Dapper, de stad in tijdens de CPCquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:19 schreef becky27 het volgende:
dadelijk de stad in, kadootjes kopen voor mijn kleine neefje! en een wijnproeverij bij weteringswijnen, jummie!
Netjes manquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
De 10 kilometer in 50 minuten!!
Ik sta er zelf nog van te kijkenEn dat met zo'n verstoorde voorbereiding, heerlijk.
Was de eerste keer, prachtige ervaring!! Kan niet wachten op de 21km in 2010
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
Ik sta er zelf nog van te kijkenEn dat met zo'n verstoorde voorbereiding, heerlijk.
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
Zie je wel dat wij dan prima samen kunnen wandelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net 9,5 km gewandeld in 100 minuten. Is echt een snelheidsrecord voor mij(gemiddeld 5,79 km/uur volgens mapmyrun
)
Hoe snel loop jij dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zie je wel dat wij dan prima samen kunnen wandelen
Doe ik alleen met de series, omdat ik ze anders vergeetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:36 schreef Atreidez het volgende:
Mensen die dingen op hun bureaublad bewaren, the horror![]()
Ik ben helemaal bij en zit met smart te wachten op nieuwe dingen.. Dat zijn op t moment dus alleen 24, The Mentalist en 2,5 men
Op kortere afstanden iets sneller, 4daagse net iets langzamer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:56 schreef MissMSX het volgende:
Hoe snel loop jij dan?
En dit tempo hou ik niet 4 uur vol hoor
Dat is wel m'n streven voor dit jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op kortere afstanden iets sneller, 4daagse net iets langzamer.
je hoeft ook niet direct 40 km met me te lopen hoor![]()
Mocht je de afstand voor juli een keer gaan redden, count me inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel m'n streven voor dit jaar
Steeds het Hollands kustpad verder af
Sure thingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mocht je de afstand voor juli een keer gaan redden, count me in
Dat huis is gebruikt in de film Mindhunters volgens mij. Alleen zag het er, als ik het goed heb, toen zo uit:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Leer uw stad kennen:
[ afbeelding ]
Lang leve het wandelen
Ze gaan het bijgebouwde stuk slopen (zie hier)... wat ontzettend jammerIk heb van beide gebouwen even staan genieten
Je moet natuurlijk wel profiteren van het beetje dat er is he! Misschien is dit het wel voor dit jaarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef zeemonster het volgende:
Zonnen, Zoveel zon is er nu ook niet hoor
![]()
Dat is ook zo , je moet het glas altijd half vol zien positive thinking FTWquote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel profiteren van het beetje dat er is he! Misschien is dit het wel voor dit jaar
In dat geval moet ik natuurlijk niet zeggen dat dit het 'misschien wel is voor dit jaar'.. Ga ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:36 schreef zeemonster het volgende:
Dat is ook zo , je moet het glas altijd half vol zien positive thinking FTW
Neem haar mee naar het werk, is ze direct genezenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef zeemonster het volgende:
omdat ze gek is op paarden (denkt ze) , .
Enneh thanks
Nee , ik hou van mijn kindquote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neem haar mee naar het werk, is ze direct genezen:):)
Plan jij normaal dingen 's ochtends dan? Of ben je gewoon te vroeg wakker?quote:
Doordeweeks zit uitslapen er niet in en meestal heb ik in het weekend inderdaad ook in de ochtend afspraken, zoals repetities van een hele dag, waardoor ik er ook dan op tijd uit moetquote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Plan jij normaal dingen 's ochtends dan? Of ben je gewoon te vroeg wakker?
Kwestie van anders inplannen dan hequote:Op zondag 15 maart 2009 13:28 schreef RATMEN het volgende:
Doordeweeks zit uitslapen er niet in en meestal heb ik in het weekend inderdaad ook in de ochtend afspraken, zoals repetities van een hele dag, waardoor ik er ook dan op tijd uit moet.
Helaas zitten er maar 24 uur in een dag, en maar 7 dagen in een week. En aangezien ik niet minder dat de 5,5 uur die ik nu slaap wil maken, ben ik bang dat het niet anders kanquote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kwestie van anders inplannen dan heOf extra goed genieten van de momenten waarop je wel kan uitslapen
5,5uur!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:57 schreef RATMEN het volgende:
Helaas zitten er maar 24 uur in een dag, en maar 7 dagen in een week. En aangezien ik niet minder dat de 5,5 uur die ik nu slaap wil maken, ben ik bang dat het niet anders kan.
Ik lig eigk nooit voor 00:00 uur in mn bed, eerder 00:30 en als je wekker om 06:00 uur gaat, dan blijft er maar weinig tijd over. Acht uur slapen is voor mij heerlijk uitslapenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
5,5uur!Ik functioneer niet als ik minder dan 7 uur heb, liefst zelfs 8 of 9
Netjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
jawel xDquote:Op zondag 15 maart 2009 16:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
slaap kan je niet inhalen.
Wat dat betreft ben ik ook een rare hoor. Krijg met geen mogelijkheid wat naar binnen s' ochtends, alleen met heel wat moeite krijg ik net zo'n klein bakje activia yoghurt naar binnen gelepeld. Daarintegen kan ik wel zonder problemen een glas cola naar binnen gieten, echt 2 seconden nadat ik ben opgestaan. Cola = mijn koffiequote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef XL het volgende:
ik ben bijvoorbeeld ook een ontbijter.
Ik heb afgelopen weken in London gewerkt (morgen voor het eerst sinds weken weer de file in). In het hotel daar hebben ze dus zo'n Engels ontbijt. Sausages, Porridge, gebakken bacon, tomaat en champignons, spiegeleieren en roerei. Witte bonen in tomatensaus, black pudding. Wat die Engelsen allemaal als ontbijt eten, fantastisch! Ik pas me daar ook in 2 sec aan. Wekkertje om 06:45 en 07:00 al die troep op je bord. Heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook een rare hoor. Krijg met geen mogelijkheid wat naar binnen s' ochtends, alleen met heel wat moeite krijg ik net zo'n klein bakje activia yoghurt naar binnen gelepeld. Daarintegen kan ik wel zonder problemen een glas cola naar binnen gieten, echt 2 seconden nadat ik ben opgestaan. Cola = mijn koffie
Het Geertjequote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef zeemonster het volgende:
Kinderboerderij het Geertje is leuk maar wel superdruk. Ik heb meer dan genoeg foto'tjes van varkentjes, lammetjes , geitjes en kalfjes
.
En we hebben ook leuke foto's dat we worden besprongen door een aantal geitjes/lammetjes.
Ik heb er gister door een vriendin een heel stuk af laten knippenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef becky27 het volgende:
oooh wat heeft minimonster mooi lang haar zeg!!
Wat zou jij doen als je een onschuldig lammetje bent en er loopt in één keer een monster in je habitat?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Ondertussen wordt grote zeemonster geattaquereerd door lammetjes.
Kill and attack!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een onschuldig lammetje bent en er loopt in één keer een monster in je habitat?
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef becky27 het volgende:
mij mag je nergens voor wakker maken, slapen is heilig!
Slaap zachtquote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef becky27 het volgende:
mij mag je nergens voor wakker maken, slapen is heilig!
Heb gister ook nog gevoetbalt, dus mijn spierpijn wordt wat meer verspreid.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:03 schreef knnth het volgende:
Argh, SPIERPIJN
Goeiemorgen allen
Even een blikje kunstmatig optimisme opentrekken nu ...
Wat is er ... ben je misselijk?quote:
Ja, jou! Ik heb jou gemist ... maar aan de andere kant heb ik je ook nooit gehad, dus kan ik je niet eigk niet missen ... maar toch heb ik je gemistquote:
Het was maandag, ik moest weer en heb op de ring een uur gedaan over een stukje van pakweg drie kilometerquote:Op maandag 16 maart 2009 18:40 schreef Atreidez het volgende:
Ik maak me zorgen om Elegy.. het is toch geen tijd voor depressies
Dan moet je net als ik op tijd gaan rijden, dan valt het, zelfs op maandag, best mee met de filesquote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het was maandag, ik moest weer en heb op de ring een uur gedaan over een stukje van pakweg drie kilometer
Maar ik was niet misselijk, depressief of ziek, dat niet hoorLief van jullie om je zorgen te maken maar dat hoeft gelukkig niet
En Becky, wat heb ik zoal gemist? Nieuwe relaties? Nieuwe stadsbewoners? Tell me
Nah, zeg ik iets dat ik meen, ben ik gelijk een slijmerdquote:
Ja, ik was het van plan maar ik had me een beetje verslapenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je net als ik op tijd gaan rijden, dan valt het, zelfs op maandag, best mee met de files.
is nu even hard op hout aan het kloppen
*pssst* was dat niet Jill kijk eens naar die avatarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Ik reed gister langs het Wateringse veld op de snelweg , geen file maar wel een idioot die achteruit aan het rijden was omdat hij een afslag had gemist (waarschijnlijk , een andere reden komt niet in mij op) .
Gelukkig was het rustig en kon ik zo naar de linker baan.
Idioterie
Join the club. Ik al bijna een week...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |