Nee, ik vond sneijder niet uitblinken bij real.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhh... waar Nederlanders het juist een keer goed doen bedoel je denk ik
Zoals ik zei, ging per ongeluk, is nog een oude gewoontequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik vond sneijder niet uitblinken bij real.
Puur op fysieke kracht.
Oh, wat een lelijke tt
Robben ook niet maar Sar/persie waren weer goed heiligquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik vond sneijder niet uitblinken bij real.
Puur op fysieke kracht.
Oh, wat een lelijke tt
Slecht doen ze het niet anders zullen ze ook niet in de selectie zitten. Maar ze doen wel onder op fysieke kracht vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Robben ook niet maar Sar/persie waren weer goed heilig. De Nederlanders die het slecht doen zie je niet bij die clubs hoor
Ik bedoel de: ^_^quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ging per ongeluk, is nog een oude gewoonte
Yesse
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef jackson het volgende:
Vond de volgende tekst wel sterk van die weekend:
"Van basten pannenkoekenmix: makkelijk te kloppen"
Daar geniet ik nou van heh
Namen? Het tegendeel bewijst Robben/van Persie/ Kuyt natuurlijk helemaal/sneijder en vd vaartquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Slecht doen ze het niet anders zullen ze ook niet in de selectie zitten. Maar ze doen wel onder op fysieke kracht vind ik.
Komt ook omdat pure fysieke kracht in Nederland nauwelijks nodig is. Volgens mij is Zlatan sinds hij weg ging bij Ajax eerst een paar maanden bij Juve in het krachthonk gezet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Slecht doen ze het niet anders zullen ze ook niet in de selectie zitten. Maar ze doen wel onder op fysieke kracht vind ik.
Dat had ook te maken met zijn blessure gevoeligheid... Zijn knie onder andere meen ik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komt ook omdat pure fysieke kracht in Nederland nauwelijks nodig is. Volgens mij is Zlatan sinds hij weg ging bij Ajax eerst een paar maanden bij Juve in het krachthonk gezet.
Sneijder, vd vaart, robben, babel..quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Namen? Het tegendeel bewijst Robben/van Persie/ Kuyt natuurlijk helemaal/sneijder en vd vaart
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komt ook omdat pure fysieke kracht in Nederland nauwelijks nodig is. Volgens mij is Zlatan sinds hij weg ging bij Ajax eerst een paar maanden bij Juve in het krachthonk gezet.
3?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kreeg gisteren mijn telefoonrekening binnen.. Stond in hoeveel smsjes ik had verstuurd...
Moeten jullie voor de grap eens vertellen hoeveel (1 maand)
100.000?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kreeg gisteren mijn telefoonrekening binnen.. Stond in hoeveel smsjes ik had verstuurd...
Moeten jullie voor de grap eens raden hoeveel (1 maand)
1500quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ben het er niet mee eens dat ze te kort komen.... Maargoed, ik volg die competities ook niet allemaal op de voet dus wellicht is mijn beeld verkeerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Milou__ het volgende:
Sneijder, vd vaart, robben, babel..
345quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Bravebart op 12-03-2009 13:47:49 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik ook niet hoor. Maar die indruk krijg ik altijd. En daarbij, ze compenseren het met andere kwaliteitenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens dat ze te kort komen.... Maargoed, ik volg die competities ook niet allemaal op de voet dus wellicht is mijn beeld verkeerd
Robben, die gast ziet er uit als 38quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar die indruk krijg ik altijd. En daarbij, ze compenseren het met andere kwaliteiten![]()
Er zijn ook maar weinig Nederlandse verdedigers op hoog niveau.
En Huntelaar 16quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Robben, die gast ziet er uit als 38
Dat dan toch lieverquote:
Dat vind ik nog oudquote:
Ik gok over de 1000.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Bootje84 het volgende:
Best ziek, dan stuur je er meer dan 30 per dag. Dat je daar tijd voor hebt is überhaupt een godswonderquote:
dat is best makkelijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Best ziek, dan stuur je er meer dan 30 per dag. Dat je daar tijd voor hebt is überhaupt een godswonder
Knie is inderdaad zijn zwakke punt. Voor het EK 2008 was heel Zweden in paniek, want Zlatan kon niet mee doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat had ook te maken met zijn blessure gevoeligheid... Zijn knie onder andere meen ik?
Je zit er het dichtste bij.. 1343quote:
Het zal me best lukken maar geen hele maand elke dag.quote:
Mooie leeftijd zeg ik... 26quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oudere mannen zijn aantrekkelijker![]()
Er zijn uitzonderingen hoor![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij.. 1343
Jaquote:
ochquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens tot 2%quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
21515209584?leg je het ook uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B=2 o=15 etc.quote:
T=20quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhhBen ik echt zo stom.
Dus het begint met boob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |