Mooie vrouwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Een FOK Den Haag Panic Room, uiteraard voorzien van een Wii, goede voorraadkast, flink wat mb internetaansluiting, mooie flatscreen...mss zelfs meerdere. Goede hangbank. Even denken wat hebben we nog meer nodig.....?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Kijk, ik vind die Panic room nu al heel goed klinken. Kan er ook iemand goed cocktails maken?
Kom maar, ik zal je wel troostenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben echt zo een paniekzaaier en moet dan altijd meteen mijn vriend bellen bij een bericht zoals terreur en bla bla.
Halverwege onderbrak hij me al met de vraag: Ja ja dat is elk jaar zo , mag ik blijven hangen op de voetbal ?![]()
Het kreng! Kunnen ze die kantine niet opblazen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef zeemonster het volgende:
Liefen precies ik ga mee naar de Panic Room. Hij ook met dat stomme voetbal
Die grote foto's wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er nog verzoekjes betreffende de nieuwe OP wat evt wel of niet in de OP??
Ik maak iets lekker voor je, als je maar wel van mijn oren afblijftquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben net een kliko , eet alles behalve lof en macaroni . Daarnaast eet ik ook nog eens de oren van je kop.
Hoe ik een krielkip blijf is mij een raadsel. Dus je kan mij bijna alles voorschotelen
.
Ik vind em wel leuk. Mss kan je em updaten door de nieuwe users erop te zetten en de oude eraf te halen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Plattegrond erin houden of niet? Want volgens mij klopt de helft al niet meer en post de andere helft allang niet meer in het Den Haag topic
Wie ben ik, wie ben ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Pics van de Den Haag FOK! Panic Room
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wie ben ik, wie ben ik. En waar zijn de vrouwen
.
Die heeft nu al bijna 2 topics niet gepostquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een speciale ook_gek modus inbouwen?
ook_gek krijgt een eigen aparte kamer ... en wij hebben de sleutelquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een speciale ook_gek modus inbouwen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil trouwens het veiligste plekje in de Panic Room aangezien ik een echte panicer ben hoor ik daar thuis , zodat ik jullie niet tot last ben
Kom maar gezellig bij me in de keuken, daar is ook de koelkast met wijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil trouwens het veiligste plekje in de Panic Room aangezien ik een echte panicer ben hoor ik daar thuis , zodat ik jullie niet tot last ben
Ze eigen rukbunkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ook_gek krijgt een eigen aparte kamer ... en wij hebben de sleutel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |