Zijn er ook geen wandelende bloemen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef Indrike het volgende:
Wandelend blad. Met zijn volle naam heet hij Stilpnochlora couloniana.
Eerst wat onwennig
[ afbeelding ]
Daarna poserend als een echte vedette
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef EricT het volgende:
[..]
sissen valt wel mee, maar ze roepen hun eigen naam
Mmm. Ik herinner me een plaatje in het Verkade album van mijn vader, op dezelfde bladzijde als de wandelende tak en het wandelend blad. In mijn herinnering waren ze paars-roze. Het enige wat ik nu vindt is een bidsprinkhaan die doet alsof ie een bloem is:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zijn er ook geen wandelende bloemen?
Hymenopus coronatus komt wel in de buurt, een bidsprinkhaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Zijn er ook geen wandelende bloemen?
OMFG!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef crazy_ivan het volgende:
Ik vind de Aye-Aye ook wel vrij bizar
[ afbeelding ]
Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef Sapstengel het volgende:quote:
ze zijn net zo groot als een druif en stellen niks voorquote:
Die is echt geweldig. Zijn huid bestaat uit allemaal kleine kanaaltjes waardoor water door zijn huid wordt opgenomen en door capillaire werking naar zijn mond wordt geleidt. Hij kan dus drinken door in een plas water te gaan staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
Moloch Horridus, Thorny Devil, Thorny Dragon
Vrij bizar als je het mij vraagt. En de axolotls die op de vorige pagina staan zijn idd ook supervage beesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die is echt geweldig. Zijn huid bestaat uit allemaal kleine kanaaltjes waardoor water door zijn huid wordt opgenomen en door capillaire werking naar zijn mond wordt geleidt. Hij kan dus drinken door in een plas water te gaan staan.
cool.quote:
en die is serieus waar echt ?quote:
Die vind ik eigenlijk best schattig.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef crazy_ivan het volgende:
Ik vind de Aye-Aye ook wel vrij bizar
[ afbeelding ]
kut ik moest lachenquote:
Holy crabquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
De klapperdief; grootste op het land levende krab:
[ afbeelding ]
en om een idee te krijgen van hun grootte:
[ afbeelding ]
En je weet ook dat die laatste foto niets meer is dan een foto van een kunstwerk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch kunnen die beesten 1 meter groot worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En je weet ook dat die laatste foto niets meer is dan een foto van een kunstwerk?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die zijn echtquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bestaan die echt?ken ze alleen uit napoleon dynamite.
Volgens mij is dat ook de Newtgat uit Viva Pinata. Wel grappig ja dat je zo die dieren terug ziet komen. Net als dat je die vissen uit Finding Nemo in de dierentuinen zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had bijvoorbeeld deze twee in mijn hoofd
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Zijn een paar prachtige filmpjes van op internet te vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bestaan die echt?ken ze alleen uit napoleon dynamite.
een Tijger met een Leeuw gekruist. Andersom is een Ligerquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een Tijger met een Leeuw gekruist. Andersom is een Liger
Die ziet eruit alsof het met typex is gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
Zorses zijn ook leuk![]()
Waarom hebben wij die niet op de manege?![]()
[ afbeelding ]
vet beestquote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef mrcool het volgende:
Moloch Horridus, Thorny Devil, Thorny Dragon
[ afbeelding ]
Vrij bizar als je het mij vraagt. En de axolotls die op de vorige pagina staan zijn idd ook supervage beesten.
En te zien in Artis!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:49 schreef EricT het volgende:
Haalt het niet qua bizarheid, maar het zijn echt gare, ijdele en gevaarlijke dieren.
Kasuaris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort mix tussen een grote oerkip, struisvogel en kalkoen, en het nationale symbool van de Molukken en Papua (samen met de paradijsvogels)
Die is toch niet echt?quote:
vorige keer dat ik er was (begin feb.) iig niet, alleen een leeg vertrek..quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coole beesten hequote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef KELDER het volgende:
[..]
vorige keer dat ik er was (begin feb.) iig niet, alleen een leeg vertrek..
maja, heb ze toch al 'live' gezien in australie
Die met die witte strepen is fake. De strepen op een bruine zorse zijn donker, niet wit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef LoudGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plaats er dan ook een plaatje bijquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef A_Soul1980 het volgende:
De goblinhaai ziet er ook bizar uit.
[ afbeelding ]
De kolossale inktvis. Op die foto leefde hij geloof ik zelfs nog, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen.quote:
Voor de zekerheid nog maar wat plaatjes posten:quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:
edit: of ben ik de enige die niks ziet![]()
in de quote staat namelijkl wel een link naar een afbeelding, maar dat is bij mij gewoon een wit vlak
dat is de meest geweldige vogel ooitquote:
Leuke feitjes:quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
de naakte molrat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een van de weinige beesten waar onderzoek naar gedaan word vanwege het volgende feit: Ze drinken dmv cellen die water naar de mond transporteren. Via kanalen vangen ze water op, wat via groeven en kanalen en dmv cellen word getransporteerd naar de mond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:25 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Thorny_Devil
Jij leest geen topics, hè.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als een van de weinige beesten waar onderzoek naar gedaan word vanwege het volgende feit: Ze drinken dmv cellen die water naar de mond transporteren. Via kanalen vangen ze water op, wat via groeven en kanalen en dmv cellen word getransporteerd naar de mond.
quote:
als je bij die eerste een stok tussen zn billen steekt heb je een perfecte plumeauquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Konijntje
[ afbeelding ]
yeti Krab
[ afbeelding ]
Blobvis
[ afbeelding ]
M'n zusje
[ afbeelding ]
schitterend!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|