Psies, dus als je wat te huilen hebt, je weet waar je me kan vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:38 schreef nectarientje het volgende:
Agos, vandaar dat vrouwen bij je komen uithuilen!
Ow, dat wist ik niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:31 schreef Atreidez het volgende:
De duinen zijn natuurlijk officieus niet van Den Haag he. Maarje hebt wel gelijk dat het er heerlijk is
Officieus zegt-ie hequote:
Ik verwacht nu dan ook een ijzersterke onderbouwing voor die uitspraak.quote:
Lang leve Kijkduin en Ockenburgh danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:31 schreef Atreidez het volgende:
De duinen zijn natuurlijk officieus niet van Den Haag he. Maarje hebt wel gelijk dat het er heerlijk is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik krijg jeuk van Skeveningen. Vind het echt he-le-maal niks
Vreemd volkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef Atreidez het volgende:
Kennelijk vinden de meeste mensen t fantastisch, want ik sta nog steeds regelmatig in de file als de zon schijnt
Dat is richting Kijkduin niet anders helaas...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:33 schreef Atreidez het volgende:
Kennelijk vinden de meeste mensen t fantastisch, want ik sta nog steeds regelmatig in de file als de zon schijnt
Succes!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:59 schreef knnth het volgende:
Ohja, bijna vergetenHet is CPC-dag
Zo direct naar de Herengracht, klaar () voor de 10km-loop ... dat zal wat worden.
Kijk, dat vind ik nou lief!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef Atreidez het volgende:
Psies, dus als je wat te huilen hebt, je weet waar je me kan vinden
Dapper, de stad in tijdens de CPCquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:19 schreef becky27 het volgende:
dadelijk de stad in, kadootjes kopen voor mijn kleine neefje! en een wijnproeverij bij weteringswijnen, jummie!
Netjes manquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
De 10 kilometer in 50 minuten!!
Ik sta er zelf nog van te kijkenEn dat met zo'n verstoorde voorbereiding, heerlijk.
Was de eerste keer, prachtige ervaring!! Kan niet wachten op de 21km in 2010
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
Ik sta er zelf nog van te kijkenEn dat met zo'n verstoorde voorbereiding, heerlijk.
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:35 schreef knnth het volgende:
Zie je wel dat wij dan prima samen kunnen wandelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net 9,5 km gewandeld in 100 minuten. Is echt een snelheidsrecord voor mij(gemiddeld 5,79 km/uur volgens mapmyrun
)
Hoe snel loop jij dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zie je wel dat wij dan prima samen kunnen wandelen
Doe ik alleen met de series, omdat ik ze anders vergeetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:36 schreef Atreidez het volgende:
Mensen die dingen op hun bureaublad bewaren, the horror![]()
Ik ben helemaal bij en zit met smart te wachten op nieuwe dingen.. Dat zijn op t moment dus alleen 24, The Mentalist en 2,5 men
Op kortere afstanden iets sneller, 4daagse net iets langzamer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:56 schreef MissMSX het volgende:
Hoe snel loop jij dan?
En dit tempo hou ik niet 4 uur vol hoor
Dat is wel m'n streven voor dit jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op kortere afstanden iets sneller, 4daagse net iets langzamer.
je hoeft ook niet direct 40 km met me te lopen hoor![]()
Mocht je de afstand voor juli een keer gaan redden, count me inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Dat is wel m'n streven voor dit jaar
Steeds het Hollands kustpad verder af
Sure thingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mocht je de afstand voor juli een keer gaan redden, count me in
Dat huis is gebruikt in de film Mindhunters volgens mij. Alleen zag het er, als ik het goed heb, toen zo uit:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Leer uw stad kennen:
[ afbeelding ]
Lang leve het wandelen
Ze gaan het bijgebouwde stuk slopen (zie hier)... wat ontzettend jammerIk heb van beide gebouwen even staan genieten
Je moet natuurlijk wel profiteren van het beetje dat er is he! Misschien is dit het wel voor dit jaarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef zeemonster het volgende:
Zonnen, Zoveel zon is er nu ook niet hoor
![]()
Dat is ook zo , je moet het glas altijd half vol zien positive thinking FTWquote:Op zondag 15 maart 2009 12:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel profiteren van het beetje dat er is he! Misschien is dit het wel voor dit jaar
In dat geval moet ik natuurlijk niet zeggen dat dit het 'misschien wel is voor dit jaar'.. Ga ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:36 schreef zeemonster het volgende:
Dat is ook zo , je moet het glas altijd half vol zien positive thinking FTW
Neem haar mee naar het werk, is ze direct genezenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef zeemonster het volgende:
omdat ze gek is op paarden (denkt ze) , .
Enneh thanks
Nee , ik hou van mijn kindquote:Op zondag 15 maart 2009 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neem haar mee naar het werk, is ze direct genezen:):)
Plan jij normaal dingen 's ochtends dan? Of ben je gewoon te vroeg wakker?quote:
Doordeweeks zit uitslapen er niet in en meestal heb ik in het weekend inderdaad ook in de ochtend afspraken, zoals repetities van een hele dag, waardoor ik er ook dan op tijd uit moetquote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Plan jij normaal dingen 's ochtends dan? Of ben je gewoon te vroeg wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |