ik ben er niet gek vanquote:
ik wel, ik droom dan even weg, met geweldige herrineringen van vroegâh.quote:
wat ?? ik dacht dat jij minimaal tot 16:30 moest ?quote:
ik hou van oude kaasquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel, ik droom dan even weg, met geweldige herrineringen van vroegâh.
ja ik ben een ouwe lul ja
geen idee, moet je aan friday12 vragenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik debbie sms...
ben ik dan homo?
blijkbaar welquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik debbie sms...
ben ik dan homo?
normaal wel jahquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ?? ik dacht dat jij minimaal tot 16:30 moest ?
is niet erg... zo heeft iedereen zijn minpuntenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel, ik droom dan even weg, met geweldige herrineringen van vroegâh.
ja ik ben een ouwe lul ja
neuh hoar ik heb alleen maar pluspuntenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
is niet erg... zo heeft iedereen zijn minpuntenik ga ze niet opnoemen iedereen kent ze van elkaar wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
haha, nou mooi danquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
is niet erg... zo heeft iedereen zijn minpuntenik ga ze niet opnoemen iedereen kent ze van elkaar wel
?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan friday12 vragen
jij bent hoofdverantwoordelijk voor de op, dus moet je ook verantwoording nemen over de vraag die barra je steltquote:
nee nee het is een quote van moozziequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bent hoofdverantwoordelijk voor de op, dus moet je ook verantwoording nemen over de vraag die barra je stelt
ga toch zuigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
Halloooow het is heumeus hoorof niet
who cares
nee je kan je verantwoordelijkheid niet weg schuiven op andere mensen,jij kopieert de quote van de heer Moozzie en zet het in de OP dus ben jij verantwoordelijk, je hebt dit niet per ongeluk gedaan , maar met voorbedachte raden, dus moet je ook op de vraag van barra een fatsoenlijke antwoord gevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nee het is een quote van moozzie
Ben je nieuw ? Welkomquote:
Dat mag je dan wel bij mij komen doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ja wat hij zegt!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nee je kan je verantwoordelijkheid niet weg schuiven op andere mensen,jij kopieert de quote van de heer Moozzie en zet het in de OP dus be jij verantwoordelijk, je hebt dit niet per ongeluk gedaan , maar met voorbedachte raden, dus moet je ook op de vraag van barra een fatsoenlijke antwoord geven
rechtbank heeft uitspraak gedaan punt uit
kruisje nulletje kan nooit meer verbroken worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf ook gewoon nog steeds de enige administratieve trut hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef DeToXiC het volgende:
in den beginne van GRTDOJW was ik hier vaker te vinden... En na een drukke periode ben ik in wat rustiger vaarwater beland. Dus ik dacht ik check het hier weer ff..
werk... ICT
Heb je ook weleens ergens wel zin in?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja wat hij zegt!!
* Moozzie gaat weer achter Runx staanhihihihi normaal sta je voor mij en voorovergebukt nu een keer andersom ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Welkom terugquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef DeToXiC het volgende:
in den beginne van GRTDOJW was ik hier vaker te vinden... En na een drukke periode ben ik in wat rustiger vaarwater beland. Dus ik dacht ik check het hier weer ff..
werk... ICT
Dudequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hihihihi normaal sta je voor mij en voorovergebukt nu een keer andersom ?
Secretaressequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon nog steeds de enige administratieve trut hier
nou het waren me een gezellige 2 minuten om met u door te mogen brengenquote:
quote:
die in een auto zaak werkenquote:
Omfg whahahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
die in een auto zaak werkenen blond zijn
, en debbie.debora heten [ afbeelding ]
Dude bahquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
vind je je zelf vies ?quote:
Cyaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben er vandoorfijne avond en niet teveel spammen hea
![]()
mazzel
Ja maar dan moet ik zo ver rijden Moosquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We hebben nog iemand voor die functie nodig hier
fijne dag verderquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben er vandoorfijne avond en niet teveel spammen hea
![]()
mazzel
Neej ik vind jou viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
vind je je zelf vies ?of vind je rukken vies? of kwijl
Je kan ook verhuizenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zo ver rijden Moos
Hoe weet je trouwens of een mongooltje waterpas staat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
vind je je zelf vies ?of vind je rukken vies? of kwijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je ook weleens ergens wel zin in?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens of een mongooltje waterpas staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....wacht ik bedoel
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
zie je wel moos debbie vind mij heul niet lief, ze vind mij vies, net zo als willy wartaalquote:
Alleen maar omdat je zwart bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
zie je wel moos debbie vind mij heul niet lief, ze vind mij vies, net zo als willy wartaal![]()
LOLquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zwart bent
Wat een racist die debbie
chill die komt wel, thomas a.k.a mads is ziek, en hij en nog iemand anders moeten er zijn voor dat we kunnen opnemen de tekst is voor 90% af we moeten nog paar regels verzinnen rijmen etc, voor de video clip hebben we eigenlijk 4 mensen nodig die er moeten zijn , die hebben we ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg runx, waar blijft die videoclip ?
ja nouquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zwart bent
Wat een racist die debbie
ik denk dat ie huilt, maar zn handen zitten ervoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ja nouik ga huilen , als ik een plaatje van een huilende neger kon vinden had ik dat geplaatst
wie weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
trekt thomas een schapenpak aan, met debbie haar hoofd vergroot als masker op ?
zolang je ons maar inlicht, kunnen wij mooi mee lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
wie weet
nee joh, het liedje is voor debbie bedoeld , maar als we gaan mee doen op de frontpage of FokIdol , dan gaat het over een debbie en niet over debbie_19 , tenzij ze natuurlijk dat zelf wilt
Wat ben je toch lief voor je mede mensquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
wie weet
nee joh, het liedje is voor debbie bedoeld , maar als we gaan mee doen op de frontpage of FokIdol , dan gaat het over een debbie en niet over debbie_19 , tenzij ze natuurlijk dat zelf wilt
dude maak je geen zorgen jullie zijn de eerste die hem te zien krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je ons maar inlicht, kunnen wij mooi mee lachen
ja togquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief voor je mede mens
hij vindt echt dat ze het verdient heh ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief voor je mede mens
als debbie nou met een "Counter-clip" kwam, hadden we een battlequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja tog
nee maar ik kan best begrijpen dat ze het niet zou willen,
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als debbie nou met een "Counter-clip" kwam, hadden we een battle
Auto's en bier en tietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij je zin we gaan wel over games en voetbal praten
of over haar BooBIEsquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moar der is toch niks zo vermakelijks dan te praten over jou
nee boobies en debs zijn aparte onderwerpenquote:
Ohja die zijn veel belangrijker dan de restquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]
nee boobies en debs zijn aparte onderwerpen
nee jij hebt een toegevoegde waardequote:
quote DIT BERICHTquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef Runx het volgende:
Hoe maak je een url waar je een naam aan kan geven zeg maar dus KLIKHIER dat daar onder een Url zitsnappie
Druk , daar ? ik dacht dat het alleen zuipen was en neuken en bier en tietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Sgele het volgende:
RunX![]()
CP![]()
Goed heur, eigenlijk behoorlijk druk enzo, maar niks wat niet te overwinnen valt![]()
Hoeist hier? Nog wat gemist?
Huh?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee jij hebt een toegevoegde waardeom het leuk te maken
je boobies wel
Een album? wat voor iets? zo'n poezie album?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
Druk , daar ? ik dacht dat het alleen zuipen was en neuken en bier en tieten![]()
naja ik ga een album uitbrengen, we hebben een meet gehad ik en mads,p00p en moos
verder niks bijzonders dacht ik zo
een muziek albumquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een album? wat voor iets? zo'n poezie album?Of een foto album?
als je anaal wilt doen heb je speciale condooms voor héquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben er ff totally uitik weet niet meer waar jullie het over hebben.
Maar ik ga vanavond neuken dus lekkah puh![]()
Denk ik
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
als je anaal wilt doen heb je speciale condooms voor hé
Ik ben er ook te lang uit denkquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef debbie_19 het volgende:
Denk ik
Anaal? gewoon d'r huig aanstampen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
als je anaal wilt doen heb je speciale condooms voor hé
Oh sorryquote:
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben er ook te lang uit denk![]()
Wat gebeurd hier allemaal?
Same!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemaar 1 ding weet ik wel..ik ga naar huis
fijne avond
neuk ze, neem het nou een keer op hebben we ook weer wat nieuws om op te fappenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemaar 1 ding weet ik wel..ik ga naar huis
fijne avond
Met "same" wenste ik Debs ook een fijne avond Runxquote:
ohhh ik dacht dat je weg ging lolquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met "same" wenste ik Debs ook een fijne avond Runx
hier nog x keer de oude Cd hoezen, ze worden vernieuwd omdat we gaan samen werken met andere producerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met "same" wenste ik Debs ook een fijne avond Runx
ja ik ook niet het begon als een grap toen werd het groter en groter, toen dacht ik laat Ms sam wil zingen , toen kwam thomas a.k.a mads en zei kom we maken een eigen tekst en nu is de tekst voor 90% klaar en we hebben echt te vette ideeën voor de video clip, en misschien doen we mee aan FokIdolquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef debbie_19 het volgende:
Denk ik
Stel je niet aan...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stel je niet aan...ik ben neukloos vandaag
Dudette, WTF!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stel je niet aan...ik ben neukloos vandaag
whahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaap*
nog 2 dagen werken.. dan een verschrikkelijk druk weekend ..
heb er nu al geen zin in
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
whahahaha![]()
ik ben morge vrij en dit weekend weg
mogge tri
Ik ook niet. gisteren briljant weer buiten, vandaag gewoon weer terug bij afquote:
ja.. ik ben dit weekend ook weg..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
whahahaha![]()
ik ben morge vrij en dit weekend weg
mogge tri
jah iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ook niet. gisteren briljant weer buiten, vandaag gewoon weer terug bij af
dit weekend krijgen we logeesquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. ik ben dit weekend ook weg..
naar mn moeder
ik was men website aan het maken geld dat ook als werk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning deze donderdagochtend![]()
Ik was aan't werk
Als jij dat wiltquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was men website aan het maken geld dat ook als werk?
Ik ookquote:
Jij altijd met je bbq-enquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wilde gaan bbq-en , maar het ziet er niet goed uit
hoezo ? is toch gezellig ?quote:
onder een afdak bbqen ? LOLquote:
Ik ga geen kou zitten lijenquote:
Ik dacht ook al, beetje raar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
onder een afdak bbqen ? LOL
das typisch een fail gevalletjeal die rook in je muil
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, beetje raar.
btw, Ik heb wel een grillpan thuis...is dat ook een beetje bbq'en?
terrasverwarming FTW!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga geen kou zitten lijenik bbq wel weer in de zomer
nee , das grillen, hetzelfde als in de oven op de grillquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, beetje raar.
btw, Ik heb wel een grillpan thuis...is dat ook een beetje bbq'en?
Die heb ik niet heurquote:
debbie woont in het kleine huisje op de prairiequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die heb ik niet heurweet je wel hoe groot mijn terras is? Ik heb echt een supergroot terras
met een nog grotere tuin eromheen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debbie woont in het kleine huisje op de prairie
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debbie woont in het kleine huisje op de prairie
net of je door de hele tuin gaat lopen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die heb ik niet heurweet je wel hoe groot mijn terras is? Ik heb echt een supergroot terras
met een nog grotere tuin eromheen.
Een vuurkorf is heul geen bbq!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon bij waar je gaat zitten zetten. zijn van die vuurkorven![]()
Dude ik ga gewoon niet in de winter BBQ'en...daar heb ik geen zin in...vies weer bah. Koud bah.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of je door de hele tuin gaat lopen dan.
gewoon bij waar je gaat zitten zetten. zijn van die vuurkorven![]()
ps mogge barra
pssssst hij had het over terrasverwarmingquote:
oooow....'k was ff roken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
pssssst hij had het over terrasverwarming
opletten! das de verwarmingquote:
moet ook gebeuren...ga ik zo ook doenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey Detoxic.... dat was de verwarming...
(nu nog ff wachten tot de rest het heeft gezegd en dan kunnen we verder)
die zijn idd werelds ja. kost volgens mij wel wat, maar dan heb je ook wel watquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef DeToXiC het volgende:
Eigenlijk wil ik zo'n heater op gas, dat lijkt me wel wat...
P I M P!quote:
Ik laat gewoon een nieuw terras aanleggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga eerst een nieuw terras aanleggen, loungesetje erop...
E
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een nieuw terras aanleggenme neukertje en me ex gaan samen ff mijn tuin doen
Wehehehe... goed bezig, en na afloop ff in natura betalen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een nieuw terras aanleggenme neukertje en me ex gaan samen ff mijn tuin doen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wehehehe... goed bezig, en na afloop ff in natura betalen?
Ja neukertje wel...me ex nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wehehehe... goed bezig, en na afloop ff in natura betalen?
Ik heb de mijne net op... Die met aarbei is wel lekker... Ik heb net een karrevracht Goedemorgen! Light ingekockt!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godver mn campina goedemorgen drinkontbijt over mn monitor!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godver mn campina goedemorgen drinkontbijt over mn monitor!!!!
ja die met aardbei heb ik ook vaak en nu heb ik die met kiwi mandarijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net op... Die met aarbei is wel lekker... Ik heb net een karrevracht Goedemorgen! Light ingekockt!
Ik wil het wel aan ze vragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik vraag me nu af wie mij komt helpen met mijn terras aanleggen...
Neem je ook een loungeset op je nieuwe terras?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wil het wel aan ze vragenhoe je moet betalen...is dan de vraag
Zou ik wel willen ja, maar ff kijken met de centjes hequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Neem je ook een loungeset op je nieuwe terras?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht heul even dat je mijn vriendin was... en dat ik dan met jou ex het terras ging aanleggen
Je heet toch geen mark?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht heul even dat je mijn vriendin was... en dat ik dan met jou ex het terras ging aanleggen
Ja je hebt je mattie wel gevonden hier nu hequote:
THank godquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee... en mijn vriendin heet geen debbie...
Pfew...
Beetje raar woord voor vaginaal vochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
THank god
* debbie veegt wat angst transpiratie vocht weg
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beetje raar woord voor vaginaal vocht
Dudequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
whehehe .... die heb ik hier nu niet nodigquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef DeToXiC het volgende:
Ik was ff koffie halen voor mijzelf en de collega's... De D.E. koffiemanager zei dat het mijn beurt was...
EN gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe .... die heb ik hier nu niet nodiglekker rustig in je eentje
jah de radio aanquote:
Ik heb gewoon brood bij mequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef DeToXiC het volgende:
Wat gaan we eten tijdens de lunch?
Ik race straks even de stad in denk ik...
sinds wanneer mag ik je niet meer plagen ?>?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je hebt je mattie wel gevonden hier nu helachebek.
Jij mag mij altijd plagen jeweetschquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer mag ik je niet meer plagen ?>?
MATTIE!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer mag ik je niet meer plagen ?>?
quote:
Mijn collega's draaien geen 3fmquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
who needs colleagues when you have 3FM
de hele wereld staat zo voor je stilquote:
Homeboy!quote:
als je 3fm kan luisteren hoor je erbijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
3FM staat hier ook op nu.
en dan 's middags ff een uurtje Slam FM!
en een hollands uurtje Radio NL mits we daar behoefte aan hebben...
whehehe toch niet weer sky radio??quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd plagen jeweetsch
quote:
snel zijn naam weghalen hequote:
Ja..dat ging vanzelf zijn naam zeggen, maar weet niet of hij dat wilt natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja..dat ging vanzelf zijn naam zeggen, maar weet niet of hij dat wilt natuurlijk
now i have to kill them all!!quote:
weten we ook gelijk dat hij geen Mark heetquote:
ik weet de echte naam van barra alquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja..dat ging vanzelf zijn naam zeggen, maar weet niet of hij dat wilt natuurlijk
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weten we ook gelijk dat hij geen Mark heet
je neukertje of je exquote:
Ach..as long as I will livequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
now i have to kill them all!!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet de echte naam van barra al
mark is me neukertje..me ex heet weer andersquote:
die heet... nee ik ga er niet op inquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mark is me neukertje..me ex heet weer anders
say it or diequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
die heet... nee ik ga er niet op in![]()
Explain?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef DeToXiC het volgende:
Ik vind dat mark wel wat meer respect verdient Deb...![]()
ik weet toch helemaal niet hoe je ex heetquote:
Neej want dan had ik meerdere lichamelijke contacten gehad met verschillende mensenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef DeToXiC het volgende:
hmmmm.... Of je bent gewoon een sexueel roofdier denk ik dan....![]()
![]()
ik was ook zwaar bewapend tijdens mn koffie date met debsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef DeToXiC het volgende:
hmmmm.... Of je bent gewoon een sexueel roofdier denk ik dan....![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was ook zwaar bewapend tijdens mn koffie date met debs
je moet pas oppassen wanneer ze gaat grommen
Je kan ook iemand uitwonen en dan naar de volgende gaan hè...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want dan had ik meerdere lichamelijke contacten gehad met verschillende mensen
quote:
ownee nu gaat ze beginnenquote:
wat niet rekt , scheurt welquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kan ook iemand uitwonen en dan naar de volgende gaan hè...
nee maar dat bouwt zich op...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
er was geen grom, dus het valt nog mee
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd.... en dan moet je naar de grond kijken en langzaam achteruit lopen...
kijk haar vooral niet in der ogen anders lig je gelijk op je rug
jahiedereen wacht op antwoord van debbiequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jahiedereen wacht op antwoord van debbiemaar die heeft volgens mij net een collega op zijn rug gesmeten, omdat hij net iets te lang keek
Tenzij het mark was dan had hij debbie op der rug gesmeten en ... ehm... nvmquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jahiedereen wacht op antwoord van debbiemaar die heeft volgens mij net een collega op zijn rug gesmeten, omdat hij net iets te lang keek
quote:
Wat een eer dat ik als eerst magquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wil best wel 16 mensen killen hoor
moozzie [ afbeelding ]
runX [ afbeelding ]
BCC [ afbeelding ]
MD[ afbeelding ]
alle andere grtdojw-ers [ afbeelding ]
ah vrijdag jij ook nog hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moozzie [ afbeelding ]
runX [ afbeelding ]
BCC [ afbeelding ]
MD[ afbeelding ]
het probleem is dat je het alleen niet zou kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moozzie [ afbeelding ]
runX [ afbeelding ]
BCC [ afbeelding ]
MD[ afbeelding ]
dure graps moozquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef Moozzie het volgende:
Godverdomme de rem van me auto liep vast en die heeft nogal wat beschadigt weer 490,- weg
tijdens het rijden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef Moozzie het volgende:
Godverdomme de rem van me auto liep vast en die heeft nogal wat beschadigt weer 490,- weg
Ja tijdens het rijden. Opeens reageerde hij traag met optrekken en hij remde af zonder te remmen. En hij bij het wegrijden voor een stoplicht maakte hij wat vaag geluid dus raampje open doen, stonk het nogalquote:
oopsquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja tijdens het rijden. Opeens reageerde hij traag met optrekken en hij remde af zonder te remmen. En hij bij het wegrijden voor een stoplicht maakte hij wat vaag geluid dus raampje open doen, stonk het nogal
Dus ik naar de garage rijden (vlak bij me werk) stap ik uit om de garage binnen te lopen komt er allemaal rook bij me band vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |