Nee, ik vond sneijder niet uitblinken bij real.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhh... waar Nederlanders het juist een keer goed doen bedoel je denk ik
Zoals ik zei, ging per ongeluk, is nog een oude gewoontequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik vond sneijder niet uitblinken bij real.
Puur op fysieke kracht.
Oh, wat een lelijke tt
Robben ook niet maar Sar/persie waren weer goed heiligquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik vond sneijder niet uitblinken bij real.
Puur op fysieke kracht.
Oh, wat een lelijke tt
Slecht doen ze het niet anders zullen ze ook niet in de selectie zitten. Maar ze doen wel onder op fysieke kracht vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Robben ook niet maar Sar/persie waren weer goed heilig. De Nederlanders die het slecht doen zie je niet bij die clubs hoor
Ik bedoel de: ^_^quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ging per ongeluk, is nog een oude gewoonte
Yesse
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef jackson het volgende:
Vond de volgende tekst wel sterk van die weekend:
"Van basten pannenkoekenmix: makkelijk te kloppen"
Daar geniet ik nou van heh
Namen? Het tegendeel bewijst Robben/van Persie/ Kuyt natuurlijk helemaal/sneijder en vd vaartquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Slecht doen ze het niet anders zullen ze ook niet in de selectie zitten. Maar ze doen wel onder op fysieke kracht vind ik.
Komt ook omdat pure fysieke kracht in Nederland nauwelijks nodig is. Volgens mij is Zlatan sinds hij weg ging bij Ajax eerst een paar maanden bij Juve in het krachthonk gezet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Slecht doen ze het niet anders zullen ze ook niet in de selectie zitten. Maar ze doen wel onder op fysieke kracht vind ik.
Dat had ook te maken met zijn blessure gevoeligheid... Zijn knie onder andere meen ik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komt ook omdat pure fysieke kracht in Nederland nauwelijks nodig is. Volgens mij is Zlatan sinds hij weg ging bij Ajax eerst een paar maanden bij Juve in het krachthonk gezet.
Sneijder, vd vaart, robben, babel..quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Namen? Het tegendeel bewijst Robben/van Persie/ Kuyt natuurlijk helemaal/sneijder en vd vaart
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komt ook omdat pure fysieke kracht in Nederland nauwelijks nodig is. Volgens mij is Zlatan sinds hij weg ging bij Ajax eerst een paar maanden bij Juve in het krachthonk gezet.
3?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kreeg gisteren mijn telefoonrekening binnen.. Stond in hoeveel smsjes ik had verstuurd...
Moeten jullie voor de grap eens vertellen hoeveel (1 maand)
100.000?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kreeg gisteren mijn telefoonrekening binnen.. Stond in hoeveel smsjes ik had verstuurd...
Moeten jullie voor de grap eens raden hoeveel (1 maand)
1500quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ben het er niet mee eens dat ze te kort komen.... Maargoed, ik volg die competities ook niet allemaal op de voet dus wellicht is mijn beeld verkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Milou__ het volgende:
Sneijder, vd vaart, robben, babel..
345quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Bravebart op 12-03-2009 13:47:49 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik ook niet hoor. Maar die indruk krijg ik altijd. En daarbij, ze compenseren het met andere kwaliteitenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens dat ze te kort komen.... Maargoed, ik volg die competities ook niet allemaal op de voet dus wellicht is mijn beeld verkeerd
Robben, die gast ziet er uit als 38quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar die indruk krijg ik altijd. En daarbij, ze compenseren het met andere kwaliteiten![]()
Er zijn ook maar weinig Nederlandse verdedigers op hoog niveau.
En Huntelaar 16quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Robben, die gast ziet er uit als 38
Dat dan toch lieverquote:
Dat vind ik nog oudquote:
Ik gok over de 1000.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Best ziek, dan stuur je er meer dan 30 per dag. Dat je daar tijd voor hebt is überhaupt een godswonderquote:
dat is best makkelijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Best ziek, dan stuur je er meer dan 30 per dag. Dat je daar tijd voor hebt is überhaupt een godswonder
Knie is inderdaad zijn zwakke punt. Voor het EK 2008 was heel Zweden in paniek, want Zlatan kon niet mee doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat had ook te maken met zijn blessure gevoeligheid... Zijn knie onder andere meen ik?
Je zit er het dichtste bij.. 1343quote:
Het zal me best lukken maar geen hele maand elke dag.quote:
Mooie leeftijd zeg ik... 26quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oudere mannen zijn aantrekkelijker![]()
Er zijn uitzonderingen hoor![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij.. 1343
Jaquote:
ochquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 2%quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
21515209584?leg je het ook uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B=2 o=15 etc.quote:
T=20quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhhBen ik echt zo stom.
Dus het begint met boob?
Niet zo'n beetje ookquote:
De T zal wel 20 zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhhBen ik echt zo stom.
Dus het begint met boob?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
T=20
Hoewel boob ook wel bij Beautje past _o-
Je grap faalt op meerdere frontenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, ik kan nog niet tellen ook
Fixed
Ik doe tenminste nog een poging totquote:
Een slechte grap is ook een grapquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doe tenminste nog een poging tot
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een slechte grap is ook een grap
Ik maak alleen maar slechte grappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een slechte grap is ook een grap
niet netjes dus..quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
Stomme dikke papzak loopt gewoon weg terwijl ik zit te reviewen met hem omdat ie gelach hoort aan de andere kant van de ruimte
Ik ook hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar slechte grappen.
Ken je die grap van dat Turkse vliegtuig?quote:
Mijn grappen falen ook altijd, dus ik heb het opgegevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doe tenminste nog een poging tot
Die landde nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken je die grap van dat Turkse vliegtuig?
Als iedereen zo denkt wordt het hier helemaal zo'n saaie boelquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn grappen falen ook altijd, dus ik heb het opgegeven
Ik land - Jij landt - wei land?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of zoals hij in het Turks gaat: Genç pilot sürüyor olsa bile, diger pilotun her an müdahale edebilmesi gerekir, LOL.quote:
Neequote:
zelfde als: wat hoorde je toen het vliegtuig neerkwam?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
foksmilies nu ook al geblokkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of zoals hij in het Turks gaat: Genç pilot sürüyor olsa bile, diger pilotun her an müdahale edebilmesi gerekir, LOL.!
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
foksmilies nu ook al geblokkeerd
Jaquote:
Kan je er niet een aantekening bij maken over die gozer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
Die man is zooooo vreselijk langzaam. We hebben allemaal sneltoetsen waarmee je in 5 seconden iets aangepast hebt, maar hij gebruikt zijn muis en een vinger om te typen waardoor het eerder 5 minuten duurt voor het klaar is
Ik word er een beetje chagrijnig van want nu moet ik drie kwartier opschrijven voor het bespreken van een review. Krijg ik gegarandeerd op mijn flikkerHele budget om zeep geholpen
Dat is nog nooit een probleem geweest hier hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
Sorry dat ik met mijn saaie geklaag ook nog de vaart van dit topic om zeep heb geholpen
Ik zou niet weten wat voor aantekening, hij is hoger in functiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan je er niet een aantekening bij maken over die gozer?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is nog nooit een probleem geweest hier hoor
Dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor aantekening, hij is hoger in functieEn oud, dik, langzaam en chagrijnig
En hoe weten we dat het 2 en 15 is en niet 21 en 5?quote:
Dat weten jullie niet, maar kunnen jullie wel beredenerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En hoe weten we dat het 2 en 15 is en niet 21 en 5?
Nwah ik geloof niet dat het gewaardeerd wordt aangezien hij de enige is die kan reviewen (tekort aan seniors enzo). Ik kan het alleen proberen te beperken door hem minder tijd te geven om te reviewen ofzo..quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dusWat heeft het hoger in functie zijn er mee te maken
Wel klote werken als je niet gewoon eerlijk kan zijn tegen elkaar. Vooral als het betekend dat jij ervoor op je klote krijgtquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah ik geloof niet dat het gewaardeerd wordt aangezien hij de enige is die kan reviewen (tekort aan seniors enzo). Ik kan het alleen proberen te beperken door hem minder tijd te geven om te reviewen ofzo..
Mijn vorige begeleidster kon ik alles zeggen, hem niet geloof ik
Ik dacht al meteen dat het zoiets zou zijn. Maar goed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weten jullie niet, maar kunnen jullie wel beredeneren
Omdat er dan iets heel anders komt te staan en wij niet dom zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En hoe weten we dat het 2 en 15 is en niet 21 en 5?
Klinkt alsof het iemand is die ook de wereldproblematiek kan oplossen en voor wereldvrede kan zorgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef Yesse het volgende:
Eindelijk iemand die mij dichter bij de kern van mijn scriptie brengt
Dat is kutquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah ik geloof niet dat het gewaardeerd wordt aangezien hij de enige is die kan reviewen (tekort aan seniors enzo). Ik kan het alleen proberen te beperken door hem minder tijd te geven om te reviewen ofzo..
Mijn vorige begeleidster kon ik alles zeggen, hem niet geloof ik
Maar je zei het alleen niet, preciesquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik dacht al meteen dat het zoiets zou zijn. Maar goed.
Ja nou ja zal wel goedkomen hoop ik. Ik krijg sowieso op mijn donder omdat ik teveel uren geschreven heb op dit project (geen begeleiding dus moest alles zelf uitzoeken) dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel klote werken als je niet gewoon eerlijk kan zijn tegen elkaar. Vooral als het betekend dat jij ervoor op je klote krijgt
Vind ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is kutEerlijk kunnen zijn over zulke dingen scheelt wel enorm
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt alsof het iemand is die ook de wereldproblematiek kan oplossen en voor wereldvrede kan zorgen
Neuh maar hij heeft me verteld over connectors, mavens en salesmenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt alsof het iemand is die ook de wereldproblematiek kan oplossen en voor wereldvrede kan zorgen
Klinkt interessant.. kan je dat etenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh maar hij heeft me verteld over connectors, mavens en salesmenOja en netweaving
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik ookKon dat tegen al mijn oude collegaatjes doen, alleen is een deel nu in dienst bij een ander kantoor ofzo dus er zitten hier allemaal nieuwe mensen. Misschien kaart ik het ook wel aan bij m'n manager, want ik moet zelf alles uitzoeken en als ik op hem moet wachten werkt het ook niet. Hij heeft overigens keurig 2,75 uur geschreven voor reviewen
Heeft het dus toch gewerkt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik ookKon dat tegen al mijn oude collegaatjes doen, alleen is een deel nu in dienst bij een ander kantoor ofzo dus er zitten hier allemaal nieuwe mensen. Misschien kaart ik het ook wel aan bij m'n manager, want ik moet zelf alles uitzoeken en als ik op hem moet wachten werkt het ook niet. Hij heeft overigens keurig 2,75 uur geschreven voor reviewen
Heeft het dus toch gewerkt
Dat is ook wel prettig, maar je bracht het alsof Hij heilig wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh maar hij heeft me verteld over connectors, mavens en salesmenOja en netweaving
Is jouw vader gouverneur van Californië?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even een bank inboekenI'll be back
klinkt spinnewebberig.. en dat is viesquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klinkt interessant.. kan je dat eten
De grap is niet meer leuk.. en ik kreeg het net niet in een loop..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, wanneer komt je nieuwe pannenkoek-avatar nou...?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
Ze hebben het Staceytopic gesloten en de link naar de filmpjes weggehaald
Je hebt ze toch wel opgeslagen hoop ik? Ik verwacht een PMquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
Don en Ad.. dat zegt al genoeg..quote:
Nee, hoopte gisteren te kijken. Had geen tijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel opgeslagen hoop ik? Ik verwacht een PM
Huh, dat KPD topic bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef PieterBas het volgende:
Krijgt net een banner te zien
Geen SHE maar wel een Wii... waar blijven die foto's nou!!!![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, hoopte gisteren te kijken. Had geen tijd
idd.. http://forum.fok.nl/topic/1209434 voor de mensen met KPD toegangquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, dat KPD topic bedoel je?Daar staan ze nog toch?
Ja precies, daar staan de links toch nog gewoon?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. http://forum.fok.nl/topic/1209434 voor de mensen met KPD toegang
Uhuquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]Het valt dus toch wel mee
Relatief dan
Ja ik ben blijquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook wel prettig, maar je bracht het alsof Hij heilig was
[..]
Is jouw vader gouverneur van Californië?
Oh zonde.. anders had ik een mooi excuus voor een vakantie als ik je vader om je hand ging vragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik ben blij
Eh, nee niet dat ik weet
Het stond ook op een chinchanforum ofzo.. Daar stonden naar ik ff snel kon zien, nieuwe links in of wat..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, dat KPD topic bedoel je?Daar staan ze nog toch?
Ah ok, zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het stond ook op een chinchanforum ofzo.. Daar stonden naar ik ff snel kon zien, nieuwe links in of wat..
Ik ook niet... Snapte ook niet de hele heisa er om ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok, zoIk ken die hele Stacey niet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet... Snapte ook niet de hele heisa er om ook niet.
Ik mis nog wel eens een rel of begrip om Fokquote:
Gaat zelfs nog verderquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ook sinds bootje het vorige week ofzo zei? Ik zie dat dat stacy topic al vanaf begin februari loopt in ieder geval
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh zonde.. anders had ik een mooi excuus voor een vakantie als ik je vader om je hand ging vragen
Die heb je al 5 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef PieterBas het volgende:
Misschien tot maar eens toegang vragen tot KPD
<--quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat zelfs nog verder
Don & Ad - Stacey
Okquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
<--
Heerlijk wijf met lekkere ballen.. Tja![]()
Toch wel benieuwd waar een vrouw ballen aan haar lichaam heeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
<--
Heerlijk wijf met lekkere ballen.. Tja![]()
mannenpraatquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd waar een vrouw ballen aan haar lichaam heeftVoor zover ik weet ken ik niemand met ballen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd waar een vrouw ballen aan haar lichaam heeftVoor zover ik weet ken ik niemand met ballen.
Dat dusquote:
Die dus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Ook wel genoemd (ik quote): "Tieten. Borsten. Jetsers. Kneiters. Bollen."
Moet kunnen op de donderdagquote:
Alsof vrouwen altijd zo netjes zijn in hun pratenquote:
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof vrouwen altijd zo netjes zijn in hun praten
Vrouwen zijn zooooooo gedistengeerdquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zooooooo gedistingeerd
hehehe.. Misschien wel goed voor de tuinmeubels?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
Het is ieder geval geen woonsdag bij de Ikea Amsterdam Arena
Ik heb helemaal niks gemerkt van een bommeldingquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef PieterBas het volgende:
Het is ieder geval geen woonsdag bij de Ikea Amsterdam Arena
Zit je daar in de buurt dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gemerkt van een bommelding
Verveeldquote:
quote:
quote:
Dat was gewoon geweldig jaquote:
quote:
En dan krijg meestal van die homemade Top 10 Techno Song op YouTube te zien... waarvan misschien 1 nummer echt techno isquote:
Iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef PieterBas het volgende:
Waar altijd Kernkraft, Sandstorm, Satisfaction en (een verdwaalde Basshunter) in voorkomen
het zijn wel 3 vette platen.. (als je ze niet elke dag hoort)... maaruh heeft weinig met techno te maken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddTerwijl dat niks met echte techneau te maken heeft
Ja en terechtquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het zijn wel 3 vette platen.. (als je ze niet elke dag hoort)... maaruh heeft weinig met techno te maken..
In Zweden moesten we ergens anders heen, omdat een paar Engelsen vonden dat er teveel techno / te hard gedraaid werd...
Het begon met Sandstorm... toen Tiesto's Flight 643 (hij wist dat er Nederlanders in de zaal waren) en daarna Scooter.. met I like it loud en toen Boten Anna.
Toen we weggingen werd er Satisfaction gedraaid...![]()
Ik was dat gehuil van Rihanna en constante dezelfde melodieetje van Bob Sinclar, Fedde's - Put your hands up en de cd Pop Life van David Guetta wel een beetje zat..
Eh, nee liever niet eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Maar goed.. Jij bent daar zeker niet meer volgende week donderdag rond een uurtje of 8?
hehe ok.. Nee, maar dan ben ik er namelijk wel daarquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, nee liever niet eigenlijkDan zou ik dagen maken van 13 uur en dat is me toch een beetje teveel van het goede
In april heb ik wel zo'n dagDan hebben we cursus van 15.00 - 19.00
Eensch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en terechtCommerciële deunen
Hoewel de rest ook wel lekker commercieel is
![]()
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eensch.Was ik een keer content met de muziek.. willen ze weg
![]()
Oja check, die ookquote:
Dat dacht ik al te kunnen afleiden uit je postquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe ok.. Nee, maar dan ben ik er namelijk wel daar
Maar dat is wel een teringlange dag
Dronken Engelse vrouwen..quote:
Dronken Zweedse vrouwen vond ik ook maar niksquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dronken Engelse vrouwen..![]()
Gelukkig deden ze minder vreemd als bijvoorbeeld in Spanje..
Dat klopt ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dronken Zweedse vrouwen vond ik ook maar niksLijkt wel of ze daar alles tot het weekend opsparen en dan compleet los gaan
(wat volgens mij ook zo is
)
Whahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klopt ook![]()
![]()
Toppunt was wel het meisje dat voor mijn voeten viel op de dansvloer..
Ik pakte haar op.. had een klein gesprek, waar ik duidelijk te horen kreeg dat alle mannen klootzakken waren.. behalve ik dan.. want ik was geen Zweedse man, maar Nederlands.. dus ik had wel manieren... Vijf minuten later stond ze te gieren voor de dancing...
Ik zei later haar tegen.. that is not very lady-like behaviour...
Daaaagquote:
Dronken Zweden.. zijn echt onverstaanbaar.. in het Zweeds en in het Engels...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahaIk kreeg alleen maar Zweeds pratende meisjes op me af
Best leuk verder, maar een goed gesprek zat er niet in
Doei doeiquote:
Als ze al Engels konden jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dronken Zweden.. zijn echt onverstaanbaar.. in het Zweeds en in het Engels...
Ging Pillie niet?quote:Slecht nieuws voor fans van The Killers die een ticket konden bemachtigen voor het concert van vanavond. Het concert van The Killers vanavond in de Heineken Music Hall is namelijk op het laatste moment afgelast. De politie Amsterdan-Amstelland heeft vanavond gemeld dat het hele gebied vanavond niet vrijgegeven gaat worden.
De Amerikaanse punkband, bekend van de hits Human en Somebody told me, zou vanavond optreden in Amsterdam, maar de Arena Boulevard is nog steeds afgesloten vanwege de bommelding in de IKEA begin deze ochtend. Vanmiddag leek het erop dat het concert gewoon kon doorgaan, maar helaas blijkt de Heineken Music Hall nog niet vrijgegeven.
zou best kunnen eigenlijkquote:
Hoiquote:
Gezelschapsbeestquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nico
Hou
Nu weer gamen trouwens
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik weer
Gosh, ik krijg nooit post, nu ben ik een dag niet thuis geweest en ligt mijn hele bureau vol
ze zenden alleen de tweede helft uit. eerste helft zul je via internet moeten volgen.quote:
ja.. kloteschaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze zenden alleen de tweede helft uit. eerste helft zul je via internet moeten volgen.
zullen we weer ophouden.. Hou ontzettend mijn hart er ook van overspringt, zijn er misschien anderen die het niet zo leuk vindenquote:
Wat zeg je dat weer liefquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zullen we weer ophouden.. Hou ontzettend mijn hart er ook van overspringt, zijn er misschien anderen die het niet zo leuk vinden
Weet ik. Vanaf 21.10 schakelen ze over naar AJAXXXquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze zenden alleen de tweede helft uit. eerste helft zul je via internet moeten volgen.
gedeelte 1e en hele 2e helft volgens mij..quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Gaan ze de tweede helft volledig uitzenden dan?
Ik meen het ook nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer lief
Ik heb bedacht dat ik na het eten lekker ga tuttenEr is een nieuwe cosmo binnen dus ik ga de hele reutemeteut doen; haar- en gezichtsmasker, (teen)nagels lakken, bodylotion enz
pornoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef jna het volgende:
[..]
Weet ik. Vanaf 21.10 schakelen ze over naar AJAXXX
Hoezo dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik meen het ook nog![]()
echt.. Jij bent toch een ideale vrouw op een voetbalavond?
Nou.. jij gaat lekker tutten, dan kan ik mooi voetbal kijkenquote:
ik dacht vanwege je triple Xquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
mooi voetbal is mooi, maar het toch geen porno
dat zeg ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jij lekker je eigen dingen gaat doen als er voetbal is
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat jij lekker je eigen dingen gaat doen als er voetbal is
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou.. jij gaat lekker tutten, dan kan ik mooi voetbal kijken
[..]
ik dacht vanwege je triple X
Je woont toch in Amsterdam? Dan ben je toch wel voor Ajax?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
HahaIk wist niet dat dat zo bijzonder was
![]()
En ik hoef het nu niet bepaald te kijken.. Ik hoor toch wel als er gescored wordt of iets
Je moet een weten hoe lastig sommige vrouwen zijn als het om voetbal gaat. En dan liever 1 die niets om voetbal geeft dan een vrouw die te fanatiek isquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
HahaIk wist niet dat dat zo bijzonder was
![]()
En ik hoef het nu niet bepaald te kijken.. Ik hoor toch wel als er gescored wordt of iets
Ik woon in Amsterdam ja, en als ik een club zou moeten uitkiezen zou dat Ajax zijn.. Maar ik volg voetbal niet, tenzij het spannend is aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:54 schreef jna het volgende:
[..]
Je woont toch in Amsterdam? Dan ben je toch wel voor Ajax?
quote:
juiste antwoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam ja, en als ik een club zou moeten uitkiezen zou dat Ajax zijn.. Maar ik volg voetbal niet, tenzij het spannend is aan het einde van het seizoenTwee jaar geleden heb ik toen de ontknoping zitten volgen via teletekst omdat het niet werd uitgezonden
Ik weet het hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je moet een weten hoe lastig sommige vrouwen zijn als het om voetbal gaat. En dan liever 1 die niets om voetbal geeft dan een vrouw die te fanatiek is
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het hoor![]()
Een vriendin van mij op de middelbare school was heeeeel erg ajaxfanGeweldig om met haar voetbal te kijken
Nederlands elftal vind ik overigens wel leuk om te kijken, maar dat komt denk ik ook meer door het sfeertje enzo
*zwijmel*quote:
Wat wil je hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Gosh, ik vind de Hunkemoller site niet lief! Je kunt wel online bestellen maar dan spaar je nietTerwijl ze in de winkel datgene wat ik wil hebben niet in mijn maat hebben.. Wat moet ik daar nou mee
quote:
Ernstig hequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, Bootje heeft ook een abbo.. Werd gek van die banners
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
Gosh, ik vind de Hunkemoller site niet lief! Je kunt wel online bestellen maar dan spaar je nietTerwijl ze in de winkel datgene wat ik wil hebben niet in mijn maat hebben.. Wat moet ik daar nou mee
Euh ik heb een leuke beha gezienquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?
Maar ik zou een boze email sturen, maar kunnen ze in de winkel jouw maat niet bestellen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan..? En van wat?
wat een onzin johquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euh ik heb een leuke beha gezienEn een leuke bikini en een setje van hempje + broekje die ze in de winkel helemaal niet verkopen.
Per 100 euro krijg je 10 euro korting dus ik wil eigenlijk wel sparenBestellen via de winkel doen ze niet aan
Zie post onder de jouwequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan..? En van wat?
Ik heb al een mail verstuurd, mja nu nog maar afwachten tot ik antwoord krijgquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat een onzin joh
Mja.. ik zou het sowieso met een mailtje proberen naar de promotieafdeling ofzo. Klagen levert vaak heel veel op
goed zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al een mail verstuurd, mja nu nog maar afwachten tot ik antwoord krijg
quote:
Ach, dat beoordeel ik zelf wel..quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zie post onder de jouwe![]()
En m'n maat? Gosh, alsof je daar wijzer van wordt?
krijg je met al die homo-ontwerpersquote:
goed verwoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
krijg je met al die homo-ontwerpers
Straks kan je dus gewoon als crossdresser door het leven gaan zonder dat je raar aangekeken wordt op straat
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, dat beoordeel ik zelf wel..
Dus, wat is het?
Dat is Bootje!quote:
Dat is echt heel veel beterquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Slecht hoor
Ik heb lekker een uitsmijter met meegebakken spek en ham op de boterham gegeten
quote:
quote:
haaiquote:
Serieus?quote:
Engquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. je komt vandaag een tikkie vrolijker over als normaal
Dat blijktquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is Bootje!
[..]
Dat is echt heel veel beter
Maar een pizza shoarma is toch gewoon dé uitvinding
Dank, lukt wel hoorquote:
oh.. Ja, ik kan het mishebben hoorquote:
Niet? Af en toe is het echt heerlijk vind ik.quote:
Ben niet zo'n pizzafanquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. Ja, ik kan het mishebben hoor
[..]
Niet? Af en toe is het echt heerlijk vind ik.
Ik maak overigens wel de heerlijkste uitsmijters, dus dat geluk heb je dan weer wel
Ik weet het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. Ja, ik kan het mishebben hoor
Jammer dat er nu geen beeldinternet bestaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dank, lukt wel hoorZit hier lekker met een handdoek om mijn hoofd (haarmasker) en een gezichtsmasker op
![]()
Nu lekker m'n nagels schoonmaken
Ja.. ga je nog vertellen waarom of weet je het zelf ook niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien heb ik stiekem een goeie dag
Geen ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. ga je nog vertellen waarom of weet je het zelf ook niet?
Die mag jij ook voor mij maken hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben niet zo'n pizzafanTenzij ik ze zelf heb gemaakt met pitabroodjes
Wat is er zo heerlijk aan jouw uitsmijters?
owquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeZoveel tofs is er vandaag niet gebeurd
Nee, vandaag voor de verandering eens nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
owmja.. zolang je je maar niet klote voelt
Zou je me willen zien zitten dan in mijn oversized vest, handdoektulband om mijn hoofd met een lichtgroen/grijs gekleurd hoofd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jammer dat er nu geen beeldinternet bestaat![]()
Dan gaan we daar maar vanuitquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, vandaag voor de verandering eens niet![]()
Misschien dat ik daarom vrolijk lijk
Ik ben stiekem wel benieuwd eigenlijk jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou je me willen zien zitten dan in mijn oversized vest, handdoektulband om mijn hoofd met een lichtgroen/grijs gekleurd hoofd?![]()
quote:
Ik ga toch echt geen foto maken hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd eigenlijk ja
Voorjaarsschoonmaakquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik mn kamer uitmestenJaaaaaa, ik heb zo'n bui atm
Sort ofquote:
Haha ok.. succesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik mn kamer uitmestenJaaaaaa, ik heb zo'n bui atm
Nee, had ik ook niet verwacht. Maar ik bel zo wel even bij de buurman aan, blijkbaar heb ik zo beter zichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga toch echt geen foto maken hoorIk geloof dat de achterbuurman (jaar of 80) de dag van z'n leven heeft
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haha ok.. succes
[..]
Nee, had ik ook niet verwacht. Maar ik bel zo wel even bij de buurman aan, blijkbaar heb ik zo beter zicht
en dan moet je ook opnemen, geen andere keuzes mogelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]!
Ik werd net natuurlijk ook nog gebeld toen ik net m'n gezicht aan het insmeren wasSta je dan, je halve gezicht in het masker en de telefoon aan de schone helft
Ik had al 3 oproepen gemistquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dan moet je ook opnemen, geen andere keuzes mogelijk
haha okquote:
Succes ermeequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Verdomme, kriebel aan m'n neus, even terugkriebelen en ja hoor hele vinger onder het gezichtsmasker
Nou ik ben douchen, daag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |