abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66991072
Een FOK Den Haag Panic Room, uiteraard voorzien van een Wii, goede voorraadkast, flink wat mb internetaansluiting, mooie flatscreen...mss zelfs meerdere. Goede hangbank. Even denken wat hebben we nog meer nodig.....?
pi_66991176
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Een FOK Den Haag Panic Room, uiteraard voorzien van een Wii, goede voorraadkast, flink wat mb internetaansluiting, mooie flatscreen...mss zelfs meerdere. Goede hangbank. Even denken wat hebben we nog meer nodig.....?
Mooie vrouwen . Maar als het DH topic er is, komt dat wel goed!

Ik ben ook voor een goede keuken en heel veel lekkere ingredienten, kan ik voor jullie koken .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66991331
Kijk, ik vind die Panic room nu al heel goed klinken. Kan er ook iemand goed cocktails maken?
pi_66991517
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Kijk, ik vind die Panic room nu al heel goed klinken. Kan er ook iemand goed cocktails maken?
pi_66991747
Ik ben echt zo een paniekzaaier en moet dan altijd meteen mijn vriend bellen bij een bericht zoals terreur en bla bla.
Halverwege onderbrak hij me al met de vraag: Ja ja dat is elk jaar zo , mag ik blijven hangen op de voetbal ?
Het kreng! Kunnen ze die kantine niet opblazen .
pi_66991851
Ik zou m laten hangen op de voetbal en gewoon gezellig mee gaan naar de Panic Room, eten en cocktails zijn al geregeld
pi_66991875
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben echt zo een paniekzaaier en moet dan altijd meteen mijn vriend bellen bij een bericht zoals terreur en bla bla.
Halverwege onderbrak hij me al met de vraag: Ja ja dat is elk jaar zo , mag ik blijven hangen op de voetbal ?
Het kreng! Kunnen ze die kantine niet opblazen .
Kom maar, ik zal je wel troosten .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_66992007
Lief en precies ik ga mee naar de Panic Room. Hij ook met dat stomme voetbal
pi_66992117
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef zeemonster het volgende:
Lief en precies ik ga mee naar de Panic Room. Hij ook met dat stomme voetbal
. Wat wil je eten .
pi_66992221
Zijn er nog verzoekjes betreffende de nieuwe OP wat evt wel of niet in de OP??
pi_66992224
Ik ben net een kliko , eet alles behalve lof en macaroni . Daarnaast eet ik ook nog eens de oren van je kop .

Hoe ik een krielkip blijf is mij een raadsel . Dus je kan mij bijna alles voorschotelen .
pi_66992295
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er nog verzoekjes betreffende de nieuwe OP wat evt wel of niet in de OP??
Die grote foto's weg . Namen van de posters en een korte introductie moet er uiteraard in blijven .
pi_66992320
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben net een kliko , eet alles behalve lof en macaroni . Daarnaast eet ik ook nog eens de oren van je kop .

Hoe ik een krielkip blijf is mij een raadsel . Dus je kan mij bijna alles voorschotelen .
Ik maak iets lekker voor je, als je maar wel van mijn oren afblijft .
pi_66992362
Plattegrond erin houden of niet? Want volgens mij klopt de helft al niet meer en post de andere helft allang niet meer in het Den Haag topic
pi_66992406
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Plattegrond erin houden of niet? Want volgens mij klopt de helft al niet meer en post de andere helft allang niet meer in het Den Haag topic
Ik vind em wel leuk. Mss kan je em updaten door de nieuwe users erop te zetten en de oude eraf te halen?
pi_66992408
Pics van de Den Haag FOK! Panic Room

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66992440
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Pics van de Den Haag FOK! Panic Room

[ afbeelding ]
Wie ben ik, wie ben ik . En waar zijn de vrouwen .
pi_66992531
Je mag de sheriff zijn.

pi_66992535
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Wie ben ik, wie ben ik . En waar zijn de vrouwen .

Een speciale ook_gek modus inbouwen?
pi_66992562
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Die heeft nu al bijna 2 topics niet gepost volgens mij vind hij die auto SC echt leuker dan Den Haag SC
pi_66992563
Ik wil trouwens het veiligste plekje in de Panic Room aangezien ik een echte panicer ben hoor ik daar thuis , zodat ik jullie niet tot last ben
pi_66992587
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:25 schreef zeemonster het volgende:

[..]

ook_gek krijgt een eigen aparte kamer ... en wij hebben de sleutel .
pi_66992595
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil trouwens het veiligste plekje in de Panic Room aangezien ik een echte panicer ben hoor ik daar thuis , zodat ik jullie niet tot last ben
?
pi_66992612
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:26 schreef zeemonster het volgende:
Kom maar gezellig bij me in de keuken, daar is ook de koelkast met wijn .
pi_66992615
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef RATMEN het volgende:

[..]

ook_gek krijgt een eigen aparte kamer ... en wij hebben de sleutel .
Ze eigen rukbunker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')