quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont in groningen, evenals de meeste van mijn vrienden.
leuke plekken om heen te gaan vind ik de kloten. daar ga ik vaak samen met kikoooo, vwat en riches heen
Moet ik ff over denken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef maok het volgende:
Ow ik dacht al, zat ze weer niet op te letten, maar ze was dus niet in bad geweest.
Maar ik ga ergens 's avonds, ik moet nog even een tijd afspreken afspreken.
Darth?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn stiefvader heeft z'n naam laten veranderen. Vraag me niet waarom.
Wat werd er gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Bradley33 het volgende:
Wat Chipszak. zei over de schietpartij op de school in Duitsland wordt nu ook bij Pauw en Witteman gezegd.
Oh ik ga die herhaling niet kijken. Saai programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:54 schreef Bradley33 het volgende:
Het ging over de maandenlange voorbereiding enzo, en dat het opmerkelijk was dat hij vooral meisjes neerschoot. Verder heb ik ook niet echt opgelet, maar er is vast een herhaling vanmiddag.
\quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik ga die herhaling niet kijken. Saai programma.
Daarom en dat niet per se. Maar ik vind het programma zó saai.quote:
Ik vond het sowieso al een verneukt programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef Bradley33 het volgende:
Haha, ik vind het ook niet meer zo leuk als vorig jaar. De gesprekken worden steeds minder dieper en Pauw maakt alleen maar flauwe grappen.
Ondanks dat het van de VARA is, het veel te laat komt en de presentatoren twee halve dweilen zijn vond ik het altijd wel boeiend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al een verneukt programma.![]()
Dan ben je zeker een fervent lezer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom en dat niet per se. Maar ik vind het programma zó saai.
Zelfs bij een onderwerp wat ik interessant vind.
Dit is nummer 9. Ik zal wel voor nr. 20 ophouden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel avatars heb je de laatste dagen al gehad Bradley? Je verslijt ze nog sneller dan je usernames aan kan maken.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:27 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een fervent lezer?
Ik zit anders niet op die zooi te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Even ondertekenen: http://www.seriousrequestingroningen.nl/
Goed om ons stadje te promoten straks
Beuh. Zo moet ik ook nog weer met de afvalstoffenheffing bezig. Die lui (de gemeente) scholden eerst een groot deel kwijt en nu moet ik weer het volle pond betalen (300 euro, terwijl ik 50 afvalzakken per jaar produceer!).quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:47 schreef LoudGirl het volgende:
Belastingaangifte af. Ben een half uur bezig geweest met het berekenen van ziektekosten die ik uiteindelijk niet kon aftrekken
Waarom negeer je telkens mijn vragen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Beuh. Zo moet ik ook nog weer met de afvalstoffenheffing bezig. Die lui (de gemeente) scholden eerst een groot deel kwijt en nu moet ik weer het volle pond betalen (300 euro, terwijl ik 50 afvalzakken per jaar produceer!).
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.quote:
*negeert vraag*quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom negeer je telkens mijn vragen?
Er zijn meer experts dan de experts die bij P&W komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.
Gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
Dan komen ze nooit klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een zeflbenoemde expert, waarom nodigen krullebol en sneeuwvlokje mij nooit uit?
P&Wquote:
Ok schat, ik stop wel.quote:
Dat duurde lang voor ik hem snapte zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Net twee gemaakt toevallig. Ik voer hem ff en dan doe ik wel uploadenquote:
Ah, nu snap ik 'm ook ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Ze maken elkaar niet af...... Dan komen ze dus niet af = klaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap `m niet.
Maar ik zit wel heel hard te lachen.
Maar dan om een filmpje.
Hij is hier ook gewoon een sneutje met zijn verkouden hoofdquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef teigan het volgende:
Wat veranderd Leander zeg! Hij lijkt weer heel anders nu dan de eerdere foto's
Die van jullie, die van de buren en....?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Die van M&S. Pas ik immers ook opquote:
Dank je!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Die van jullie, die van de buren en....?
Ik heb hem gelezen en ik vind het primaquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
LoudGirl je hebt PM. Maok ook, maar die is in het geheel niet online geloof ik.
En Mr. L. is superschattig
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef JH87 het volgende:
Vliegticket binnen. En veel goedkoper dan ik vanmorgen nog dacht.
2cv die jou obscure PMs stuurt en jij vind het primaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen en ik vind het prima
quote:[NOS] De winkels aan de Arena Boulevard in Amsterdam-Zuidoost zijn bedreigd met aanslagen. Dat hebben de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en hoofdofficier van justitie bekendgemaakt tijdens een persconferentie.
De politie heeft op diverse plaatsen in Amsterdam verdachten aangehouden voor bedreiging van winkels in Amsterdam-Zuidoost. In totaal zijn zeven mensen gearresteerd, zes mannen en één vrouw.
Ze zijn allemaal Nederlands met een Marokkaanse achtergrond, in de leeftijd van 19 tot 64. Eén van de arrestanten is een familielid van iemand die betrokken was bij de terreuraanslagen van 11 maart 2004 in Madrid. Die persoon is overleden.
Jaloers ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv die jou obscure PMs stuurt en jij vind het prima
quote:
Het Friesland-topic is twee keer rechtsaf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Alles boppe in Fryslân?
Jahoor, en daar in Grunn ? (sorry als ik het verkeerd spelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Alles boppe in Fryslân?
Het is FRYSLâN ! ! !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het Friesland-topic is twee keer rechtsaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |