quote DIT BERICHTquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef Runx het volgende:
Hoe maak je een url waar je een naam aan kan geven zeg maar dus KLIKHIER dat daar onder een Url zitsnappie
Druk , daar ? ik dacht dat het alleen zuipen was en neuken en bier en tietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Sgele het volgende:
RunX![]()
CP![]()
Goed heur, eigenlijk behoorlijk druk enzo, maar niks wat niet te overwinnen valt![]()
Hoeist hier? Nog wat gemist?
Huh?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee jij hebt een toegevoegde waardeom het leuk te maken
je boobies wel
Een album? wat voor iets? zo'n poezie album?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
Druk , daar ? ik dacht dat het alleen zuipen was en neuken en bier en tieten![]()
naja ik ga een album uitbrengen, we hebben een meet gehad ik en mads,p00p en moos
verder niks bijzonders dacht ik zo
een muziek albumquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een album? wat voor iets? zo'n poezie album?Of een foto album?
als je anaal wilt doen heb je speciale condooms voor héquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben er ff totally uitik weet niet meer waar jullie het over hebben.
Maar ik ga vanavond neuken dus lekkah puh![]()
Denk ik
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
als je anaal wilt doen heb je speciale condooms voor hé
Ik ben er ook te lang uit denkquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef debbie_19 het volgende:
Denk ik
Anaal? gewoon d'r huig aanstampen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:57 schreef Runx het volgende:
[..]
als je anaal wilt doen heb je speciale condooms voor hé
Oh sorryquote:
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben er ook te lang uit denk![]()
Wat gebeurd hier allemaal?
Same!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemaar 1 ding weet ik wel..ik ga naar huis
fijne avond
neuk ze, neem het nou een keer op hebben we ook weer wat nieuws om op te fappenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemaar 1 ding weet ik wel..ik ga naar huis
fijne avond
Met "same" wenste ik Debs ook een fijne avond Runxquote:
ohhh ik dacht dat je weg ging lolquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met "same" wenste ik Debs ook een fijne avond Runx
hier nog x keer de oude Cd hoezen, ze worden vernieuwd omdat we gaan samen werken met andere producerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met "same" wenste ik Debs ook een fijne avond Runx
ja ik ook niet het begon als een grap toen werd het groter en groter, toen dacht ik laat Ms sam wil zingen , toen kwam thomas a.k.a mads en zei kom we maken een eigen tekst en nu is de tekst voor 90% klaar en we hebben echt te vette ideeën voor de video clip, en misschien doen we mee aan FokIdolquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:54 schreef debbie_19 het volgende:
Denk ik
Stel je niet aan...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stel je niet aan...ik ben neukloos vandaag
Dudette, WTF!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stel je niet aan...ik ben neukloos vandaag
whahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaap*
nog 2 dagen werken.. dan een verschrikkelijk druk weekend ..
heb er nu al geen zin in
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
whahahaha![]()
ik ben morge vrij en dit weekend weg
mogge tri
Ik ook niet. gisteren briljant weer buiten, vandaag gewoon weer terug bij afquote:
ja.. ik ben dit weekend ook weg..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
whahahaha![]()
ik ben morge vrij en dit weekend weg
mogge tri
jah iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ook niet. gisteren briljant weer buiten, vandaag gewoon weer terug bij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |