Via internet, dan is het toch prima. Als ze het versturen, stuur je het binnen 8 dagen terug en de koop is ontbonden.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Via internet. en een gebruiksvoorwerp.
Niet speciaal voor mij gemaakt oid.
[..]
zereneus terug.
dus dat ze de mail hebben beantwiird waarin ik stel dat ik de bestelling niet meer wil ontvangen en in die beantwoorde mail ze ook de mail van mij hebben staan als beantwoord product is niet voldoende?
ze versturen niet want ik vertik het om die AG te gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Via internet, dan is het toch prima. Als ze het versturen, stuur je het binnen 8 dagen terug en de koop is ontbonden.
wordt tijd dat jij ook 20 cm krijgt dusquote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet Nizno jou met 20 cm de mond te snoeren?
Wauw,...!
Dus er is helemaal geen probleem?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze versturen niet want ik vertik het om die AG te gebruiken natuurlijk.
Die ligt zelfs al in de grijze container na in de fik gestaan te hebben
[..]
Mijn vraag was min of meer of ik problemen kon krijgen met het niet betalen van die AG en of ik nog een extra brief/email moest versturen dat ik de bestelling echt niet meer wil na een kleine 6 maand.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dus er is helemaal geen probleem?
Nou, nee dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn vraag was min of meer of ik problemen kon krijgen met het niet betalen van die AG en of ik nog een extra brief/email moest versturen dat ik de bestelling echt niet meer wil na een kleine 6 maand.
AG nooit ontvangen dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze versturen niet want ik vertik het om die AG te gebruiken natuurlijk.
Die ligt zelfs al in de grijze container na in de fik gestaan te hebben
Alsof jij weet wat ik wel heb.quote:[..]
wordt tijd dat jij ook 20 cm krijgt dus
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet Nizno jou met 20 cm de mond te snoeren?
Wauw,...!
Ja hoor, ik hou mjin mond als zij aangeeft dat het leuk is om een ovaal ding met een doorsnee van 20 cm rectaal te laten verdwijnenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
rectaal kunnen laten verdwijnen van het ding dat jij denkt is lang niet zo leuk als een ovaal ding met een dikte van ongeveer 20 cm.
Interessant. Bron?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Verder is het niet toegestaan om 100% vooruitbetaling te eisen.
BW 7:26 , tweede lidquote:
quote:2. De betaling moet geschieden ten tijde en ter plaatse van de aflevering. Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
Grappig, wist ik niet. Ik heb zojuist geleerd dat ik notiore wetsovertreder ben.quote:
Maar met regen en sneeuw welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met een sleutel, en een stukje lopen, maar dat was geen straf met het weer van vandaag.
Je mag bijna weer terugschakelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:04 schreef ManAtWork het volgende:
Nu moet ik omschakelen naar de weekend-modus.
Dat staat niet expliciet in de eerste zin van BW 7:26 , tweede lid. Het staat wel expliciet in de tweede zin, waaruit je zou kunnen concluderen dat de eerste zin niet (of niet alleen) op consumentenkoop van toepassing is.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:03 schreef sanger het volgende:
In de wet wordt gesproken van een consumentenkoop. En dus niet van business to business.
Zo las ik het ook (gelukkig, dacht dat ik de enige was), maar volgens Sangers is dat dus niet zo. Maar ik kan nergens vinden dat artikel 26 of titel 1 uitsluitend over consumentenkoop gaat.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef Light het volgende:
[..]
Dat staat niet expliciet in de eerste zin van BW 7:26 , tweede lid. Het staat wel expliciet in de tweede zin, waaruit je zou kunnen concluderen dat de eerste zin niet (of niet alleen) op consumentenkoop van toepassing is.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je mag bijna weer terugschakelen
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef Light het volgende:
[..]
Dat staat niet expliciet in de eerste zin van BW 7:26 , tweede lid. Het staat wel expliciet in de tweede zin, waaruit je zou kunnen concluderen dat de eerste zin niet (of niet alleen) op consumentenkoop van toepassing is.
Hmm, is inderdaad net hoe je het leest.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zo las ik het ook (gelukkig, dacht dat ik de enige was), maar volgens Sangers is dat dus niet zo. Maar ik kan nergens vinden dat artikel 26 of titel 1 uitsluitend over consumentenkoop gaat.
quote:
Awwwwwquote:Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef Sjeen het volgende:
Zo ongeveer inderdaad... Maar dan ook recht tegen mijn neus aan. Doet nog steeds pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |