vind je je zelf vies ?quote:
Cyaquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben er vandoorfijne avond en niet teveel spammen hea
![]()
mazzel
Ja maar dan moet ik zo ver rijden Moosquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We hebben nog iemand voor die functie nodig hier
fijne dag verderquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben er vandoorfijne avond en niet teveel spammen hea
![]()
mazzel
Neej ik vind jou viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
vind je je zelf vies ?of vind je rukken vies? of kwijl
Je kan ook verhuizenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik zo ver rijden Moos
Hoe weet je trouwens of een mongooltje waterpas staat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Runx het volgende:
[..]
vind je je zelf vies ?of vind je rukken vies? of kwijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je ook weleens ergens wel zin in?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens of een mongooltje waterpas staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....wacht ik bedoel
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
zie je wel moos debbie vind mij heul niet lief, ze vind mij vies, net zo als willy wartaalquote:
Alleen maar omdat je zwart bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
zie je wel moos debbie vind mij heul niet lief, ze vind mij vies, net zo als willy wartaal![]()
LOLquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zwart bent
Wat een racist die debbie
chill die komt wel, thomas a.k.a mads is ziek, en hij en nog iemand anders moeten er zijn voor dat we kunnen opnemen de tekst is voor 90% af we moeten nog paar regels verzinnen rijmen etc, voor de video clip hebben we eigenlijk 4 mensen nodig die er moeten zijn , die hebben we ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg runx, waar blijft die videoclip ?
ja nouquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zwart bent
Wat een racist die debbie
ik denk dat ie huilt, maar zn handen zitten ervoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ja nouik ga huilen , als ik een plaatje van een huilende neger kon vinden had ik dat geplaatst
wie weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
trekt thomas een schapenpak aan, met debbie haar hoofd vergroot als masker op ?
zolang je ons maar inlicht, kunnen wij mooi mee lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
wie weet
nee joh, het liedje is voor debbie bedoeld , maar als we gaan mee doen op de frontpage of FokIdol , dan gaat het over een debbie en niet over debbie_19 , tenzij ze natuurlijk dat zelf wilt
Wat ben je toch lief voor je mede mensquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
wie weet
nee joh, het liedje is voor debbie bedoeld , maar als we gaan mee doen op de frontpage of FokIdol , dan gaat het over een debbie en niet over debbie_19 , tenzij ze natuurlijk dat zelf wilt
dude maak je geen zorgen jullie zijn de eerste die hem te zien krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je ons maar inlicht, kunnen wij mooi mee lachen
ja togquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief voor je mede mens
hij vindt echt dat ze het verdient heh ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief voor je mede mens
als debbie nou met een "Counter-clip" kwam, hadden we een battlequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja tog
nee maar ik kan best begrijpen dat ze het niet zou willen,
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als debbie nou met een "Counter-clip" kwam, hadden we een battle
Auto's en bier en tietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij je zin we gaan wel over games en voetbal praten
of over haar BooBIEsquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moar der is toch niks zo vermakelijks dan te praten over jou
nee boobies en debs zijn aparte onderwerpenquote:
Ohja die zijn veel belangrijker dan de restquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]
nee boobies en debs zijn aparte onderwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |