Klinkt lekker!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik had op een ander forum nog een tip gevonden voor bij de magnetron appels, een beetje optimel vanille vla
Iemand al geprobeert?
Misschien de momenten dat je eet iets calorierijker eten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef -Nienna- het volgende:
Goedenavond
Eten op, afgewassen en nu moet ik zometeen maar eens mijn levend ganzenbord verder uitwerken.
Naar aanleiding van jullie lijstjes heb ik nu eens een paar dagen bij caloriechecker ingevuld wat ik zoal eet op een dag, en mijn probleem wordt direct pijnlijk duidelijk!
Te weinig calorieën op een dag en te veel verzadigd vet.
Dat vet weet ik wel aan te pakken, maar ik weet niet goed hoe ik aan meer calorie:en moet komen...
Ik heb gewoon niet meer trek of denk er gewoonweg niet aan om eens iets tussendoor te nemen.
Is dit herkenbaar voor iemand, en zo ja...tips?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Goodbye gaat op korte termijn magnetron appels eten!
Doe hem de groetjes van mequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Even de foto's uploaden!
Mijn vader heeft me met stijgende verbazing gadegeslagen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Even de foto's uploaden!
Mijn vader heeft me met stijgende verbazing gadegeslagen
Om je een beetje op te vrolijken:quote:
quote:
Waar zijn ze allemaal heen dan?quote:
Wauw, thanksquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef Muis006 het volgende:
De Magnetron van Muis
1. De Magnetron in kwestie
[ afbeelding ]
2. Close-up van het voor deze opgave relevante bedieningspaneel
[ afbeelding ]
3. Magnetron knop. Druk deze in.
[ afbeelding ]
4. Magnetron 600w kan veranderd worden in meer of minder w door aan de knop te draaien --> in dit voorbeeld naar 800w.
[ afbeelding ]
5. Knop tijdsduur instellen. Druk deze in.
[ afbeelding ]
6. De tijdsduur kan veranderd worden door aan de knop te draaien --> in dit voorbeeld naar 4 minuten en 30 seconden. LET OP: de Magnetron staat in het voorbeeld weer op 600w omdat de Magnetron te ongeduldig was en ik alles opnieuw moest doen.
[ afbeelding ]
7. De start knop. Druk deze in.
[ afbeelding ]
Ik ben niet voor niks Mighty Mousequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauw, thanks![]()
Qua vormgeving is mijn magnetron anders, maar nu weet ik iig welk tekentje ik moet hebben (![]()
)
Senkkkkk joe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |