Heftig, een badkuip die 4x zo zwaar is als je vaderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Five_Horizons het volgende:
...da's minimaal 4x zo zwaar, namelijk
Nog niet. Investeer al op voorhand.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef JumpingJacky het volgende:
Staatsloterij gewonnen, MAW? NIeuwe auto, nieuwe telefoon...
mn bankrekeningnummer heb je al he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nog niet. Investeer al op voorhand.
Ga ervan uit dat ik in april de jackpot win.
je zal maar een lichte vader hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Heftig, een badkuip die 4x zo zwaar is als je vader
quote:De Belgische prins Laurent vindt de kritiek op zijn snelle rijgedrag overdreven. "Ik vind de tijd die je op de weg bent tijdverspilling. Hoe minder tijd ik op de weg spendeer, hoe minder tijd er verloren gaat. Daarom houd ik van snelle wagens. En als je minder lang onderweg bent is de kans op ongelukken kleiner."
Ik had het kunnen bedenken jaquote:
Via internet. en een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Nizno: hoe heb je het besteld en om wat voor soort product ging het?
zereneus terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik had het kunnen bedenken jaThanks
Even zereneus dan, het is blijkbaar een nederlands bedrijf, dus ik zou ze een aangetekende brief sturen waarin je afziet van de bestelling vanwege het ruimschoots overschrijden van de levertijd.
Voor de juiste argumenten zou ik even hun AV erop nalezen, want daar staat ongetwijfeld het juiste aanknopingspunt in.
* ManAtWork laat deze voorzet aan zich voorbij gaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Via internet. en een gebruiksvoorwerp.
Niet speciaal voor mij gemaakt oid.
Ik zou ze inderdaad nog één brief/mail sturen dat ze de bestelling in het donkere gat kunnen stoppen. Dat je zo coulant bent geweest om bijna een half jaar te wachten en correspondentie hebt, is volgens mij ruim voldoende. Ik had in ieder geval niet zolang gewacht. Maar ja, ik ben dan ook erg ongeduldig.quote:[..]
zereneus terug.
dus dat ze de mail hebben beantwiird waarin ik stel dat ik de bestelling niet meer wil ontvangen en in die beantwoorde mail ze ook de mail van mij hebben staan als beantwoord product is niet voldoende?
a dirty mind is a joy forever.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
* ManAtWork laat deze voorzet aan zich voorbij gaan.
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat ik er ook nog kosten van een aangetekende brief tegen aan moet gooien.quote:[..]
Ik zou ze inderdaad nog één brief/mail sturen dat ze de bestelling in het donkere gat kunnen stoppen. Dat je zo coulant bent geweest om bijna een half jaar te wachten en correspondentie hebt, is volgens mij ruim voldoende. Ik had in ieder geval niet zolang gewacht. Maar ja, ik ben dan ook erg ongeduldig.
Nou ja, zeg!!quote:
Juist. Sla ze daar mee om de oren en laat ze maar komen met een incasso. Volgens mij kun je niet sterker staan in dit geval.quote:[..]
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat ik er ook nog kosten van een aangetekende brief tegen aan moet gooien.
Dat ik bijna een half jaar gewacht heb snap ik zelf ook niet. Alle verzonden berichten nog netjes in de verzonden items. En uiteraard ook het ontvangen bericht met het beantwoorde bericht er in in de postvak in
Ik stuur ze nog wel een email.
Waar zijn de mod's als je ze nodig hebt.quote:Ow en om op jouw dirty mind terug te komen..... rectaal kunnen laten verdwijnen van het ding dat jij denkt is lang niet zo leuk als een ovaal ding met een dikte van ongeveer 20 cm.
quote:
Nizno had dus gelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 11:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!!
Wilde weer beginnen over de aftrekbaarheid ervan.
Ik zit nog te dubben of je met 'dikte' nou de diameter of de omtrek bedoeltquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
Ow en om op jouw dirty mind terug te komen..... rectaal kunnen laten verdwijnen van het ding dat jij denkt is lang niet zo leuk als een ovaal ding met een dikte van ongeveer 20 cm.
Jaja, jij helpt er goed bij door alleen dat te quoten wat goed uit komt.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Nizno had dus gelijk![]()
Nog even, en de SC van WGR wordt verplaatst naar SEX
Efficiency heet dat. Waarom zou je zinloze zaken quoten?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jaja, jij helpt er goed bij door alleen dat te quoten wat goed uit komt.
diameterquote:Op zondag 15 maart 2009 12:32 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik zit nog te dubben of je met 'dikte' nou de diameter of de omtrek bedoelt![]()
Zie sigquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever.
[..]
-knip-
Weet Nizno jou met 20 cm de mond te snoeren?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef JumpingJacky het volgende:
* JumpingJacky laat dit onderwerp verder maar rusten...
Via internet, dan is het toch prima. Als ze het versturen, stuur je het binnen 8 dagen terug en de koop is ontbonden.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Via internet. en een gebruiksvoorwerp.
Niet speciaal voor mij gemaakt oid.
[..]
zereneus terug.
dus dat ze de mail hebben beantwiird waarin ik stel dat ik de bestelling niet meer wil ontvangen en in die beantwoorde mail ze ook de mail van mij hebben staan als beantwoord product is niet voldoende?
ze versturen niet want ik vertik het om die AG te gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Via internet, dan is het toch prima. Als ze het versturen, stuur je het binnen 8 dagen terug en de koop is ontbonden.
wordt tijd dat jij ook 20 cm krijgt dusquote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet Nizno jou met 20 cm de mond te snoeren?
Wauw,...!
Dus er is helemaal geen probleem?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze versturen niet want ik vertik het om die AG te gebruiken natuurlijk.
Die ligt zelfs al in de grijze container na in de fik gestaan te hebben
[..]
Mijn vraag was min of meer of ik problemen kon krijgen met het niet betalen van die AG en of ik nog een extra brief/email moest versturen dat ik de bestelling echt niet meer wil na een kleine 6 maand.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dus er is helemaal geen probleem?
Nou, nee dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn vraag was min of meer of ik problemen kon krijgen met het niet betalen van die AG en of ik nog een extra brief/email moest versturen dat ik de bestelling echt niet meer wil na een kleine 6 maand.
AG nooit ontvangen dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze versturen niet want ik vertik het om die AG te gebruiken natuurlijk.
Die ligt zelfs al in de grijze container na in de fik gestaan te hebben
Alsof jij weet wat ik wel heb.quote:[..]
wordt tijd dat jij ook 20 cm krijgt dus
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet Nizno jou met 20 cm de mond te snoeren?
Wauw,...!
Ja hoor, ik hou mjin mond als zij aangeeft dat het leuk is om een ovaal ding met een doorsnee van 20 cm rectaal te laten verdwijnenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
rectaal kunnen laten verdwijnen van het ding dat jij denkt is lang niet zo leuk als een ovaal ding met een dikte van ongeveer 20 cm.
Interessant. Bron?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Verder is het niet toegestaan om 100% vooruitbetaling te eisen.
BW 7:26 , tweede lidquote:
quote:2. De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
Grappig, wist ik niet. Ik heb zojuist geleerd dat ik notiore wetsovertreder ben.quote:
Maar met regen en sneeuw welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met een sleutel, en een stukje lopen, maar dat was geen straf met het weer van vandaag.
Je mag bijna weer terugschakelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:04 schreef ManAtWork het volgende:
Nu moet ik omschakelen naar de weekend-modus.
Dat staat niet expliciet in de eerste zin van BW 7:26 , tweede lid. Het staat wel expliciet in de tweede zin, waaruit je zou kunnen concluderen dat de eerste zin niet (of niet alleen) op consumentenkoop van toepassing is.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:03 schreef sanger het volgende:
In de wet wordt gesproken van een consumentenkoop. En dus niet van business to business.
Zo las ik het ook (gelukkig, dacht dat ik de enige was), maar volgens Sangers is dat dus niet zo. Maar ik kan nergens vinden dat artikel 26 of titel 1 uitsluitend over consumentenkoop gaat.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef Light het volgende:
[..]
Dat staat niet expliciet in de eerste zin van BW 7:26 , tweede lid. Het staat wel expliciet in de tweede zin, waaruit je zou kunnen concluderen dat de eerste zin niet (of niet alleen) op consumentenkoop van toepassing is.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je mag bijna weer terugschakelen
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef Light het volgende:
[..]
Dat staat niet expliciet in de eerste zin van BW 7:26 , tweede lid. Het staat wel expliciet in de tweede zin, waaruit je zou kunnen concluderen dat de eerste zin niet (of niet alleen) op consumentenkoop van toepassing is.
Hmm, is inderdaad net hoe je het leest.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zo las ik het ook (gelukkig, dacht dat ik de enige was), maar volgens Sangers is dat dus niet zo. Maar ik kan nergens vinden dat artikel 26 of titel 1 uitsluitend over consumentenkoop gaat.
quote:
Awwwwwquote:Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef Sjeen het volgende:
Zo ongeveer inderdaad... Maar dan ook recht tegen mijn neus aan. Doet nog steeds pijn
Kinderen met harde hoofdenquote:
Pistache-wenkbrauwenquote:
Jajaja, lach maarquote:
Bij de kinderen wel ja, ik hoop bij mij ookquote:Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef Sjeen het volgende:
Die heb ik ook... het werkt wel he, dat spul
Keukenkastjequote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Sjeen het volgende:
JaMaar ik heb goede hoop dat die gel werkt! 't is wel wat dikker en pijnlijk, maar niet echt blauw. Dus met een beetje geluk hoef ik niemand iets uit te leggen
Wat heb jij gedaan?
Ik heb tegenwoordig zo'n coldpack voor het grijpen liggen. Ik haal wel vaker van zulke stomme dingen uit en ben daarmee niet de enige in huisquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Keukenkastje![]()
Nee, eh wij waren gisteren aan het stoeien en ik kon het niet winnen van Five, dus dan roep ik mijn judoka's er altijd even bij...ik buk en de middelste springt... *au* gauw doorgelopen naar de vriezer, maar de diepvriesdoperwtjes waren op, heb dus een half uur met een zak frieten tegen mijn oog op de bank gezeten
Nu begrijp ik het pas, je bent de fiscaal partner van Five_Horizonsquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Keukenkastje![]()
Nee, eh wij waren gisteren aan het stoeien en ik kon het niet winnen van Five,
...
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het pas, je bent de fiscaal partner van Five_Horizons![]()
het duurde even
Gelukkig! Wel schattig, van die bezorgde kinderenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Loena-tik- het volgende:
Die heeft gelukkig niets, was bij hem bovenop zijn bolletje. Hij was vooral heel erg geschrokken, heeft een uur lang aan mij vastgeplakt gezeten, kusje hier kroeltje daar
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het pas, je bent de fiscaal partner van Five_Horizons![]()
het duurde even
Die hebben we gehad. Nu de rest van de week nog.quote:
En? Kwam je de dag een beetje door?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die hebben we gehad. Nu de rest van de week nog.
Noem het maar langquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:27 schreef Nizno het volgende:
Vandaag weer een lange werkdag voor de boeg. Van 19.00 tut 22.00.
Morgen vrij... En dan nog 3 daagjes werken...
Daar kan ik niet aan tippen, was er pas om half negen, ging weg om half zes en mocht tot negen uur naar cursusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Noem het maar lang![]()
Ik was om 07.00 op de zaak. Ga door tot 17.00 en daarna door naar school tot 22.30
Met moeite. En de dag van vandaag is nog niet voorbij.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En? Kwam je de dag een beetje door?
Ik heb wel een vrij nuttige dag gehad. In ieder geval nuttig overleg en even wat documenten aangepast die naar school moeten ergens in de loop van deze of volgende week. De rest van de week even wat dingen voorbereiden voor een presentatie/bijeenkomst van dinsdag. En dan is het vrijwel weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Uitgezonderd een paar mailtjes beantwoorden, doe ik vandaag helemaal niks
Ja, dit zijn de goedkoopste kilometers die je nog kan maken met je autoquote:
En ben jij hierin leidend of lijdend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:57 schreef ManAtWork het volgende:
Woensdag: met de W van evaluWatiegesprek.
Zonder dat je het gezegd had, wist ik dat alquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Had ik al gezegd dat Moffen niet te vertrouwen zijn? Bij deze
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
quote:mof de; v(m) -fen
soort gewatteerde koker waarin men de handen steekt als middel tegen de kou
Moet je de fiets van de zaak inleveren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ow, maar dat kunnen Polen ook hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar gatverdamme; wat een achterbaks gebeuren hier.
Die zijn niet zo heel vaak werkgever, hierquote:
Hier ook niet, maar wel collega'squote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel vaak werkgever, hier
Die heb ik gelukkig niet....quote:
En vergeet de Nederlanders nietquote:
Collega's of Poolse collega's?quote:
Het laatste sowieso niet en dat eerste binnenkort gelukkig ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het laatste sowieso niet en dat eerste binnenkort gelukkig ook niet meer
gefeliciteerd!! ook voor je fiscale partner en je minimedebewonerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu op weg naar belangrijker dingen: onze oudste is 9 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |