Met Viev d'r mams gaat het erg slechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Twee zijn geband en waar zijn Viev en K_I_M?
Ja echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha Muis!. Ongeduldige magnetron
.
Voor je het weet zijn ze er weerquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Greys het volgende:Muis! Wat goed van je!
Nu maar hopen dat die knoppen Goodbye bekend voorkomen!
Ladies, het is ook niet zo dat jullie niet lief en tof en gezellig zijn hoor![]()
Zo kwam het misschien een beetje over. Maar ik voelde me een beetje Puppelloos
Hm, dat vreesde ik alquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Viev d'r mams gaat het erg slecht![]()
Couldn't agree more!quote:
Over een uurtje weet ik ook of het echt lekker is en natuurlijk ook met kaneelquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Ik dacht zelf aan kaneel en een paar rozijntjes
Ik kan me niet voorstellen dat het iemand ook maar iets zou helpen als ik niet meer zou posten hier.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef mspoez het volgende:
Denk dat Kim bwegens de toestanden nu solidair is. Zoiets? *hersenspinsel*
Valt toch wel mee, ik vind het een hele leuke foto. Staat je ook leuk trouwens, die spijkerbroekquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
Krijg net een foto te zien die een vriendinnetje maakte tijdens het sushi maken
Op zich wel een leuke foto maar wel duidelijk dat er weer wat kilootjes afmogen/moeten
[ afbeelding ]
Echt? Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, ik vind het een hele leuke foto. Staat je ook leuk trouwens, die spijkerbroek
Volgens mij is dat ook mijn probleem op het momentquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik háát ongesteld zijn. Met m'n labiele stemmingwisselingengelukkig voor jullie kom ik alleen hier langs wanneer ik blij ben
![]()
Nee! Niet weggaan jij! Sowieso: hoe meer mensen er weggaan hier, hoe minder de kans dat het weer zo leuk wordt als voorheen... Áls dat al lukt, that is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het iemand ook maar iets zou helpen als ik niet meer zou posten hier.
Maar da's dan puur van mezelf uit gedacht, dus een ander zou daar anders over kunnen denken
Nou, en je hebt nogal wat nieuws te verwerken natuurlijk! Komt vanzelf allemaal goed!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook mijn probleem op het momentvoel me echt de hele tijd zo raar
Zo moet je niet gaan denken, want dan is het nooit goed genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee! Niet weggaan jij! Sowieso: hoe meer mensen er weggaan hier, hoe minder de kans dat het weer zo leuk wordt als voorheen... Áls dat al lukt, that is.
En die foto van Miss_S valt reuze mee, maar volgens mij weet je dat zelf ook wel.
Om die reden wil ik (misschien) toch bij de dealer bestellen ipv op internet. Die rekent minder voorrijkosten en zit hier om de hoek.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:
Neem geen Miele! Of in ieder geval, nooit die Mieleservice bellen.
Bij de consumentenbond was de top 10: Miele/Miele/Miele/Miele/Bosch/Bauknecht/Bosch/Whirlpool/AEG/LG/Siemensquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:43 schreef loveli het volgende:
Vampie, welcome back! Wasmachine dillemma, heb ik ook. Bovenaan staat de Miele, maar die is schreeuwend duur. Daaronder komen de dure modellen van Bosch en Siemens (de goedkope modellen worden in Spanje gemaakt en hebben meer plastic onderdeeltjes), dan AEG. LG weet ik weinig van, maar daar zijn er ook steeds meer van te vinden.
Nordland is een redelijk goed B-merk. Ten minste, dat was onze oude wasmachine. Meer dan tien jaar in leven gebleven waarvan de eerste 5 jaar in een studentenhuis. Draaide nog prima, maar wilde niet meer opwarmen en we wilden toch een andere. Bauknecht is geen topmerk.
Indesit staat bekend om z'n goedkope crappy machines. Die kun je ook kopen, met het idee dat je over een paar jaar weer een nieuwe koopt. Candy is ook zo'n goedkoop merk. Niet duurzaam, maar je kunt wel elke paar jaar een nieuwe betalen.
Ik wilde pas een (dure) AEG bestellen bij de dealer, maar die raadde me het af omdat voor dezelfde prijs een kwalitatief betere Siemens te krijgen was. Ben nu weer aan het nadenken.
Ja, die is goed hè! Als ik onze keuken van Marktplaats heb geritseld vraag ik Muis ook om een foto-handleiding van alle apparaten.quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net m'n moeder aan de telefoon en vertelde dat ik in m'n eentje naar een concert ga in Frankfurt. Begint ze meteen te gillen: "Alleen??" en m'n vader op de achtergrond: "Wat? Waar gaat ze heen? Waar gaat ze heen??"
Ik ben blij dat ze het zo rustig opnamen..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Zo zouden de mijne ook reageren. Achteraf vind ik het nog best bijzonder dat Mark en ik gewoon op eigen houtje naar Rome gegaan zijn, zonder reisgezelschap oid. Heel avontuurlijk
(niet lachen jullie
)
Nou dat is ook best wel snelquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik twee weken nadat ik m'n vriendje had ontmoet aan m'n ouders -die hem dus niet kenden- vertelde dat ik een week met hem naar Griekenland ging reageerden ze ook al zo kalm.
Wat een hoop lekkere (en gezonde) dingen! En ook een net lijstje volgens mij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes, gedroogd fruit
D: gerookte forelfilet met veel zwarte peper, tomaten-groentesoep
T: magere vanilleyoghurt/kwark, stukje chocola met sinaasappel
Straks Revolutionary Road afkijken. Stomme film, maar nu moet ik ook weten hoe het afloopt. Vast niet goed
Appel in stukjes+kaneel (+rozijntjes) in magnetron -->quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Wat lees ik nou over appels en magnetrons?? Hoe? Ik heb trek en appels en een magnetron, enlughten me!
Jouw lijstje is ook niet verkeerd! Alleen nog fruitquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wat een hoop lekkere (en gezonde) dingen! En ook een net lijstje volgens mij!
Wat zou ik dan veel tijd over hebben..........ookal kan ik wel goed multitasken als ik op Fok! zitquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel minder fokken en meer vrije tijd overhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |