ook_gek krijgt een eigen aparte kamer ... en wij hebben de sleutelquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een speciale ook_gek modus inbouwen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil trouwens het veiligste plekje in de Panic Room aangezien ik een echte panicer ben hoor ik daar thuis , zodat ik jullie niet tot last ben
Kom maar gezellig bij me in de keuken, daar is ook de koelkast met wijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil trouwens het veiligste plekje in de Panic Room aangezien ik een echte panicer ben hoor ik daar thuis , zodat ik jullie niet tot last ben
Ze eigen rukbunkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ook_gek krijgt een eigen aparte kamer ... en wij hebben de sleutel.
Of hij vindt ons niet lief meer? Vast wel , wij zijn en ik vooral , heel lief!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft nu al bijna 2 topics niet gepostvolgens mij vind hij die auto SC echt leuker dan Den Haag SC
Ik mis 'em.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die heeft nu al bijna 2 topics niet gepostvolgens mij vind hij die auto SC echt leuker dan Den Haag SC
quote:
Linus!quote:
Fallout 3!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Pics van de Den Haag FOK! Panic Room
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel iemand die nog niet in de OP staatquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er nog verzoekjes betreffende de nieuwe OP wat evt wel of niet in de OP??
hahahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Gefeliciteerd A_A!!
Dat zijn geen ramen, dat is gewoon ontzettend goed fotobehang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was t maar zo'n feestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zitten jullie allemaal buiten in de zon ofzo???
Ik heb net behangen, in mijn eentje, met een patroontje en damn, 't ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zitten jullie allemaal buiten in de zon ofzo???
Deden ze dat bij mij ook maar, troostseks..mmmmmmmquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Er hebben vandaag al 2 vrouwen op me schouder gehuild, en t was niet eens mijn schuld! Kan wel merken dat de lente eraan komt...
Want? Vrouwen huilen in de lente?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Er hebben vandaag al 2 vrouwen op me schouder gehuild, en t was niet eens mijn schuld! Kan wel merken dat de lente eraan komt...
Jij hebt ook een hoog knuffelbeergehalte natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Oh, niet? Dan zijn ze zeker t hele jaar fragielquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef nectarientje het volgende:
Want? Vrouwen huilen in de lente?
Het is dat t lastig uithuilen op je eigen schouder is, want ik kan jou ook wel aanradenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt ook een hoog knuffelbeergehalte natuurlijk!![]()
Ik voel mij ook al zo labiel als de pest. Stomme ziek zijn. Kom je zo nog ff langs zodat ik ook ff ongegeneerd bij jou kan uithuilen?
Ssssht...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Het is dat t lastig uithuilen op je eigen schouder is, want ik kan jou ook wel aanraden
labielquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Atreidez het volgende:
Oh, niet? Dan zijn ze zeker t hele jaar fragiel
Ey!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, niet? Dan zijn ze zeker t hele jaar fragiel
Dat stond er ook eerst. Maar Air had in dezelfde tijd voor me een berichtje gepost met labiel erin, en toen dacht ik dat t dan gemaakt slim leekquote:
Beter nog, iedereen had je dan meteen hoog zitten omdat je dezelfde dure woorden als ik gebruik...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Atreidez het volgende:
Dat stond er ook eerst. Maar Air had in dezelfde tijd voor me een berichtje gepost met labiel erin, en toen dacht ik dat t dan gemaakt slim leek
Ik kwoot hem maar ff voordat ons Zeemonsterje hem mistquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deden ze dat bij mij ook maar, troostseks..mmmmmmmMaar hier zitten momenteel alleen enge mannen en 1 lelijk vrouwtje,....dus van mij hoeft er nu niemand te huilen hier
Hahhaa ik voel em, echter is zij niet degene die ik bedoelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik kwoot hem maar ff voordat ons Zeemonsterje hem mist
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:28 schreef CaLeX het volgende:ik kan ook nergens een ruzie veroorzaken.......
Ben jij daar gevoelig voor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Atreidez het volgende:
Dat stond er ook eerst. Maar Air had in dezelfde tijd voor me een berichtje gepost met labiel erin, en toen dacht ik dat t dan gemaakt slim leek
Dan slaan we het troosten toch over!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:31 schreef zeemonster het volgende:
haha calex ik ben vrij , dus mij bedoelt hij vast niet.![]()
Ik doe overigens niet aan troostsex
Agos, vandaar dat vrouwen bij je komen uithuilen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben over t algemeen een heel gevoelig type hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |