Nope. Ik ga Fokkers leren dat de S&P het belangrijkst is. I'm on a mission baby!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, is 't niet handig om sowieso de DJ erbij te noemen. Dat klinkt bekender voor de meeste mensen dan de S&P
.
Het is toch te belachelijk voor woorden dat de media het altijd over de Dow heeft. Je kan je lezers toch ook leren dat het eigenlijk om de S&P gaat. Ze hebben toch wel een leervermogen ofzo?quote:
Mhaow.quote:De S&P 500 steeg sinds het dieptepunt maandag zelfs 12,6 procent. In vier dagen tijd ging de beursindex van 666 naar ruim 750 punten.
WS zal morgenavond rood op de borden laten zien denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:52 schreef lammegiraf het volgende:
Hoop dat de opening meevalt...
Misschien nog een beetje sprinters bijkopen morgen hoewel het eigenlijk te laat is
Dat zie je inderdaad vaak, de rebound is vaak te sterk dat het maar een dagje of 2 duurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
WS zal morgenavond rood op de borden laten zien denk ikS&P: procentje terug richting 740
Oh jawel, maar ik verwacht niet dat de rebound niet lang zal duren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:28 schreef capricia het volgende:
Denk je niet dat als Wall Street doorfeest wij morgen ook een feestje van 2 procent hebben?
De kater komt later...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik verwacht niet dat de rebound niet lang zal duren.
En daarom moeten we maar even een dutje gaan doen, de beursdag voor mij duurt morgen tot 8.30 in de avond dus moet even wat slaap hebben want die schermen geven je wel vierkante ogen.quote:
AEX volgt de Dow toch altijd? ipv de S&Pquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is toch te belachelijk voor woorden dat de media het altijd over de Dow heeft. Je kan je lezers toch ook leren dat het eigenlijk om de S&P gaat. Ze hebben toch wel een leervermogen ofzo?
DOW of S&P, het maakt eigenlijk niet zoveel uit. T.o.v. beide indices underperformed de AEX al sinds juli 2008. Qua samenstelling komt de DOW meer in de buurt van de AEX dan de S&P 500. De DOW is samengesteld uit 30 bedrijven, de AEX uit 25. S&P is veel breder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AEX volgt de Dow toch altijd? ipv de S&P
omdat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:58 schreef foetre het volgende:
Laten we het niet hopen.
Hij goedkoop in wil stappen. Zie een paar pagina's teurgquote:
Dit word weer een dikke baaldag.Gister dacht ik dit gaat de goede kant op met -3% maar uiteindelijk was het weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Hij goedkoop in wil stappen. Zie een paar pagina's teurg
[edit]
Opening van +1,6% & alles groen bij opening. Da's lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |