Ik zit hier stiekem ook trots op mezelf te wezenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook niet verkeerd! Alleen nog fruit
Ik vond het wel een goede, maar een heel erg deprimerende, film.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes, gedroogd fruit
D: gerookte forelfilet met veel zwarte peper, tomaten-groentesoep
T: magere vanilleyoghurt/kwark, stukje chocola met sinaasappel
Straks Revolutionary Road afkijken. Stomme film, maar nu moet ik ook weten hoe het afloopt. Vast niet goed
Als je dan wat minder avond eten neemt, is het alleen vervelend maar nog geen groot probleem toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje is aangepast aangezien meneer opeens te laat van 't werk kwam en nu weer moet sporten. Dus nog niet avond gegeten. Maar wel, omdat ik erg veel honger had, een stoot Turks brood met prutjes naar binnengewerkt.
Volgensmij weet ik ook wel wie jij bedoelt, die woont ergens in de buurt van mijn oude woonplaatsquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook best wel snel.
Ik kreeg van een Fokker die ik toen nog niet kende (jij kent hem wel goed, DaD, die ene Fries met z'n tractors, weet je wel) het aanbod om met hem naar Tsjechië te gaan
Ik overwoog heel even er serieus op in te gaan, maar later dacht ik: 'Ik ben toch gek om één of twee weken de hort op te gaan met iemand die ik nog nooit irl gezien heb'
.
Op welke manier ben je kieskeurig dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik zit hier stiekem ook trots op mezelf te wezen. 3x sporten en zo goed eten, het helpt echt om hier mijn lijstje te posten. Neem nu ook geen dubbelfrisss meer omdat dat toch alleen maar suiker is en thee ook prima is en beter staat op mijn lijstje
.
Ipv fruit heb ik dus al wortels geknaagd vandaag. En voor morgen heb ik een bakje vol met spitskool. Dat is echt zo verschikkelijk lekker! Fruit ga ik dan vrijdag misschien wel kopen, maar blijft mijn zwakke punt denk ik. Ik ben veel te kieskeurig.
Oh nee zo bedoelde ik het niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee! Niet weggaan jij! Sowieso: hoe meer mensen er weggaan hier, hoe minder de kans dat het weer zo leuk wordt als voorheen... Áls dat al lukt, that is.
Joah!quote:
Dat kan, maar ik heb een groot deel van het eten al voorbereid en ik vind het zonde om dat weg te gooien. Ook denk ik dat ik over een uur (want dan gaan we pas eten) wel weer genoeg honger heb voor een volledige maaltijdquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Als je dan wat minder avond eten neemt, is het alleen vervelend maar nog geen groot probleem toch?
Sinaasappels mogen echt geen witte stukjes meer op zitten want is viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Op welke manier ben je kieskeurig dan?
Ik heb het zelf namelijk ook. Sowieso vind ik maar weinig fruitsoorten lekker (bijv. geen ananas en mango) en als ik het dan al lekker vind is het al heel snel overrijp (voor mijn gevoel). Zoals bruine bananen of zachte mandarijntjes. Brr.
Terwijl ik fruit dus wél heel lekker vind!
Mijn moeder eet altijd die hele bruine bananen die zijn afgeprijsdquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Sinaasappels mogen echt geen witte stukjes meer op zitten want is vies
Manadrijntjes gaan wel, maar het liefst haal ik het velletje ervan af, en als ik een keer een vieze heb dan eet ik ze ook weken niet
Als ik appels koop en er is er 1tje melig hoef ik ook weer geen appels meer. En ik weet nooit welke lekker zijn
Druiven zijn alleen koud lekker
Banaan mag echt niet bruin zijn
Ik vind eigenlijk alleen de zomers (en dure) fruitsoorten lekker: mango, ananas, aarbeien, kersen enzo. Maar 'gewoon' hollands fruit is altijd wel iets mee mis.
Wat voor vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Ik zit eraan te denken om in de zomervakantie weer een paar weekjes vrijwilligerswerk te doen want een fatsoenlijke vakantie zit er voor mij niet in en ik val er altijd af
Ik ga eens mailen
[..]
Mijn moeder eet altijd die hele bruine bananen die zijn afgeprijsddie vind ze juist lekker!
Ja, mijn vriend ook! Mafketel!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Ik zit eraan te denken om in de zomervakantie weer een paar weekjes vrijwilligerswerk te doen want een fatsoenlijke vakantie zit er voor mij niet in en ik val er altijd af
Ik ga eens mailen
[..]
Mijn moeder eet altijd die hele bruine bananen die zijn afgeprijsddie vindt ze juist lekker!
Stimmt, alleen dan met minder x'jesquote:
Oja, te groen vind ik ook viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend ook! Mafketel!![]()
Wij kopen ze altijd groen, want ik hou juist van een beetje groene bananen. En wat blijft liggen is voor hem
Laawl, je zou bijna denken dat vandalen ook vrijwilligers zijn danquote:
Nou, ik heb wel hetzelfde minpuntje als jijquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Oja, te groen vind ik ook vies.
Zei ik al dat ik moeilijk deed over fruit?![]()
Dus de beste zijn miele en de beste koop is LG?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef neen het volgende:
De 4 best geteste zijn Miele's die kosten echter kapitalen.... een LG krijgt het predicaat "Beste koop" dat is deze
Absoluut genoten, ik was de vorige jaren mijn hoogtevrees niet de baas, en ik zat dan ook verstijfd in de stoeltjeslift. Dat ontnam veel plezier aan het skieen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik kom hier alleen 's avonds en soms maar om de dag 's avonds en dan heb ik vaak al een volledig topic gemist. Bijlezen van 10 dagen lijkt me onmogelijk.
Heb je wel genoten van je vakantie? Want da's het belangrijkste!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Je ma nam je mee naar een concert?! Ik moest smeken om naar Pinkpop te mogen op mijn 17e. Het mocht uiteindelijk wel
Nou, ik was van plan om "alvast" wat te gaan minderen en dan vanaf maandag weer serieus aan de gang...Maar ik lig voordat ik opsta haast al te kwijlen en droom haast van wat ik nog in mn kasten heb liggen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Absoluut genoten, ik was de vorige jaren mijn hoogtevrees niet de baas, en ik zat dan ook verstijfd in de stoeltjeslift. Dat ontnam veel plezier aan het skieen!
Dit jaar heb ik weer gelest en is mijn techniek weer verbeterd: nu is mijn angst ook minder.
En ja, natuurlijk ook genoten van het "voedzame" Oostenrijkse eten en wijntjes en kaasjes etc.![]()
Hebben jullie ook zo'n moeite met in het gareel komen na een paar dagen schransen? Ik blijf dan nog dágen honger hebben.
Nou ik ben na een dag bunkeren eerder geneigd om héél gedreven te zijn tot weinig eten! (moet dan eerder uitkijken dat ik de juiste dingen binnen krijgquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n moeite met in het gareel komen na een paar dagen schransen? Ik blijf dan nog dágen honger hebben.
Ontferm, denk dan altijd aan de Kyrie eleisonquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ze kocht een kaartje en dumpte me voor de ingang!
![]()
(Maar stiekem was ze ook wel blij toen we daar die bekende tegenkwamen die zich over me kon ontvermen (help, bedoel ik dat woord wel...En hoe schrijf je dat dan?)
Dan moet ik opeens weer aan Mr mister ( of andersom) denken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ontferm, denk dan altijd aan de Kyrie eleison
Daar heb je gelijk in, de laatste 2 topics zijn heel erg fijn! Mooie balans tussen lijstjes en luchtig gekwebbel. Precies hoe het moetquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef kwakveense het volgende:
@ cinnamongirl: volgens mij was dit topic toch best wel weer ontopic aan t komen? ik zie lijstje na lijstje voorbijkomen, en vragen over eten de hele tijd...
Die eetmodus bedoel ik dus, ik ben dan geobsedeerd door eten en kan echt niet van snacks afblijven, eet ook gedachteloos.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ik ben na een dag bunkeren eerder geneigd om héél gedreven te zijn tot weinig eten! (moet dan eerder uitkijken dat ik de juiste dingen binnen krijg)
Al heb ik de afgelopen dagen wel steeds trek, het lijkt wel of ik voortdurend in eet-modus staDus probeer ik kleinere beetjes te verdelen over de dag.
Ik ben nu alleen een beetje een ballonnetjebareuh.
En ik aan het kerkkoor waarin ik lang, láng geleden zatquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan moet ik opeens weer aan Mr mister ( of andersom) denken!
Het was best zwaar werk (voor een bejaardentehuis was dat) en een gedeelte had ik netjes geslooptquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laawl, je zou bijna denken dat vandalen ook vrijwilligers zijn dan![]()
"Meneer wat bent u daar aan het doen?"
"Ik sloop dingehDa's vraaiwilligerswerrek!"
Ja, ze hebben "beste koop" dus naar prijs/kwaliteit verhouding en ook nog "goedkope keus" voor een goedkope keusquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dus de beste zijn miele en de beste koop is LG?
Ow... prijs kwaliteitverhouding en zus hier en zo daar ofzo?
ik heb hier thuis een miele droogtrommel staan, die hadden mijn ouders al voordat ik geboren was!
Ik ben trouwens een LG WD-14352FD en LG WD 16352FD tegen gekomen...Staat daar toevallig wat over?
De kapotte is trouwens ook een Nordinges...Die hebben we een jaar geleden bij de kringloop gekocht...Maar nu mag ik dus een échte nieuwe!
Hij mag trouwens best iets meer kosten, als ie dat ook waard is. Ik kom dingen tegen van over de duizend euro die dan b of soms zelfs c resultaten hebben op energieverbruik, wassen en/of drogen!
Belachelijk gewoon!
Een witte chunky? Die zijn Fataal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb een Kitkat op
En ik baal gigantisch van mezelf
Wist nooit dat er zoveel in paaseitjes zaten......hier liggen nog chocotruffels op tafel maar ik blijf er gewoon vanaf anders blijf ik altijd klagen dat ik te dik benquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een witte chunky? Die zijn Fataal.
Ik heb 4 paaseitjes op, dat is denk ik zo'n 180 kcals. Niet denderend slecht, maar ook niet handig als er echt wat af moet...
Ik dacht vandaag de hele tijd aan eten jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die eetmodus bedoel ik dus, ik ben dan geobsedeerd door eten en kan echt niet van snacks afblijven, eet ook gedachteloos.
Er zitten 40-45 kcals in 1 miezerig paaseitje. Dat tikt dus best aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wist nooit dat er zoveel in paaseitjes zaten......hier liggen nog chocotruffels op tafel maar ik blijf er gewoon vanaf anders blijf ik altijd klagen dat ik te dik ben
Had ik mijn hele lijst al gepost?
O: all bran met halfvolle melk (180kcal)
L: 2 volkoren pistoletjes met kaas, komkommer en sla (300kcal)
D: halve quiche en sla (300kcal)
T: red bull light (0 kcal)
T: 2 appels met kaneel en beetje optimel vanille vla (140kcal)
Ik ben tevreden, misschien een beetje weinig maar vrijdag vier ik mijn verjaardag met gourmetten dus moet daar even opletten
*Zucht.... zin in kerst krijgt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik aan het kerkkoor waarin ik lang, láng geleden zat
Ik weet niet hoe groot ze normaal zijn maar deze was wel klein want schrok ervan dat er nog zoveel kcal in zaten (niet de reden dat ik hem niet helemaal opgegeten heb, hij was gewoon inet lekker)quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er zitten 40-45 kcals in 1 miezerig paaseitje. Dat tikt dus best aan.
Ik wist niet dat er zo weinig kcal in een halve quiche zaten! Ik denk dan aan een moddervette quiche Lorraine met room, kaas en spek = 1000 kcals ofzo. Streng lijstje maar prima i.m.o. als je wilt balansen.
Ah oke!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef neen het volgende:
[..]
Het was best zwaar werk (voor een bejaardentehuis was dat) en een gedeelte had ik netjes geslooptzeiden ze: "oo, nee toch maar niet, metsel het maar weer dicht"
Daar eet ik altijd erg veel en de tijd erna blijf ik veel eten maar weinig bewegen en dan kom ik weer aan :x
[..]
Ja, ze hebben "beste koop" dus naar prijs/kwaliteit verhouding en ook nog "goedkope keus" voor een goedkope keushier is het rijtje te zien van alle tests... die andere LG's hebben ze niet getest en staan er dus niet tussen.
Ach, morgen weer gezond verder!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb een Kitkat op
En ik baal gigantisch van mezelf
Beetje jammer alleen dat de consumentenbond vooral oude modellen in de test heeft zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:48 schreef neen het volgende:
[..]
Bij de consumentenbond was de top 10: Miele/Miele/Miele/Miele/Bosch/Bauknecht/Bosch/Whirlpool/AEG/LG/Siemens
Testresultaten van Januari 2009 en Januari 2008 bij elkaar. (nieuwe en oude types dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |