quote:
tja om de lucht uit de bubbel te laten lopen zijn er rally's nodig, nou wil deze rally nog niet van de grond komen maar de kans is rieeel dat de aex 10% + kan gaan stijgen, ik heb gisteren veel calls gekocht, en vanmorgen toen MT en ING in dik het rood stonden heb ik mijn gevoel gevolgd en nog een lading gekocht. Maar jah vanmorgen stond ook ik dik in de min en kan nog steeds beide kanten op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef lammegiraf het volgende:
teringjantje....daar zit ik dan met mijn shortjes overnight....
gisteren pakte dit geweldig uit maar heb het vermoeden morgenvroeg de winst van vandaag weer te moeten inleveren.
Heb eigenlijk geen verklaring voor deze rally...wat mij betreft zijn er nog weinig lichtpunten.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef lammegiraf het volgende:
teringjantje....daar zit ik dan met mijn shortjes overnight....
gisteren pakte dit geweldig uit maar heb het vermoeden morgenvroeg de winst van vandaag weer te moeten inleveren.
Heb eigenlijk geen verklaring voor deze rally...wat mij betreft zijn er nog weinig lichtpunten.
220 morgen hopelijk op de bordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
0,0heb ook geen enkele verklaring. Puur gevoel....
echter moeten we dan vrijdag wel iets hoger staan, 220 ofzo zou wel mooi zijn
Over welke idioten hebben we het?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef Koen465 het volgende:
Whaha die idioten denken dat de aex z'n dieptepunt wel gehad heeft! Whaha. Wat een stommelingen... Het gaat de komende tijd alleen maar SLECHTER met de beurzen. Banken hebben miljarden gepompt in bedrijven die zand in de Sahara verkopen en ijs in Groenland.... Die bedrijven draaien forse verliezen en daar worden over een tijdje de kwartaalcijfers van gepubliceerd... En we moeten die banken weer gaan redden. Pas in het najaar gaat het weer omhoog. Toen de aex op 200 stond, zei Peter Paul de Vries (expert) bij P&W dat er nog zo'n 10-20% af kom. Oftewel rond de 175 zo. Dat dus in het najaar. Dan is iedereen de crisis zo ZAT dat het geld weer gaat rollen. Goed voor mij. Dan krijg ik m'n spaargeld+rente terug. Niet alleen beleggers trekken de beurs omlaag. Ook bedrijven die verlies lijden zorgen voor harde klappen.
Wat bedoel je precies met "dan krijg ik mijn spaargeld + rente terug"?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef Koen465 het volgende:
[..]Goed voor mij. Dan krijg ik m'n spaargeld+rente terug. Niet alleen beleggers trekken de beurs omlaag. Ook bedrijven die verlies lijden zorgen voor harde klappen.
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die Peter Paul de Vries een expert noemen zijn juist de idioten
Hey, Roelof Jan van den Akker!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef Koen465 het volgende:
Whaha die idioten denken dat de aex z'n dieptepunt wel gehad heeft! Whaha. Wat een stommelingen... Het gaat de komende tijd alleen maar SLECHTER met de beurzen. Banken hebben miljarden gepompt in bedrijven die zand in de Sahara verkopen en ijs in Groenland.... Die bedrijven draaien forse verliezen en daar worden over een tijdje de kwartaalcijfers van gepubliceerd... En we moeten die banken weer gaan redden. Pas in het najaar gaat het weer omhoog. Toen de aex op 200 stond, zei Peter Paul de Vries (expert) bij P&W dat er nog zo'n 10-20% af kom. Oftewel rond de 175 zo. Dat dus in het najaar. Dan is iedereen de crisis zo ZAT dat het geld weer gaat rollen. Goed voor mij. Dan krijg ik m'n spaargeld+rente terug. Niet alleen beleggers trekken de beurs omlaag. Ook bedrijven die verlies lijden zorgen voor harde klappen.
Gaat idd lekker op WS. Hopelijk geen spike naar beneden op et eind zoals gister..quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef edwinh het volgende:
Loopt lekker zo, toppen worden steeds hoger 3.5% erbij bij slot?
nee vooral het laatse op de grafiek van trader is te zien dat er geen grote steken meer zijn ik heb het idee dat er veel mensen weer instappen. ING 15% hoger op WS.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gaat idd lekker op WS. Hopelijk geen spike naar beneden op et eind zoals gister..
aegon omgerekend grootste stijger op WSquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef edwinh het volgende:
[..]
nee vooral het laatse op de grafiek van trader is te zien dat er geen grote steken meer zijn ik heb het idee dat er veel mensen weer instappen. ING 15% hoger op WS.
whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef pberends het volgende:
Wall Street feest door
Check het plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |