jawel xDquote:Op zondag 15 maart 2009 16:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
slaap kan je niet inhalen.
Wat dat betreft ben ik ook een rare hoor. Krijg met geen mogelijkheid wat naar binnen s' ochtends, alleen met heel wat moeite krijg ik net zo'n klein bakje activia yoghurt naar binnen gelepeld. Daarintegen kan ik wel zonder problemen een glas cola naar binnen gieten, echt 2 seconden nadat ik ben opgestaan. Cola = mijn koffiequote:Op zondag 15 maart 2009 17:23 schreef XL het volgende:
ik ben bijvoorbeeld ook een ontbijter.
Ik heb afgelopen weken in London gewerkt (morgen voor het eerst sinds weken weer de file in). In het hotel daar hebben ze dus zo'n Engels ontbijt. Sausages, Porridge, gebakken bacon, tomaat en champignons, spiegeleieren en roerei. Witte bonen in tomatensaus, black pudding. Wat die Engelsen allemaal als ontbijt eten, fantastisch! Ik pas me daar ook in 2 sec aan. Wekkertje om 06:45 en 07:00 al die troep op je bord. Heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik ook een rare hoor. Krijg met geen mogelijkheid wat naar binnen s' ochtends, alleen met heel wat moeite krijg ik net zo'n klein bakje activia yoghurt naar binnen gelepeld. Daarintegen kan ik wel zonder problemen een glas cola naar binnen gieten, echt 2 seconden nadat ik ben opgestaan. Cola = mijn koffie
Het Geertjequote:Op zondag 15 maart 2009 19:36 schreef zeemonster het volgende:
Kinderboerderij het Geertje is leuk maar wel superdruk. Ik heb meer dan genoeg foto'tjes van varkentjes, lammetjes , geitjes en kalfjes
.
En we hebben ook leuke foto's dat we worden besprongen door een aantal geitjes/lammetjes.
Ik heb er gister door een vriendin een heel stuk af laten knippenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:15 schreef becky27 het volgende:
oooh wat heeft minimonster mooi lang haar zeg!!
Wat zou jij doen als je een onschuldig lammetje bent en er loopt in één keer een monster in je habitat?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Ondertussen wordt grote zeemonster geattaquereerd door lammetjes.
Kill and attack!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een onschuldig lammetje bent en er loopt in één keer een monster in je habitat?
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef becky27 het volgende:
mij mag je nergens voor wakker maken, slapen is heilig!
Slaap zachtquote:Op zondag 15 maart 2009 22:11 schreef becky27 het volgende:
mij mag je nergens voor wakker maken, slapen is heilig!
Heb gister ook nog gevoetbalt, dus mijn spierpijn wordt wat meer verspreid.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:03 schreef knnth het volgende:
Argh, SPIERPIJN
Goeiemorgen allen
Even een blikje kunstmatig optimisme opentrekken nu ...
Wat is er ... ben je misselijk?quote:
Ja, jou! Ik heb jou gemist ... maar aan de andere kant heb ik je ook nooit gehad, dus kan ik je niet eigk niet missen ... maar toch heb ik je gemistquote:
Het was maandag, ik moest weer en heb op de ring een uur gedaan over een stukje van pakweg drie kilometerquote:Op maandag 16 maart 2009 18:40 schreef Atreidez het volgende:
Ik maak me zorgen om Elegy.. het is toch geen tijd voor depressies
Dan moet je net als ik op tijd gaan rijden, dan valt het, zelfs op maandag, best mee met de filesquote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het was maandag, ik moest weer en heb op de ring een uur gedaan over een stukje van pakweg drie kilometer
Maar ik was niet misselijk, depressief of ziek, dat niet hoorLief van jullie om je zorgen te maken maar dat hoeft gelukkig niet
En Becky, wat heb ik zoal gemist? Nieuwe relaties? Nieuwe stadsbewoners? Tell me
Nah, zeg ik iets dat ik meen, ben ik gelijk een slijmerdquote:
Ja, ik was het van plan maar ik had me een beetje verslapenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je net als ik op tijd gaan rijden, dan valt het, zelfs op maandag, best mee met de files.
is nu even hard op hout aan het kloppen
*pssst* was dat niet Jill kijk eens naar die avatarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:31 schreef zeemonster het volgende:
Ik reed gister langs het Wateringse veld op de snelweg , geen file maar wel een idioot die achteruit aan het rijden was omdat hij een afslag had gemist (waarschijnlijk , een andere reden komt niet in mij op) .
Gelukkig was het rustig en kon ik zo naar de linker baan.
Idioterie
Join the club. Ik al bijna een week...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |