Bedrijfsrisico héquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
Verder hebben we het nog over jou gehad PB. Met je RSI
Je mag wel op mij komen zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
Kommaar op![]()
Ik ben een dame en heb meer ondersteuning nodig voor drie kwartier
Ik heb geen rokje aanquote:
Ik wilde ook eerst reageren met: ik geloof je nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zie edit.
Door alle hecktiek een lelijke typo gemaakt
Misschien was het speciaal anti-houniet, maar dat leek me toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst reageren met: ik geloof je niet
Gister postte ik nog dat ik een hekel heb aan rokjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst reageren met: ik geloof je niet
Ja, daaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gister postte ik nog dat ik een hekel heb aan rokjes![]()
Zulke foute maak ik tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Met rokje gaat het makkelijker maar zonder rokje gaat het helemaal makkelijk
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
Yay![]()
Moet er nog 11 + uitzoeken, heb nog 40 minuten.. krap
Jouw scherpheid blijft een voorbeeld voor mij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Daar kunnen wij allen van lerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jouw scherpheid blijft een voorbeeld voor mij!
ik geef ook lezingen voor als je wilt lerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voorspelbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
Bedacht 'm gister al tijdens die discussiequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Opschepperquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedacht 'm gister al tijdens die discussie![]()
ja nu ga ik toch met de eer strijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zo komt het wel over hèMaar het is echt zo
echt? Mijn held!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef jna het volgende:
[..]
ik geef ook lezingen voor als je wilt leren
Volgens mij heb jij alle schunnige opmerkingen ooit al eens bedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedacht 'm gister al tijdens die discussie![]()
Das ook weer waarquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij alle schunnige opmerkingen ooit al eens bedacht.
Moet je even vragen wat ie van het programma Vara Boulevard vindquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef jna het volgende:
En na Robert Alberts hebben we nu ook Ursul over de vloerIk zei meteen: HET IS HIER FANTASTISCH!!!!
cup-a-soup-ie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
mijn motto is "scherp zijn is een keuze"
Hij gaat toch "Het is hier 'weer' fantastisch" doen zag ik gister bij DWDD?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je even vragen wat ie van het programma Vara Boulevard vind
Voor de 3FM-luisteraars onder ons
Ik ben powned lidquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
Ik ben blij BNN lid te zijn, is eigenlijk nog best tof
Oja, wie wil er lid wordenZe hebben nog 30.000 leden nodig ofzo
¿Que?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je even vragen wat ie van het programma Vara Boulevard vind
Voor de 3FM-luisteraars onder ons
Ja zag ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat toch "Het is hier 'weer' fantastisch" doen zag ik gister bij DWDD?
Spamquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
Een zogenaamde stagiair belt BN-ers op met ongeloofelijk domme vragen, voor het programma Boulevara, of Vara Boulevard oidquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Een zogenaamde stagiair belt BN-ers op met ongeloofelijk domme vragen, voor het programma Boulevara, of Vara Boulevard oid
En Ursul was vanmiddag aan de beurtHij was een beetje boos
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het is een soort van doorbraak voor u om een landelijk programma te presenteren."
Via 3FM.nl kun je terugluisterenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef cosmick het volgende:
"RTL Boulevard.. is dat van RTL?"
Ja, terug naar de mensen die in de show voorbijkwamenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij gaat toch "Het is hier 'weer' fantastisch" doen zag ik gister bij DWDD?
Ik ben al lid en ook van omroep Cquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Yesse het volgende:
Jamber 10 jaar later.. Wat een goed ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, terug naar de mensen die in de show voorbijkwamen
Misschien moet Jambers dat ook weer doen..![]()
Vroeger was Jean Marie dagelijkse te vinden in de plaatselijke dancing op zoek naar een vrouw, maar 10 jaar later heeft Jean Marie de liefde van zijn leven gevonden in Anton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |