niet meer met je mee naar NWquote:
Hebben ze daar ook balkons dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer met je mee naar NW
neequote:
Pien wel... en ik boezem haar angst in... en dat terwijl ik eigenlijk gewoon heel lief en zo benquote:
Nee, wel 't IJ....quote:
Je bent een beetje engquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien wel... en ik boezem haar angst in... en dat terwijl ik eigenlijk gewoon heel lief en zo ben.
ja jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien wel... en ik boezem haar angst in... en dat terwijl ik eigenlijk gewoon heel lief en zo ben.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wel 't IJ....
[..]
Je bent een beetje eng
quote:
Ik ben bang voor jou omdat Feyenoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof er ook nog een club in Nederland bang is voor Feyenoord.
Mallerd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jou omdat Feyenoord
Dat is een beetje eh.... nichterig... maar goed, Feyenoord...quote:
Maar dat ben jij ook een beetje, vandaar dat dat woord bij je pastquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is een beetje eh.... nichterig... maar goed, Feyenoord...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook een beetje, vandaar dat dat woord bij je past.
Niet, want ik ga trouwen met PeZuquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook een beetje, vandaar dat dat woord bij je past.
quote:
trustequote:
duivelsgebroed jaquote:
ja hoor, jij welquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, jij wel
Moet hij eerst nog van die zpimpegimpz sloerie slet snol hoer teringteef af zien te komen![]()
Maar goed dat zal met een ros op "logout" wel klaar zijn
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
LEONARDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
jammer zeg
pein zegt dat het 2-2 wordt dus het moet welquote:
Die scheids zuigt echt hard jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo kansloos he, geel trekken wegens "aanmerkingen op de leiding"Alsof je zo onfeilbaar bent. Godenzoon.
Nou schrijf je weer peinquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
pein zegt dat het 2-2 wordt dus het moet wel
Net zoiets als dat je een ban krijgt wegens doormekkeren tegen een mod, die er de bliksem van begrijpt op zich, maar hey, zijn elleboog zit dieperquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo kansloos he, geel trekken wegens "aanmerkingen op de leiding"Alsof je zo onfeilbaar bent. Godenzoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef PeZu het volgende:
pien pien pien pien![]()
pien
BraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Voetbal vergelijken met fokquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoiets als dat je een ban krijgt wegens doormekkeren tegen een mod, die er de bliksem van begrijpt op zich, maar hey, zijn elleboog zit dieper
quote:
met ajax poppetjes eropquote:
als pien en ik gaan trouwen dan is er een speciale ksc receptiequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwpartijtje?Krijg ik een uitnodiging?
KSC meet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
als pien en ik gaan trouwen dan is er een speciale ksc receptie
wromquote:
Zou zeker de eerste zijn!quote:
mini meets danquote:
pien is tof ende koelquote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef maffemuts het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets bedoelen de heren en dames ?
Btw jullie gaan te hard met de topics.. zo raak ik nooit bijgelezen wie nu met wie getrouwd is, wie er nu gescheiden zijn en waardoor, en het belangrijkste... waar de koffie nou het beste is
Dus, samenvatting iemand ?
er mist ietsquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja zoiets
Samenvatting: PeZu was getrouwd met LL en Fha, en toen wilde ik met hem trouwen, en toen moest hij dus scheiden, en toen kwam er opeens een andere vrouw waarvan we nog steeds niet weten of het een kloon is, en die blijkt dus ook al met PeZu getrouwd te zijn, en toen moest PeZu gisteren op de bank slapen, maar dat lag best lekker.
De koffie is bij mij thuis prima
DM moet zich schamen want die is voor Feyenoord
Ajax heeft met 2-1 verloren ven Marseille.
Einde samenvatting
Ohja, en nu gaan PeZu en ik toch trouwen en mag iedereen die in KSC post ook komen, maar dat zou dan een KSC meet zijn, dus gaat dat niet door.quote:
ja de meet dan heh het trouwen gaat wel doorquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja, en nu gaan PeZu en ik toch trouwen en mag iedereen die in KSC post ook komen, maar dat zou dan een KSC meet zijn, dus gaat dat niet door.
Juist jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de meet dan heh het trouwen gaat wel door
Mijn billen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:47 schreef maffemuts het volgende:
Ok.. dankje Pien en Pezu
* Maffe toch nog even aan pien vraagt hoe gaat het met je billen ?![]()
Oh dat! Maar dat had ik helemaal niet gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:50 schreef maffemuts het volgende:
check t vorige topic maarwas iets van koffie dat verdween
Haha ik kan na 4 koppen koffie nog gewoon gaan slapenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:54 schreef maffemuts het volgende:
Wat zat er in de koffie dan? slaapmiddel? geef mij er ook zo een.. dan slaap ik misschien eens goed
Handjes boven de dekens..quote:
Kan niet, we zijn nog niet getrouwdquote:
Handjes boven de dekensquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens..
en mocht je iets doen wel veilig he![]()
trouwen, snel danquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan niet, we zijn nog niet getrouwd
[..]
Handjes boven de dekensGeen seks voor 't huwelijk
ja trouwenquote:
het begint nu alquote:
gelukkig weet ik beterquote:
* PeZu geeft pien een dikke bierkusquote:
pezu tekent niksquote:
Nou als je bierzoenen geeft ga ik bij je wegquote:
je kwam het bier zelf brengen, hoe moet ik je dan daarvoor bedankenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou als je bierzoenen geeft ga ik bij je weg
Nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kwam het bier zelf brengen, hoe moet ik je dan daarvoor bedanken
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NietDat deed ik alleen maar om van je gezeur af te zijn
Leugenaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeurde niet en je bood het zlef wel 4x aan
quote:
veels te vroeg man!quote:
quote:
Ramen openquote:
Tot morgen danquote:
Hubba bubba kauwgomquote:
Dat proberen lukt goed hierquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:10 schreef maffemuts het volgende:
Goedemorgen
De zon probeerd te schijnen
Hmm..quote:
vanmiddag ja, uurtje of half vijfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
BoksChick!
Lekker vroeg op vandaag![]()
Nog boksen?
Pezuquote:
Je heeyquote:
In NWS twijfelachtige marokkanenbash topicsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef BrandX het volgende:
ook hier zon, maar een twijfelachtige....
Jazeker. Dat hij een beetje waterig is, is vast van ontroering.quote:
Het heet niet voor niets het zonnige zuiden!quote:
Ah, was jij dat bij de IKEA A'dam gisterquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Is er nog een bakje koffie over voor me?
Ik zou een moord doen voor een Wiener Melange nu.
Pienselquote:
Leediebeebquote:
In Twente ook hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar LimburgOf naar Zandvoort, daar schijnt de zont ook te schijnen
Nou tot zo danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar LimburgOf naar Zandvoort, daar schijnt de zont ook te schijnen
Hey lekker dingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, was jij dat bij de IKEA A'dam gister
[..]
Piensel![]()
![]()
![]()
[..]
Leediebeeb![]()
![]()
Nog even hopelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets het zonnige zuiden!
Moet tegenwoordig eerst door de spellingscontrole van D denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey lekker ding
Jouw sms van gisteren kreeg ik trouwens pas 's avonds
Het lijkt er wel op geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet tegenwoordig eerst door de spellingscontrole van D denk ik
Frutsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Piensel![]()
![]()
![]()
[..]
Leediebeeb![]()
![]()
Nou dan wil ik ook naar Twentequote:
Ik heb een alibi!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Piensel![]()
![]()
![]()
[..]
Leediebeeb![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
Nou dan wil ik ook naar Twente(ik vind Twente trouwens best leuk
)
Hier ook hoorquote:
Jezusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ars-door-borst.dhtml
Oeps
auwquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ars-door-borst.dhtml
Oeps
Martquote:
Omdat ik wakker was. Heb ondertussen boodschappen gedaan en ga na de lunch het duin inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart.
Waarom ben jij op je vrije dag al voor 8:40 uur op?
En je draait je dan niet nog een keer omquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik wakker was. Heb ondertussen boodschappen gedaan en ga na de lunch het duin in.
Nee, zoveel koffie hadden ze niet meer... ze waren nog aan het bijvullenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En je draait je dan niet nog een keer om?
Wel goed dat je boodschappen hebt gedaan. Heb je de mijne ook gedaan?
Vergeet je foto-apparaat niet he, vanmiddag.
Primaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoveel koffie hadden ze niet meer... ze waren nog aan het bijvullen.
En camera vergeet ik uiteraard niet.
Die afgefikte?quote:
Like dûhquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij verwacht later vandaag foto's in de KSC dus?.
Netjes. Nu maar hopen dat t wat wordt.quote:
Ik moest de automaat vanochtend ook bijvullen, anders had ik wel een heel waterig bakkiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zoveel koffie hadden ze niet meer... ze waren nog aan het bijvullen.
En camera vergeet ik uiteraard niet.
quote:
het jammere is: voor mij 20.000 anderenquote:
Waarom ga je niet gezellig met Mart mee het duin in?quote:
Tegen de tijd dat ik daar ben zijn we anderhalf uur verderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gezellig met Mart mee het duin in?
De zon gaat pas enkele uren later onder hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben zijn we anderhalf uur verder
I know, maar ik durf te wedden dat als ik in Zandvoort aan kom de zon al lang weer weg isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
De zon gaat pas enkele uren later onder hoor!
hehe.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Flessie
zo ff met een auto op keuring
koffie drinken en sla eten bij de Mac
Dat duurt nog zeker wel tot na de zomervakantiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:01 schreef Fha het volgende:
jemig, is DaMart nou nog niet klaar met zich schamen?helluh
quote:Burgemeester Peter van der Velden van Breda, Hoofdofficier van Justitie Hugo Hillenaar en korpschef Frans Heeres van de politie Midden- en West-Brabant geven om 12.00 uur een persconferentie waarin tekst en uitleg wordt gegeven over de aanhouding en de actie die daaraan vooraf ging.
*ril*quote:
Nee, te snel. Eerst de knieen.quote:
Getverquote:
wat een daaf zegquote:
goed puntquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat duurt nog zeker wel tot na de zomervakantie.
Feijenooit.
Ach ja, net als met die kinderen uit Weert of Weesp, die die bedreigingen deden, 2 weken vast zaten ofzo en waar heel Nederland overheen viel dat dat nou weer belachelijk was. Dus deze meneer zetten we dan ook maar niet vast, ook al is ie 18quote:
Hmmmz... Terras.... Hmmmz.. Bierquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
goed punt![]()
Heerlijk terrasjes weermaar ik heb toch geen geld dus ik ben maar aan het schoonmaken met de ramen lekker open
![]()
GVD.. ik kan vanavond niet, de kids zijn bij mij deze week. En nu ook nog niet, want ik moet nog werken. Anders had ik het gedaan. Volgende week?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz... Terras.... Hmmmz.. Bier....
Wie wil er met mij omg. Ehv. Of N-Limburg op een terrasje gaan zitten?
Als het dan goed weer is en ik nog steeds zeeën van tijd heb, bestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
GVD.. ik kan vanavond niet, de kids zijn bij mij deze week. En nu ook nog niet, want ik moet nog werken. Anders had ik het gedaan. Volgende week?
waar blijf je met de picknick mandquote:
ik heb net bij de super bakker naast me super lekkere cranberry notenbrood gescoordquote:
Cranberryquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net bij de super bakker naast me super lekkere cranberry notenbrood gescoord
Maar dan moet ik dat hele eind reizen om even een picknickmandje te brengen enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]Je kan de mand toch wel meenemen voor PeZu? Hij wil graag eten
Jij mag kijken
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het dan goed weer is en ik nog steeds zeeën van tijd heb, best![]()
.
Dat heb je toch zeker wel voor hem over?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik dat hele eind reizen om even een picknickmandje te brengen enzo
Niet vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Deal!
[..]
Dat heb je toch zeker wel voor hem over?
quote:
weet ik tochquote:
Betere scoren dan die keer dat ik er was danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Het was trouwens lekker buiten in het duin, van alles wat gezien qua dieren, konijnen, herten, vogels en een vos.
Ik heb foto's ja... maar die staan nog op de cameraquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Betere scoren dan die keer dat ik er was danFoto's?
Schiet 's op danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb foto's ja... maar die staan nog op de camera.
ja jij ookquote:
Duinenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
Het was trouwens lekker buiten in het duin, van alles wat gezien qua dieren, konijnen, herten, vogels en een vos.
WPz.quote:
quote:
Doe ik standaard...quote:[..]
waarom is dat
quote:
Ik sta overigens al tijden niet meer in de top spamquote:
quote:
Jij kijkt standaard chagrijnig?quote:
Zal OAdin blij mee zijnquote:
Wel bij het posten van de cijfers.quote:
ik miste hem alquote:
Ik ook al een ruime maand nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sta overigens al tijden niet meer in de top spam.
oeh, da's lang geleden dat ik dat gedaan heb!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga later wel schieten, was eerst even sporten, dus nu douchen.
bwehehehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oeh, da's lang geleden dat ik dat gedaan heb!
schieten dus, niet douchen
Echt. Ik ben gestopt toen ik zwanger werd van de oudste.quote:
je vond dat er wel genoeg was raak geschotenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt. Ik ben gestopt toen ik zwanger werd van de oudste.
whehehe, zoiets. Maar je kunt zelf oorkappen op zetten, maar op je buik wordt dat moeilijk hè?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je vond dat er wel genoeg was raak geschoten
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe, zoiets. Maar je kunt zelf oorkappen op zetten, maar op je buik wordt dat moeilijk hè?
Plus: ik wilde die wapens niet meer in huis als er eenmaal een kleine rond liep. En dat is 1 van de dingen waarin ik wel mijn zin heb doorgedreven destijds.
Woohooquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef Ladylike het volgende:
Hey lieverd
We zijn weer met zn tweetjes he
Onze dildo's kunnen weer op de vensterbank
nee, mijn koffie is zo sterk dat je dat verschil niet kan proevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)favoriete-kopje.html
Kunnen de koffiedrinkers hier dit beamen?.
Zo sterk dat je kopje telkens barst?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, mijn koffie is zo sterk dat je dat verschil niet kan proeven_!
ja en als je een er een lepel in zou doen dan lost ie opquote:
ik vroeg me net serieus hetzelfde afquote:
Omdat ik er minder tijd voor heb!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de mensen die je hier vaak zag andere bezigheden hebben tegenwoordig?
Ik heb het over heel fokquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de mensen die je hier vaak zag andere bezigheden hebben tegenwoordig?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat anders idd
Dat zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je straks weer in ehv woont, is alles anders! Is fok weer leuk, maar dan heb je daar geen tijd voor, want dan moet je ehv in, genieten van wat Brabant je te bieden heeft!
Ik ben hard voor je aan het duimenquote:
Je verstoort mijn monoloog!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werk je ook bij de Gamma?.
[..]
Misschien geldt mijn opmerking wel voor heel FOK!.
quote:
Ik weet alleen dat Cali ons niet meer lief vindt of zo, of dat ze de weg naar de KSC is kwijtgeraakt. Pien is er niet, en dat geldt ook voor Muck en Pheno is sowieso wat andere dingen dan KSC'en gaan doen.quote:
*meldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef PeZu het volgende:
waar zijn alle ksc dames heen![]()
nog een hoop te doen droom
pien is in de kroegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Cali ons niet meer lief vindt of zo, of dat ze de weg naar de KSC is kwijtgeraakt. Pien is er niet, en dat geldt ook voor Muck en Pheno is sowieso wat andere dingen dan KSC'en gaan doen.
Wist je dat niet dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pien is in de kroeg![]()
pheno is een dame ?!? WTF
ja jou zag ik in de onz sc alquote:
neequote:
Ik wil best met jou douchen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
Nou ja, moet thuis ook nog e.e.a. doen. Douchen, afwassen (wie biedt zich aan?)
man boobsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, hij roept wel steeds dat hij tetten heeft!
Te laatquote:
Niks mis mee hoorquote:
quote:
ze is gaan slapenquote:
ja vertel mij watquote:
Ik vind dat ook altijd erg vaag... bij de helpdesk van Planet zat een paar jaar geleden een muts die vrolijk zei dat ze niet wisten hoe lang de storing ging duren, maar dat als er meer bekend was, ik dat op hun website kon lezen. Ze snapte met volgens mij serieus niet toen ik zei dat als ik dat op hun website kon lezen, ik hun website niet meer hoefde te lezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:39 schreef Pheno het volgende:
http://www.upclive.nl/Help/Actuele_meldingen/
Ik heb me altijd afgevraagd, waarom men een actuele storingspagina heeft: als ik storing heb kan ik toch niet internetten, dus ook die storingspagina niet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |