Ik laat gewoon een nieuw terras aanleggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga eerst een nieuw terras aanleggen, loungesetje erop...
E
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een nieuw terras aanleggenme neukertje en me ex gaan samen ff mijn tuin doen
Wehehehe... goed bezig, en na afloop ff in natura betalen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik laat gewoon een nieuw terras aanleggenme neukertje en me ex gaan samen ff mijn tuin doen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wehehehe... goed bezig, en na afloop ff in natura betalen?
Ja neukertje wel...me ex nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wehehehe... goed bezig, en na afloop ff in natura betalen?
Ik heb de mijne net op... Die met aarbei is wel lekker... Ik heb net een karrevracht Goedemorgen! Light ingekockt!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godver mn campina goedemorgen drinkontbijt over mn monitor!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godver mn campina goedemorgen drinkontbijt over mn monitor!!!!
ja die met aardbei heb ik ook vaak en nu heb ik die met kiwi mandarijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net op... Die met aarbei is wel lekker... Ik heb net een karrevracht Goedemorgen! Light ingekockt!
Ik wil het wel aan ze vragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:29 schreef DeToXiC het volgende:
Ik vraag me nu af wie mij komt helpen met mijn terras aanleggen...
Neem je ook een loungeset op je nieuwe terras?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wil het wel aan ze vragenhoe je moet betalen...is dan de vraag
Zou ik wel willen ja, maar ff kijken met de centjes hequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Neem je ook een loungeset op je nieuwe terras?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht heul even dat je mijn vriendin was... en dat ik dan met jou ex het terras ging aanleggen
Je heet toch geen mark?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef DeToXiC het volgende:
Ik dacht heul even dat je mijn vriendin was... en dat ik dan met jou ex het terras ging aanleggen
Ja je hebt je mattie wel gevonden hier nu hequote:
THank godquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee... en mijn vriendin heet geen debbie...
Pfew...
Beetje raar woord voor vaginaal vochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
THank god
* debbie veegt wat angst transpiratie vocht weg
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beetje raar woord voor vaginaal vocht
Dudequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
whehehe .... die heb ik hier nu niet nodigquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef DeToXiC het volgende:
Ik was ff koffie halen voor mijzelf en de collega's... De D.E. koffiemanager zei dat het mijn beurt was...
EN gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe .... die heb ik hier nu niet nodiglekker rustig in je eentje
jah de radio aanquote:
Ik heb gewoon brood bij mequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef DeToXiC het volgende:
Wat gaan we eten tijdens de lunch?
Ik race straks even de stad in denk ik...
sinds wanneer mag ik je niet meer plagen ?>?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je hebt je mattie wel gevonden hier nu helachebek.
Jij mag mij altijd plagen jeweetschquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer mag ik je niet meer plagen ?>?
MATTIE!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer mag ik je niet meer plagen ?>?
quote:
Mijn collega's draaien geen 3fmquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
who needs colleagues when you have 3FM
de hele wereld staat zo voor je stilquote:
Homeboy!quote:
als je 3fm kan luisteren hoor je erbijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
3FM staat hier ook op nu.
en dan 's middags ff een uurtje Slam FM!
en een hollands uurtje Radio NL mits we daar behoefte aan hebben...
whehehe toch niet weer sky radio??quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd plagen jeweetsch
quote:
snel zijn naam weghalen hequote:
Ja..dat ging vanzelf zijn naam zeggen, maar weet niet of hij dat wilt natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja..dat ging vanzelf zijn naam zeggen, maar weet niet of hij dat wilt natuurlijk
now i have to kill them all!!quote:
weten we ook gelijk dat hij geen Mark heetquote:
ik weet de echte naam van barra alquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja..dat ging vanzelf zijn naam zeggen, maar weet niet of hij dat wilt natuurlijk
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weten we ook gelijk dat hij geen Mark heet
je neukertje of je exquote:
Ach..as long as I will livequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
now i have to kill them all!!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet de echte naam van barra al
mark is me neukertje..me ex heet weer andersquote:
die heet... nee ik ga er niet op inquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mark is me neukertje..me ex heet weer anders
say it or diequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
die heet... nee ik ga er niet op in![]()
Explain?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef DeToXiC het volgende:
Ik vind dat mark wel wat meer respect verdient Deb...![]()
ik weet toch helemaal niet hoe je ex heetquote:
Neej want dan had ik meerdere lichamelijke contacten gehad met verschillende mensenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef DeToXiC het volgende:
hmmmm.... Of je bent gewoon een sexueel roofdier denk ik dan....![]()
![]()
ik was ook zwaar bewapend tijdens mn koffie date met debsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef DeToXiC het volgende:
hmmmm.... Of je bent gewoon een sexueel roofdier denk ik dan....![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was ook zwaar bewapend tijdens mn koffie date met debs
je moet pas oppassen wanneer ze gaat grommen
Je kan ook iemand uitwonen en dan naar de volgende gaan hè...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want dan had ik meerdere lichamelijke contacten gehad met verschillende mensen
quote:
ownee nu gaat ze beginnenquote:
wat niet rekt , scheurt welquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kan ook iemand uitwonen en dan naar de volgende gaan hè...
nee maar dat bouwt zich op...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
er was geen grom, dus het valt nog mee
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd.... en dan moet je naar de grond kijken en langzaam achteruit lopen...
kijk haar vooral niet in der ogen anders lig je gelijk op je rug
jahiedereen wacht op antwoord van debbiequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jahiedereen wacht op antwoord van debbiemaar die heeft volgens mij net een collega op zijn rug gesmeten, omdat hij net iets te lang keek
Tenzij het mark was dan had hij debbie op der rug gesmeten en ... ehm... nvmquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jahiedereen wacht op antwoord van debbiemaar die heeft volgens mij net een collega op zijn rug gesmeten, omdat hij net iets te lang keek
quote:
Wat een eer dat ik als eerst magquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wil best wel 16 mensen killen hoor
moozzie [ afbeelding ]
runX [ afbeelding ]
BCC [ afbeelding ]
MD[ afbeelding ]
alle andere grtdojw-ers [ afbeelding ]
ah vrijdag jij ook nog hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moozzie [ afbeelding ]
runX [ afbeelding ]
BCC [ afbeelding ]
MD[ afbeelding ]
het probleem is dat je het alleen niet zou kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moozzie [ afbeelding ]
runX [ afbeelding ]
BCC [ afbeelding ]
MD[ afbeelding ]
dure graps moozquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef Moozzie het volgende:
Godverdomme de rem van me auto liep vast en die heeft nogal wat beschadigt weer 490,- weg
tijdens het rijden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:11 schreef Moozzie het volgende:
Godverdomme de rem van me auto liep vast en die heeft nogal wat beschadigt weer 490,- weg
Ja tijdens het rijden. Opeens reageerde hij traag met optrekken en hij remde af zonder te remmen. En hij bij het wegrijden voor een stoplicht maakte hij wat vaag geluid dus raampje open doen, stonk het nogalquote:
oopsquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja tijdens het rijden. Opeens reageerde hij traag met optrekken en hij remde af zonder te remmen. En hij bij het wegrijden voor een stoplicht maakte hij wat vaag geluid dus raampje open doen, stonk het nogal
Dus ik naar de garage rijden (vlak bij me werk) stap ik uit om de garage binnen te lopen komt er allemaal rook bij me band vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |