Feedback: JJ is een piepert.quote:
Niet door een van ons gedaan, was een beslissing die hogerop genomen is. Zal dus beslist wel een gegronde reden voor geweest zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef MarkyB het volgende:
Waar is Hinderlijk / asociaal (parkeer)gedrag van buren naartoe? Beetje raar om een topic te wissen, niet?
Ja, raar he. Misschien omdat jij als asociale eikel dacht dat je iemand op de hoogte moest stellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef MarkyB het volgende:
Waar is Hinderlijk / asociaal (parkeer)gedrag van buren naartoe? Beetje raar om een topic te wissen, niet?
als je alles gelooft wat er op internet gepost wordt dan wens ik je veel sterkte. En denk een beetje aan je hart want op deze manier trekt ie het niet lang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, raar he. Misschien omdat jij als asociale eikel dacht dat je iemand op de hoogte moest stellen?
En dan hier komen lopen huilen omdat je hoopte op een relletje. Uitschot, dat ben je.
hoewel misschien terechte opmerking,quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef ktnxbye het volgende:
Zoontje gooit camera van tafel :{ Dekt verzekering dit?
Misschien een idee om op te treden tegen het aanzetten tot verzekeringsfraude?
Dus ik geef de etterbak precies de antwoorden die hij wil en dan nog is het nodig om dat ene extra zinnetje, die hem nou juist op zijn gedrag wees m.i., te verwijderen? Flauw hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef Sjeen het volgende:
och, wie weet komt er ooit nog eens een braaf pubertje dat per ongeluk door de politie betrapt is, de enige keer in zijn leven dat hij eens lef durfde te tonen en wil weten wat de boete voor baldadigheid is... En wat de TS betreft, die komt zichzelf nog wel tegen
Ach, hij staat er nog in de quote eronder:quote:Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus ik geef de etterbak precies de antwoorden die hij wil en dan nog is het nodig om dat ene extra zinnetje, die hem nou juist op zijn gedrag wees m.i., te verwijderen? Flauw hoor
Deze 'achterlijke mongool' (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Light het volgende:
Webhost stuurt mij factuur van ¤1000 wordt steeds gezelliger.
Want? Een maatschappelijk probleem mag slechts door 1 persoon bespreekbaar worden gemaakt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Sjeen het volgende:
TS mag zelf een topic komen openen als hij daar behoefte aan heeft.
Als het een maatschappelijk probleem is, moet je in [POL] zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Want? Een maatschappelijk probleem mag slechts door 1 persoon bespreekbaar worden gemaakt?
Daar dacht de mod blijkbaar anders over, omdat het bewuste topic al bij deel 2 was aangekomen en hier was gestart.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als het een maatschappelijk probleem is, moet je in [POL] zijn.
Nee: wat ik bedoel te zeggen --> als dit topic over een maatschappelijk probleem zou gaan, moet je daarover een topic openen in [POL]. Dit topic ging over het verhaal van TS zelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar dacht de mod blijkbaar anders over, omdat het bewuste topic al bij deel 2 was aangekomen en hier was gestart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |