Was t maar zo'n feestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zitten jullie allemaal buiten in de zon ofzo???
Ik heb net behangen, in mijn eentje, met een patroontje en damn, 't ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zitten jullie allemaal buiten in de zon ofzo???
Deden ze dat bij mij ook maar, troostseks..mmmmmmmquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Er hebben vandaag al 2 vrouwen op me schouder gehuild, en t was niet eens mijn schuld! Kan wel merken dat de lente eraan komt...
Want? Vrouwen huilen in de lente?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Er hebben vandaag al 2 vrouwen op me schouder gehuild, en t was niet eens mijn schuld! Kan wel merken dat de lente eraan komt...
Jij hebt ook een hoog knuffelbeergehalte natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
Oh, niet? Dan zijn ze zeker t hele jaar fragielquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef nectarientje het volgende:
Want? Vrouwen huilen in de lente?
Het is dat t lastig uithuilen op je eigen schouder is, want ik kan jou ook wel aanradenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt ook een hoog knuffelbeergehalte natuurlijk!![]()
Ik voel mij ook al zo labiel als de pest. Stomme ziek zijn. Kom je zo nog ff langs zodat ik ook ff ongegeneerd bij jou kan uithuilen?
Ssssht...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Atreidez het volgende:
Het is dat t lastig uithuilen op je eigen schouder is, want ik kan jou ook wel aanraden
labielquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Atreidez het volgende:
Oh, niet? Dan zijn ze zeker t hele jaar fragiel
Ey!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, niet? Dan zijn ze zeker t hele jaar fragiel
Dat stond er ook eerst. Maar Air had in dezelfde tijd voor me een berichtje gepost met labiel erin, en toen dacht ik dat t dan gemaakt slim leekquote:
Beter nog, iedereen had je dan meteen hoog zitten omdat je dezelfde dure woorden als ik gebruik...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Atreidez het volgende:
Dat stond er ook eerst. Maar Air had in dezelfde tijd voor me een berichtje gepost met labiel erin, en toen dacht ik dat t dan gemaakt slim leek
Ik kwoot hem maar ff voordat ons Zeemonsterje hem mistquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deden ze dat bij mij ook maar, troostseks..mmmmmmmMaar hier zitten momenteel alleen enge mannen en 1 lelijk vrouwtje,....dus van mij hoeft er nu niemand te huilen hier
Hahhaa ik voel em, echter is zij niet degene die ik bedoelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik kwoot hem maar ff voordat ons Zeemonsterje hem mist
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:28 schreef CaLeX het volgende:ik kan ook nergens een ruzie veroorzaken.......
Ben jij daar gevoelig voor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef Atreidez het volgende:
Dat stond er ook eerst. Maar Air had in dezelfde tijd voor me een berichtje gepost met labiel erin, en toen dacht ik dat t dan gemaakt slim leek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |