Kijk! Daar houd ik van. Een beetje passie godverdomme!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb vandaag professioneel met de vuist op tafel geslagen. Non-valeurs op de werkvloer verdienen geen genade.
Klinkt je dat niet vreemd in de oren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Wij met ons beiden.
Ambtelijk boos?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb vandaag professioneel met de vuist op tafel geslagen. Non-valeurs op de werkvloer verdienen geen genade.
Vertel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Gellius het volgende:
Ik heb dan eindelijk maar eens de nieuwe colonization geinstalleerd. Ik ben ehm... een tikletje teleurgesteld.
Sure, en daarvan kwam ik dus compleet gesloopt thuis. Als ik nu een middelbare school binnenwandel dan denk ik elke keer weer: Hoe houden die leraren dat toch vol? En: Hoe ben ik die tijd in vredesnaam doorgekomen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef mane het volgende:
[..]
Nouja, dat bedoel ik dus eigenlijk ook. Het komt ook een beetje door ons vak. Lesgeven werkt echt niet als je bloedje chagrijnig gaat doen, dus beter zet je die knop om en maak je er het beste van. En dan is het heerlijk om even helemaal niet stil te staan bij de reden van je ellende, dan kun je het tijdelijk even helemaal vergeten. Eén van de pluspunten van het lesgeven vind ik dat, dat je totaal kunt opgaan in het moment. Daar krijg ik dus ook energie van.
Dat blijft ook maar twee jaar leuk hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:17 schreef ShadyLane het volgende:
Maar ik heb weer een vacature gezien voor een rustig redacteursbaantje achter een bureautje. Dat is WEL fulltime te doen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Mijn kinderen zijn stipt, ze worden op de uitgerekende dag geboren. Alles is goed gegaan. Het is een wolk van een zoon.
Goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Mijn kinderen zijn stipt, ze worden op de uitgerekende dag geboren. Alles is goed gegaan. Het is een wolk van een zoon.
Gefeliciteerd Z!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Dan ga ik daarna wel weer het onderwijs in. In 2014 krijgen eerstegraders meer betaald. Kan ik rondkomen van minder uren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
Dat blijft ook maar twee jaar leuk hoor.
Ik doe het nu zeven jaar.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Leuk! Hoe kwamen jullie daarbij? Is het een familienaam?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Z het volgende:
Hij heet Eijse.
Voor zover ik daar uitspraken over kan doen viel het redelijk mee, het was heftig maar allemaal binnen 2 uur 'gepiept'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Een dochter en een zoon. Modelgezin!
Ik hoop dat moeder de vrouw het niet al te zwaar heeft gehad.![]()
Waarom? Wellicht te hoge verwachtingen of vertroebelende nostalgie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Gellius het volgende:
Ik heb dan eindelijk maar eens de nieuwe colonization geinstalleerd. Ik ben ehm... een tikletje teleurgesteld.
Laat Claudia_x het niet horen, want wat uitgerekt was en werd moet nog inkrimpen en weetikwat, ongetwijfeld weer iets waar de man schuld aan heeft omdat de man het niet hoeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Z het volgende:
[..]
Voor zover ik daar uitspraken over kan doen viel het redelijk mee, het was heftig maar allemaal binnen 2 uur 'gepiept'.
Inknippen is het toverwoord bij bevallingen geloof ik. Er is ook niet veel verbeeldingskracht voor nodig om je daarvan mentaal een appetijtelijke grafische voorstelling te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat Claudia_x het niet horen, want wat uitgerekt was en werd moet nog inkrimpen en weetikwat, ongetwijfeld weer iets waar de man schuld aan heeft omdat de man het niet hoeft.
En het zijn altijd mannen die dat doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Inknippen is het toverwoord bij bevallingen geloof ik. Er is ook niet veel verbeeldingskracht voor nodig om je daarvan mentaal een appetijtelijke grafische voorstelling te maken..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd, Z.
En een kus voor Lienekien, omdat ze lief is.
Een glasie voejeux.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:47 schreef ShadyLane het volgende:
Een wat?
Zo, dat is snel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Z het volgende:
[..]
Voor zover ik daar uitspraken over kan doen viel het redelijk mee, het was heftig maar allemaal binnen 2 uur 'gepiept'.
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vinden jullie het hakenkruis storend op onderstaande poster? Ik vind het wel een mooi ding voor m'n huiskamer of bibliotheek, maar wil niet aangezien worden voor rechtsextremist.
[ afbeelding ]
"Kinder, was weisst Ihr vom Fuhrer" Dat is volgens mij het origineel dat ik zelf ooit in bezit gehad heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik heb ook ooit bijna een exemplaar van "Moeder, vertel eens wat van Adolf Hitler" gekocht, dus straks ga ik nog aan m'n eigen sympathieën twijfelen.
Ik zou IR ook niet verdenken van rechts-extremisme maar, misschien erger nog, van nazisme gebruiken als een vorm van camp. Het is net zoiets als rondwandelen met Che Guevara op je T-shirt, of 'CCCP'.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:55 schreef Frollo het volgende:
Wat sigme al zegt: je mag er toch van uitgaan dat wie bij jou thuis komt, wel een beetje weet hoe het bij jou in elkaar steekt qua sympathieën.
Ik vind mensen die zich daar over opwinden juist een beetje geschoffeld.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
Het is net zoiets als rondwandelen met Che Guevara op je T-shirt, of 'CCCP'.
Dan is het goed!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:44 schreef k_man het volgende:
L. kan trots op me zijn. Ik heb vandaag een lange toerrit gereden, in een cabrio, samen met zo'n 200 andere cabrio's. Met een petje op. Om L. niet te ontrieven was het geen rood petje en had ik ook geen rieten mand achterop de auto.
Het was redelijk weer, het dak kon de hele rit open blijven en de route door Noord Holland was mooi.
Tweedehands boeken leveren geen drol op. Maar spullen wegdoen die je niet meer gebruikt lucht wel op.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:39 schreef ShadyLane het volgende:
Ik weet van een heleboel boeken die ik hier heb staan dat ik ze nooit meer in zal kijken. Sommige boeken zijn zo tof dat je er regelmatig stukken uit wilt herlezen. De meeste niet. Ik ben geen type om zooi die ik nooit gebruik bij elke verhuizing mee te slepen, en ook geen type om te willen pronken met overvolle boekenkasten.
Wat te doen? bol.com? bookcrossing? Tripje naar De Slegte?
Een paar jaar geleden zat er in mijn stembureau een meneer achter de tafel met een trui aan met CCCP erop. Ik was zo verbouwereerd dat ik er niet eens wat van gezegd heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou IR ook niet verdenken van rechts-extremisme maar, misschien erger nog, van nazisme gebruiken als een vorm van camp. Het is net zoiets als rondwandelen met Che Guevara op je T-shirt, of 'CCCP'.
Ja, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar goed, ik zou deze poster ook graag gehad hebben zonder nazi-embleem, dus dan wil ik ze toch ook weer niet te veel eer geven door hem daarom niet op te hangen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou IR ook niet verdenken van rechts-extremisme maar, misschien erger nog, van nazisme gebruiken als een vorm van camp. Het is net zoiets als rondwandelen met Che Guevara op je T-shirt, of 'CCCP'.
Waarschijnlijk niet nee, als die film al -tig oscars heeft binnengesleept!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:36 schreef dwerg het volgende:
Ook Slumdog Millionaire is een goeie film. Ik ben waarschijnlijk niet de eerste en/of de enige die dat zegt, maar ik wilde het toch even kwijt.
Dat klinkt als mijn oude werkgever.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef Z het volgende:
Ik ben aan het werk, overdrachtje schrijven en wat andere dingetjes doen. Ik ben namelijk twee weken vrij ivm kind2. Dus ik ben ingelogd (op 't werk) en ik zit gewoon met drie collega's te mailen die dat ook zijn, fanatieke idioten.
Hier verwachten we ook iets in die richting. De vorige was 8+ en nu is mijn vrouw al zwaarder en meer buikomvang als toen. En het is de tweede.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef Z het volgende:
Een 9 ponder Loewies, dat is nogal wat.
Nou, ik heb laatst toch eens mooi 25 euro verdiend met de een zolderkistje van m'n lieve oma's vol. Dat wil ik toch beslist niet niets noemen, 25 euro. Da's wel mooi bijna zestig gulden. Ziezoo, zestig gulden zeg.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tweedehands boeken leveren geen drol op. Maar spullen wegdoen die je niet meer gebruikt lucht wel op.
Nee, dat klopt inderdaad. Qua boeken (en zo ook nog een hele hoop andere zaken) is het hier armoede troef!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ben overigens wel eens in de Leuvense Slegte geweest. Ze hadden er niet één interessant boek. Vond ik. Dus voor de boeken hoeft men niet naar Leuven, lieve mensen.
Verkoopt dat een beetje, via marktplaats?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef Gellius het volgende:
Boeken in bulk gaan naar de kringloop. Incidenteel verkoop ik wel eens een boek op marktplaats, maar dat gaat echt op titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |