abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66947897
Ik ga begin mei een weekendje naar Praag, trouwens
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:37:56 #177
236335 neen
schone schijn
pi_66947992
De 4 best geteste zijn Miele's die kosten echter kapitalen.... een LG krijgt het predicaat "Beste koop" dat is deze
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? woensdag 11 maart 2009 @ 20:43:07 #178
70532 loveli
N
pi_66948167
Vampie, welcome back! Wasmachine dillemma, heb ik ook. Bovenaan staat de Miele, maar die is schreeuwend duur. Daaronder komen de dure modellen van Bosch en Siemens (de goedkope modellen worden in Spanje gemaakt en hebben meer plastic onderdeeltjes), dan AEG. LG weet ik weinig van, maar daar zijn er ook steeds meer van te vinden.
Nordland is een redelijk goed B-merk. Ten minste, dat was onze oude wasmachine. Meer dan tien jaar in leven gebleven waarvan de eerste 5 jaar in een studentenhuis. Draaide nog prima, maar wilde niet meer opwarmen en we wilden toch een andere. Bauknecht is geen topmerk.
Indesit staat bekend om z'n goedkope crappy machines. Die kun je ook kopen, met het idee dat je over een paar jaar weer een nieuwe koopt. Candy is ook zo'n goedkoop merk. Niet duurzaam, maar je kunt wel elke paar jaar een nieuwe betalen.

Ik wilde pas een (dure) AEG bestellen bij de dealer, maar die raadde me het af omdat voor dezelfde prijs een kwalitatief betere Siemens te krijgen was. Ben nu weer aan het nadenken.
crap in = crap out
pi_66948240
Ik had net m'n moeder aan de telefoon en vertelde dat ik in m'n eentje naar een concert ga in Frankfurt. Begint ze meteen te gillen: "Alleen??" en m'n vader op de achtergrond: "Wat? Waar gaat ze heen? Waar gaat ze heen??"

Ik ben blij dat ze het zo rustig opnamen.

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66948283
Geweldige magnetronhandleiding!!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? woensdag 11 maart 2009 @ 20:47:46 #181
70532 loveli
N
pi_66948308
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:
Neem geen Miele! Of in ieder geval, nooit die Mieleservice bellen.
Om die reden wil ik (misschien) toch bij de dealer bestellen ipv op internet. Die rekent minder voorrijkosten en zit hier om de hoek.
crap in = crap out
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:48:18 #182
236335 neen
schone schijn
pi_66948324
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:43 schreef loveli het volgende:
Vampie, welcome back! Wasmachine dillemma, heb ik ook. Bovenaan staat de Miele, maar die is schreeuwend duur. Daaronder komen de dure modellen van Bosch en Siemens (de goedkope modellen worden in Spanje gemaakt en hebben meer plastic onderdeeltjes), dan AEG. LG weet ik weinig van, maar daar zijn er ook steeds meer van te vinden.
Nordland is een redelijk goed B-merk. Ten minste, dat was onze oude wasmachine. Meer dan tien jaar in leven gebleven waarvan de eerste 5 jaar in een studentenhuis. Draaide nog prima, maar wilde niet meer opwarmen en we wilden toch een andere. Bauknecht is geen topmerk.
Indesit staat bekend om z'n goedkope crappy machines. Die kun je ook kopen, met het idee dat je over een paar jaar weer een nieuwe koopt. Candy is ook zo'n goedkoop merk. Niet duurzaam, maar je kunt wel elke paar jaar een nieuwe betalen.

Ik wilde pas een (dure) AEG bestellen bij de dealer, maar die raadde me het af omdat voor dezelfde prijs een kwalitatief betere Siemens te krijgen was. Ben nu weer aan het nadenken.
Bij de consumentenbond was de top 10: Miele/Miele/Miele/Miele/Bosch/Bauknecht/Bosch/Whirlpool/AEG/LG/Siemens

Testresultaten van Januari 2009 en Januari 2008 bij elkaar. (nieuwe en oude types dus)
het lijkt niet wat het is
pi_66948358
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:46 schreef Quinazoline het volgende:
Geweldige magnetronhandleiding!!
Ja, die is goed hè! Als ik onze keuken van Marktplaats heb geritseld vraag ik Muis ook om een foto-handleiding van alle apparaten.
pi_66948406
Ow, en wat ik eigenlik wilde zeggen: ik heb vandaag voor de derde keer deze week gesport . En verder gaat het heel erg lekker op mijn (tijdelijke) werk. Ze laten echt merken dat ze me heel erg waarderen en dat ze me het liefst langer zouden helpen. En omdat het mensen zijn die ik erg waardeer vind ik dat extra fijn.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:52:05 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66948488
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net m'n moeder aan de telefoon en vertelde dat ik in m'n eentje naar een concert ga in Frankfurt. Begint ze meteen te gillen: "Alleen??" en m'n vader op de achtergrond: "Wat? Waar gaat ze heen? Waar gaat ze heen??"

Ik ben blij dat ze het zo rustig opnamen.

.
Hahahaha .
Zo zouden de mijne ook reageren . Achteraf vind ik het nog best bijzonder dat Mark en ik gewoon op eigen houtje naar Rome gegaan zijn, zonder reisgezelschap oid. Heel avontuurlijk (niet lachen jullie )
Niet meer actief op Fok!
pi_66948624
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha .
Zo zouden de mijne ook reageren . Achteraf vind ik het nog best bijzonder dat Mark en ik gewoon op eigen houtje naar Rome gegaan zijn, zonder reisgezelschap oid. Heel avontuurlijk (niet lachen jullie )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66948657
Warme appels met beetje optimel vla is heel goed te doen en mijn buik zit nu vol
De schade: minder dan 200kcal
Wat moest ik toch zonder jullie
pi_66948696
Toen ik twee weken nadat ik m'n vriendje had ontmoet aan m'n ouders -die hem dus niet kenden- vertelde dat ik een week met hem naar Griekenland ging reageerden ze ook al zo kalm.
  Vis een optie? woensdag 11 maart 2009 @ 20:58:35 #189
70532 loveli
N
pi_66948711
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Wat moest ik toch zonder jullie
Veel minder fokken en meer vrije tijd overhouden.
crap in = crap out
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:00:05 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66948760
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik twee weken nadat ik m'n vriendje had ontmoet aan m'n ouders -die hem dus niet kenden- vertelde dat ik een week met hem naar Griekenland ging reageerden ze ook al zo kalm.
Nou dat is ook best wel snel .

Ik kreeg van een Fokker die ik toen nog niet kende (jij kent hem wel goed, DaD, die ene Fries met z'n tractors, weet je wel ) het aanbod om met hem naar Tsjechië te gaan Ik overwoog heel even er serieus op in te gaan, maar later dacht ik: 'Ik ben toch gek om één of twee weken de hort op te gaan met iemand die ik nog nooit irl gezien heb' .
Niet meer actief op Fok!
pi_66948796
Lijstje!
O: frambozen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes, gedroogd fruit
D: gerookte forelfilet met veel zwarte peper, tomaten-groentesoep
T: magere vanilleyoghurt/kwark, stukje chocola met sinaasappel

Straks Revolutionary Road afkijken. Stomme film, maar nu moet ik ook weten hoe het afloopt. Vast niet goed
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:01:49 #192
331 Merel
Be here now.
pi_66948805
Wat lees ik nou over appels en magnetrons?? Hoe? Ik heb trek en appels en een magnetron, enlighten me!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66948818
Ow, en ook maar een lijstje:

O: vanilleyoghurt met muesli
L: tomatensoepje, 4 bruine boterhammen waarvan 1 met pindakaas
T: 5 wortels, automatencappuchino
S: 3 kwartier squahsen
D: rijst, rendang varkensvlees, berg spitskool

Best een heel erg braaf lijstje eigenlijk , maar khad het vandaag veel te druk om trek te hebben denk ik.
pi_66948833
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes, gedroogd fruit
D: gerookte forelfilet met veel zwarte peper, tomaten-groentesoep
T: magere vanilleyoghurt/kwark, stukje chocola met sinaasappel

Straks Revolutionary Road afkijken. Stomme film, maar nu moet ik ook weten hoe het afloopt. Vast niet goed
Wat een hoop lekkere (en gezonde) dingen! En ook een net lijstje volgens mij!
pi_66948841
Toch had je dat in dat geval best kunnen doen, Vik! Als er iemand is van wie ik zeker weet dat 'ie goed op z'n gezelschap past... Hij had mij ook gevraagd maar ik kon niet. .
pi_66948863
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Wat lees ik nou over appels en magnetrons?? Hoe? Ik heb trek en appels en een magnetron, enlughten me!
Appel in stukjes+kaneel (+rozijntjes) in magnetron -->
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:05:38 #197
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66948933
Lijstje is aangepast aangezien meneer opeens te laat van 't werk kwam en nu weer moet sporten. Dus nog niet avond gegeten . Maar wel, omdat ik erg veel honger had, een stoot Turks brood met prutjes naar binnengewerkt.
pi_66948941
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:02 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Wat een hoop lekkere (en gezonde) dingen! En ook een net lijstje volgens mij!
Jouw lijstje is ook niet verkeerd! Alleen nog fruit
pi_66948947
TVP!
pi_66948958
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Veel minder fokken en meer vrije tijd overhouden.
Wat zou ik dan veel tijd over hebben..........ookal kan ik wel goed multitasken als ik op Fok! zit
Kan en wil jullie niet missen joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')