ik ben er niet gek vanquote:
ik wel, ik droom dan even weg, met geweldige herrineringen van vroegâh.quote:
wat ?? ik dacht dat jij minimaal tot 16:30 moest ?quote:
ik hou van oude kaasquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel, ik droom dan even weg, met geweldige herrineringen van vroegâh.
ja ik ben een ouwe lul ja
geen idee, moet je aan friday12 vragenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik debbie sms...
ben ik dan homo?
blijkbaar welquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik debbie sms...
ben ik dan homo?
normaal wel jahquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ?? ik dacht dat jij minimaal tot 16:30 moest ?
is niet erg... zo heeft iedereen zijn minpuntenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel, ik droom dan even weg, met geweldige herrineringen van vroegâh.
ja ik ben een ouwe lul ja
neuh hoar ik heb alleen maar pluspuntenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
is niet erg... zo heeft iedereen zijn minpuntenik ga ze niet opnoemen iedereen kent ze van elkaar wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
haha, nou mooi danquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
is niet erg... zo heeft iedereen zijn minpuntenik ga ze niet opnoemen iedereen kent ze van elkaar wel
?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan friday12 vragen
jij bent hoofdverantwoordelijk voor de op, dus moet je ook verantwoording nemen over de vraag die barra je steltquote:
nee nee het is een quote van moozziequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij bent hoofdverantwoordelijk voor de op, dus moet je ook verantwoording nemen over de vraag die barra je stelt
ga toch zuigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
Halloooow het is heumeus hoorof niet
who cares
nee je kan je verantwoordelijkheid niet weg schuiven op andere mensen,jij kopieert de quote van de heer Moozzie en zet het in de OP dus ben jij verantwoordelijk, je hebt dit niet per ongeluk gedaan , maar met voorbedachte raden, dus moet je ook op de vraag van barra een fatsoenlijke antwoord gevenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nee het is een quote van moozzie
Ben je nieuw ? Welkomquote:
Dat mag je dan wel bij mij komen doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ja wat hij zegt!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
nee je kan je verantwoordelijkheid niet weg schuiven op andere mensen,jij kopieert de quote van de heer Moozzie en zet het in de OP dus be jij verantwoordelijk, je hebt dit niet per ongeluk gedaan , maar met voorbedachte raden, dus moet je ook op de vraag van barra een fatsoenlijke antwoord geven
rechtbank heeft uitspraak gedaan punt uit
kruisje nulletje kan nooit meer verbroken worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf ook gewoon nog steeds de enige administratieve trut hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef DeToXiC het volgende:
in den beginne van GRTDOJW was ik hier vaker te vinden... En na een drukke periode ben ik in wat rustiger vaarwater beland. Dus ik dacht ik check het hier weer ff..
werk... ICT
Heb je ook weleens ergens wel zin in?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja wat hij zegt!!
* Moozzie gaat weer achter Runx staanhihihihi normaal sta je voor mij en voorovergebukt nu een keer andersom ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Welkom terugquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef DeToXiC het volgende:
in den beginne van GRTDOJW was ik hier vaker te vinden... En na een drukke periode ben ik in wat rustiger vaarwater beland. Dus ik dacht ik check het hier weer ff..
werk... ICT
Dudequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
hihihihi normaal sta je voor mij en voorovergebukt nu een keer andersom ?
Secretaressequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon nog steeds de enige administratieve trut hier
nou het waren me een gezellige 2 minuten om met u door te mogen brengenquote:
quote:
die in een auto zaak werkenquote:
Omfg whahahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
die in een auto zaak werkenen blond zijn
, en debbie.debora heten [ afbeelding ]
Dude bahquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
die in een auto zaak werkenen blond zijn