Kinderen met harde hoofdenquote:
Pistache-wenkbrauwenquote:
Jajaja, lach maarquote:
Bij de kinderen wel ja, ik hoop bij mij ookquote:Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef Sjeen het volgende:
Die heb ik ook... het werkt wel he, dat spul
Keukenkastjequote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Sjeen het volgende:
JaMaar ik heb goede hoop dat die gel werkt! 't is wel wat dikker en pijnlijk, maar niet echt blauw. Dus met een beetje geluk hoef ik niemand iets uit te leggen
Wat heb jij gedaan?
Ik heb tegenwoordig zo'n coldpack voor het grijpen liggen. Ik haal wel vaker van zulke stomme dingen uit en ben daarmee niet de enige in huisquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Keukenkastje![]()
Nee, eh wij waren gisteren aan het stoeien en ik kon het niet winnen van Five, dus dan roep ik mijn judoka's er altijd even bij...ik buk en de middelste springt... *au* gauw doorgelopen naar de vriezer, maar de diepvriesdoperwtjes waren op, heb dus een half uur met een zak frieten tegen mijn oog op de bank gezeten
Nu begrijp ik het pas, je bent de fiscaal partner van Five_Horizonsquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Keukenkastje![]()
Nee, eh wij waren gisteren aan het stoeien en ik kon het niet winnen van Five,
...
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het pas, je bent de fiscaal partner van Five_Horizons![]()
het duurde even
Gelukkig! Wel schattig, van die bezorgde kinderenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Loena-tik- het volgende:
Die heeft gelukkig niets, was bij hem bovenop zijn bolletje. Hij was vooral heel erg geschrokken, heeft een uur lang aan mij vastgeplakt gezeten, kusje hier kroeltje daar
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het pas, je bent de fiscaal partner van Five_Horizons![]()
het duurde even
Die hebben we gehad. Nu de rest van de week nog.quote:
En? Kwam je de dag een beetje door?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die hebben we gehad. Nu de rest van de week nog.
Noem het maar langquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:27 schreef Nizno het volgende:
Vandaag weer een lange werkdag voor de boeg. Van 19.00 tut 22.00.
Morgen vrij... En dan nog 3 daagjes werken...
Daar kan ik niet aan tippen, was er pas om half negen, ging weg om half zes en mocht tot negen uur naar cursusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Noem het maar lang![]()
Ik was om 07.00 op de zaak. Ga door tot 17.00 en daarna door naar school tot 22.30
Met moeite. En de dag van vandaag is nog niet voorbij.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En? Kwam je de dag een beetje door?
Ik heb wel een vrij nuttige dag gehad. In ieder geval nuttig overleg en even wat documenten aangepast die naar school moeten ergens in de loop van deze of volgende week. De rest van de week even wat dingen voorbereiden voor een presentatie/bijeenkomst van dinsdag. En dan is het vrijwel weekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Uitgezonderd een paar mailtjes beantwoorden, doe ik vandaag helemaal niks
Ja, dit zijn de goedkoopste kilometers die je nog kan maken met je autoquote:
En ben jij hierin leidend of lijdend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:57 schreef ManAtWork het volgende:
Woensdag: met de W van evaluWatiegesprek.
Zonder dat je het gezegd had, wist ik dat alquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Had ik al gezegd dat Moffen niet te vertrouwen zijn? Bij deze
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
quote:mof de; v(m) -fen
soort gewatteerde koker waarin men de handen steekt als middel tegen de kou
Moet je de fiets van de zaak inleveren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ow, maar dat kunnen Polen ook hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar gatverdamme; wat een achterbaks gebeuren hier.
Die zijn niet zo heel vaak werkgever, hierquote:
Hier ook niet, maar wel collega'squote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel vaak werkgever, hier
Die heb ik gelukkig niet....quote:
En vergeet de Nederlanders nietquote:
Collega's of Poolse collega's?quote:
Het laatste sowieso niet en dat eerste binnenkort gelukkig ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het laatste sowieso niet en dat eerste binnenkort gelukkig ook niet meer
gefeliciteerd!! ook voor je fiscale partner en je minimedebewonerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu op weg naar belangrijker dingen: onze oudste is 9 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |