Heftig, een badkuip die 4x zo zwaar is als je vaderquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Five_Horizons het volgende:
...da's minimaal 4x zo zwaar, namelijk
Nog niet. Investeer al op voorhand.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:24 schreef JumpingJacky het volgende:
Staatsloterij gewonnen, MAW? NIeuwe auto, nieuwe telefoon...
mn bankrekeningnummer heb je al he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nog niet. Investeer al op voorhand.
Ga ervan uit dat ik in april de jackpot win.
je zal maar een lichte vader hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Heftig, een badkuip die 4x zo zwaar is als je vader
quote:De Belgische prins Laurent vindt de kritiek op zijn snelle rijgedrag overdreven. "Ik vind de tijd die je op de weg bent tijdverspilling. Hoe minder tijd ik op de weg spendeer, hoe minder tijd er verloren gaat. Daarom houd ik van snelle wagens. En als je minder lang onderweg bent is de kans op ongelukken kleiner."
Ik had het kunnen bedenken jaquote:
Via internet. en een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Nizno: hoe heb je het besteld en om wat voor soort product ging het?
zereneus terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik had het kunnen bedenken jaThanks
Even zereneus dan, het is blijkbaar een nederlands bedrijf, dus ik zou ze een aangetekende brief sturen waarin je afziet van de bestelling vanwege het ruimschoots overschrijden van de levertijd.
Voor de juiste argumenten zou ik even hun AV erop nalezen, want daar staat ongetwijfeld het juiste aanknopingspunt in.
* ManAtWork laat deze voorzet aan zich voorbij gaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Via internet. en een gebruiksvoorwerp.
Niet speciaal voor mij gemaakt oid.
Ik zou ze inderdaad nog één brief/mail sturen dat ze de bestelling in het donkere gat kunnen stoppen. Dat je zo coulant bent geweest om bijna een half jaar te wachten en correspondentie hebt, is volgens mij ruim voldoende. Ik had in ieder geval niet zolang gewacht. Maar ja, ik ben dan ook erg ongeduldig.quote:[..]
zereneus terug.
dus dat ze de mail hebben beantwiird waarin ik stel dat ik de bestelling niet meer wil ontvangen en in die beantwoorde mail ze ook de mail van mij hebben staan als beantwoord product is niet voldoende?
a dirty mind is a joy forever.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
* ManAtWork laat deze voorzet aan zich voorbij gaan.
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat ik er ook nog kosten van een aangetekende brief tegen aan moet gooien.quote:[..]
Ik zou ze inderdaad nog één brief/mail sturen dat ze de bestelling in het donkere gat kunnen stoppen. Dat je zo coulant bent geweest om bijna een half jaar te wachten en correspondentie hebt, is volgens mij ruim voldoende. Ik had in ieder geval niet zolang gewacht. Maar ja, ik ben dan ook erg ongeduldig.
Nou ja, zeg!!quote:
Juist. Sla ze daar mee om de oren en laat ze maar komen met een incasso. Volgens mij kun je niet sterker staan in dit geval.quote:[..]
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat ik er ook nog kosten van een aangetekende brief tegen aan moet gooien.
Dat ik bijna een half jaar gewacht heb snap ik zelf ook niet. Alle verzonden berichten nog netjes in de verzonden items. En uiteraard ook het ontvangen bericht met het beantwoorde bericht er in in de postvak in
Ik stuur ze nog wel een email.
Waar zijn de mod's als je ze nodig hebt.quote:Ow en om op jouw dirty mind terug te komen..... rectaal kunnen laten verdwijnen van het ding dat jij denkt is lang niet zo leuk als een ovaal ding met een dikte van ongeveer 20 cm.
quote:
Nizno had dus gelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 11:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!!
Wilde weer beginnen over de aftrekbaarheid ervan.
Ik zit nog te dubben of je met 'dikte' nou de diameter of de omtrek bedoeltquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
Ow en om op jouw dirty mind terug te komen..... rectaal kunnen laten verdwijnen van het ding dat jij denkt is lang niet zo leuk als een ovaal ding met een dikte van ongeveer 20 cm.
Jaja, jij helpt er goed bij door alleen dat te quoten wat goed uit komt.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Nizno had dus gelijk![]()
Nog even, en de SC van WGR wordt verplaatst naar SEX
Efficiency heet dat. Waarom zou je zinloze zaken quoten?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jaja, jij helpt er goed bij door alleen dat te quoten wat goed uit komt.
diameterquote:Op zondag 15 maart 2009 12:32 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik zit nog te dubben of je met 'dikte' nou de diameter of de omtrek bedoelt![]()
Zie sigquote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever.
[..]
-knip-
Weet Nizno jou met 20 cm de mond te snoeren?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef JumpingJacky het volgende:
* JumpingJacky laat dit onderwerp verder maar rusten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |