als ik die kalender had gezien had ik hem door de plee getrokkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
Ik hoef me heul niet te schamen... gaan jullie je maar schamen.
Had ik eindelijk eens kunnen kijken hoe hard iemand valt als ik hem vanaf balkon naar beneden schop!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik die kalender had gezien had ik hem door de plee getrokken_!
Ik heb er aan gedachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik die kalender had gezien had ik hem door de plee getrokken_!
En terechtquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedachtMaar ik was een beetje bang voor DM
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik eindelijk eens kunnen kijken hoe hard iemand valt als ik hem vanaf balkon naar beneden schop!
heheh je hebt me nog nooit irl gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik eindelijk eens kunnen kijken hoe hard iemand valt als ik hem vanaf balkon naar beneden schop!
Jij mij wel dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
heheh je hebt me nog nooit irl gezien
Nu durf ik niet meer met je mee naar NWquote:
Hebben ze daar ook balkons dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer met je mee naar NW
neequote:
Pien wel... en ik boezem haar angst in... en dat terwijl ik eigenlijk gewoon heel lief en zo benquote:
Nee, wel 't IJ....quote:
Je bent een beetje engquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien wel... en ik boezem haar angst in... en dat terwijl ik eigenlijk gewoon heel lief en zo ben.
ja jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien wel... en ik boezem haar angst in... en dat terwijl ik eigenlijk gewoon heel lief en zo ben.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wel 't IJ....
[..]
Je bent een beetje eng
quote:
Ik ben bang voor jou omdat Feyenoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof er ook nog een club in Nederland bang is voor Feyenoord.
Mallerd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jou omdat Feyenoord
Dat is een beetje eh.... nichterig... maar goed, Feyenoord...quote:
Maar dat ben jij ook een beetje, vandaar dat dat woord bij je pastquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is een beetje eh.... nichterig... maar goed, Feyenoord...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook een beetje, vandaar dat dat woord bij je past.
Niet, want ik ga trouwen met PeZuquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook een beetje, vandaar dat dat woord bij je past.
quote:
trustequote:
duivelsgebroed jaquote:
ja hoor, jij welquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, jij wel
Moet hij eerst nog van die zpimpegimpz sloerie slet snol hoer teringteef af zien te komen![]()
Maar goed dat zal met een ros op "logout" wel klaar zijn
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
LEONARDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
jammer zeg
pein zegt dat het 2-2 wordt dus het moet welquote:
Die scheids zuigt echt hard jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo kansloos he, geel trekken wegens "aanmerkingen op de leiding"Alsof je zo onfeilbaar bent. Godenzoon.
Nou schrijf je weer peinquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
pein zegt dat het 2-2 wordt dus het moet wel
Net zoiets als dat je een ban krijgt wegens doormekkeren tegen een mod, die er de bliksem van begrijpt op zich, maar hey, zijn elleboog zit dieperquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo kansloos he, geel trekken wegens "aanmerkingen op de leiding"Alsof je zo onfeilbaar bent. Godenzoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef PeZu het volgende:
pien pien pien pien![]()
pien
BraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Voetbal vergelijken met fokquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoiets als dat je een ban krijgt wegens doormekkeren tegen een mod, die er de bliksem van begrijpt op zich, maar hey, zijn elleboog zit dieper
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |