quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Niet janken, die naaktfoto van je inclusief uitnodiging om bij de parkeerplaats naast de A2 bij Utrecht langs te komen heb ik ook verwijderd.
verkapte popiejopiequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Kahlen het volgende:
Mijn hyves krabbels zijn alleen zichtbaar voor mijzelf en mijn foto's op fok ook maar weggehaald omdat ik gewoon echt elke dag 3 mailtjes van geile pubers kreeg... pfff, get a life
whehe dat was ook zo'n heel toneelspelquote:
Zet ze anders even hier neer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Kahlen het volgende:
Mijn hyves krabbels zijn alleen zichtbaar voor mijzelf en mijn foto's op fok ook maar weggehaald omdat ik gewoon echt elke dag 3 mailtjes van geile pubers kreeg... pfff, get a life
Dus jij kunt gewoon niet gekrabbelt worden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Kahlen het volgende:
Wisten zij veel dat heel Nederland het zou gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef Titus-Pullo het volgende:
Krabbel
Daar konden ze echt geen erger woord voor verzinnen![]()
![]()
Ik ben dan ook bevooroordeeld omdat een wijf waar ik een tyfushekel aan had de hele tijd in de klas zat te zeiken over hyves en krabbels toen ik op het MBO zat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wisten zij veel dat heel Nederland het zou gaan gebruiken.
Een mooi woord inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:43 schreef DurumDoner het volgende:
JosseleN!
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad. "Ik lees en verwijder."Hebben sommige shenkies in het fobo ook last van.
Jouw broertje lijkt mij een geschikte knaap.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Pwoekie het volgende:
doet mijn broertje ook regelmatig...
dan zien meisjes niet wat voor slet hij is want het werd wel extreem als je met 4 meisjes iets hebt en ze posten allemaal op je hyves
Tot je gaat solliciteren. Je zal de eerste niet zijn die afgewezen wordt omdat je als een randdebiel op Hyves staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:25 schreef Specularium het volgende:
Nee, dan die mensen die alles op prive hebben staan.![]()
Begin er dan gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het geen fijn idee als anderen mijn krabbels gaan lezen.![]()
Read, reply & delete dus.
Stuur je toch privé berichtjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ook nog eens een emo en een milf!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:59 schreef afcajos het volgende:
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 28-10-1992
Kan het nog mooier, jij bent gewoon het schoolvoorbeeld van de persoon die ik beschrijf in mijn OP
En dan heet je ook nog eens destan
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ook nog eens een emo en een milf!
[ afbeelding ]
Ik weet dat mn naam kut is.quote:
Whehe, een nakomertjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
No fucking emo. En dat is m'n broertje.
[..]
Ik weet dat mn naam kut is.
Snap je hebt mequote:Owja, degene die over hyves gaat zeiken is een sociale outcast en luistert naar metalen muziek.
Same.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:06 schreef 2cv het volgende:
Ik ga mijn krabbels ook verwijderen, dan ben ik interessanter.
Ik zag dat laatst ook. Waarom?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
Als je je FoBo steeds leegmaakt ben je wel stoer.
Hyvesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
mensen die topics verbaggeren
maar het was wel een goede klacht, idd dat ''kijk mij belangrijk zijn'' gedragga toch weg
opnieuw geopend, offtopic en ''hyves'' reacties worden genote
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |