Bedrijfsrisico héquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
Verder hebben we het nog over jou gehad PB. Met je RSI
Je mag wel op mij komen zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
Kommaar op![]()
Ik ben een dame en heb meer ondersteuning nodig voor drie kwartier
Ik heb geen rokje aanquote:
Ik wilde ook eerst reageren met: ik geloof je nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zie edit.
Door alle hecktiek een lelijke typo gemaakt
Misschien was het speciaal anti-houniet, maar dat leek me toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst reageren met: ik geloof je niet
Gister postte ik nog dat ik een hekel heb aan rokjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst reageren met: ik geloof je niet
Ja, daaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gister postte ik nog dat ik een hekel heb aan rokjes![]()
Zulke foute maak ik tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Met rokje gaat het makkelijker maar zonder rokje gaat het helemaal makkelijk
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
Yay![]()
Moet er nog 11 + uitzoeken, heb nog 40 minuten.. krap
Jouw scherpheid blijft een voorbeeld voor mij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Daar kunnen wij allen van lerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jouw scherpheid blijft een voorbeeld voor mij!
ik geef ook lezingen voor als je wilt lerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voorspelbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Bedacht 'm gister al tijdens die discussiequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Opschepperquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedacht 'm gister al tijdens die discussie![]()
ja nu ga ik toch met de eer strijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo komt het wel over hèMaar het is echt zo
echt? Mijn held!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef jna het volgende:
[..]
ik geef ook lezingen voor als je wilt leren
Volgens mij heb jij alle schunnige opmerkingen ooit al eens bedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedacht 'm gister al tijdens die discussie![]()
Das ook weer waarquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alle schunnige opmerkingen ooit al eens bedacht.
Moet je even vragen wat ie van het programma Vara Boulevard vindquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef jna het volgende:
En na Robert Alberts hebben we nu ook Ursul over de vloerIk zei meteen: HET IS HIER FANTASTISCH!!!!
cup-a-soup-ie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
mijn motto is "scherp zijn is een keuze"
Hij gaat toch "Het is hier 'weer' fantastisch" doen zag ik gister bij DWDD?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je even vragen wat ie van het programma Vara Boulevard vind
Voor de 3FM-luisteraars onder ons
Ik ben powned lidquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
Ik ben blij BNN lid te zijn, is eigenlijk nog best tof
Oja, wie wil er lid wordenZe hebben nog 30.000 leden nodig ofzo
¿Que?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je even vragen wat ie van het programma Vara Boulevard vind
Voor de 3FM-luisteraars onder ons
Ja zag ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat toch "Het is hier 'weer' fantastisch" doen zag ik gister bij DWDD?
Spamquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
Een zogenaamde stagiair belt BN-ers op met ongeloofelijk domme vragen, voor het programma Boulevara, of Vara Boulevard oidquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Een zogenaamde stagiair belt BN-ers op met ongeloofelijk domme vragen, voor het programma Boulevara, of Vara Boulevard oid
En Ursul was vanmiddag aan de beurtHij was een beetje boos
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het is een soort van doorbraak voor u om een landelijk programma te presenteren."
Via 3FM.nl kun je terugluisterenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef cosmick het volgende:
"RTL Boulevard.. is dat van RTL?"
Ja, terug naar de mensen die in de show voorbijkwamenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat toch "Het is hier 'weer' fantastisch" doen zag ik gister bij DWDD?
Ik ben al lid en ook van omroep Cquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
Jamber 10 jaar later.. Wat een goed ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, terug naar de mensen die in de show voorbijkwamen
Misschien moet Jambers dat ook weer doen..![]()
Vroeger was Jean Marie dagelijkse te vinden in de plaatselijke dancing op zoek naar een vrouw, maar 10 jaar later heeft Jean Marie de liefde van zijn leven gevonden in Anton.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik maar stoppen met mijn online-Jambers imitatie...
ik vond het zo slecht nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Neeee, hij is briljantquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Nee, niet stoppenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Een tram die aan het bumperkleven isquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
We hoorde hier vanochtend wat ambulances vertrekken bij het Erasmus..
Ik zie nu waarom!
[ afbeelding ]
Dank u zeerquote:
oef!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik zie nu waarom!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank u zeer
10 jaar geleden was Rudy portier bij het legendarische house dancing Club X in Wustwezel, nu zit hij bewaakt de ingang bij homo dancing De Roze Wolk, waar de plaatselijke homoseksuelen tot laat in de nacht op Right Said Fred dansen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank u zeer
10 jaar geleden was Rudy portier bij het legendarische house dancing Club X in Wustwezel, nu zit hij bewaakt de ingang bij homo dancing De Roze Wolk, waar de plaatselijke homoseksuelen tot laat in de nacht op Right Said Fred dansen.
Vanochtend?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik zie nu waarom!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik lees net dat Rudy niet meer leeft..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:29 schreef jna het volgende:
Piles, heb je ook een link naar dat ursul ding?
quote:Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)
If you feel that the Content Filtering has incorrectly blocked you from the above site, .click here.
graagquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
Kan vanavond wel ff voor je knippen
ooh.. ik heb vanmiddag niets gehoord alleen vanochtend. Die trauma helicopter landt hier normaal gesproken ook bijna op het gebouw naast ons.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanochtend?
Trambotsing in Rotterdam-West, 20 gewonden die is net gebeurt
Van Rudy wel.. van Jean Marie en Anton niet..quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is ook nog echt op waarheid berust!! Ik dacht dat je het uit je mouw schudde
ff kijken
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
GO DAPH, GO DAPH, JE BENT DE BESTE, JE BENT DE BESTE
club X kende ik wel jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van Rudy wel.. van Jean Marie en Anton niet..
Club X was natuurlijk legendarisch midden jaren '90..
nu lekker naar huisquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zelfs al een vaak voorkomende vraagpost weggewerktnu moet ik nog wel redelijk wat uitzoeken morgen, maar okee, dit is tenminste te doen in anderhalf uur tijd denk ik
![]()
Yay![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik heb lang geen 8 uur kunnen schrijven maar okee![]()
Gelukkig kan zijn vriendin lekker scherenquote:
Heb wel medelijden met de buschauffeur..quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig kan zijn vriendin lekker scheren
Hehe.. ook dat ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb wel medelijden met de buschauffeur..Die Jambers fragmenten geven wel voer voor de nieuwe imitaties.
Het hardcore feest Mysteryland, waar ze onder hun gelijken zijnquote:
Als Jambers het uitspreekt, dan is klinkt alles mooi denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef PieterBas het volgende:
En zij is dan nog studente.
Jambers kan het ook zo mooi verwoorden...
Naar de leverancier?quote:
Yep.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:18 schreef Milou__ het volgende:
Bart woont in delft toch? Wass weet hij het wel.
Snap niet waar je het geduld vandaan haalt, maar okquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, ze gaan testen en kijken wat het probleem is. Komen ze er niet uit krijg ik een nieuwe
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap niet waar je het geduld vandaan haalt, maar ok
Hopen dat het nu opgelost wordt.
Haal je wel het nieuwsquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Puala het volgende:
[..]
een pistool op zijn kop zetten en een nieuwe eissen gaat me ook weer wat te ver..
Meisje bedreigt man (quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Puala het volgende:
[..]
een pistool op zijn kop zetten en een nieuwe eissen gaat me ook weer wat te ver..
Al een tijdje jaquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef Milou__ het volgende:
Haal je wel het nieuws![]()
Maar ik ben voetballennnnn![]()
Ik vond de grap met "Sarkozy" die Palin ging bellen door een stel Canadezen ook briljantquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef jna het volgende:
Als ze het iets echter maken kunnen ze er veel meer uit halen volgens mij. Dat rtl boulevard niet kennen is gewoon niet realistisch dus met dat soort dingen verpest je de grap gewoon. Verder wel leuk
quote:
zo.. dat is serieus overwerken? Is het een lekkere meid?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:24 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 is nog steeds actief aan het overwerken...
2 mannenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo.. dat is serieus overwerken? Is het een lekkere meid?
ranzigquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
2 mannen![]()
Ach ja. Hart voor de zaak
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef Milou__ het volgende:
's Avonds is het echt dood hier![]()
Dan ga ik maar slapenTot morgen
Ik was ff douchenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef Milou__ het volgende:
's Avonds is het echt dood hier![]()
Dan ga ik maar slapenTot morgen
Hangt er vanaf hoe vroeg het 's ochtends isquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ook maar eens naar bedbest vroeg eigenlijk
trustequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was ff douchen![]()
Maar ik ga ook zo slapen![]()
iedere werkdag gaat de wekker om 6:00 uurquote:[..]
Hangt er vanaf hoe vroeg het 's ochtends is![]()
ach.. alles wentquote:
Vertelquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef PieterBas het volgende:
Iemand een bekend met het OV in Delft? Want 9292ov maakt wel een hele krappe reisplanner..
oh ja.. en onlogisch.. waarom overstappen van bus 60 naar bus 81.. terwijl deze allebei op Station Delft staan
Zit in een project. Een externe was gisteren aanwezig en daardoor gingen we ff knallen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat moet je doen dan? Niet voor je stage dan neem ik aan?
Ben aan het werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Geen ontvangstcomitee hier vandaag?
Goeiemorgen trouwens
Jupquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Ok vandaar.. En nu alweer bezig dan?
You go girl!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
Nou is die oude chagerijn er, gaat ie gewoon zitten kleppen!! Hij moet m'n administraties reviewen want anders kan ik niet verder
En ik heb een plannetje bedacht waardoor hij niet 5 uur lang gaat zitten reviewen; ik plan gewoon een afspraak in en dan zorgt ie maar dat ie klaar is
Gruwelijk verslapenquote:
quote:
Dat ga je inderdaad niet echt reddenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gruwelijk verslapen
Zit nu mijn ontbijtje te eten terwijl ik eigenlijk uiterlijk voor half negen had moeten beginnen.
Maar, zijn ook wat bijzondere omstandigheden vandaagquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ga je inderdaad niet echt redden
Seks telt niet als geldige reden tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar, zijn ook wat bijzondere omstandigheden vandaag
Maargoed, ga die kant op, benieuwd wat de baas zegt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben aan het werk
Heb al drie kwartier geschreven
moet alleen wel zo weg voor een vergadering met de medezeggenschapsraaddus dan mis ik weer twee uur
Sta ik ook 2 keer per dagquote:
Pics or it didnt happen...quote:
Geen probleem, ik geloof het zo welquote:
Fijn, tenminste iemandquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen probleem, ik geloof het zo wel
Wil jij manager worden later ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
drillinstructor/projectleider zijn gaat me goed af.
Morgen alleen nog een projectgenootje uit de groep kicken en we kunnen helemaal op stoom verder
kansloze kuttweakert
Interessant ouwehoeren, stoer praten en geen flikker uitvoeren. En als je mij als projectfuhrer hebt, kun je nog zo 'aardig' zijn, ik flikker je d'r gewoon uit. Studiepunten, Sieg Heil... jewaits...
Kortom: dit vak gaat als het meezit nog lukken ook.
Nu maar 's leren voor mn tentamen van morgenik wil slowchatten
als ik iets NIET wil wordenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wil jij manager worden later ofzo?
maar dan wordt je wel rijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik iets NIET wil worden![]()
ik ga nu al tenonder aan de stress, en het is nog maar een eerstejaars vak![]()
Zo dat is best vervelendquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
Auto van getuige opengeknipt na aanrijding
Een vrouw die gisteren hulp aanbood aan een verongelukte man, heeft dat duur moeten betalen. De man reed op de Aamsveenweg in Enschede toen hij moest uitwijken en de macht over het stuur verloor. Zijn auto kwam in de berm stil te staan en hij was nog in staat om zelf uit zijn auto te klauteren.
Hij stapte bij de vrouw in die was gestopt om hulp te verlenen. Eenmaal gezeten bleek het slachtoffer meer last te hebben van het ongeluk dan hij in eerste instantie had gedacht. Inmiddels was er ook een ambulance op de plaats van het ongeval gearriveerd.
Het personeel van de ambulance oordeelde al vlug dat de man niet zelfstandig uit de auto mocht komen. Dikke pech voor de barmhartige samaritaan want haar auto werd in stukken geknipt door de brandweer, waarna de man door het ambulancepersoneel naar het ziekenhuis werd getransporteerd. De auto van de vrouw werd weggesleept.
Pwnd
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik iets NIET wil worden![]()
ik ga nu al tenonder aan de stress, en het is nog maar een eerstejaars vak![]()
Ik vroeg het me ook al af. Ik ben gewoon aan het werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:33 schreef Milou__ het volgende:
Wat moet ik doen onder stage als het hier zo rustig is
Dan ga ik wel euh.. verder met mn verslagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Ik ben gewoon aan het werk
ja.. ik vond het ook al engquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan ga ik wel euh.. verder met mn verslagen
Oh en hij loopt mijn administratie na zonder de mappen met facturen en bankafschriften open te slaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
Zo ik ben weer terug. Zie net dat hij pas 20 minuten aan het reviewen is maar toch heeft ie half 12 geaccepteerdHij maakt handgeschreven opmerkingen, dat is wel minder. Ik hoop dat het leesbaar is
Maaarrrrgoed ik heb weer lekker gebabbeld op school
Met mij is alles goed. Ben een beetje op een punt gekomen dat ik alles af heb en hier weinig te doen is..quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
Hai Milou
Alles goed?
Ben er niet lang hoor, hopelijk is die ouwe chagrijn zo klaar met reviewen![]()
Ik heb nu ook niks te doen.. Ik moet wachten tot die vent klaar is Nee ik vind hem niet zo aardig en dan kan ik weer verder. Daarna kan ik weer bedelen voor werk volgende weekquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed. Ben een beetje op een punt gekomen dat ik alles af heb en hier weinig te doen is..
Met jou dan?
Bedelen naar werk? Klinkt ook niet goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niks te doen.. Ik moet wachten tot die vent klaar is Nee ik vind hem niet zo aardig en dan kan ik weer verder. Daarna kan ik weer bedelen voor werk volgende week
Wel minder dat er weinig te doen is, hebben je collega's dat ook?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Ik dacht: oneeee nico spoilerd een pikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je,, ik wist precies wat jij ging denkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht: oneeee nico spoilerd een pik
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zie je,, ik wist precies wat jij ging denken
Ik maakte een grapje over piemel-gate, maar blijkbaar is dat al vergeten?quote:
Soms heb ik zo mijn momentenquote:
Niet echtquote:
Wil hem nog wel eens neerzetten hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over piemel-gate, maar blijkbaar is dat al vergeten?
[..]
Soms heb ik zo mijn momenten
Dat hoeft zeker niet, maar omdat je 'Psychoquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Wil hem nog wel eens neerzetten hoor
Ja er zijn een beetje te veel assistenten en te weinig begeleiders dus het is een beetje zoeken naar werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bedelen naar werk? Klinkt ook niet goed![]()
Mijn collega's hebben hun wekelijkse dingen. En die zijn al vollop bezig met volgend seizoen. Ze hebben wel kleine dingen die ik kan doen.. maar dat zijn echt van die werkjes die steeds blijven liggenEn daar heb ik ook niet echt zin in.
Dat is ook zo, maar ik probeer eerst mijn eigen verslagen af te krijgen. Hoef ik dat thuis niet meer te doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja er zijn een beetje te veel assistenten en te weinig begeleiders dus het is een beetje zoeken naar werk
Godzijdank issie klaar nu, dus kan zo verder.
Nee begrijp dat je daar geen zin in hebt, mja het is beter dan niets *probeert het verhaal een positieve insteek te geven*
Haiquote:
Ja hij had wat opmerkingen (en hij had zelf een domme opmerking die ik zo *WHAM!* de grond in boordequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En had die vervelende vent nog op- en/of aanmerkingen of had je goed werk geleverd?
hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Oh, het is nog morgen zie ik
Milou ende Nico
Hoooooiquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
hihi
Geeft niks hoor
Hai BB trouwens
goed zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hij had wat opmerkingen (en hij had zelf een domme opmerking die ik zo *WHAM!* de grond in boorde) maar niks superingewikkelds..
Ik ga vandaag ook gewoon lekker al mijn uren schrijvenheb al tijd geschreven op "wachten op review voor verdergaan met werk"
Hoe gaat het met Nicoo?
Mja, ik heb weekend, dus dat is nooit verkeerdquote:
Jaa ik ben trots op mezelfquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo
Met mij is het ook goed. Ben lekker bezig met werken ook gewoon
weekendquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb weekend, dus dat is nooit verkeerdEn verder ook wel prima
Met jou?
Ja nu al weekend jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
weekendnu al?
Nog plannen dit weekend?
Ja ook wel goed, moet nu even wachten op mijn chagrijnige collega dus kan ik mooi even fokkenMorgen lekker vrij (eh, oh nee, ik werk thuis
) en dan lekker een weekendje naar Eindhoven
Goed bezigquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nu al weekend jaIk heb vrijdags altijd vrij en ben vandaag vroeg klaar met college ivm open dagen
Je werkt thuis staat gelijk aan vrij zijn?Dus je gaat heel weinig uitvoeren en krijgt er wel voor betaald?
Oh, nice! Veel last van of valt het mee?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
Oh, die zijn mooi!
Ik heb trouwens vorige week mijn 2e gaatje laten schieten
whoei..quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaa ik ben trots op mezelf![]()
Goed bezig!Het is ook bijzonder rustig op de SC nu dat scheelt wel
Ik ga zo nog maar eens proberen mijn begeleidster te bellenEven kijken wanneer ik op kraamvisite kan
TSJAKKAAAAA wij gaan een productieve dag hebben vandaag![]()
![]()
LOL! ik heb zelfs al 2 gaatjes in mn linkeroor sinds mn 12e ofzo... Maarja, draag de laatste jaren al geen oorbel meer.. Ben geen mooiboy.. (heb iig geen oorbel meer inquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
Oh, die zijn mooi!
Ik heb trouwens vorige week mijn 2e gaatje laten schieten
Wil je een echtequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whoei..-overload
En moeten we je nou alweer een heel weekend missen?
Hoewel ik me bedenkt dat ik komend weekend ook niet veel tijd heb
Kun je daar nog wel een oorbel in doen dan? Is dat nog niet dichtgegroeid?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL! ik heb zelfs al 2 gaatjes in mn linkeroor sinds mn 12e ofzo... Maarja, draag de laatste jaren al geen oorbel meer.. Ben geen mooiboy.. (heb iig geen oorbel meer in)
Ik had ook op die leeftijd een gaatje laten schieten en die zweert nog steeds regelmatigquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL! ik heb zelfs al 2 gaatjes in mn linkeroor sinds mn 12e ofzo... Maarja, draag de laatste jaren al geen oorbel meer.. Ben geen mooiboy.. (heb iig geen oorbel meer in)
verschrikkelijk irritant!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
De spatiebalk van mijn toetsenbord piept
Valt wel meequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, nice! Veel last van of valt het mee?
Ik wil ze hebbenMaar ik heb eigenlijk geen geld ervoor
Ik ga bij IT wel even zeuren. Dan kan ik gelijk een nieuwe laptop vragen want de aanknop gaat kapotquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verschrikkelijk irritant!
Ik vind het al vervelend als iemand iets te hard typt
kan je niet halen dan stiekem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker
Taart aan de overkant (stageplek)
Hier niet
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je daar nog wel een oorbel in doen dan? Is dat nog niet dichtgegroeid?
Ik ga er geen commentaar op geven. Jij weet vast zelf inderdaad wel hoe je met een knopje omgaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga bij IT wel even zeuren. Dan kan ik gelijk een nieuwe laptop vragen want de aanknop gaat kapotSta iedere ochtend 10 minuten op die knop te rammen voor hij het doet En nee, zachtjes bespelen en indrukken werkt niet
Doe maar nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel![]()
Ik denk dat het opzich nog goed te doen is. Het zal een klein beetje dichtgegroeid zijn, maar als ik een beetje kracht zet, druk ik wel een knopje er doorheen..
Daarom draag ik ze ook niet meer. Draag nu alleen nog een armband en ketting..quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doe maar nietOorbellen bij jongens is een afknapper
Heb je dat niet eens onthoudenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je niet halen dan stiekem?![]()
Collega is afgelopen maandag vader geworden van een meisje. Volgens mij was de naam iets van Allista
Iehlquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel![]()
Ik denk dat het opzich nog goed te doen is. Het zal een klein beetje dichtgegroeid zijn, maar als ik een beetje kracht zet, druk ik wel een knopje er doorheen..
Welke opmerking wilde je maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga er geen commentaar op geven. Jij weet vast zelf inderdaad wel hoe je met een knopje omgaat
Zilver of goud?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom draag ik ze ook niet meer. Draag nu alleen nog een armband en ketting..
Wat leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Daph_ het volgende:
Heb m'n begeleidster gesproken, ze komt volgende week langs op kantoor met de kleine
Jaaa en binnenkort ook even op kraamvisitequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik krijg trouwens ook een nieuw neefje of nichtje van de zomer
Ben jij zo close met je stagebegleider dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa en binnenkort ook even op kraamvisite
AaaahWord je tante?
Nou.. ik heb het alleen een keer iemand horen zeggen over de telefoon. In de mail die we kregen met foto's stond haar naam nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens onthouden
Nee kan ik niet stiekem halen jammer genoeg..
Het was seksistisch ging over vrouwen en een knopje.. Denk dat het niet moeilijk te raden isquote:
Ik kan heel goed opschieten met mijn begeleidster (is begeleidster van mijn meewerkstage)quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ben jij zo close met je stagebegleider dan?![]()
Wel leuk![]()
Nee, mijn tante krijgt weer een kindje
Niet moeilijk te raden nee maar ik wilde graag de opmerking zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou.. ik heb het alleen een keer iemand horen zeggen over de telefoon. In de mail die we kregen met foto's stond haar naam niet
[..]
Het was seksistisch ging over vrouwen en een knopje.. Denk dat het niet moeilijk te raden is
top.. Lekker gegetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja nog steeds goed![]()
Daar?
Vanavond ontknoping van widm
Het ligt niet aan gewelddadige spellen.. als iemand fucked up in the brain is.. dan hoeft een kleine woede-uitbarsting al voldoende te zijn..quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:54 schreef jslavenburg het volgende:
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
Paupert
Ik wilde gewoon aangeven dat jij als vrouw wel zou moeten weten hoe ze een knopje moet bespelen om het juiste resultaat te willen behalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet moeilijk te raden nee maar ik wilde graag de opmerking zien
Oh ik zat te denken aan je begeleidster van schoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan heel goed opschieten met mijn begeleidster (is begeleidster van mijn meewerkstage)
Aaah schattigWanneer is ze uitgerekend?
Ben benieuwd vanavond.... Het zal niet kunnen tippen aan gister en eergister denk ik. Wat een magische voetbalavonden zijn dat tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
top.. Lekker gegeten
vanavond Olympique-Ajax
van widm heb ik volgens mij 10 minuten gezien dit seizoen
Ja dat was fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben benieuwd vanavond.... Het zal niet kunnen tippen aan gister en eergister denk ik. Wat een magische voetbalavonden zijn dat toch
Liverpool speelde wel magische.. vooral de eerste helft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben benieuwd vanavond.... Het zal niet kunnen tippen aan gister en eergister denk ik. Wat een magische voetbalavonden zijn dat toch
Dinsdag vond ik matig maar woensdag was gewoon goed vond ik. Beter dan die trieste wedstrijden in de Nederlandse competitie. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om een Ajax - Ado te kijken... teh horrorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja dat was fantastisch inderdaad
Nou viel het vorige week natuurlijk tegen op dinsdag en woensdag helaas
Anders Barcelona wel... Ongekend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Liverpool speelde wel magische.. vooral de eerste helft.
Ja, Liverpoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Beide 14 karaats goud. Ik had in Egypte een vette ring gezien van 18k goud, maar mn ouders wilden niet dat ik em kochtquote:
quote:
Gister was zeker goed.... Maarja, als je ook ziet wat een namen daar in de basis beginnen, echt gekkenhuisquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, LiverpoolWas gister ook goed?
En dan noem je nog een wedstrijd waar historisch gezien een pittige lading op zit.. Afgrijselijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dinsdag vond ik matig maar woensdag was gewoon goed vond ik. Beter dan die trieste wedstrijden in de Nederlandse competitie. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om een Ajax - Ado te kijken... teh horror
Goud moet je in Antwerpen halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beide 14 karaats goud. Ik had in Egypte een vette ring gezien van 18k goud, maar mn ouders wilden niet dat ik em kocht
Verder is het 14k goud omdat het wel stevig moet zijn. Ben bang dat het anders teveel slijt of breekt..
oh ohquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb dingen in 2009 geboekt terwijl het de administratie van 2008 isEn me maar afvragen waarom mijn crediteurenlijst niet klopt
Nice, ik kijk het nu ff terugquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Gister was zeker goed.... Maarja, als je ook ziet wat een namen daar in de basis beginnen, echt gekkenhuis
D'r zit totaal geen gang is... Schoten op het doel zijn er bijna niet. Echt slecht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En dan noem je nog een wedstrijd waar historisch gezien een pittige lading op zit.. Afgrijselijk
Ik zat laatst ook in de Kuip bijna te slapen tijdens Feyenoord-Vitesse. Hopelijk zijn Feyenoord-PSV dit weekend en volgende week NAC-Ajax wel leuk
Die is aardig uit zijn dip ja... Speelde een dikke wedstrijd gisterquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice, ik kijk het nu ff terugEerste goal Henry was fijn zeg
Uhh... waar Nederlanders het juist een keer goed doen bedoel je denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je meteen zien waar Nederlanders te kort op komen
Ja, maar het ergste is dat er van de 6 wedstrijden 3 slecht en de andere 3 nog slechterquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef jackson het volgende:
[..]
D'r zit totaal geen gang is... Schoten op het doel zijn er bijna niet. Echt slecht.
De Nederlandse competitie.. niet de Nederlandersquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je meteen zien waar Nederlanders te kort op komen
Heb het huidige in Turkije gehaald. Stuk goedkoper en de kwaliteit is goed..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |