abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:06:56 #201
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66948968
mn internet zit al de hele avond te kutten... beuh.

ik heb half opgeruimd mn tafel is nu alleen nog een berg zooi. ugh. maar ik ben wél de ontspanning zelve...

oh, en muis, wat een prachtige handleiding!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66949039
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jouw lijstje is ook niet verkeerd! Alleen nog fruit
Ik zit hier stiekem ook trots op mezelf te wezen . 3x sporten en zo goed eten, het helpt echt om hier mijn lijstje te posten. Neem nu ook geen dubbelfrisss meer omdat dat toch alleen maar suiker is en thee ook prima is en beter staat op mijn lijstje .
Ipv fruit heb ik dus al wortels geknaagd vandaag. En voor morgen heb ik een bakje vol met spitskool. Dat is echt zo verschikkelijk lekker! Fruit ga ik dan vrijdag misschien wel kopen, maar blijft mijn zwakke punt denk ik. Ik ben veel te kieskeurig.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66949043
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes, gedroogd fruit
D: gerookte forelfilet met veel zwarte peper, tomaten-groentesoep
T: magere vanilleyoghurt/kwark, stukje chocola met sinaasappel

Straks Revolutionary Road afkijken. Stomme film, maar nu moet ik ook weten hoe het afloopt. Vast niet goed
Ik vond het wel een goede, maar een heel erg deprimerende, film.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:09:27 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66949049
Woehoe, thuis! Finally!

Wat betreft met Puppelmysterie: Kim wou geloof ik een tijdje niet meer posten met al het gedoe hiero. Althans, dat begreep ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66949056
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje is aangepast aangezien meneer opeens te laat van 't werk kwam en nu weer moet sporten. Dus nog niet avond gegeten . Maar wel, omdat ik erg veel honger had, een stoot Turks brood met prutjes naar binnengewerkt.
Als je dan wat minder avond eten neemt, is het alleen vervelend maar nog geen groot probleem toch?
pi_66949091
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dat is ook best wel snel .

Ik kreeg van een Fokker die ik toen nog niet kende (jij kent hem wel goed, DaD, die ene Fries met z'n tractors, weet je wel ) het aanbod om met hem naar Tsjechië te gaan Ik overwoog heel even er serieus op in te gaan, maar later dacht ik: 'Ik ben toch gek om één of twee weken de hort op te gaan met iemand die ik nog nooit irl gezien heb' .
Volgensmij weet ik ook wel wie jij bedoelt, die woont ergens in de buurt van mijn oude woonplaats
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:10:56 #207
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66949104
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik zit hier stiekem ook trots op mezelf te wezen . 3x sporten en zo goed eten, het helpt echt om hier mijn lijstje te posten. Neem nu ook geen dubbelfrisss meer omdat dat toch alleen maar suiker is en thee ook prima is en beter staat op mijn lijstje .
Ipv fruit heb ik dus al wortels geknaagd vandaag. En voor morgen heb ik een bakje vol met spitskool. Dat is echt zo verschikkelijk lekker! Fruit ga ik dan vrijdag misschien wel kopen, maar blijft mijn zwakke punt denk ik. Ik ben veel te kieskeurig.
Op welke manier ben je kieskeurig dan?

Ik heb het zelf namelijk ook. Sowieso vind ik maar weinig fruitsoorten lekker (bijv. geen ananas en mango) en als ik het dan al lekker vind is het al heel snel overrijp (voor mijn gevoel) . Zoals bruine bananen of zachte mandarijntjes. Brr.

Terwijl ik fruit dus wél heel lekker vind!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:11:26 #208
236335 neen
schone schijn
pi_66949121
Alexxxxxxx
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 21:11:32 #209
163650 Greys
pi_66949126
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee! Niet weggaan jij! Sowieso: hoe meer mensen er weggaan hier, hoe minder de kans dat het weer zo leuk wordt als voorheen... Áls dat al lukt, that is.
Oh nee zo bedoelde ik het niet!
Ik bedoelde dat ik misschien uit solidariteit met de gebanden ook niet meer zou kunnen posten, maar ik zie niet in wat zij daar aan zouden hebben. Dus post ik maar gewoon door. En ik heb niet het idee dat er een gebande Puppel zou zijn die mij dat kwalijk neemt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66949138
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef neen het volgende:
Alexxxxxxx
Joah!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:13:15 #211
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66949185
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Als je dan wat minder avond eten neemt, is het alleen vervelend maar nog geen groot probleem toch?
Dat kan, maar ik heb een groot deel van het eten al voorbereid en ik vind het zonde om dat weg te gooien. Ook denk ik dat ik over een uur (want dan gaan we pas eten) wel weer genoeg honger heb voor een volledige maaltijd .

Achja, het blijft een redelijk gezonde dag!

O: Klein bakje cruesli met magere yoghurt en boterham Heinz Daily Spread
T: Appel
L: 3 crackers (2 komijnenkaas + 1 pindakaas)
T: Kwart Turks brood met knoflookprutje
D: Linzensoep en beetje tikka massala met veel groenten en rijst.
pi_66949223
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Op welke manier ben je kieskeurig dan?

Ik heb het zelf namelijk ook. Sowieso vind ik maar weinig fruitsoorten lekker (bijv. geen ananas en mango) en als ik het dan al lekker vind is het al heel snel overrijp (voor mijn gevoel) . Zoals bruine bananen of zachte mandarijntjes. Brr.

Terwijl ik fruit dus wél heel lekker vind!
Sinaasappels mogen echt geen witte stukjes meer op zitten want is vies
Manadrijntjes gaan wel, maar het liefst haal ik het velletje ervan af, en als ik een keer een vieze heb dan eet ik ze ook weken niet
Als ik appels koop en er is er 1tje melig hoef ik ook weer geen appels meer. En ik weet nooit welke lekker zijn
Druiven zijn alleen koud lekker
Banaan mag echt niet bruin zijn

Ik vind eigenlijk alleen de zomers (en dure) fruitsoorten lekker: mango, ananas, aarbeien, kersen enzo. Maar 'gewoon' hollands fruit is altijd wel iets mee mis.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:14:39 #213
236335 neen
schone schijn
pi_66949227
Ik zit eraan te denken om in de zomervakantie weer een paar weekjes vrijwilligerswerk te doen want een fatsoenlijke vakantie zit er voor mij niet in en ik val er altijd af

Ik ga eens mailen
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Sinaasappels mogen echt geen witte stukjes meer op zitten want is vies
Manadrijntjes gaan wel, maar het liefst haal ik het velletje ervan af, en als ik een keer een vieze heb dan eet ik ze ook weken niet
Als ik appels koop en er is er 1tje melig hoef ik ook weer geen appels meer. En ik weet nooit welke lekker zijn
Druiven zijn alleen koud lekker
Banaan mag echt niet bruin zijn

Ik vind eigenlijk alleen de zomers (en dure) fruitsoorten lekker: mango, ananas, aarbeien, kersen enzo. Maar 'gewoon' hollands fruit is altijd wel iets mee mis.
Mijn moeder eet altijd die hele bruine bananen die zijn afgeprijsd die vindt ze juist lekker!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:16:26 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66949300
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Ik zit eraan te denken om in de zomervakantie weer een paar weekjes vrijwilligerswerk te doen want een fatsoenlijke vakantie zit er voor mij niet in en ik val er altijd af

Ik ga eens mailen
[..]

Mijn moeder eet altijd die hele bruine bananen die zijn afgeprijsd die vind ze juist lekker!
Wat voor vrijwilligerswerk?
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:17:19 #215
236335 neen
schone schijn
pi_66949320
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat voor vrijwilligerswerk?
Dingen slopen
pi_66949325
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef neen het volgende:

Ik ga eens mailen
[..]

Mijn moeder eet altijd die hele bruine bananen die zijn afgeprijsd die vindt ze juist lekker!
Ja, mijn vriend ook! Mafketel!

Wij kopen ze altijd groen, want ik hou juist van een beetje groene bananen. En wat blijft liggen is voor hem
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:17:38 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66949331
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef neen het volgende:
Alexxxxxxx
Stimmt, alleen dan met minder x'jes .

Maar ik heb het dus niet gedaan, want ik ben een kutwijf op vakantie Ask Mark.
Niet meer actief op Fok!
pi_66949358
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, mijn vriend ook! Mafketel!

Wij kopen ze altijd groen, want ik hou juist van een beetje groene bananen. En wat blijft liggen is voor hem
Oja, te groen vind ik ook vies .

Zei ik al dat ik moeilijk deed over fruit?
pi_66949379
Nou, ik heb niets gemist zo te lezen. Ik heb niet alles bijgelezen, dat kan niet als je 10 dagen weg bent. En dat wíl ik ook helemaal niet. Ik kom hier alleen om over afvalgerelateerde zaken te kletsen en het zou de reeks goed doen als iederéén daar een beetje naar zou streven.
Mensen die niet willen gezonderen/afslanken hebben hier i.m.o niets te zoeken.
Ik las al dat meerderen het met mij eens zijn en dat er helaas posters zijn afgehaakt door het offtopicgehalte alhier. Dat vind ik héél erg jammer.

Ontopic: ondanks het feit dat ik keihard heb geskied en gewandeld in mijn vakantie, ben ik toch 1,5 kilo aangekomen, waarvan 1 vochtkilo dus dat valt mee. Nu nog mijn schransgedrag (Wienerschnitzels, pommes, Jagertee) aanpassen aan mijn wat minder beweeglijke lifestyle alhier in Nederland!

Edit: natuurlijk is het ok om ook andere dingen des leven te bespreken, maar als je verder niet bent geinteresseerd in het onderwerp van deze reeks, dan vind ik dat je hier niet thuishoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 11-03-2009 21:28:35 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:20:21 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66949420
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef neen het volgende:

[..]

Dingen slopen
Laawl, je zou bijna denken dat vandalen ook vrijwilligers zijn dan

"Meneer wat bent u daar aan het doen?"
"Ik sloop dingeh Da's vraaiwilligerswerrek!"
pi_66949425
Ik kom hier alleen 's avonds en soms maar om de dag 's avonds en dan heb ik vaak al een volledig topic gemist. Bijlezen van 10 dagen lijkt me onmogelijk.

Heb je wel genoten van je vakantie? Want da's het belangrijkste!
pi_66949519
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Oja, te groen vind ik ook vies .

Zei ik al dat ik moeilijk deed over fruit?
Nou, ik heb wel hetzelfde minpuntje als jij ; als ik een keer een appel/mandarijn/whatever eet die niet lekker is, hoef ik het eerst ook even niet meer te eten
pi_66949526
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef neen het volgende:
De 4 best geteste zijn Miele's die kosten echter kapitalen.... een LG krijgt het predicaat "Beste koop" dat is deze
Dus de beste zijn miele en de beste koop is LG?
Ow... prijs kwaliteitverhouding en zus hier en zo daar ofzo?

ik heb hier thuis een miele droogtrommel staan, die hadden mijn ouders al voordat ik geboren was!

Ik ben trouwens een LG WD-14352FD en LG WD 16352FD tegen gekomen...Staat daar toevallig wat over?

De kapotte is trouwens ook een Nordinges...Die hebben we een jaar geleden bij de kringloop gekocht...Maar nu mag ik dus een échte nieuwe!

Hij mag trouwens best iets meer kosten, als ie dat ook waard is. Ik kom dingen tegen van over de duizend euro die dan b of soms zelfs c resultaten hebben op energieverbruik, wassen en/of drogen!

Belachelijk gewoon!

Dank trouwens voor het "even" opzoeken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66949573
Ow en Miss_S....
Sterkte!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_66949594
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik kom hier alleen 's avonds en soms maar om de dag 's avonds en dan heb ik vaak al een volledig topic gemist. Bijlezen van 10 dagen lijkt me onmogelijk.

Heb je wel genoten van je vakantie? Want da's het belangrijkste!
Absoluut genoten, ik was de vorige jaren mijn hoogtevrees niet de baas, en ik zat dan ook verstijfd in de stoeltjeslift. Dat ontnam veel plezier aan het skieen!
Dit jaar heb ik weer gelest en is mijn techniek weer verbeterd: nu is mijn angst ook minder.
En ja, natuurlijk ook genoten van het "voedzame" Oostenrijkse eten en wijntjes en kaasjes etc.

Hebben jullie ook zo'n moeite met in het gareel komen na een paar dagen schransen? Ik blijf dan nog dágen honger hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')